Ik zal mijn best doenquote:
Ja, of niet. Dan ga je met koninginnedag op de vrijmarkt staan, verschrikkelijk en keihard vals spelen met een bordje: Ik stop pas als ik honderd euro heb!quote:
Mn vader wil me met Kertavond meeslepen naar zn familie (mensen die ik nooit zie) eerste Kerstdag heb ik de kindjes en geen idee wat ik ga doen... Zal wel niet bij mn moeder uitgenodigd worden gok ik zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wijsneus
Mijn gewoonlijke 'ik heb geen zin in de feestdagen' mood, familie omstandigheden, opgeteld met de tol die ik voor mijn einzelgangerigzwiebertje bestaan moet betalen maken dit geen prettige tijden voor iemand die diep in zijn hart ook van een sociale warme omgeving houdt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:49 schreef Elegy het volgende:
Ja, of niet. Dan ga je met koninginnedag op de vrijmarkt staan, verschrikkelijk en keihard vals spelen met een bordje: Ik stop pas als ik honderd euro heb!
Toen ik nog jong en onbedorven was, en nog niet eens lang haar had speelde ik saxofoon. Toen heb ik serieus overwogen om zoiets eens te gaan doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zou je eigenlijk eens moeten uitproberen
Ouders zijn sowieso niet snel te porren voor gewaagde actiesquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en onbedorven was, en nog niet eens lang haar had speelde ik saxofoon. Toen heb ik serieus overwogen om zoiets eens te gaan doen.
Mijn ouders vonden het niet zo'n goed plan
ik heb eens een paar uurtjes op de meimarkt in h'bergen gezeten met m'n accordeon. In een paar uurtjes 300 gulden verdientquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit met een vrinedin op straat gezeten en LALALA Geld geroepen en we hadden in nog geen drie kwartier 23 gulden oid bij elkaar
Zie je wel, je kan het welquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit met een vrinedin op straat gezeten en LALALA Geld geroepen en we hadden in nog geen drie kwartier 23 gulden oid bij elkaar
Met of zonder handschoenenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb eens een paar uurtjes op de meimarkt in h'bergen gezeten met m'n accordeon. In een paar uurtjes 300 gulden verdient
zonderquote:
Je moet er nu meer voor doen, maar je haalt ook meer opquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nu minder succes mee zou hebben
Je kan nu vast veel sneller geld verdienen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nu minder succes mee zou hebben
ik verwacht ook niet dat je gezellig bij moeders langs gaat, en volgens mij ook niet als ze het zou vragen aan je. Gezellig hapje eten, spelletjes doen met de kindjes en de dag is zo voorbij volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn vader wil me met Kertavond meeslepen naar zn familie (mensen die ik nooit zie) eerste Kerstdag heb ik de kindjes en geen idee wat ik ga doen... Zal wel niet bij mn moeder uitgenodigd worden gok ik zo
Anders zou ik dat best leuk vinden/gevonden hebben.
En tweede kerstdag heb ik niets, want iedereen zit bij zn familie oid
Maar vind ik niet zo erg
Hey Q, ik las het net over je opa. Hoe is het met hem?quote:
Status onveranderd maar hij heeft iig de nacht overleefd.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Q, ik las het net over je opa. Hoe is het met hem?
Ga je nog naar hem toe of heb je hem nog gezien de laatste paar dagen?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Status onveranderd maar hij heeft iig de nacht overleefd.
Moet ik nog even over nadenken, heb hem paar weken geleden nog gezien. Moet eigenlijk zelf vanmiddag naar de dokter omdat ik ziek ben, ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga je nog naar hem toe of heb je hem nog gezien de laatste paar dagen?
quote:
Hij leeft nog maar daar is zo ongeveer alles mee gezegd. Alhoewel ik vind dat wat hij de laatste twee jaar deed ook al niet meer 'leven' genoemd mag worden. Vind ik zelf. Vroeger was het zo'n actieve man, sport was zijn leven, hij kan nu echt helemaal niets meer. Ik zou zo niet willen leven.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks gelezen van je opa Q. Maar kennelijk is t niet goed, sterkte ermee.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij leeft nog maar daar is zo ongeveer alles mee gezegd. Alhoewel ik vind dat wat hij de laatste twee jaar deed ook al niet meer 'leven' genoemd mag worden. Vind ik zelf. Vroeger was het zo'n actieve man, sport was zijn leven, hij kan nu echt helemaal niets meer. Ik zou zo niet willen leven.
Sterkte.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij leeft nog maar daar is zo ongeveer alles mee gezegd. Alhoewel ik vind dat wat hij de laatste twee jaar deed ook al niet meer 'leven' genoemd mag worden. Vind ik zelf. Vroeger was het zo'n actieve man, sport was zijn leven, hij kan nu echt helemaal niets meer. Ik zou zo niet willen leven.
Wat Bengeltje zegtquote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo zegg'n wie dat ook in Twente!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier in het Zonnige Zuiden zeggen we meestal ff lekker peukje rookuh.
Was het maar zo'n groot feestquote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is inmiddels single-af neem ik dan maar aan..
Single zijn is toch het feest?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n groot feest
Weinig feest hier hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Vooral dat.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Gewoon niets te melden eigenlijk.
Wil je dat ajb laten, ik heb gisteren al genoegquote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
![]()
![]()
Sorry, ik ben niet in een feest-stemming.
Voor jou wel hoor, ik maak erquote:Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je dat ajb laten, ik heb gisteren al genoeggezien.
Braaf blijven volgen hondje.quote:
Lief, dankjewel.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor, ik maak er![]()
![]()
van.
Deze post is 30941 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze post is 30941 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
Dat dacht ik dus ook. Ik wist niet eens dat dat kon.quote:
Blaffende honden bijten niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Hebben ze je vroeger nooit verteld dat honden nogal een eigen wil hebben, en eigenwijs zijn?
dawgje lief, ik ben met honden opgegroeid en mits goed getraind. * Applaus voor Kluts* Volgen ze je al kwijlende.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Hebben ze je vroeger nooit verteld dat honden nogal een eigen wil hebben, en eigenwijs zijn?
Met alle Chinezen, maar niet met den deze.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dawgje lief, ik ben met honden opgegroeid en mits goed getraind. * Applaus voor Kluts* Volgen ze je al kwijlende.
Jij hebt het over katjes.![]()
Hey DH.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
2 uur erover gedaan om in Antwerpen te komen
JB is de rechterhand van DH.quote:
Ik weet dat D_H groot is maar zo groot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet dat D_H groot is maar zo groot?Idd Rebel, je kan beter hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja vind ik ook. Na de lunch beloof ik verbeteringquote:
Nog irritanter is als ze ook gelijk hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef Adolecens het volgende:
Morgen...
Bezig met een presentatie afmaken hier, ook geen echte feeststemming![]()
En ik krijg berichten van mensen die erg bijdehand proberen te doen en het beter te denken weten, erg irriterend is dat.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nog irritanter is als ze ook gelijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |