Ja, die is van Jezus.quote:
Die tweede heeft juist een mooi, symmetrisch gezicht.quote:Op maandag 8 december 2008 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De vraag was niet wie er relatiemateriaal was, dat is er waarschijnlijk geen van die 5, maar wie de spangste was. En die 2e van links lijkt op een fucking man.![]()
Stel je toch eens voor dat je ouders iig 1 niet gehanidcapt kind hadden gekregen.quote:Op maandag 8 december 2008 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je voor dat je zo'n kind krijgt: http://www.haydom.no/images/Theatre/film0004_small.jpg
die rechtse heeft ook wel watquote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Die tweede heeft juist een mooi, symmetrisch gezicht.En mooie ogen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 december 2008 19:31 schreef IQM het volgende:
Ik las Depe Nisva Njez Us.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:
Symmetrische gezichten bestaan niet en zijn ook helemaal niet mooi, is uitgezocht. Overigens komen mongooltjes meer in de buurt van een symmetrisch gezicht dan menig 'normaal' mens. Dus veel plezier ermee.quote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Die tweede heeft juist een mooi, symmetrisch gezicht.En mooie ogen.
quote:Op maandag 8 december 2008 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
*spontaan klaarkomt*
*in de rondte sproeit*
*nog een keer klaarkomt*
Bladiebla, I know, I know. Zó letterlijk dien je 'symmetrisch' dan ook niet te nemen.quote:Op maandag 8 december 2008 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Symmetrische gezichten bestaan niet en zijn ook helemaal niet mooi, is uitgezocht. Overigens komen mongooltjes meer in de buurt van een symmetrisch gezicht dan menig 'normaal' mens. Dus veel plezier ermee.
quote:
Maakt niet uit. Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 8 december 2008 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik denk trouwens dat het Pools is.
Jou penisquote:Op maandag 8 december 2008 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Die pen is van mij, en heul niet van mijn zus
Ja manquote:
Bonjour divaquote:Op maandag 8 december 2008 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BONSOIR MADAME!![]()
Kijk eens bij damsco in zijn fotoboek! Best een lekker speeltje toch.
Omelet du fromage?quote:Op maandag 8 december 2008 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja man. Wat zou trouwens dat schrikken zijn
.
Weet een van jullie trouwens of de serie dexter wat is?
Dexterquote:Op maandag 8 december 2008 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja man. Wat zou trouwens dat schrikken zijn
.
Weet een van jullie trouwens of de serie dexter wat is?
quote:Op maandag 8 december 2008 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bonjour diva![]()
.
Ik zag 't, hij is inderdaad niet lelijk nee.
Allure_ wat vind jij van Bjork?
quote:
Ja die ja. Alleen is "it's oh so quiet" niet een van haar beste nummersquote:Op maandag 8 december 2008 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Bjork? Die vanneh 'it's oh soo quieeet'?
quote:Op maandag 8 december 2008 19:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie heeft hier ooit wat over hella haasse geschreven?
Hey 4ebequote:
Doe ik ook, maar ik wil diepgang, jewaids.quote:Op maandag 8 december 2008 19:46 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah maakte we tenminste nog gebruik van scholieren.com
staan op scholieren.comquote:Op maandag 8 december 2008 19:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ik wil diepgang, jewaids.![]()
Heb een mooi cijfer nodig.
Diepgang. Hihi.quote:Op maandag 8 december 2008 19:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ik wil diepgang, jewaids.![]()
Heb een mooi cijfer nodig.
QFTquote:
Jammer dat je helemaal niet diep kan gaan.quote:Op maandag 8 december 2008 19:52 schreef gers het volgende:
met TC zou ik ook wel willen diepgaan hihi
Klinkt wel mooi, tenminste niet zo hysterischquote:Op maandag 8 december 2008 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja die ja. Alleen is "it's oh so quiet" niet een van haar beste nummers.
Oh gers niet die Dexter. Gaat over zo'n vent die naast z'n politiewerk ook seriemoordenaar is
.
quote:Op maandag 8 december 2008 19:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jammer dat je helemaal diep kan gaan.
Heeeerlijkquote:
Heyquote:
Ik 10 jaarquote:
Wil je weten hoe dat voelt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De goeie oude tijd, toen de hormonen nog door je lichaam raasden.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 19:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wil je weten hoe dat voelt?
Ja, zelf ben ik het alweer vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Boh, nog steeds anders.quote:Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
De goeie oude tijd, toen de hormonen nog door je lichaam raasden.
En dan ben je NOG jailbait.quote:Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nog maar iets minder dan 3 maanden en dan ben ik 17!!!
Bek dicht, maagd!quote:
Mij.quote:
Boh gek, dat is te oud voor mij.quote:
Maar ja, jongens lopen dan ook altijd iets achter.quote:
Omgquote:Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je moest eens weten.quote:Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
De goeie oude tijd, toen de hormonen nog door je lichaam raasden.
Is broekpaling een jongenquote:Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, jongens lopen dan ook altijd iets achter.
Yes, Emimich, hard_gay en Devviequote:Op maandag 8 december 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Boh gek, dat is te oud voor mij.
Maar ik zag dat er weer wat bans zijn gevallen?
Devvie en Emimich ja. hard_gay is helemaal foetsiequote:Op maandag 8 december 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Boh gek, dat is te oud voor mij.
Maar ik zag dat er weer wat bans zijn gevallen?
Ja.quote:
Oh ben je zo'n oversekste 16jarige jaquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Flikker nou eens op naar de States.quote:
Vraag Bt maar, die heeft nog wel leuke van mijquote:Op maandag 8 december 2008 20:03 schreef reetveter het volgende:
Maar nu zijn er nog geen pics van Fas gepost
Ja.quote:
isnieonlinequote:Op maandag 8 december 2008 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag Bt maar, die heeft nog wel leuke van mij.
quote:
quote:en Emimich ja.
quote:hard_gay is helemaal foetsie
Je moest eens weten.quote:Op maandag 8 december 2008 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ben je zo'n oversekste 16jarige ja?
Maar ik weet nu wel dat Broekpaling homo isquote:Op maandag 8 december 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.
Jezus reetveter, die ban heeft je niet veel goeds gedaan, of wel?
Aardig hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Flikker nou eens op naar de States.
Cancer, ik ben jaloers.quote:Op maandag 8 december 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aardig hoor.FYI, volgend jaar mei als alles loopt volgens planning.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ik weet nu wel dat Broekpaling homo is
We willen Monique Smit vragen hem te ontmaagden.quote:Op maandag 8 december 2008 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ik weet nu wel dat Broekpaling homo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |