Nee ben er niet bij, mag even een avondje uitrusten tot het Serious Request geweld de dag erna los gaat barsten!quote:
Ik heb zo'n gevoel dat dat wel bij elkaar gaat passen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss dat zij wèl kan lachen om 'grappen' van C&S.
Dan ga ik wel voor 2 uit mn plaat bij Voicstquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee ben er niet bij, mag even een avondje uitrusten tot het Serious Request geweld de dag erna los gaat barsten!
De Goedheiligman doet z'n naam eer aan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je van geluk spreken dat je in Nederland woont. Door Sinterklaas is Nederland één van de laatste landen waar de kerstperiode begint, dus in het buitenland hoor je de kerstbellen al een stukje langer.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk weer geen Andrew/stelling.
doeii Markquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Maricha
De rest trouwens ook, ik ga ff tv kijken
Die collega is Geert Wilders ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hongarije viert ook sinterklaas hoorde ik van collega met hongaarse vrouw.
Belgie ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hongarije viert ook sinterklaas hoorde ik van collega met hongaarse vrouw.
Hahahaha, ja, dan raakt je HD wel vol jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
Ik dacht: waarom is m'n D-schijf zo vol
Staat er 125 GB aan Cache-files van Adobe Premiere op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |