je mag iig geen diaree krijgen als je hier wilt postenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Vet! Meedoen!
(Teruggelezen. 'Storm in een glas water' zou nog te sterk uitgedrukt zijn. 'Koel briesje' komt meer in de buurt.)
\quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Vet! Meedoen!
(Teruggelezen. 'Storm in een glas water' zou nog te sterk uitgedrukt zijn. 'Koel briesje' komt meer in de buurt.)
eigenlijk had je *I want you* moeten zingen, net als die Jones doet.quote:
Ah, dank je. Ik kon de goede omschrijving niet vinden. 'Een koel briesje in een glas diarree' - dat geeft wel goed weer wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
je mag iig geen diaree krijgen als je hier wilt posten
Whehehe. Beetje dom van me, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigenlijk had je *I want you* moeten zingen, net als die Jones doet.
Daarom had ik m doorgestreept...hijs te vaag![]()
jaaaaak!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dank je. Ik kon de goede omschrijving niet vinden. 'Een koel briesje in een glas diarree' - dat geeft wel goed weer wat er is gebeurd.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA queen - Flash !!!!!!!!!
Nee. Jij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik zal er op in gaan dan maar
Ben je rijk?
Daar ben ik het wel mee eens. Legendarische track!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Queen - Flash !!!!!!!!!
Absoluut ! maar mijn hemel wat een belachelijke timing van het reclameblok.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Legendarische track!
ik wou net zeggen...how rudequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! maar mijn hemel wat een belachelijke timing van het reclameblok.
Hier scoort Corton absoluut geen punten mee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wou net zeggen...how rude
ik zou Eric een boze mail sturen![]()
* muisje-eliza gaat m hyven
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion is d'r vandoor, dusseh: toedeledoki, en veel plezier met Hilversum 3 nog!
idd...das nu ect wel een 10minquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier scoort Corton absoluut geen punten mee!
Die Top2000 quiz laatst nog gezien ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier scoort Corton absoluut geen punten mee!
doeiiiquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion is d'r vandoor, dusseh: toedeledoki, en veel plezier met Hilversum 3 nog!
Hahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd...das nu ect wel een 10min![]()
Dat was 'n beetje jammer ja..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! maar mijn hemel wat een belachelijke timing van het reclameblok.
Nope, naja een 2-tal minuten maar er zat zo'n knakker van Di-rect en toen had ik al zo iets van ' laat maar '. Maakte Corton een blunder?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Top2000 quiz laatst nog gezien ?.
Slaap lekker onder je 3FM-dekbedovertrek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Dandelion het volgende:
Hij stond -2 qua punten op gegeven momentquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, naja een 2-tal minuten maar er zat zo'n knakker van Di-rect en toen had ik al zo iets van ' laat maar '. Maakte Corton een blunder?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, naja een 2-tal minuten maar er zat zo'n knakker van Di-rect en toen had ik al zo iets van ' laat maar '. Maakte Corton een blunder?
mooi dekbedquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Slaap lekker onder je 3FM-dekbedovertrek.
Dat is niet best.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij stond -2 qua punten op gegeven moment.
als 1 van ons de loterij wint praten we verder over dit onderwerp oke... Tis nu te gevoelig voor mequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het was wel erg kort.. Aan 't krachtige zijn we niet eens toegekomen..
uuhhm okay. Kan gebeuren natuurlijk maar wel op een vervelend moment.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb het ook niet gezien, maar Rob Stenders had het er gister over...hij had n black out
THE MADD, slaperdquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat...dat je schuin schrijft?
We hebben (hopelijk) nog contact. Ik zal elke nacht gaan bidden voor 't slapen gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als 1 van ons de loterij wint praten we verder over dit onderwerp oke... Tis nu te gevoelig voor me![]()
Kerstman, lees je mee?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou opzich wel lachen zijn een 3FM dekbed met het kuikentje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |