Negeerstand.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je geeft zelf inkoppertjesen ieder ander had zo'n opmerking (in die trant) kunnen maken en geen haan die ernaar gekraait had.
Kan evengoed hoor
Suck up!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
Je bent lief hoor Air, laat ze maar lullen
Ja hoor Air, laat je maar lekker zoenen door Sedan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent lief hoor Air, laat ze maar lullen
Hij heeft geen grote tieten en ook geen gigantisch stel hersens. Een minimale vereiste om mij te mogen zoenen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ja hoor Air, laat je maar lekker zoenen door Sedan.
Zoals jij niet doet jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat vies tegenvallen eigenlijk.
Lief doe je zo:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief doe je zo:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft geen grote tieten en ook geen gigantisch stel hersens. Een minimale vereiste om mij te mogen zoenen...
Tegen zo'n vrouwen-onder-elkaar gevoel kan ik nooit op.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja hoor lieve Bengelquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja lief zijn.
Mag ik je een knuffel geven?
Ohhh, dat is ook niet lief. Die tieten kan hij nog wel krijgen....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft geen grote tieten en ook geen gigantisch stel hersens. Een minimale vereiste om mij te mogen zoenen...
Als je nou WEL lief doet...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen zo'n vrouwen-onder-elkaar gevoel kan ik nooit op.
Dat is ruim voldoende voor een hoop andere dingen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ohhh, dat is ook niet lief. Die tieten kan hij nog wel krijgen....
Hoquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is ruim voldoende voor een hoop andere dingen...
Vanaf wanneer heb je grote tieten dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft geen grote tieten en ook geen gigantisch stel hersens. Een minimale vereiste om mij te mogen zoenen...
Voor jou heb ik alle hoop al verloren... Dat je zo samen spant met Bengeltje voorspelt ook niet veel goeds...quote:
Als ik dat op basis van eigen observatie heb waargenomen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanaf wanneer heb je grote tieten dan?
Eigen observatie is overratedquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat op basis van eigen observatie heb waargenomen...
Zoiets?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat op basis van eigen observatie heb waargenomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |