Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
nee, de paashaasquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
nouja. Moet eigenlijk jong zijn
hoorde daar geen buurman doorheen dan?quote:
stiekeme gappertquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:00 schreef Rikketik het volgende:
Ik wilde nog even de LaPo stelen, maar dat ging dus niet door.
En ik voel me vereerd, Nath.![]()
Truste!
Gelukkig hebben kerstbomen en het christendom helemaal niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ik vind het alleen zo'n onzin dat heel Nederland zo'n ding opzet, ook die niet gelovigen.
jammer hequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
'He buurman, ik hier'
'Nee, jij bent daar'
ojah, dat klopt ook nogquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelukkig hebben kerstbomen en het christendom helemaal niets met elkaar te maken.
Jup. Dus ik vier lekker mijn heidense midwinterlichtfeest en vreetfestijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jup. Dus ik vier lekker mijn heidense midwinterlichtfeest en vreetfestijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Ik ook niet, ik heb er helemaal niks mee. Sterker nog, ik heb er eerder wat tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
truste Nathaliequote:
vertelquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb er helemaal niks mee. Sterker nog, ik heb er eerder wat tegen.
Niet perse het geloven op zich, dat moet iedereen lekker zelf weten. (Al betwijfel ik of ik echt goede vrienden kan worden met iemand die heel erg gelovig is) Maar wel 'de kerk'. Mijn ervaring in verschillende kerken is dat het nogal hypocriete nare mensen bij elkaar zijn en ik zal er dan ook nooit meer een voet binnen zetten. Tenzij het is om het gebouw te bezichtigen.quote:
dat herken ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:27 schreef Blawh het volgende:
Ik heb ook weinig met het geloof, het is dat ik gedoopt ben, communie heb gedaan en ook het vormsel, maar zelfs met kerst ga ik niet meer naar de kerk.
Ik ga pitten.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben voor de verandering op school
Ik ben voor de verandering expres 2 uur te laat opgestaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben voor de verandering op school
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering expres 2 uur te laat opgestaan.
why?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering expres 2 uur te laat opgestaan.
moggelquote:
hoiquote:
Ja mooi hè?quote:
als het in Hengelo sneeuwt, hoop ik dat het dat vanavond ook als ik terug ben in Haaksbergenquote:
Het gaat wel om minimale hoeveelheden, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het in Hengelo sneeuwt, hoop ik dat het dat vanavond ook als ik terug ben in Haaksbergen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom dat?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
loeter!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga naar de laatste les van vandaag. Spreek jullie allen weer als ik in Enschede ben
wie = jij?quote:
oftewel: tijdens de samenvatting hoor je maar 1 vak zingenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Hope so, gaat maar 150 man heen oid, incl ik
PSV hoor je zeker niet, triest hoopje daar in het stadion.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oftewel: tijdens de samenvatting hoor je maar 1 vak zingen
Groningen Blawhquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
PSV hoor je zeker niet, triest hoopje daar in het stadion.
Op twente forums is het ook wel duidelijk dat groningen bij lange na niet zo leeft als vroeger. Daarnaast lopen mensen centen te sparen voor europa, er zijn ook alweer 800 kaarten verkocht tegen parijs, tegenover 150 voor groningenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:54 schreef Blawh het volgende:
Alleen dat uitvak kan echt niet, dat is wel schandalig.
Wanneer gaan wij een wijntje doen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga naar de laatste les van vandaag. Spreek jullie allen weer als ik in Enschede ben
Hoi Remcoquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
het gaat over FCT, die moeten zondag uit tegen Groningen... en gaan met 150 man (een kwart vak) harder zingen dan de rest van de Euroborg
Ik doelde meer op de rol van Groningen omtrent het uitvak. Die lange, in het begin onverlichte, tunnel en die netten en plastic wanden. Je ziet bijna geen drol daar in het uitvak. Eerste jaar ging ik onderuit in die tunnel omdat er geen verlichting was, er was ook nog eens lekkage waardoor ik bijna in een plas terecht kwam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:58 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Op twente forums is het ook wel duidelijk dat groningen bij lange na niet zo leeft als vroeger. Daarnaast lopen mensen centen te sparen voor europa, er zijn ook alweer 800 kaarten verkocht tegen parijs, tegenover 150 voor groningen
Zoek de verschillen:
Arsenal uit: 3000
Stada Rennes uit: 450
Manchester uit: 500
Parijs uit: 800
Groningen uit: 150
Vitesse uit: 200
Ado uit: 200
De sneeuw is hier allemaal al weer weg.quote:
prima de luxe, goed te passe, net klaar met leren voor tentamen donderdagavond... rest van de avond lekker henigquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prima de luxe, goed te passe, net klaar met leren voor tentamen donderdagavond... rest van de avond lekker henigen beterschap dan maar
ik zou dat juist niet lekker vinden, dan lijk je zo oudquote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het klinkt wel lekker: een kwart eeuw oud
vertel!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:34 schreef Samzz het volgende:
Whehehe een vriend van me zit danig onder de plak bij z'n vriendin
Nou, wat valt er te zeggen... Hij mag niet naar andere meiden kijken, gekheid zit er niet in. Kortom, hij mag niks en daar baalt ie vanquote:Op woensdag 10 december 2008 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vertel!details, details, details!
Ik zou meteen een punt achter de relatie zetten als ik hem was.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat valt er te zeggen... Hij mag niet naar andere meiden kijken, gekheid zit er niet in. Kortom, hij mag niks en daar baalt ie van
ze ziet jou als concurrentie natuurlijk!!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef Samzz het volgende:
maar als ie ook maar eventjes met mij danst, staat dr gezicht op onweer
ik ken de omgekeerde situatie bij vrienden van mij. als zij ook maar iets zegt (dat hij iets verkeerd doet, of überhaupt gewoon een advies geven) dan schiet hij vol, gaat hij heel zielig doen en zich gedragen alsof hij zich heel erg aangevallen voelt!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef Samzz het volgende:
maar hij zegt dat ze dan gaat janken en zeiken enzo.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:54 schreef Rikketik het volgende:
Eigenlijk zou hij haar gewoon eens goed in het gezicht moeten slaan. 'Hey, stel je niet zo aan, trut!' Heb je wel kans dat ze nog harder gaat huilen, maar het lucht in elk geval op.
Geloof niet dat ze me als concurrentie ziet... zo vaak zie ik m helaas niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze ziet jou als concurrentie natuurlijk!!
[..]
ik ken de omgekeerde situatie bij vrienden van mij. als zij ook maar iets zegt (dat hij iets verkeerd doet, of überhaupt gewoon een advies geven) dan schiet hij vol, gaat hij heel zielig doen en zich gedragen alsof hij zich heel erg aangevallen voelt!en voor de goede vrede stopt zij dan maar met praten etc.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:54 schreef Rikketik het volgende:
Eigenlijk zou hij haar gewoon eens goed in het gezicht moeten slaan. 'Hey, stel je niet zo aan, trut!' Heb je wel kans dat ze nog harder gaat huilen, maar het lucht in elk geval op.
maar dat heeft hij dus ook al 2 keer gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef Samzz het volgende:
Betekent ja niet meteen dat je vreemd gaat![]()
moiquote:
Owquote:Op woensdag 10 december 2008 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat heeft hij dus ook al 2 keer gedaan![]()
Dat werd wel gezegd ja, maar niet dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:05 schreef Stienn het volgende:
De 3 zou toch in December opengaan? Tijdens de opening mag men gratis sjikkeren dus das wel een bezoekje waard
quote:Verdubbeling café De Kater
ENSCHEDE - Met de opening van (eet)café De Kater rondt horecamagnaat Sjoerd Kooistra donderdagavond fase 1 af van de 'operatie Oude Markt'. Door het aangrenzende Gran Café er volledig bij aan te trekken, heeft Kooistra het populaire studentencafé De Kater een keer zo groot gemaakt.
In april 2009 volgt de oplevering van fase 2. Kooistra introduceert dan aan diezelfde Oude Markt, in het voormalige Le Monde en De Geus, een nieuwe vestiging van zijn succesvolle concept 'De Drie Gezusters'.
Dankje ^^quote:Op woensdag 10 december 2008 12:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Justin
Lang leve het huidige zorgstelselquote:Op woensdag 10 december 2008 13:40 schreef Blawh het volgende:
Op verzoek van uw behandelend arts hebben wij........ donderdag 14 mei 2009.....
Leuk, zo'n wachtlijst.
Foto als ie klaar is!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefeliciteerd Justin!!![]()
ooooooh, mijn tas is vanavond klaaaaaaaar![]()
Zometeen de laatste beetjes aan elkaar maken en dan ben ik klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
![]()
![]()
*stuiter*
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond!
Huiswerk maken... Ik ben nu weer op schema
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij is af![]()
Even de foto's uploaden
watte?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
Digestive system... The agreement between systems. Hoppa!
quote:
Verterings kanaal, de relatie tussen verschillende systemen.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Stik maar lekker in je eigen bier en taart
Bij hem.quote:
Als je weet wat goed voor je is ga je op de fiets naar de AH om die te kopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij hem.![]()
En als je weet wat goed voor je is, ga je nu naar de AH en koop je Mona Toetje van het Jaar.
Mijn reactie was niet geheel serieusquote:
Dat lelijke pruts ding valt toch niet opquote:Op woensdag 10 december 2008 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I luuuv it. Ik ben bijna te bang om m te gebruiken
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat lelijke pruts ding valt toch niet op
Yes I didquote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb je mijn tas gezien David?
thnx, gaat denk ik wel lukkenquote:
Eheheh. Goed geregeld.:Pquote:Op donderdag 11 december 2008 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
thnx, gaat denk ik wel lukkenmaar vind het nog steeds een kromme regeling
- je moet 2 tentamens doen, waarbij je voor elk van de 2 minstens een 5 moet hebben
- in totaal moet je 11 punten hebben, dus voor 1 van de 2 moet je een 6 of hoger hebben
wtf?quote:
pagina 3/4 staan de foto'squote:Op donderdag 11 december 2008 09:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, nathalie, laat mij ook even zien hoe jouw tas is geworden![]()
Ik zat al bij het FOK! team, eens even kiekn of er een speciaal Tukkerteam isquote:Op donderdag 11 december 2008 10:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Tukkers verenigd u! Samen moeten we gaan whatpulsen voor overijssel!
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #147
Lees OP maar, is wel leuk, weet je eindelijk hoeveel je op je toetsenbord ramt.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat is Whatpulse?![]()
Het is niet mijn tas maar hij ziet er goed uit. Ik denk niet dat ik het je na zou doen Nathalie.
als ik kaartjes wil kopen voor een feest, en ik ben niet de enige, dan wil ik niet eens weten hoeveel ik op m'n toetsenbord ramquote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Lees OP maar, is wel leuk, weet je eindelijk hoeveel je op je toetsenbord ramt.
wel goed, laatste paar uurtjes van de weekquote:
Teringlijer, ik ben gewoon al bijna 7! uur op mijn werk, dat is mijn slaap in een goede nacht man!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Rikketik het volgende:
Goeiemorgen!
Tijdje geleden dat ik zo lang in mijn nest heb liggen stinken.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Teringlijer, ik ben gewoon al bijna 7! uur op mijn werk, dat is mijn slaap in een goede nacht man!
Whehe.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Teringlijer, ik ben gewoon al bijna 7! uur op mijn werk, dat is mijn slaap in een goede nacht man!
gigantische lambalquote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Rikketik het volgende:
Goeiemorgen!
Tijdje geleden dat ik zo lang in mijn nest heb liggen stinken.
potje darten op het werk?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:47 schreef haakon het volgende:
haii !:D ik sluit vast af, ga portje darten en dan naar huis
daagh lieve mensjes !
ik ben nog steeds (tot ergernis van mijn vriendin) verslaafd aan dat tribalwarsquote:Op donderdag 11 december 2008 16:54 schreef Rikketik het volgende:
Ik ga Rome: Total War weer eens installeren.Ben nu bezig in een boek, Rubicon, dat gaat over het Romeinse Rijk. Krijg je vanzelf zin om de boel eigenhandig te veroveren.
Ja ik ook! Ik wilde True Romance gaan kijken, maar dat ik mislukt want ik viel in slaapquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef haakon het volgende:
lamzak, wat ben je ook een lamzak, lamzak.
idd Samzz, welke film ga je kijken ?:D i <3 movies
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik wilde True Romance gaan kijken, maar dat ik mislukt want ik viel in slaap
Ja dat dusquote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en nu ben je uitgeslapen genoeg om vanavond laat nog een filmpje te pakken
Dat dr niks lief aan me is, betekent toch niet dat ik slecht benquote:
grote meidquote:Op donderdag 11 december 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor is trots op haar tas
naar je beeldschermquote:
het is al een hele tijd geleden dat ik die heb gezienquote:
Was t voor mij ook, daarom ging ik m weer eens kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is al een hele tijd geleden dat ik die heb gezien
tevreden met het resultaat?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was t voor mij ook, daarom ging ik m weer eens kijken
Rome Total Wars ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:25 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben aan het matten met Carthago.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |