abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 21:50:40 #76
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63862178
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:28 schreef Raissa het volgende:

[..]

Klinkt misschien heel stom maar het geeft me wel "rust".. Al heb ik op sommige dagen wel zoiets van liever vandaag nog een keizersnede dan morgen! (En dat is natuurlijk bij 28+5 niet zo heel erg handig maar ze doet me zo'n pijn met dat getrappel )
Nou kan me best voorstellen dat dat je wat rust geeft, dat je weet dat je in elk niet langer dan die datum hoeft. En misschien zelfs dus wel eerder. Sterkte
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 21:53:39 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63862257
even vraagje; ik ben momenteel nogal onrustig (in mijn gedachten en daardoor ook lichamelijk, heb ook nog geen lust om te slapen, terwijl ik de afgelopen dagen soms al om kwart over acht in bed lag zoveel slaap als ik heb) maar kan stress ook weeën op gang brengen?? heb het idee dat mijn rug meer en meer pijn gaat doen in golven. na een hete douche zwakt de pijn redelijk snel af, maar na een half uurtje tot een uurtje ofzo komt het weer terug. of ben ik nu gewoon aan het hopen dat ik eerder beval zodat ik met kerst rustig thuis ben???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 8 december 2008 @ 21:54:06 #78
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63862273
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef marlieske het volgende:
Tex, maakt niets uit wat je aandoet joh, het moet toch uit.
Je zal namelijk in je ondergoed een aantal keren naar voren en opzij moeten buigen, mogelijk gaan ze je een kraakbeurtje geven (GODDELIJK!! eerste keer is ff schrikken daarna heerlijk) en dan zal ze je wel wat oefeningen geven om je buikspieren wat sterker te maken/houden zodat je het zwakke van het bekken wat beter kan opvangen.
Als kleine tip wil ik je meegeven na je fysio bezoek, ff een half uurtje rustig te gaan wandelen als je namelijk meteen op de fiets of in de auto springt of erger nog gaat zitten, dan heb je minder lang plezier van het los maken, die tip is van het huis
Succes morgen ik hoop dat je na je eerste bezoek er niet teveel last van hebt, maar bij de fysio geld de eerste keer kan het wat beurs voelen en daarna word het een genot!
Kleren uit? Ben blij dat ik me daar dan nog even geestelijk op kan voorbereiden
Dat half uurtje rustig wandelen wordt lastig. Ik weet niet hoe lang zo'n afspraak normaal duurt, maar ik zal vrijwel meteen daarna door naar m'n werk moeten denk ik... Met de bus. Zal het in gedachten houden voor de volgende afspraak, dat dat op een handigere tijd is wat dat betreft.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63862482
succes met de geestelijke (en lingeriële) voorbereidingen.

DJMO, goeie vraag! maarre... denk je dat wij er echt een antwoord op hebben?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 22:07:53 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63862692
nee bix niet echt, maar iemand die vraagt is voor vijf minuten dom, iemand die niets vraagt voor de rest van zijn leven (zoiets was het volgens mij) en het kon zijn dat er toevallig iemand was die wel een antwoord had/heeft
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 8 december 2008 @ 22:09:52 #81
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63862784
DJMO, ik heb wel een antwoord hoor.
Ze zeggen dat als het afzwakt onder de douche dat het dan slechts voorweeën zijn. Dus als 'ze' gelijk hebben zul je nog even geduld moeten hebben.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63862891
DJMO, wij hebben een cd van sesamstraat waarop een liedje staat dat 'zoek het maar uit' heet. klinkt niet zo aardig, maar gaat erover dat je sommige dingen alleen zelf kunt uitzoeken. en dat klinkt spontaan in mijn hoofd nu! "een moeder weet niet hoe jij je voelt dat weet alleen jijzelf!"
kortom: dit is toch een vraag die alleen jijzelf kunt beantwoorden?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 22:12:37 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63862901
dat moet dan maar moonah k ben tenslotte pas over twee weken uitgerekend ik herkende het ook niet als echte weeën, dan had ik nu wel bij schoonpapa aan de telefoon met de verloskamer gehangen .. hoewel als dit voorweeën zijn, ik hopelijk niet tot het einde hoef te lopen.. ach ik zie het wel dank je wel iig

pi_63862914
ohnee, ik zie nu dat er een moo(nah)der is die wel een antwoord voor je heeft!
  maandag 8 december 2008 @ 22:13:16 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63862917
*om een hoekje spiekt om te zien of er al een naam bekend is...

DJMO, volgens mij zegt men juist dat een bevalling eerder op gang komt als alles rustig is ipv als het heel stressvol is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 22:13:50 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63862937
haha bix! je brengt de eerste echte lach op mijn gezicht vandaag dank je wel ik wacht wel gewoon af wat er allemaal gebeurt

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 22:15:53 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63863003
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
*om een hoekje spiekt om te zien of er al een naam bekend is...

DJMO, volgens mij zegt men juist dat een bevalling eerder op gang komt als alles rustig is ipv als het heel stressvol is.
* DJMO volkomen geisoleerd gaat leven komende week

dank jullie wel ik ga toch maar slapen nu, ik lees de naam van ings en djeez zoon morgen wel

pi_63863419
Jongens jongens, wat gaat het hier snel, ik heb toch helemaal geen tijd om dat allemaal bij te lezen

Marlieske gefeliciteerd met de goede uitslag
Ingrid, Djeez en Kim, gefeliciteerd met jullie zoon en kleine broertje

Raissa, sterkte maar weer, wat heftig allemaal
Miss Sly wat heerlijk een knipperlichtje .
Kan het niet laten om even een post van jou te quoten van ruim een jaar geleden.
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, de kinderkamer. Tot de positieve test was dat "het kleine kamertje" en ineens was het "de kinderkamer " De eerste keer dat ik er weer in stond na de positieve test voelde het zo anders. De eerste paar keer na de miskraam probeerde ik niet naar het kamertje te kijken. Nu zie ik het telkens met gemengde gevoelens. Toch is het weer "het kleine kamertje", maar de hoop blijft dat ik er ooit nog "de kinderkamer " van mag maken.
Ik heb deze post nooit met droge ogen kunnen lezen, ik gunde het jullie zo vreselijk om van dat kleine kamertje die kinderkamer te maken maar kon daar helaas niets aan doen voor jullie uiteraard...
En nu gaat het dan toch gewoon gebeuren (*pinkt opnieuw traantje weg maar nu van blijdschap)
pi_63863526
Wat een dag, zoveel goed nieuws!

Marlieske; wat een opluchting en wat geweldig nieuws!

Miss_Sly; Nu een echte mooie roze wolk Geniet ervan, je hebt het verdient!

Ingrid en Djeez; van harte met de geboorte van jullie zoon! Wat fijn dat alles goed is Ik ben ook erg benieuwd naar de naam. Ingrid, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je gauw opknapt!

Raissa; wat blijft het jou ook maar tegenzitten. Wel fijn dat het idee van de ks je wat rust kan geven, je hebt het ook al zo zwaar, ik hoop echt dat het allemaal wat minder heftig wordt de komende tijd.

En verder even een groot bedankje voor alle lieve berichtjes van iedereen, zo lief!
pi_63863551
Wat een goed nieuws allemaal!

Een zoon voor Ingrid en Djeez, gefeliciteerd.

Ik ben vandaag weer goed bevonden door de VK. In totaal nu 11 kilo aangekomen. Baby is ingedaald en ligt er goed voor. Ze verwacht dat hij niet meer gaat draaien, ze heeft even snel gekeken met een echo maar mocht alleen het hoofd en het hartje zien, flauw. Ze wil nog wel mijn man even zien de volgende keer ivm zijn ervaringen bij de zwangerschapsgym.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63863610
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef Estrys het volgende: Ze wil nog wel mijn man even zien de volgende keer ivm zijn ervaringen bij de zwangerschapsgym.
Goed nieuws de baby ligt dus in de startblokken

Maar om die regel hier boven moest ik toch ff flink lachen, misschien goed om een back up puf maatje mee te nemen Estrys?
Mama van Isa en Ties
pi_63863964
Miss_Sly, ik heb volgende week echo (dan zou ik 7w en een paar dagen zijn)...

Fuente, ik heb het idee dat bij mij de strepen er nog in gesprongen zijn tijdens de bevalling zelf... voor die tijd had ik ze niet gezien en achteraf had ik ineens wel strepen... dus een garantie dat je ze niet had gehad als je vorige week was bevallen is er volgens mij niet hoor... Ik hoop dat je beebje gauw mag verwelkomen.

Tex, ik zou naar de fysio zorgen dat je een fatsoenlijke onderbroek aan hebt en verder wat je lekker vind zitten. Ik moest bij de fysio gewoon in mn ondergoed...

Raissa

AE, wat fijn nog een keer bloedprikken...
Fake it till you make it...
pi_63864097
Och ja Fuente daarop had ik nog willen reageren, meid tuurlijk mag jij balen van die strepen zou ik ook vervelend vinden zeker als dat in die laatste paar weken ineens gebeurt

Tot op heden heb ik bij de eerste geluk gehad wb striae maar vraag me af op het nu wel fraai gaat blijven in de buurt van het litteken van de ks, gaat dat niet enorm trekken? iemand daar ervaring mee?
Mama van Isa en Ties
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2008 @ 22:54:34 #94
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63864356
Nou, hier ben ik dan hoor, met de wel gewilde update!

Na bloed, zweet en tranen is dan eindelijk om 12.15 uur onze zoon Tyler Jeroen geboren. Tyler weegt 2520 gram en is 47,5 cm lang. Ondanks een moeizame bevalling maken moeder en zoon het goed. Tyler dronk na de geboorte gelijk goed aan de borst (zo'n drie kwartier) es heeft verder veel geslapen. Hij is wel erg misselijk, en moet veel spugen.

Het was een loodzware bevalling. Vanochtend om half negen werd Ingrid ingewijd. Ze wilden vaart maken, want Tyler moest er hoe dan ook uit. De weeënopwekkers werden extra hoog gezet, zodat ze wee op wee kreeg. Omdat ze het niet meer kon opvangen, kreeg ze uiteindelijk een morfinepomp. Ze diende zich echter wel wat te veel toe, want ze werd stoned als een garnaal

Uiteindelijk kreeg ze om twaalf uur al persdrang. Omdat men het niet vertrouwde, stonden er twee gynaecologen, twee verloskundigen en twee verpleegkundigen bij haar bed. Ikzelf kon niets meer doen. De twee gynedingessen krasten een gaatje in Tylers hoofd, om zo de zuurgraad te meten. Vond hij niet leuk, waarna hij er wel weldra uitkwam.

Uiteindelijk is het dus goed verlopen. Beide kunnen echter nog niet naar huis, want ze moeten minimaal 48 uur ter observatie blijven. Ik werd er nog even aan herinnerd dat HELLP niet zomaar iets is, en ze kan er lang last van houden. Ook gaf ik aan weer bang te zijn voor een postnatale depressie, maar ze zeiden dat ik goed op signalen moet letten. En dan gelijk aan de bel trekken als er iets is.

Tyler werd trouwens geopperd door een FOK!ker alhier, waarvoor dank en hulde. Mooie bekomstigheid waar we gelijk aan dachten: Ingrid en ik zijn fan van de band Aerosmith, en zijn vorig jaar zelfs naar ene concert van hen geweest. Laat nu net de leadzanger Steven Tyler heten. Jeroen werd hier ook voorgesteld, is samenvoegsel van ouders van Ingrid, Roelof en Jannie. Zelf vonden ze het geen vernoeming. Nou pech, dan is het gewoon een eerbetoon aan een goede vriend van mij! Nou goed, ik ga slapen, maar laat alvast drie foto's van ons kleine mannetje zien. Ik ben zo trots op hem, eindelijk een zoon! Nu maar hopen dat het een voorbeeldige jongen wordt...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_63864474
Leuke namen
Vind Tyler wel een stoere naam. En een mooi jochie hebben jullie gemaakt. Gelukkig dat alles goed met ze gaat/ Geniet ervan!
  maandag 8 december 2008 @ 22:59:04 #96
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63864497
Och menneke Tyler! Leuke (en onverwachte) naam!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 8 december 2008 @ 23:00:58 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_63864554
Wat een menneke.

En wat een helse bevalling inderdaad Zoveel mensen erbij!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2008 @ 23:03:13 #98
3926 crew  Djeez
pi_63864638
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef Troel het volgende:
Wat een menneke.

En wat een helse bevalling inderdaad Zoveel mensen erbij!
Inderdaad, Ingrid vond het maar niks. Toen een van die gasten aan haar vroeg hoe het met de weeën ging, antwoordde ze dan ook droog: "Kut!" Erg grappig, hadden ze niet verwacht. Ze moesten er zelf ook wel om lachen...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 8 december 2008 @ 23:03:18 #99
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63864643
Heftig verhaal! Maar fijn dat alles naar omstandigheden goed gaat. Wat een klein droppie
©Dumbo
pi_63864652
och wat een lief klein kaboutertje. Djeez, gefeliciteerd! ga maar lekker uitrusten van deze spannende dag(en). hopelijk is Tyler snel van z'n misselijkheid af en vindt hij de wereld een beetje leuk. veel geluk met z'n viertjes!
ik vind 't ook wel een hele stoere naam trouwens!

en nog een kleine tekstuele opmerking: ingrid werd niet ingewijd maar ingeleid. (neem ik aan. )
  maandag 8 december 2008 @ 23:05:18 #101
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63864714
Oh, wát een prachtig jongetje! Van harte Ingrid en Djeez! Wat fantastisch dat Tyler er is en dat hij helemaal gezond is!!! Veel sterkte met de 'herstelwerkzaamheden'!
  maandag 8 december 2008 @ 23:05:59 #102
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63864735
Leuke namen
En wat fijn foto's van hem te zien

Gelukkig gaat het dus met moeder en kind goed, en hopelijk blijft dat zo!
Djeez terecht dat je zo vreselijk trots bent op jullie zoon
No more games, no more drama...
  maandag 8 december 2008 @ 23:07:05 #103
62233 Jelief
ikke lief!
pi_63864772
Zo wil de volgende die bevalt er een feestje van maken?

Mooi klein mannetje isTyler!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 8 december 2008 @ 23:09:57 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63864865
Eindelijk een zoon? Klinkt ook niet erg aardig voor je dochter Maar goed, een schattig kaboutertje, die Tyler, veel geluk met z'n viertjes.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2008 @ 23:15:16 #105
3926 crew  Djeez
pi_63865028
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Eindelijk een zoon? Klinkt ook niet erg aardig voor je dochter Maar goed, een schattig kaboutertje, die Tyler, veel geluk met z'n viertjes.
Ondanks dat Kim een schat van een meid is, en een geweldige dikke boef, is dit toch de koningswens. Een jongetje en een meisje, wie wil dat niet? Pech is nu wel dat ik nogmaals onder het mes moet...
  maandag 8 december 2008 @ 23:23:29 #106
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63865337
Van harte Djeez met je zoon, een prachtig menneke
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 8 december 2008 @ 23:26:14 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63865427
Ik weet nu 5 weken dat we een meisje krijgen en ik kon na 1 week het woord 'koningskoppel' al niet meer horen
©Dumbo
pi_63866918
Ingrid, Djeez en Kim gefeliciteerd met jullie zoon en broertje

Wat fijn dat het, ondanks de erg zware start, toch goed met iedereen gaat
pi_63868527
Wat een plaatjes zeg die foto's

En ik vind de namen helemaal niet raar bij elkaar klinken!

Het klinkt inderdaad als een hele heftige bevalling maar gelukkig kunnen jullie nu lekker gaan genieten ervan
  dinsdag 9 december 2008 @ 06:06:46 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63869080
Marlieske, gefeliciteerd met het goede nieuws
Wat een spannende periode voor jullie zeg, kan me voorstellen dat het er flink inhakt allemaal

Miss_Sly, gefeliciteerd met jullie kloppende hartje

Ingrid en Djeez, wat een schrik zeg. Maar uiteindelijk het best denkbare resultaat: een kerngezonde zoon!
Gefeliciteerd
Hopelijk zal Ingrid voorspoedig gaan herstellen van deze enge gebeurtenis.
.... met gevoel voor drama....
pi_63869349
Ingrid en Djeez, wat een mooie zoon hebben jullie! En wat een heftig verhaal. Sterkte met het herstellen.

En nog ff een voor Carmelia en Raissa.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 07:51:21 #112
5428 crew  miss_sly
pi_63869407
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Madelieve het volgende:
Miss Sly wat heerlijk een knipperlichtje .
Kan het niet laten om even een post van jou te quoten van ruim een jaar geleden.
[..]

Ik heb deze post nooit met droge ogen kunnen lezen, ik gunde het jullie zo vreselijk om van dat kleine kamertje die kinderkamer te maken maar kon daar helaas niets aan doen voor jullie uiteraard...
En nu gaat het dan toch gewoon gebeuren (*pinkt opnieuw traantje weg maar nu van blijdschap)
Madelieve Ja, de kinderkamer, dat is het nu weer en dat voelt zooo heerlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 07:56:51 #113
5428 crew  miss_sly
pi_63869477
Mooi kereltje, Tyler
Hoop dat ze beiden snel opknappen en naar huis mogen.
pi_63869545
Aaaah Tyler is een schatje
pi_63869553
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef Djeez het volgende:
Ondanks dat Kim een schat van een meid is, en een geweldige dikke boef, is dit toch de koningswens. Een jongetje en een meisje, wie wil dat niet?
ehm....ik?

ik zou dolgraag nog een derde zoon willen zelfs

maar goed; lekker ventje en erg leuke naam
  Jubileum moderator dinsdag 9 december 2008 @ 08:21:07 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63869706
Ik wil ook geen koningskoppel

Prachtig mannetje Djeez, en ik hoop dat Ingrid en Tyler snel naar huis mogen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:23:16 #117
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63869735
Djeez en Ingrid wat fijn dat alles goed gaat en wat is Tyler een klein mooi klein mannetje. Heel veel sterkte met aansterken en hopelijk dan lekker naar huis.

Tex, ik heb ook bekkentherapie gehad, maar ik had gewone kleding aan. De oefeningen die ik daar deed, kon ik gewoon met kleding aan doen. Die oefeningen moest ik ook gewoon tussendoor thuis of op het werk doen. Ik ben niet gekraakt alleen oefeningen gekregen en dat hielp bij mij heel goed, dat wel i.c.m. minder werken.....

Over 2 uurtjes krijgen we de liggingsecho, ik ben wel erg benieuwd!!
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator dinsdag 9 december 2008 @ 08:27:07 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63869785
Ik ga duimen voor koppie naar beneden hoor Diaan!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63869787
Djeez, wat een verhaal. Maar heel fijn om te horen dat moeder en zoon het goed maken!
Wat een droppie! Hopelijk mogen ze snel met je mee naar huis!

Diaan, heb je zelf een idee hoe de kleine ligt?
Fake it till you make it...
pi_63869857
Tex, bij de bekkenfysio moest hier alles uit. Dus ik zorgde vooral dat ik een beetje degelijk ondergoed aanhad Overigens ben ik nooit gekraakt o.i.d., alleen oefeningen gehad en houdingstechnieken.

Raissa, jeetje, dat klinkt echt niet prettig allemaal. Wat Tex zegt, het lijkt me wel fijn om een datum te hebben waar je naartoe kan leven

Djeez en Ingrid, wat een prachtig mannetje is Tyler

Ik lees dat er meerderen zijn bij wie de strepen er op het laatst nog even bijsrpongen. Ik ben er alweer overheen hoor Mijn buik was toch al verramponeerd na Sara

Diaan, hopelijk ligt het koppie beneden!

Ik moet om 12 uur weer naar de gyn, dan maar kijken hoe of wat.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:32:33 #121
114177 Diaan73
pi_63869864
Nijna, de ene keer denk ik dat hij met het kontje naar boven ligt en nogal beweegt van links naar rechts maar een ander moment denk ik dat hij weer met zn koppie naar boven ligt. Ook het gehik voel ik soms onderin mn buik maar soms ook bovenin, maar dat kan natuurlijk ook het lichaampje zijn dat meehikt. Ik vind het nogal lastig te bepalen eigenlijk.
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:01:06 #122
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63870291
Hmm uitkleden of niet verschilt dus nogal. Dan zal ik het zo wel merken hoe ze dat hier doen
©Dumbo
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:09:56 #123
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63870431
heftig allemaal djeez! maar wat een prachtig jongetje ligt daar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63870461
prachtig ventje Djeez en Ingrid! En mooie naam!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 09:13:46 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63870500
wat een lief ventje is tyler!!! van harte met jullie zoon ingrid en djeez!! en kim natuurlijk met haar broertje

Fuente en diaan succes bij de gyn/vk !!

ik weer bagger geslapen, om kwart voor elf naar bed, 1 uur wakker, 3 uur wakker, half vijf wakker, zeven uur, en nu tien minuten geleden .. en benauwd de hele nacht door die kutverkoudheid...
zometeen naar zuidplein voor kerstcadeatjes en bedklossen (ja ik moet ze nog steeds halen, heb er steeds geen puf voor) en die vent van jeugdzorg bellen ... eens kijken wat daar uit komt, ik vrees weinig

dinsdag 9 december 2008 @ 09:15:04 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63870520
Die bovenste foto *smelt*
Gefeliciteerd Ingrid en Djeez .
KuikenGuppy
pi_63870632
wat een mooi klein mannetje met een mooie naam
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:37:01 #128
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63871007
Gefeliciteerd nogmaals Ingrid en Djeez en wat een leuke naam! Jeroen had ik wel verwacht, maar Tyler totaal niet...

Diaan, hopelijk ligt hij nu met zijn koppie naar benee...
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:39:08 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63871065
Mooi ventje hoor!

Diaan, ik duim voor je hoor!
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:55:30 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63871477
Nou de fysio was een beetje een domper... Mijn bekken staat gewoon recht, ze zag verder niks bijzonders, en eigenlijk kan ze dus niet zoveel voor me doen. Alle dingen die ze ging testen zeg maar, had ik nu geen last van, nu ik nog fris en fruitig ben zeg maar. Maar aan het einde van de dag bijv zou ik wel pijn hebben gehad. Heb dat wel gezegd, maar dat had volgens haar dan met vermoeidheid te maken. De tips qua houding en genoeg rust nemen tussendoor tja dat deed ik allemaal eigenlijk. Niet dat ik echt op een wondermiddel had gerekend ofzow, maar dit voelt toch wel een beetje als een tegenvaller... Doorploeteren zoals het gaat dan dus maar.
©Dumbo
  Redactie Frontpage dinsdag 9 december 2008 @ 09:59:56 #131
3926 crew  Djeez
pi_63871590
Even een update. Ingrid en Tyler zijn de nacht goed doorgekomen. Tyler slaapt heel veel. Wil nog niet drinken en wat hij heeft gedronken, spuugt hij uit. Volgens artsen is het een borstenman, net as zijn pa. Tyler is nog wel erg ziek. Wie een kaartje wil sturen, moet me maar ff PM'en voor adres.
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 10:01:05 #132
5428 crew  miss_sly
pi_63871617
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Ik weet nu 5 weken dat we een meisje krijgen en ik kon na 1 week het woord 'koningskoppel' al niet meer horen
Maar jij krijgt dan ook een echt koningskoppel, eerst eenjongetje, dan een meisje. Je mag jezelf wel heel gelukkig prijzen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 10:01:32 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63871623
je hebt pm djeez

Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 10:04:51 #134
5428 crew  miss_sly
pi_63871700
Wat vervelend dat de fysio een domper was, tex.
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:21:24 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63872098
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef texelonia het volgende:
Nou de fysio was een beetje een domper... Mijn bekken staat gewoon recht, ze zag verder niks bijzonders, en eigenlijk kan ze dus niet zoveel voor me doen. Alle dingen die ze ging testen zeg maar, had ik nu geen last van, nu ik nog fris en fruitig ben zeg maar. Maar aan het einde van de dag bijv zou ik wel pijn hebben gehad. Heb dat wel gezegd, maar dat had volgens haar dan met vermoeidheid te maken. De tips qua houding en genoeg rust nemen tussendoor tja dat deed ik allemaal eigenlijk. Niet dat ik echt op een wondermiddel had gerekend ofzow, maar dit voelt toch wel een beetje als een tegenvaller... Doorploeteren zoals het gaat dan dus maar.
Sommige dingen horen er gewoon bij, daar valt niet altijd iets aan te doen. Je bent zwanger, je lijf verandert.
Doorploeteren en accepteren, dat scheelt vaak ook al een stuk.
pi_63872204
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar jij krijgt dan ook een echt koningskoppel, eerst eenjongetje, dan een meisje. Je mag jezelf wel heel gelukkig prijzen
Ik wist niet dat er nog een volgorde in zat ook
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63872337
Tyler

Van harte jullie!

DJMO..ik heb die ' menstruatiekrampen ook al 2 weken maar dat zet dus iig niet door.
Morgen is het volle maan..ze zeggen toch dat er dan veel baby's geboren worden?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63872511
Tex, wat rot! Houd het goed in de gaten hoor, en als het erger wordt, gewoon weer aan de bel trekken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:39:05 #139
108648 cattie
lieve moeder
pi_63872559
Het is een Tyler! Wat een ukje. Hopelijk gaat het snel beter met hem.

Tex, wat vervelend! Maar dat je bekken goed staat enz hoeft niet te zeggen dat er niets aan de klachten te doen is. Zijn er geen oefeningen om je spieren wat steviger te houden? Dat heb ik een paar maanden gedaan en de klachten waren stukken minder.
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:45:06 #140
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63872739
Tyler welkom vent
pi_63872809
Tyler Jeroen welkom op de wereld kanjer je ziet er goed uit!

He bah Tex, wat jammer dat het tegenviel bij de fysio en ze niets konden doen voor je.
Enige dat je dan kan doen is voldoende rust nemen en je activiteiten goed plannen.
Stofzuigen en dweilen niet meer doen omdat die houding zo slecht is enz enz echt stapje voor stapje en niet alles tegelijk.

Koningskoppel... ach wij zien wel wat het word hier het klinkt zo cliché maar voor ons is echt het belangrijkste dat het kindje gezond is. Een jongen zou leuk zijn omdat dat nieuws is voor ons beiden, maar een meisje is ook weer leuk want dat is zo vertrouwd + scheelt een hoop nieuwe spullen kopen.
Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel

DJMO wat rot dat je je zo vervelend voelt ik denk dat het voor jou nu gewoon de combi is van veel factoren, lichamelijk maar ook geestelijk gezien, het is gewoon allemaal wat teveel bij elkaar niet waar?

Hier een nachtje heerlijk geslapen en ik denk dat ik vandaag ga doen wat ik weken heb uitgesteld, ik ga denk ik even Den Bosch in om wat positie kleding te kopen voor mezelf ben de laatste tijd zo bezig geweest van alles voor Isa te regelen en afspraken die in de agenda stonden op te volgen dat ik dat gewoon heb uitgesteld, durfde niet goed nieuwe kleren te gaan kopen want stel het is nog maar voor even....
en nu heb ik gewoon nog maar 1 broek ofzo
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 10:52:11 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63872926
volgens mij is het vrijdag pas volle maan hoor kotexje

marlieske, ik ben elke nacht wel in dat ritme wakker .. ik heb één ding wel geleerd en dat is me over teleurstellingen heen te zetten, omwille van de baby, als ik niet goed in mijn vel zit, dan hij ook niet en dat wil ik proberen te voorkomen.. ik ga wel bellen hoor, of er nog wat aan te doen is, maar ik ben op het ergste voorbereid, want dan kan het alleen maar meevallen fijn dat jij wel lekker geslapen hebt en shopze !! geniet ervan

tex jammer dat er weinig aan te doen is

pi_63873030
ik heb nu precieze tijdstippen dat ik wakker word.. zou mn biologische klokje me voorbereiden op bv?

o en de 12e pas? nouja ook goed
wanna rub mah puppeh?!
pi_63873064
DJMO dat slechte slapen herken ik ook wel van toen ik rond de 35 weken zwanger was, het hoort er dus een beetje bij denk ik (wat het niet minder vervelend maakt!) dat onrustige gevoel in je lijf herken ik wel.
En iemand heeft hier onder zijn berichtjes altijd staan: wie zegt er dat zwanger zijn leuk is?
Nou die vond ik altijd zo goed kloppen met hoe ik zwanger zijn ben gaan zien na Isa (en nu weer overigens)
ik geloof niet dat ik het zwanger zijn na deze spruit ga missen, ik ben er gewoon niet voor gemaakt denk ik

Hier is het inmiddels gaan regenen hoop dat het nog droog gaat worden anders ga ik morgen wel shoppen.
Mama van Isa en Ties
pi_63873818
ghehe ik kom er net achter dat mijn conceptiedatum niet kan kloppen omdat mijn vriend nooit op woensdag bij me was dus ik of enkele dagen langer of korter zwanger.
Toch een leuk weetje
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:32:58 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63873942
lol@Dakota
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63873948
Djeez & Ingrid, gefeliciteerd met jullie lieve zoon!! Geniet ervan...! Hopelijk knappen ze allebei snel op...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63873994
spermacellen kunnen een tijdje overleven in de baarmoeder dus als hij twee tot drie dagen ervoor wel bij je was dan kan de conceptie datum nog steeds wel kloppen volgens mij

Fuente doe es baby bakken? Hou je het nog een beetje uit?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:36:14 #149
114177 Diaan73
pi_63874015
Nou wij zijn weer terug, even snelle update want ik ga zo met mn moeder naar IKEA.....

Hij ligt goed met zn hoofdje en we kunnen waarschijnlijk een groot kind rond de 4100 gramverwachten maar dat was niet echt een verrassing met een eerste kind van 3920 gram en 55 cm.

Het lukte helaas niet om een mooie profielfoto te maken omdat hij met zn hoofdje een beetje naar achteren lag en zn arm ervoor had. Maar het was weer erg leuk om even te kijken.....

Ow Dakota, zoiets hebben wij ook.. Als je terugrekent, zou op zondag 19 april de bevruchtiging plaats hebben gevonden en we hebben de inseminatie op maandag 20 april gehad.

Djeez, je hebt het erover dat Tyler erg ziek is... wat heeft hij precies?
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:43:02 #150
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63874205
Diaan wat onwijs fijn dat jullie kleintje er goed voor ligt nu!
Jammer het niet gelukt was om nog een mooie foto te krijgen.

Djeez goed om te lezen dat zoon en vrouw goed de nacht doorgekomen zijn, sneu dat Tyler zo ziek is. Hopelijk knappen ze snel op en kunnen ze lekker naar huis toe!

Geen nieuws van Fuente?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')