Ja mooi hč?quote:
als het in Hengelo sneeuwt, hoop ik dat het dat vanavond ook als ik terug ben in Haaksbergenquote:
Het gaat wel om minimale hoeveelheden, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het in Hengelo sneeuwt, hoop ik dat het dat vanavond ook als ik terug ben in Haaksbergen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom dat?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
loeter!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga naar de laatste les van vandaag. Spreek jullie allen weer als ik in Enschede ben
wie = jij?quote:
oftewel: tijdens de samenvatting hoor je maar 1 vak zingenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Hope so, gaat maar 150 man heen oid, incl ik
PSV hoor je zeker niet, triest hoopje daar in het stadion.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oftewel: tijdens de samenvatting hoor je maar 1 vak zingen
Groningen Blawhquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
PSV hoor je zeker niet, triest hoopje daar in het stadion.
Op twente forums is het ook wel duidelijk dat groningen bij lange na niet zo leeft als vroeger. Daarnaast lopen mensen centen te sparen voor europa, er zijn ook alweer 800 kaarten verkocht tegen parijs, tegenover 150 voor groningenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:54 schreef Blawh het volgende:
Alleen dat uitvak kan echt niet, dat is wel schandalig.
Wanneer gaan wij een wijntje doen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga naar de laatste les van vandaag. Spreek jullie allen weer als ik in Enschede ben
Hoi Remcoquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
het gaat over FCT, die moeten zondag uit tegen Groningen... en gaan met 150 man (een kwart vak) harder zingen dan de rest van de Euroborg
Ik doelde meer op de rol van Groningen omtrent het uitvak. Die lange, in het begin onverlichte, tunnel en die netten en plastic wanden. Je ziet bijna geen drol daar in het uitvak. Eerste jaar ging ik onderuit in die tunnel omdat er geen verlichting was, er was ook nog eens lekkage waardoor ik bijna in een plas terecht kwam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:58 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Op twente forums is het ook wel duidelijk dat groningen bij lange na niet zo leeft als vroeger. Daarnaast lopen mensen centen te sparen voor europa, er zijn ook alweer 800 kaarten verkocht tegen parijs, tegenover 150 voor groningen
Zoek de verschillen:
Arsenal uit: 3000
Stada Rennes uit: 450
Manchester uit: 500
Parijs uit: 800
Groningen uit: 150
Vitesse uit: 200
Ado uit: 200
De sneeuw is hier allemaal al weer weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |