Bedoel je daarmee te zeggen dat als ik zeg dat ze groot zijn, dat het feitelijk gezien gewoon een normaal formaat is?quote:
Dat is een typisch voorbeeld van kleine tieten. Niet goed geproportioneerd ten opzichte van de rest van het lichaam...quote:
Daarover kan ik niet oordelen, want ik weet niet wat jij onder groot verstaat he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat als ik zeg dat ze groot zijn, dat het feitelijk gezien gewoon een normaal formaat is?
Meer zoiets dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een typisch voorbeeld van kleine tieten. Niet goed geproportioneerd ten opzichte van de rest van het lichaam...
Ik houd van Bengel, ze is de enige die me wel lief vindtquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou heb ik alle hoop al verloren... Dat je zo samen spant met Bengeltje voorspelt ook niet veel goeds...
Vooral niet goed gevormdquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Dat is een typisch voorbeeld van kleine tieten. Niet goed geproportioneerd ten opzichte van de rest van het lichaam...
Dat is hoe ik in dit specifieke geval het begrip 'overrated' uitleg... Ik 'overwaardeer' het formaat zeg maar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Daarover kan ik niet oordelen, want ik weet niet wat jij onder groot verstaat he.
Af en toe maar af en toe ben je ook zo blonT.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van Bengel, ze is de enige die me wel lief vindt
Aah zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Dat is hoe ik in dit specifieke geval het begrip 'overrated' uitleg... Ik 'overwaardeer' het formaat zeg maar.
Ga eens op de tast bij Sedan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat op basis van eigen observatie heb waargenomen...
Niet de enige, maar wel een van de.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van Bengel, ze is de enige die me wel lief vindt
quote:
Dus als jij het niet snapt, doe ik moeilijk... Aha...quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Aah zo
Pff doe niet zo moeilijk op dit tijdstip
* AirwiN tast in het duister...quote:
Grr!! niet leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus als jij het niet snapt, doe ik moeilijk... Aha...
En in welke staat ben je vandaag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee hoor, niet specifiek, alleen als ik in de staat ben zoals ik vandaag ben
Niet zo cue pestenquote:
Hey Casanova, ik vroeg alleen hoe het met haar gaat...quote:
Nope, normaal is het erger!quote:
Fijne avond!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb genoeg gehad voor vandaag. Fijne avond.
Een vage, melige, agressieve bui ofzoietsquote:
quote:
Rellen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een vage, melige, agressieve bui ofzoiets
Ik ben nu al redelijk ingekakt van die stemmingquote:
* fluistert dat zwartepiet eigenlijk gesminkt is *quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
*burp*
Bwaaaa wat een kut vandaag zeg, mijn humeur is zwart als de kont van zwarte piet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |