O nou dan voldoe ik daar niet aan. Zal ik hiermee kunnen leven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, van een echte dame verwacht ik dat ze daar ver boven staat.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ging dus totaal niet over haar. En nog zo'n opmerking sta je weer op negeerstand.
Boeit misschien niet, maar weet je het alvast.
Het is je tot op heden goed afgegaan en ik heb niet de illusie dat ik daar verandering in ga brengen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
O nou dan voldoe ik daar niet aan. Zal ik hiermee kunnen leven. [ afbeelding ]
Ik voel me alles behalve aangevallen, vond alleen dat je een domme opmerking ga. Maar hey....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet echt![]()
Was trouwens tegen iemand anders dus weet niet waarom jij je aangevallen voelt maargoed.
Bengel beschermt mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, van een echte dame verwacht ik dat ze daar ver boven staat.
Ik heb in enen een visioen dat Bengeltje meer borsthaar heeft dan ik...quote:
Niet? Misschien ga je me toch nog wel lief vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is je tot op heden goed afgegaan en ik heb niet de illusie dat ik daar verandering in ga brengen...
Mwa, is meer dat ik je een handje hou omdat ik het met je eens ben.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in enen een visioen dat Bengeltje meer borsthaar heeft dan ik...
Je hebt nog tot het einde van dit topic om een onuitwisbare indruk achter te laten...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
Niet? Misschien ga je me toch nog wel lief vinden. [ afbeelding ]
Een echte dame articuleert en slikt geen woorden in...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
mijn hond en *woorden inslikt* hebben meer haren.
Jawel hoor, Fok! staat er vol mee, deze kon er ook nog wel bij. En JB plagen is leuk, kan ook zo lekker happenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik voel me alles behalve aangevallen, vond alleen dat je een domme opmerking ga. Maar hey....
als jij het prima vindt.
Men heeft mij eens verteld dat als de klik er niet bij de eerste keer is, dan kan je de moeite wel laten varen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot het einde van dit topic om een onuitwisbare indruk achter te laten...
We waren het er al over eens dat ik geen echte dame ben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte dame articuleert en slikt geen woorden in...
Koninklijk meervoud? Ik heb nergens gezegd dat ik het daar mee eens was...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
We waren het er al over eens dat ik geen echte dame ben.
Zal ik je inschrijven voor dames in de dop?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We waren het er al over eens dat ik geen echte dame ben.
Verdulleme, zeiknel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud? Ik heb nergens gezegd dat ik het daar mee eens was...
Men kan zoveel vertellen, ik ervaar liever zelf...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Men heeft mij eens verteld dat als de klik er niet bij de eerste keer is, dan kan je de moeite wel laten varen.
* Bengeltje bootje los laat.
Nee, als echte man heb ik geen flauw benul hoe ik signalen van vrouwen moet interpreteren...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Verdulleme, zeiknel.Nu duidelijk dan?
Plagen is leuk, wat jij doet nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, Fok! staat er vol mee, deze kon er ook nog wel bij. En JB plagen is leuk, kan ook zo lekker happen
Blijkbaar zijn niet alle R&Pers lief.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bengel is lief en schattig en geweldig.
En een dame.
Air ! Doe lief tegen dr
Je geeft zelf inkoppertjesquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Plagen is leuk, wat jij doet niet
Dus zou je me aub weer gewoon willen negeren, kan ik datzelfde voor jou doen.
Ik doe onwijs lief...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |