quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik moet er wel bovenuit komen he
quote:
Ik zal mijn best doenquote:
Ja, of niet. Dan ga je met koninginnedag op de vrijmarkt staan, verschrikkelijk en keihard vals spelen met een bordje: Ik stop pas als ik honderd euro heb!quote:
Mn vader wil me met Kertavond meeslepen naar zn familie (mensen die ik nooit zie) eerste Kerstdag heb ik de kindjes en geen idee wat ik ga doen... Zal wel niet bij mn moeder uitgenodigd worden gok ik zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wijsneus
Mijn gewoonlijke 'ik heb geen zin in de feestdagen' mood, familie omstandigheden, opgeteld met de tol die ik voor mijn einzelgangerigzwiebertje bestaan moet betalen maken dit geen prettige tijden voor iemand die diep in zijn hart ook van een sociale warme omgeving houdt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:49 schreef Elegy het volgende:
Ja, of niet. Dan ga je met koninginnedag op de vrijmarkt staan, verschrikkelijk en keihard vals spelen met een bordje: Ik stop pas als ik honderd euro heb!
Toen ik nog jong en onbedorven was, en nog niet eens lang haar had speelde ik saxofoon. Toen heb ik serieus overwogen om zoiets eens te gaan doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zou je eigenlijk eens moeten uitproberen
Ouders zijn sowieso niet snel te porren voor gewaagde actiesquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en onbedorven was, en nog niet eens lang haar had speelde ik saxofoon. Toen heb ik serieus overwogen om zoiets eens te gaan doen.
Mijn ouders vonden het niet zo'n goed plan
ik heb eens een paar uurtjes op de meimarkt in h'bergen gezeten met m'n accordeon. In een paar uurtjes 300 gulden verdientquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit met een vrinedin op straat gezeten en LALALA Geld geroepen en we hadden in nog geen drie kwartier 23 gulden oid bij elkaar
Zie je wel, je kan het welquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit met een vrinedin op straat gezeten en LALALA Geld geroepen en we hadden in nog geen drie kwartier 23 gulden oid bij elkaar
Met of zonder handschoenenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb eens een paar uurtjes op de meimarkt in h'bergen gezeten met m'n accordeon. In een paar uurtjes 300 gulden verdient
zonderquote:
Je moet er nu meer voor doen, maar je haalt ook meer opquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nu minder succes mee zou hebben
Je kan nu vast veel sneller geld verdienen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nu minder succes mee zou hebben
ik verwacht ook niet dat je gezellig bij moeders langs gaat, en volgens mij ook niet als ze het zou vragen aan je. Gezellig hapje eten, spelletjes doen met de kindjes en de dag is zo voorbij volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn vader wil me met Kertavond meeslepen naar zn familie (mensen die ik nooit zie) eerste Kerstdag heb ik de kindjes en geen idee wat ik ga doen... Zal wel niet bij mn moeder uitgenodigd worden gok ik zo
Anders zou ik dat best leuk vinden/gevonden hebben.
En tweede kerstdag heb ik niets, want iedereen zit bij zn familie oid
Maar vind ik niet zo erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |