Was het maar zo'n groot feestquote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is inmiddels single-af neem ik dan maar aan..
Single zijn is toch het feest?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n groot feest
Weinig feest hier hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Vooral dat.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Gewoon niets te melden eigenlijk.
Wil je dat ajb laten, ik heb gisteren al genoegquote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
![]()
![]()
Sorry, ik ben niet in een feest-stemming.
Voor jou wel hoor, ik maak erquote:Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je dat ajb laten, ik heb gisteren al genoeggezien.
Braaf blijven volgen hondje.quote:
Lief, dankjewel.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor, ik maak er![]()
![]()
van.
Deze post is 30941 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze post is 30941 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
Dat dacht ik dus ook. Ik wist niet eens dat dat kon.quote:
Blaffende honden bijten niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Hebben ze je vroeger nooit verteld dat honden nogal een eigen wil hebben, en eigenwijs zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |