Subtiliteit is niet je sterkste kant, niet? Als we het dan toch over standaard vrouwelijk gedrag hebben...quote:
Ik zou zoiets nooit doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, bespeur ik daar enige vorm van opportunisme...
Tuurlijk Sedan, wat moeten we toch zonder jou.quote:
Dat geldt zeker ook voor het huishouden?quote:
Anders blijft er niemand meer over om tegen te trappen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou zoiets nooit doen.
[..]
Tuurlijk Sedan, wat moeten we toch zonder jou.
Ik ben aanhanger van de Sire reclame en durf duidelijke taal te gevenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiliteit is niet je sterkste kant, niet? Als we het dan toch over standaard vrouwelijk gedrag hebben...
Ik heb de anti-vuurwerk campagne van SIRE dit jaar nog niet gespot trouwens.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben aanhanger van de Sire reclame en durf duidelijke taal te geven
Zie ik hier nu een mogelijkheid om jou daarvoor in te huren?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt zeker ook voor het huishouden?
Mogen ze wel eens beginnen, hier zijn ze zo nu en dan al begonnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de anti-vuurwerk campagne van SIRE dit jaar nog niet gespot trouwens.
Huren impliceert dat er een beloning tegenover staat. Doe een bod en dan zeg ik wel of dat voldoende is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
Zie ik hier nu een mogelijkheid om jou daarvoor in te huren?
Ik ben nu niet zo gierig dat ik voor zo'n vuil werkje niets wil uitgeven natuurlijk. Dat is wel bespreekbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huren impliceert dat er een beloning tegenover staat. Doe een bod en dan zeg ik wel of dat voldoende is.
The usual, stofzuigen, afwassen, dweilen, wassen, strijken, etc.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben nu niet zo gierig dat ik voor zo'n vuil werkje niets wil uitgeven natuurlijk. Dat is wel bespreekbaar.
Zal er eens overnadenken. Moet wel even weten wat je allemaal kan.
Jaja, dat zeggen ze allemaal, maar is dat met de Franse slag, of zoals een vrouw zou doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The usual, stofzuigen, afwassen, dweilen, wassen, strijken, etc.
De stoeltjes zijn niet aan te slepen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:44 schreef MLI het volgende:
In een Kluts-adoratietopic hoort een post van mij.![]()
Zoals een goede vrouw dat zou doen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
Jaja, dat zeggen ze allemaal, maar is dat met de Franse slag, of zoals een vrouw zou doen.![]()
Uhm oke, daar moet ik je gelijk ingeven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een goede vrouw dat zou doen...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm oke, daar moet ik je gelijk ingeven.Zou jij het als een goede vrouw doen?
Dus jij staat binnenkort de borden te wassen bij bengeltje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op orde en netheid en vind dat ik daar zelf ook een actieve bijdrage aan moet leveren...
Dat hangt er vanaf wat er tegenover staat. Voor niets gaat de zon op...quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:19 schreef Belsezar het volgende:
Dus jij staat binnenkort de borden te wassen bij bengeltje?
Das waar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat er tegenover staat. Voor niets gaat de zon op...
Die peinst zich suf wat nou het addertje onder het gras is...quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
Das waar.
Nou Bengeltje, zeg het eens wat je te bieden hebt
*kuch* Ik moet er over denken, is toch wel een hele stap hoor je huishouden aan een man overlaten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar.
Nou Bengeltje, zeg het eens wat je te bieden hebt
Ook dat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die peinst zich suf wat nou het addertje onder het gras is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |