Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
nee, de paashaasquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
nouja. Moet eigenlijk jong zijn
hoorde daar geen buurman doorheen dan?quote:
stiekeme gappertquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:00 schreef Rikketik het volgende:
Ik wilde nog even de LaPo stelen, maar dat ging dus niet door.
En ik voel me vereerd, Nath.![]()
Truste!
Gelukkig hebben kerstbomen en het christendom helemaal niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ik vind het alleen zo'n onzin dat heel Nederland zo'n ding opzet, ook die niet gelovigen.
jammer hequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
'He buurman, ik hier'
'Nee, jij bent daar'
ojah, dat klopt ook nogquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelukkig hebben kerstbomen en het christendom helemaal niets met elkaar te maken.
Jup. Dus ik vier lekker mijn heidense midwinterlichtfeest en vreetfestijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jup. Dus ik vier lekker mijn heidense midwinterlichtfeest en vreetfestijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Ik ook niet, ik heb er helemaal niks mee. Sterker nog, ik heb er eerder wat tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
truste Nathaliequote:
vertelquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb er helemaal niks mee. Sterker nog, ik heb er eerder wat tegen.
Niet perse het geloven op zich, dat moet iedereen lekker zelf weten. (Al betwijfel ik of ik echt goede vrienden kan worden met iemand die heel erg gelovig is) Maar wel 'de kerk'. Mijn ervaring in verschillende kerken is dat het nogal hypocriete nare mensen bij elkaar zijn en ik zal er dan ook nooit meer een voet binnen zetten. Tenzij het is om het gebouw te bezichtigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |