Hey Q, ik las het net over je opa. Hoe is het met hem?quote:
Status onveranderd maar hij heeft iig de nacht overleefd.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Q, ik las het net over je opa. Hoe is het met hem?
Ga je nog naar hem toe of heb je hem nog gezien de laatste paar dagen?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Status onveranderd maar hij heeft iig de nacht overleefd.
Moet ik nog even over nadenken, heb hem paar weken geleden nog gezien. Moet eigenlijk zelf vanmiddag naar de dokter omdat ik ziek ben, ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga je nog naar hem toe of heb je hem nog gezien de laatste paar dagen?
quote:
Hij leeft nog maar daar is zo ongeveer alles mee gezegd. Alhoewel ik vind dat wat hij de laatste twee jaar deed ook al niet meer 'leven' genoemd mag worden. Vind ik zelf. Vroeger was het zo'n actieve man, sport was zijn leven, hij kan nu echt helemaal niets meer. Ik zou zo niet willen leven.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks gelezen van je opa Q. Maar kennelijk is t niet goed, sterkte ermee.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij leeft nog maar daar is zo ongeveer alles mee gezegd. Alhoewel ik vind dat wat hij de laatste twee jaar deed ook al niet meer 'leven' genoemd mag worden. Vind ik zelf. Vroeger was het zo'n actieve man, sport was zijn leven, hij kan nu echt helemaal niets meer. Ik zou zo niet willen leven.
Sterkte.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij leeft nog maar daar is zo ongeveer alles mee gezegd. Alhoewel ik vind dat wat hij de laatste twee jaar deed ook al niet meer 'leven' genoemd mag worden. Vind ik zelf. Vroeger was het zo'n actieve man, sport was zijn leven, hij kan nu echt helemaal niets meer. Ik zou zo niet willen leven.
Wat Bengeltje zegtquote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo zegg'n wie dat ook in Twente!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier in het Zonnige Zuiden zeggen we meestal ff lekker peukje rookuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |