Yes I didquote:Op woensdag 10 december 2008 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb je mijn tas gezien David?
thnx, gaat denk ik wel lukkenquote:
Eheheh. Goed geregeld.:Pquote:Op donderdag 11 december 2008 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
thnx, gaat denk ik wel lukkenmaar vind het nog steeds een kromme regeling
- je moet 2 tentamens doen, waarbij je voor elk van de 2 minstens een 5 moet hebben
- in totaal moet je 11 punten hebben, dus voor 1 van de 2 moet je een 6 of hoger hebben
wtf?quote:
pagina 3/4 staan de foto'squote:Op donderdag 11 december 2008 09:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, nathalie, laat mij ook even zien hoe jouw tas is geworden![]()
Ik zat al bij het FOK! team, eens even kiekn of er een speciaal Tukkerteam isquote:Op donderdag 11 december 2008 10:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Tukkers verenigd u! Samen moeten we gaan whatpulsen voor overijssel!
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #147
Lees OP maar, is wel leuk, weet je eindelijk hoeveel je op je toetsenbord ramt.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat is Whatpulse?![]()
Het is niet mijn tas maar hij ziet er goed uit. Ik denk niet dat ik het je na zou doen Nathalie.
als ik kaartjes wil kopen voor een feest, en ik ben niet de enige, dan wil ik niet eens weten hoeveel ik op m'n toetsenbord ramquote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Lees OP maar, is wel leuk, weet je eindelijk hoeveel je op je toetsenbord ramt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |