Dat valt mee dan, aangezien zwarte Piet ws niet zn kont meeschminktquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
*burp*
Bwaaaa wat een kut vandaag zeg, mijn humeur is zwart als de kont van zwarte piet
* Cuegirllie geeft een dikke warme knufelquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
*burp*
Bwaaaa wat een kut vandaag zeg, mijn humeur is zwart als de kont van zwarte piet
Owquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nu al redelijk ingekakt van die stemming
Zit nu zo'n meespeelvioolcd mee te luisteren. zou kewl zijn als ik dat straks allemaal kon spelen
Misschien toch maar de voorloper van dit boek halen, deeltje drie is nog net niet aan mi besteed
Lol nee, ik heb het op mijn 16e ofzo, twee jaar gespeeld. Dus dan kan je er nog niet geweldig veel van hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow
Maar je speelde toch al een paar jaar?
Ah ok, maar dan ken je de basis in iedergeval wel toch en alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol nee, ik heb het op mijn 16e ofzo, twee jaar gespeeld. Dus dan kan je er nog niet geweldig veel van hoor
De basis was ik wonderbaarlijk genoeg nog niet helemaal verleerd. Nu nog leren zuiver spelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ok, maar dan ken je de basis in iedergeval wel toch en alle beetjes helpen
Dat kan heel mooi uitkomen soms danquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan heel mooi uitkomen soms dan
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat valt mee dan, aangezien zwarte Piet ws niet zn kont meeschminkt
Wat scheelt eraan kwaak?
Meespeelvioolcd?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nu al redelijk ingekakt van die stemming
Zit nu zo'n meespeelvioolcd mee te luisteren. zou kewl zijn als ik dat straks allemaal kon spelen
Misschien toch maar de voorloper van dit boek halen, deeltje drie is nog net niet aan mi besteed
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef Elegy het volgende:
Meespeelvioolcd?
Is dat een soort karaoke, maar dan voor de viool?
Inclusief dronken en verschrikkelijk valsspelende Japannertjes?quote:
Lastig hequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef kwaakvaak het volgende:
wijsneus
Mijn gewoonlijke 'ik heb geen zin in de feestdagen' mood, familie omstandigheden, opgeteld met de tol die ik voor mijn einzelgangerigzwiebertje bestaan moet betalen maken dit geen prettige tijden voor iemand die diep in zijn hart ook van een sociale warme omgeving houdt
Alleen een verschrikkelijk valsspelende Cuegirlliequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inclusief dronken en verschrikkelijk valsspelende Japannertjes?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen een verschrikkelijk valsspelende Cuegirllie
Ow natuurlijk is alles op cd erg zuiverquote:
En zet je je stereo extra hard ook, zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow natuurlijk is alles op cd erg zuiver
Natuurlijk niet, ik moet er wel bovenuit komen hequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
En zet je je stereo extra hard ook, zeker
thanksquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lastig heleef met je mee
![]()
M'n ma vroeg vandaag of ik 2e kerstdag daar ging eten. Weet niet of ik daar echt heel veel zin in heb maar zal het vast wel doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |