Vette knokpartij enzo. Was heftig!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef broer het volgende:
O, en lees ik dat er klachten zijn? Tof - oproer in het topic.
Waar kan ik dat allemaal teruglezen?
Vet! Meedoen!quote:
Ah. Dan hoef ik niet onder te duiken. *phew*quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ach nee, ik loop maar te zeuren
Maar, je moest wel blond haar en blauwe ogen hebben geloof ik...
je mag iig geen diaree krijgen als je hier wilt postenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Vet! Meedoen!
(Teruggelezen. 'Storm in een glas water' zou nog te sterk uitgedrukt zijn. 'Koel briesje' komt meer in de buurt.)
\quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Vet! Meedoen!
(Teruggelezen. 'Storm in een glas water' zou nog te sterk uitgedrukt zijn. 'Koel briesje' komt meer in de buurt.)
eigenlijk had je *I want you* moeten zingen, net als die Jones doet.quote:
Ah, dank je. Ik kon de goede omschrijving niet vinden. 'Een koel briesje in een glas diarree' - dat geeft wel goed weer wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
je mag iig geen diaree krijgen als je hier wilt posten
Whehehe. Beetje dom van me, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eigenlijk had je *I want you* moeten zingen, net als die Jones doet.
Daarom had ik m doorgestreept...hijs te vaag![]()
jaaaaak!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dank je. Ik kon de goede omschrijving niet vinden. 'Een koel briesje in een glas diarree' - dat geeft wel goed weer wat er is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |