wel goed, laatste paar uurtjes van de weekquote:
Teringlijer, ik ben gewoon al bijna 7! uur op mijn werk, dat is mijn slaap in een goede nacht man!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Rikketik het volgende:
Goeiemorgen!
Tijdje geleden dat ik zo lang in mijn nest heb liggen stinken.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Teringlijer, ik ben gewoon al bijna 7! uur op mijn werk, dat is mijn slaap in een goede nacht man!
Whehe.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Teringlijer, ik ben gewoon al bijna 7! uur op mijn werk, dat is mijn slaap in een goede nacht man!
gigantische lambalquote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Rikketik het volgende:
Goeiemorgen!
Tijdje geleden dat ik zo lang in mijn nest heb liggen stinken.
potje darten op het werk?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:47 schreef haakon het volgende:
haii !:D ik sluit vast af, ga portje darten en dan naar huis
daagh lieve mensjes !
ik ben nog steeds (tot ergernis van mijn vriendin) verslaafd aan dat tribalwarsquote:Op donderdag 11 december 2008 16:54 schreef Rikketik het volgende:
Ik ga Rome: Total War weer eens installeren.Ben nu bezig in een boek, Rubicon, dat gaat over het Romeinse Rijk. Krijg je vanzelf zin om de boel eigenhandig te veroveren.
Ja ik ook! Ik wilde True Romance gaan kijken, maar dat ik mislukt want ik viel in slaapquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef haakon het volgende:
lamzak, wat ben je ook een lamzak, lamzak.
idd Samzz, welke film ga je kijken ?:D i <3 movies
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik wilde True Romance gaan kijken, maar dat ik mislukt want ik viel in slaap
Ja dat dusquote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en nu ben je uitgeslapen genoeg om vanavond laat nog een filmpje te pakken
Dat dr niks lief aan me is, betekent toch niet dat ik slecht benquote:
grote meidquote:Op donderdag 11 december 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor is trots op haar tas
naar je beeldschermquote:
het is al een hele tijd geleden dat ik die heb gezienquote:
Was t voor mij ook, daarom ging ik m weer eens kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is al een hele tijd geleden dat ik die heb gezien
tevreden met het resultaat?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was t voor mij ook, daarom ging ik m weer eens kijken
Rome Total Wars ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:25 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben aan het matten met Carthago.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |