Je bent er niet bij dus?quote:
Klacht: offtopic.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
not more lemmings
[ afbeelding ]
Ja. Zo dus:quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet ik meehuilen? is dat erg voor ons?
*knaag*
Komt omdat ie dat samen met Giel deed. Sommige mensen worden spontaan een moment doof bij het horen van die naam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik las de mail van de jongen waar ik contact mee heb over Serious Request...hijs naar Tiesto geweest dit weekend want hij draaide voor SR...had ik niks van gehoord eigenlijk
X 2quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind em helemaal niet zo toepasselijk. De Sint is net weer vertrokken.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Komt omdat ie dat samen met Giel deed. Sommige mensen worden spontaan een moment doof bij het horen van die naam.
Typisch iets voor 3FM.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
.
Kan ook op 3FM uitgezonden worden
Volgens mij mag je van geluk spreken dat je in Nederland woont. Door Sinterklaas is Nederland één van de laatste landen waar de kerstperiode begint, dus in het buitenland hoor je de kerstbellen al een stukje langer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Helaas. Kerstbellen.
Nee ben er niet bij, mag even een avondje uitrusten tot het Serious Request geweld de dag erna los gaat barsten!quote:
Ik heb zo'n gevoel dat dat wel bij elkaar gaat passen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss dat zij wèl kan lachen om 'grappen' van C&S.
Dan ga ik wel voor 2 uit mn plaat bij Voicstquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee ben er niet bij, mag even een avondje uitrusten tot het Serious Request geweld de dag erna los gaat barsten!
De Goedheiligman doet z'n naam eer aan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je van geluk spreken dat je in Nederland woont. Door Sinterklaas is Nederland één van de laatste landen waar de kerstperiode begint, dus in het buitenland hoor je de kerstbellen al een stukje langer.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk weer geen Andrew/stelling.
doeii Markquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Maricha
De rest trouwens ook, ik ga ff tv kijken
Die collega is Geert Wilders ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hongarije viert ook sinterklaas hoorde ik van collega met hongaarse vrouw.
Belgie ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hongarije viert ook sinterklaas hoorde ik van collega met hongaarse vrouw.
Hahahaha, ja, dan raakt je HD wel vol jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
Ik dacht: waarom is m'n D-schijf zo vol
Staat er 125 GB aan Cache-files van Adobe Premiere op
uuhhm heb ik toch weer een doelpunt gemist..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Op Nederland 3, die zender waar ook altijd de Freaknacht van 3FM op te zien is, staat PSV met 1-2 achter.
Best knap van 't b-elftal van liverpool, de stad waar veel band vandaan komen die op Hilversum 3 worden gedraait!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Op Nederland 3, die zender waar ook altijd de Freaknacht van 3FM op te zien is, staat PSV met 1-2 achter.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Klacht: dit is niet het nederland 3 topic!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Klacht: dit is niet het nederland 3 topic!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef Dandelion het volgende:
Haha 't Manco komt nu pas in de ploeg!
Potver3fmdubbeltjes wat een humor!
Als mike dat nou effe zegt, kunnen we diegene bedanken. Het zorgt voor meer humor dat Coen & Sander, die, zoals jullie weten dagelijks een programma hebben op Radio 3!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
ben nou wel benieuwd welke nsb-er geklaagt heeft
ow dan moet ik die is luisteren , nooit van gehoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Als mike dat nou effe zegt, kunnen we diegene bedanken. Het zorgt voor meer humor dat Coen & Sander, die, zoals jullie weten dagelijks een programma hebben op Radio 3!
Whehehe. Dat maakt op zich niets uit natuurlijk. Of heeft er toevallig ook iemand geklaagd dat je niet mag posten als je niet naar 3FM aan 't luisteren bent?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Jaja, en ik ben nog illegaal ook! Luister al uren geen 3fm meer!
Er waren dus klachten door een paar postjes van D-Rose? Ook niet kinderachtigquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
ben nou wel benieuwd welke nsb-er geklaagt heeft
Nee, dat is niet gezegdquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er waren dus klachten door een paar postjes van D-Rose? Ook niet kinderachtig.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga een bed zoeken!
Das pas een partijtje offtopic!
Ach nee, ik loop maar te zeurenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Dat maakt op zich niets uit natuurlijk. Of heeft er toevallig ook iemand geklaagd dat je niet mag posten als je niet naar 3FM aan 't luisteren bent?
* muisje-eliza steekt vinger opquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ach nee, ik loop maar te zeuren
Maar, je moest wel blond haar en blauwe ogen hebben geloof ik...
Zeker als ze van buiten het topic komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er waren dus klachten door een paar postjes van D-Rose? Ook niet kinderachtig.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef broer het volgende:
O, en lees ik dat er klachten zijn? Tof - oproer in het topic.
Waar kan ik dat allemaal teruglezen?
terustenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga een bed zoeken!
Das pas een partijtje offtopic!
halverwege vorige topicquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef broer het volgende:
O, en lees ik dat er klachten zijn? Tof - oproer in het topic.
Waar kan ik dat allemaal teruglezen?
Ja kind je mag naar 't toilet, mits daar 3fm aanstaat!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza steekt vinger op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |