O nou dan voldoe ik daar niet aan. Zal ik hiermee kunnen leven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, van een echte dame verwacht ik dat ze daar ver boven staat.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ging dus totaal niet over haar. En nog zo'n opmerking sta je weer op negeerstand.
Boeit misschien niet, maar weet je het alvast.
Het is je tot op heden goed afgegaan en ik heb niet de illusie dat ik daar verandering in ga brengen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
O nou dan voldoe ik daar niet aan. Zal ik hiermee kunnen leven. [ afbeelding ]
Ik voel me alles behalve aangevallen, vond alleen dat je een domme opmerking ga. Maar hey....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet echt![]()
Was trouwens tegen iemand anders dus weet niet waarom jij je aangevallen voelt maargoed.
Bengel beschermt mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, van een echte dame verwacht ik dat ze daar ver boven staat.
Ik heb in enen een visioen dat Bengeltje meer borsthaar heeft dan ik...quote:
Niet? Misschien ga je me toch nog wel lief vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is je tot op heden goed afgegaan en ik heb niet de illusie dat ik daar verandering in ga brengen...
Mwa, is meer dat ik je een handje hou omdat ik het met je eens ben.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in enen een visioen dat Bengeltje meer borsthaar heeft dan ik...
Je hebt nog tot het einde van dit topic om een onuitwisbare indruk achter te laten...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
Niet? Misschien ga je me toch nog wel lief vinden. [ afbeelding ]
Een echte dame articuleert en slikt geen woorden in...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
mijn hond en *woorden inslikt* hebben meer haren.
Jawel hoor, Fok! staat er vol mee, deze kon er ook nog wel bij. En JB plagen is leuk, kan ook zo lekker happenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik voel me alles behalve aangevallen, vond alleen dat je een domme opmerking ga. Maar hey....
als jij het prima vindt.
Men heeft mij eens verteld dat als de klik er niet bij de eerste keer is, dan kan je de moeite wel laten varen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot het einde van dit topic om een onuitwisbare indruk achter te laten...
We waren het er al over eens dat ik geen echte dame ben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte dame articuleert en slikt geen woorden in...
Koninklijk meervoud? Ik heb nergens gezegd dat ik het daar mee eens was...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
We waren het er al over eens dat ik geen echte dame ben.
Zal ik je inschrijven voor dames in de dop?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We waren het er al over eens dat ik geen echte dame ben.
Verdulleme, zeiknel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud? Ik heb nergens gezegd dat ik het daar mee eens was...
Men kan zoveel vertellen, ik ervaar liever zelf...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Men heeft mij eens verteld dat als de klik er niet bij de eerste keer is, dan kan je de moeite wel laten varen.
* Bengeltje bootje los laat.
Nee, als echte man heb ik geen flauw benul hoe ik signalen van vrouwen moet interpreteren...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Verdulleme, zeiknel.Nu duidelijk dan?
Plagen is leuk, wat jij doet nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, Fok! staat er vol mee, deze kon er ook nog wel bij. En JB plagen is leuk, kan ook zo lekker happen
Blijkbaar zijn niet alle R&Pers lief.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bengel is lief en schattig en geweldig.
En een dame.
Air ! Doe lief tegen dr
Je geeft zelf inkoppertjesquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Plagen is leuk, wat jij doet niet
Dus zou je me aub weer gewoon willen negeren, kan ik datzelfde voor jou doen.
Ik doe onwijs lief...quote:
Negeerstand.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je geeft zelf inkoppertjesen ieder ander had zo'n opmerking (in die trant) kunnen maken en geen haan die ernaar gekraait had.
Kan evengoed hoor
Suck up!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
Je bent lief hoor Air, laat ze maar lullen
Ja hoor Air, laat je maar lekker zoenen door Sedan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent lief hoor Air, laat ze maar lullen
Hij heeft geen grote tieten en ook geen gigantisch stel hersens. Een minimale vereiste om mij te mogen zoenen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ja hoor Air, laat je maar lekker zoenen door Sedan.
Zoals jij niet doet jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat vies tegenvallen eigenlijk.
Lief doe je zo:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief doe je zo:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft geen grote tieten en ook geen gigantisch stel hersens. Een minimale vereiste om mij te mogen zoenen...
Tegen zo'n vrouwen-onder-elkaar gevoel kan ik nooit op.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja hoor lieve Bengelquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja lief zijn.
Mag ik je een knuffel geven?
Ohhh, dat is ook niet lief. Die tieten kan hij nog wel krijgen....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft geen grote tieten en ook geen gigantisch stel hersens. Een minimale vereiste om mij te mogen zoenen...
Als je nou WEL lief doet...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen zo'n vrouwen-onder-elkaar gevoel kan ik nooit op.
Dat is ruim voldoende voor een hoop andere dingen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ohhh, dat is ook niet lief. Die tieten kan hij nog wel krijgen....
Hoquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is ruim voldoende voor een hoop andere dingen...
Vanaf wanneer heb je grote tieten dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft geen grote tieten en ook geen gigantisch stel hersens. Een minimale vereiste om mij te mogen zoenen...
Voor jou heb ik alle hoop al verloren... Dat je zo samen spant met Bengeltje voorspelt ook niet veel goeds...quote:
Als ik dat op basis van eigen observatie heb waargenomen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanaf wanneer heb je grote tieten dan?
Eigen observatie is overratedquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat op basis van eigen observatie heb waargenomen...
Zoiets?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uhquote:
Bedoel je daarmee te zeggen dat als ik zeg dat ze groot zijn, dat het feitelijk gezien gewoon een normaal formaat is?quote:
Dat is een typisch voorbeeld van kleine tieten. Niet goed geproportioneerd ten opzichte van de rest van het lichaam...quote:
Daarover kan ik niet oordelen, want ik weet niet wat jij onder groot verstaat he.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen dat als ik zeg dat ze groot zijn, dat het feitelijk gezien gewoon een normaal formaat is?
Meer zoiets dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een typisch voorbeeld van kleine tieten. Niet goed geproportioneerd ten opzichte van de rest van het lichaam...
Ik houd van Bengel, ze is de enige die me wel lief vindtquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou heb ik alle hoop al verloren... Dat je zo samen spant met Bengeltje voorspelt ook niet veel goeds...
Vooral niet goed gevormdquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Dat is een typisch voorbeeld van kleine tieten. Niet goed geproportioneerd ten opzichte van de rest van het lichaam...
Dat is hoe ik in dit specifieke geval het begrip 'overrated' uitleg... Ik 'overwaardeer' het formaat zeg maar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Daarover kan ik niet oordelen, want ik weet niet wat jij onder groot verstaat he.
Af en toe maar af en toe ben je ook zo blonT.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van Bengel, ze is de enige die me wel lief vindt
Aah zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Dat is hoe ik in dit specifieke geval het begrip 'overrated' uitleg... Ik 'overwaardeer' het formaat zeg maar.
Ga eens op de tast bij Sedan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de enige, maar wel een van de.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van Bengel, ze is de enige die me wel lief vindt
quote:
Dus als jij het niet snapt, doe ik moeilijk... Aha...quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Aah zo
Pff doe niet zo moeilijk op dit tijdstip
* AirwiN tast in het duister...quote:
Grr!! niet leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus als jij het niet snapt, doe ik moeilijk... Aha...
En in welke staat ben je vandaag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee hoor, niet specifiek, alleen als ik in de staat ben zoals ik vandaag ben
Niet zo cue pestenquote:
Hey Casanova, ik vroeg alleen hoe het met haar gaat...quote:
Nope, normaal is het erger!quote:
Fijne avond!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb genoeg gehad voor vandaag. Fijne avond.
Een vage, melige, agressieve bui ofzoietsquote:
quote:
Rellen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een vage, melige, agressieve bui ofzoiets
Ik ben nu al redelijk ingekakt van die stemmingquote:
* fluistert dat zwartepiet eigenlijk gesminkt is *quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
*burp*
Bwaaaa wat een kut vandaag zeg, mijn humeur is zwart als de kont van zwarte piet
Dat valt mee dan, aangezien zwarte Piet ws niet zn kont meeschminktquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
*burp*
Bwaaaa wat een kut vandaag zeg, mijn humeur is zwart als de kont van zwarte piet
* Cuegirllie geeft een dikke warme knufelquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
*burp*
Owquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nu al redelijk ingekakt van die stemming
Zit nu zo'n meespeelvioolcd mee te luisteren. zou kewl zijn als ik dat straks allemaal kon spelen
Misschien toch maar de voorloper van dit boek halen, deeltje drie is nog net niet aan mi besteed
Lol nee, ik heb het op mijn 16e ofzo, twee jaar gespeeld. Dus dan kan je er nog niet geweldig veel van hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ow
Maar je speelde toch al een paar jaar?
Ah ok, maar dan ken je de basis in iedergeval wel toch en alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol nee, ik heb het op mijn 16e ofzo, twee jaar gespeeld. Dus dan kan je er nog niet geweldig veel van hoor
De basis was ik wonderbaarlijk genoeg nog niet helemaal verleerd. Nu nog leren zuiver spelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ah ok, maar dan ken je de basis in iedergeval wel toch en alle beetjes helpen
Dat kan heel mooi uitkomen soms danquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan heel mooi uitkomen soms dan
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat valt mee dan, aangezien zwarte Piet ws niet zn kont meeschminkt
Wat scheelt eraan kwaak?
Meespeelvioolcd?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nu al redelijk ingekakt van die stemming
Zit nu zo'n meespeelvioolcd mee te luisteren. zou kewl zijn als ik dat straks allemaal kon spelen
Misschien toch maar de voorloper van dit boek halen, deeltje drie is nog net niet aan mi besteed
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef Elegy het volgende:
Meespeelvioolcd?
Is dat een soort karaoke, maar dan voor de viool?
Inclusief dronken en verschrikkelijk valsspelende Japannertjes?quote:
Lastig hequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:19 schreef kwaakvaak het volgende:
wijsneus
Mijn gewoonlijke 'ik heb geen zin in de feestdagen' mood, familie omstandigheden, opgeteld met de tol die ik voor mijn einzelgangerigzwiebertje bestaan moet betalen maken dit geen prettige tijden voor iemand die diep in zijn hart ook van een sociale warme omgeving houdt
Alleen een verschrikkelijk valsspelende Cuegirlliequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inclusief dronken en verschrikkelijk valsspelende Japannertjes?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen een verschrikkelijk valsspelende Cuegirllie
Ow natuurlijk is alles op cd erg zuiverquote:
En zet je je stereo extra hard ook, zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow natuurlijk is alles op cd erg zuiver
Natuurlijk niet, ik moet er wel bovenuit komen hequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
En zet je je stereo extra hard ook, zeker
thanksquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lastig heleef met je mee
![]()
M'n ma vroeg vandaag of ik 2e kerstdag daar ging eten. Weet niet of ik daar echt heel veel zin in heb maar zal het vast wel doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |