dawgje lief, ik ben met honden opgegroeid en mits goed getraind. * Applaus voor Kluts* Volgen ze je al kwijlende.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Hebben ze je vroeger nooit verteld dat honden nogal een eigen wil hebben, en eigenwijs zijn?
Met alle Chinezen, maar niet met den deze.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dawgje lief, ik ben met honden opgegroeid en mits goed getraind. * Applaus voor Kluts* Volgen ze je al kwijlende.
Jij hebt het over katjes.![]()
Hey DH.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
2 uur erover gedaan om in Antwerpen te komen
JB is de rechterhand van DH.quote:
Ik weet dat D_H groot is maar zo groot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet dat D_H groot is maar zo groot?Idd Rebel, je kan beter hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja vind ik ook. Na de lunch beloof ik verbeteringquote:
Nog irritanter is als ze ook gelijk hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef Adolecens het volgende:
Morgen...
Bezig met een presentatie afmaken hier, ook geen echte feeststemming![]()
En ik krijg berichten van mensen die erg bijdehand proberen te doen en het beter te denken weten, erg irriterend is dat.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nog irritanter is als ze ook gelijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |