Hou je ook zo van fleece truien?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Kluts het volgende:
Het is ook een strak coltruitje, gewoon in 1 kleur.
quote:
Gelukkig is jouw mening ondergeschikt in deze...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel truien.
En van mij hoeft er niet persé sex af te stralen.
Dat hoeft ook niet perse, maar ik draag toch liever dingen die charmant zijn dan XXXL truien en dergelijke.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel truien.
En van mij hoeft er niet persé sex af te stralen.
Ze lijken ook allemaal op elkaar.quote:
Dat is ie meestalquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening ondergeschikt in deze...
Jij was wel de oorzaak...quote:
Why?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was wel de oorzaak...
Ik zag R&P, ik zag een laatste post door Kluts in de AT... Snel volposten dus!
Nooit geweten dat God een vrouw is... Kluts!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Kreator het volgende:
Inhoudsloos postkrikken, 99% kansloze nerds en een god. Ik denk dat je wel goed zit hier.
Dan verdwijnt 'ie uit mijn actieve topics!quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit geweten dat God een vrouw is... Kluts!
Hee, Kluts en ik zitten hier, genoeg reden om t niet erg te vinden dat ie in je MyATs staatquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan verdwijnt 'ie uit mijn actieve topics!
Zittende vrouwen. Daar heb ik er thuis al één van. Daarvoor hoef ik niet naar jullie te kijken...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, Kluts en ik zitten hier, genoeg reden om t niet erg te vinden dat ie in je MyATs staat
quote:
Tssssquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zittende vrouwen. Daar heb ik er thuis al één van. Daarvoor hoef ik niet naar jullie te kijken...
God zag dat het goed was...quote:
Door mannen als jij gaan ze snel weer aan de vriend!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef mrbox het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de andere vrouwen uit de "oude" singles er niet meer zijn... Vrouwen maken toch de Singles chat
Kijk heb ik toch nog een positieve rol in deze SCquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Door mannen als jij gaan ze snel weer aan de vriend!
Die is dus van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Toch fijn, zo'n god, vooral als ze tosti's voor je maakt.
quote:
Hemdenquote:
Kluts adoreren!quote:
Hoi, ik ben AirwiN, aangenaam...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien is hij goed in koppelen? Ik ken hem niet.
Ik voel een band!quote:
Hoi, mij noemt men Bengeltje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, ik ben AirwiN, aangenaam...
*hand uitsteekt*
Vrouwen die van zichzelf zeggen dat ze lief zijn verdienen bij voorbaat met achterdocht te worden benaderd...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi, mij noemt men Bengeltje.En ik ben lief.
*handje geeft*
Dat komt mij dan juist heel goed uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die van zichzelf zeggen dat ze lief zijn verdienen bij voorbaat met achterdocht te worden benaderd...
Ah, bespeur ik daar enige vorm van opportunisme...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
Dat komt mij dan juist heel goed uit.
*met oogjes knippert*
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, bespeur ik daar enige vorm van opportunisme standaard vrouwelijk gedrag...
Subtiliteit is niet je sterkste kant, niet? Als we het dan toch over standaard vrouwelijk gedrag hebben...quote:
Ik zou zoiets nooit doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, bespeur ik daar enige vorm van opportunisme...
Tuurlijk Sedan, wat moeten we toch zonder jou.quote:
Dat geldt zeker ook voor het huishouden?quote:
Anders blijft er niemand meer over om tegen te trappen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou zoiets nooit doen.
[..]
Tuurlijk Sedan, wat moeten we toch zonder jou.
Ik ben aanhanger van de Sire reclame en durf duidelijke taal te gevenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiliteit is niet je sterkste kant, niet? Als we het dan toch over standaard vrouwelijk gedrag hebben...
Ik heb de anti-vuurwerk campagne van SIRE dit jaar nog niet gespot trouwens.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben aanhanger van de Sire reclame en durf duidelijke taal te geven
Zie ik hier nu een mogelijkheid om jou daarvoor in te huren?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt zeker ook voor het huishouden?
Mogen ze wel eens beginnen, hier zijn ze zo nu en dan al begonnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de anti-vuurwerk campagne van SIRE dit jaar nog niet gespot trouwens.
Huren impliceert dat er een beloning tegenover staat. Doe een bod en dan zeg ik wel of dat voldoende is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
Zie ik hier nu een mogelijkheid om jou daarvoor in te huren?
Ik ben nu niet zo gierig dat ik voor zo'n vuil werkje niets wil uitgeven natuurlijk. Dat is wel bespreekbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huren impliceert dat er een beloning tegenover staat. Doe een bod en dan zeg ik wel of dat voldoende is.
The usual, stofzuigen, afwassen, dweilen, wassen, strijken, etc.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben nu niet zo gierig dat ik voor zo'n vuil werkje niets wil uitgeven natuurlijk. Dat is wel bespreekbaar.
Zal er eens overnadenken. Moet wel even weten wat je allemaal kan.
Jaja, dat zeggen ze allemaal, maar is dat met de Franse slag, of zoals een vrouw zou doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The usual, stofzuigen, afwassen, dweilen, wassen, strijken, etc.
De stoeltjes zijn niet aan te slepen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:44 schreef MLI het volgende:
In een Kluts-adoratietopic hoort een post van mij.![]()
Zoals een goede vrouw dat zou doen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
Jaja, dat zeggen ze allemaal, maar is dat met de Franse slag, of zoals een vrouw zou doen.![]()
Uhm oke, daar moet ik je gelijk ingeven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een goede vrouw dat zou doen...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm oke, daar moet ik je gelijk ingeven.Zou jij het als een goede vrouw doen?
Dus jij staat binnenkort de borden te wassen bij bengeltje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op orde en netheid en vind dat ik daar zelf ook een actieve bijdrage aan moet leveren...
Dat hangt er vanaf wat er tegenover staat. Voor niets gaat de zon op...quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:19 schreef Belsezar het volgende:
Dus jij staat binnenkort de borden te wassen bij bengeltje?
Das waar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat er tegenover staat. Voor niets gaat de zon op...
Die peinst zich suf wat nou het addertje onder het gras is...quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
Das waar.
Nou Bengeltje, zeg het eens wat je te bieden hebt
*kuch* Ik moet er over denken, is toch wel een hele stap hoor je huishouden aan een man overlaten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar.
Nou Bengeltje, zeg het eens wat je te bieden hebt
Ook dat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die peinst zich suf wat nou het addertje onder het gras is...
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Laat mij raden, je bent een echte Hollander?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
*kuch* Ik moet er over denken, is toch wel een hele stap hoor je huishouden aan een man overlaten.
Met een kopje koffie ofzo red ik het ook niet of wel?
Hey je kan het me niet kwalijk nemen dat ik het probeerde.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Laat mij raden, je bent een echte Hollander?
Dat bepaal ik zelf wel. Voorlopig zie ik nog weinig van dat lief zijn...quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
Hey je kan het me niet kwalijk nemen dat ik het probeerde.
Als lief zijn betekend ja en amen zeggen bij alles wat een man zegt/vraagt, dan ben ik idd niet lief.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Voorlopig zie ik nog weinig van dat lief zijn...
Dat gaat wat ver. Een normaal antwoord op een normale vraag lijkt mij dan weer niet te veel gevraagd...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
Als lief zijn betekend ja en amen zeggen bij alles wat een man zegt/vraagt, dan ben ik idd niet lief.
Je vraag wat ik zou geven om je hier te laten poetsen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. Een normaal antwoord op een normale vraag lijkt mij dan weer niet te veel gevraagd...
Op basis waarvan had ik kunnen concluderen dat ik te maken heb met een dame?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is toch ook geen vraag die je stelt aan een dame Airwin
Het is eigenlijk wel vreemd he, zou ik hem betalen, is er niets aan de hand, zou hij mij betalen dan ....quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is toch ook geen vraag die je stelt aan een dame Airwin
Ben je zelf zo goed in poetsen? Zo ja, wat is de investering om jou dat werk te laten doen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
Je vraag wat ik zou geven om je hier te laten poetsen?
Uhm, mja, dat is dus niets, aangezien ik geen poetshulp nodig heb. Zeker geen die ik moet "betalen".
Nou ja zeg, nu ga je te ver hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis waarvan had ik kunnen concluderen dat ik te maken heb met een dame?
Evengoed niet want je loopt mij altijd te plagenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als lief zijn betekend ja en amen zeggen bij alles wat een man zegt/vraagt, dan ben ik idd niet lief.
Ik zou dat alleen voor mensen doen die ik lief vind. En dan ook nog eens voor niets.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je zelf zo goed in poetsen? Zo ja, wat is de investering om jou dat werk te laten doen?
Dan is bij deze vastgesteld dat je in ieder geval een echte vrouw bent. Nu nog bepalen of je dan ook een echte dame bent...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
Nou ja zeg, nu ga je te ver hoor.
Nu ben ik diep teleurgesteld, ik ga huilen op de bank.
Dat staat wat mij betreft open. Verder dan een bakje koffie is ze nog niet gekomen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ging het nou over geld of over andere betaalmiddelen?
Hey! Doe eens een beetje voorzichtig met me.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen voor mensen doen die ik lief vind. En dan ook nog eens voor niets.
Op een bakje capp en soms een koekje na.
Nu verder gaat huilen, na Sedan nog een slag tegen zijn achterhoofd te hebben gegeven.
Het ging nergens over. Maar al moet er iemand uitgewoond worden zullen we je roepen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bengeltje is een dame Air, als ik zoiets zeg, moet je me gewoon geloven, ik zeg dat niet gauw.
jij hebt mij helemaal nergens voor te roepen, of je moet die klap graag ECHT willenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey! Doe eens een beetje voorzichtig met me.
[..]
Het ging nergens over. Maar al moet er iemand uitgewoond worden zullen we je roepen.
Je bied het zelf aan, denk help je even is het nog niet goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt mij helemaal nergens voor te roepen, of je moet die klap graag ECHT willen
* Bengeltje klaar staat met een knuppel in de hand.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bied het zelf aan, denk help je even is het nog niet goed![]()
Klap? Bengel mag dat, jij niet
* AirwiN noteert: slaat met knuppelsquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje klaar staat met een knuppel in de hand.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje klaar staat met een knuppel in de hand.
Kap met die onzin Sedan. Ze bood het niet aan, jij insinueert weer dingen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kom ik weer een streepje hoger als ik dat alleen bij Sedannetjes doe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: slaat met knuppels
Het draagt niet echt bij aan je lieve imago...
Dat ging dus totaal niet over haar. En nog zo'n opmerking sta je weer op negeerstand.quote:
Nee, van een echte dame verwacht ik dat ze daar ver boven staat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
Kom ik weer een streepje hoger als ik dat alleen bij Sedannetjes doe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |