Nou kan me best voorstellen dat dat je wat rust geeft, dat je weet dat je in elk niet langer dan die datum hoeft. En misschien zelfs dus wel eerder. Sterktequote:Op maandag 8 december 2008 21:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel stom maar het geeft me wel "rust".. Al heb ik op sommige dagen wel zoiets van liever vandaag nog een keizersnede dan morgen! (En dat is natuurlijk bij 28+5 niet zo heel erg handigmaar ze doet me zo'n pijn met dat getrappel
)
Kleren uit?quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef marlieske het volgende:
Tex, maakt niets uit wat je aandoet joh, het moet toch uit.
Je zal namelijk in je ondergoed een aantal keren naar voren en opzij moeten buigen, mogelijk gaan ze je een kraakbeurtje geven (GODDELIJK!! eerste keer is ff schrikken daarna heerlijk) en dan zal ze je wel wat oefeningen geven om je buikspieren wat sterker te maken/houden zodat je het zwakke van het bekken wat beter kan opvangen.
Als kleine tip wil ik je meegeven na je fysio bezoek, ff een half uurtje rustig te gaan wandelen als je namelijk meteen op de fiets of in de auto springt of erger nog gaat zitten, dan heb je minder lang plezier van het los maken, die tip is van het huis![]()
Succes morgen ik hoop dat je na je eerste bezoek er niet teveel last van hebt, maar bij de fysio geld de eerste keer kan het wat beurs voelen en daarna word het een genot!
* DJMO volkomen geisoleerd gaat leven komende weekquote:Op maandag 8 december 2008 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
*om een hoekje spiekt om te zien of er al een naam bekend is...
DJMO, volgens mij zegt men juist dat een bevalling eerder op gang komt als alles rustig is ipv als het heel stressvol is.
Ik heb deze post nooit met droge ogen kunnen lezen, ik gunde het jullie zo vreselijk om van dat kleine kamertje die kinderkamer te maken maar kon daar helaas niets aan doen voor jullie uiteraard...quote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, de kinderkamer. Tot de positieve test was dat "het kleine kamertje" en ineens was het "de kinderkamer" De eerste keer dat ik er weer in stond na de positieve test voelde het zo anders. De eerste paar keer na de miskraam probeerde ik niet naar het kamertje te kijken. Nu zie ik het telkens met gemengde gevoelens. Toch is het weer "het kleine kamertje", maar de hoop blijft dat ik er ooit nog "de kinderkamer
" van mag maken.
Goed nieuws de baby ligt dus in de startblokkenquote:Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef Estrys het volgende: Ze wil nog wel mijn man even zien de volgende keerivm zijn ervaringen bij de zwangerschapsgym.
Inderdaad, Ingrid vond het maar niks. Toen een van die gasten aan haar vroeg hoe het met de weeën ging, antwoordde ze dan ook droog: "Kut!" Erg grappig, hadden ze niet verwacht. Ze moesten er zelf ook wel om lachen...quote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef Troel het volgende:
Wat een menneke.
En wat een helse bevalling inderdaadZoveel mensen erbij!
Ondanks dat Kim een schat van een meid is, en een geweldige dikke boef, is dit toch de koningswens. Een jongetje en een meisje, wie wil dat niet? Pech is nu wel dat ik nogmaals onder het mes moet...quote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Eindelijk een zoon? Klinkt ook niet erg aardig voor je dochterMaar goed, een schattig kaboutertje, die Tyler, veel geluk met z'n viertjes.
Madelievequote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Madelieve het volgende:
Miss Sly wat heerlijk een knipperlichtje![]()
.
Kan het niet laten om even een post van jou te quoten van ruim een jaar geleden.
[..]
Ik heb deze post nooit met droge ogen kunnen lezen, ik gunde het jullie zo vreselijk om van dat kleine kamertje die kinderkamer te maken maar kon daar helaas niets aan doen voor jullie uiteraard...
En nu gaat het dan toch gewoon gebeuren(*pinkt opnieuw traantje weg maar nu van blijdschap)
ehm....ik?quote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef Djeez het volgende:
Ondanks dat Kim een schat van een meid is, en een geweldige dikke boef, is dit toch de koningswens. Een jongetje en een meisje, wie wil dat niet?
Maar jij krijgt dan ook een echt koningskoppel, eerst eenjongetje, dan een meisje. Je mag jezelf wel heel gelukkig prijzenquote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Ik weet nu 5 weken dat we een meisje krijgen en ik kon na 1 week het woord 'koningskoppel' al niet meer horen
Sommige dingen horen er gewoon bij, daar valt niet altijd iets aan te doen. Je bent zwanger, je lijf verandert.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef texelonia het volgende:
Nou de fysio was een beetje een domper...Mijn bekken staat gewoon recht, ze zag verder niks bijzonders, en eigenlijk kan ze dus niet zoveel voor me doen. Alle dingen die ze ging testen zeg maar, had ik nu geen last van, nu ik nog fris en fruitig ben zeg maar. Maar aan het einde van de dag bijv zou ik wel pijn hebben gehad. Heb dat wel gezegd, maar dat had volgens haar dan met vermoeidheid te maken. De tips qua houding en genoeg rust nemen tussendoor tja dat deed ik allemaal eigenlijk. Niet dat ik echt op een wondermiddel had gerekend ofzow, maar dit voelt toch wel een beetje als een tegenvaller... Doorploeteren zoals het gaat dan dus maar.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar jij krijgt dan ook een echt koningskoppel, eerst eenjongetje, dan een meisje. Je mag jezelf wel heel gelukkig prijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |