Kon dus geen afscheid van je nemen. Wat liefquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:stomme puter...wou helemaal niks meer doen...zelfs niet afsluiten
Niet off-topic gaan hequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
Ik dacht: waarom is m'n D-schijf zo vol
Staat er 125 GB aan Cache-files van Adobe Premiere op
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:stomme puter...wou helemaal niks meer doen...zelfs niet afsluiten
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn allemaal bestanden van 3FM-fragmenten!!
quote:
D.Rose kreeg het voorelkaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Das lastig in een SC offtopic gaan.
Herkenbaar, ik heb ook al flink wat GB's aan cache-files staan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn allemaal bestanden van 3FM-fragmenten!!
Heb ze net verwijderdquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die D-schijf stelt 'ie beschikbaar voor de veiling, dus OT.
Gelukkig maar. Anders hadden we geen plek om te spammen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah gelukkig welkon nog net dit topic op oke drukken en toen ging ie helemaal dood
![]()
quote:* muisje-eliza zet het woord 3FM maar ff neer
3FM
Ik heb werkelijk geen idee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Maricha of Michiel, kunnen jullie bevestigen of ontkennen dat Triggerfinger, The Madd, GEM en Voicst komen optreden bij de Song van het Jaar-uitzending?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
MTV 3FM Cribs is ook al zo'n geweldig programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |