Liefquote:Op maandag 8 december 2008 19:39 schreef Vivi het volgende:
Miss-Sly, bij jou word ik echt even emo. Ik heb vandaag serieus aan je lopen denken (in de Blokker nog wel
) wat heeeeeeeeeerlijk
.
Als jij je fijner voelt in een trainingsbroek dan een spijkerbroek doe je dat toch lekker aan!quote:Op maandag 8 december 2008 20:50 schreef texelonia het volgende:
Morgen heb ik voor het eerst fysiotherapie. Is het handig om makkelijke kleding aan te trekken zoals een joggingbroek? Of kan ik net zo goed een spijkerbroek aandoen omdat ik anders voor lul loop? Of maakt het eigenlijk niks uit als je je zelf maar lekker erin voelt?
Ik heb geen idee wat ik ervan kan verwachten. Ik moet erheen voor klachten aan mijn bekken. Dus ik denk dat ik dan wel oefeningen zal doen daar? Daarom leek een joggingbroek me idd prettiger. Maar voor hetzelfde geldt is het alleen praten en moet ik de oefeningen thuis doen, of is het de eerste keer alleen dingen bespreken en volgende keer pas voor het echie. Er zijn er hier meer die voor hun bekken fysio hebben dus vroeg me af wat hun handig vondenquote:Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Poezebeest het volgende:
Als jij je fijner voelt in een trainingsbroek dan een spijkerbroek doe je dat toch lekker aan!
Ik weet niet waarom je naar de fysio moet, maar als je voor oefeningen gaat dan is een joggingbroek natuurlijk het fijnst. Ga je voor het duw- en trekwerk van de fysio maakt het niet uit wat je aan doet, zal dan toch uit moeten.
Klinkt misschien heel stom maar het geeft me wel "rust".. Al heb ik op sommige dagen wel zoiets van liever vandaag nog een keizersnede dan morgen! (En dat is natuurlijk bij 28+5 niet zo heel erg handigquote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef texelonia het volgende:
Raissa wat een toestanden weer zegHoudt ook niet op bij jou he, nu weer met die abcessen.... Iig fijn dat met de baby alles goed was! En fijn denk ik ook dat je een datum hebt voor de ks, waar je naartoe kan leven?
Ik ben fysio geweest dus daarom reageerde ik. Meestal is het zo dat je een gesprekje hebt over wat de klachten zijn en dat er daarna wat testjes gedaan worden aangezien je van de buitenkant niet kunt zien waar het aan ligt, kunnen je botten, spieren of iets anders zijn. Daarna wordt er gekeken wat er gedaan moet worden en waarschijnlijk zullen daar ook oefeningen bij zitten. Iig succes ermee!quote:Ik heb geen idee wat ik ervan kan verwachten. Ik moet erheen voor klachten aan mijn bekken. Dus ik denk dat ik dan wel oefeningen zal doen daar? Daarom leek een joggingbroek me idd prettiger. Maar voor hetzelfde geldt is het alleen praten en moet ik de oefeningen thuis doen, of is het de eerste keer alleen dingen bespreken en volgende keer pas voor het echie. Er zijn er hier meer die voor hun bekken fysio hebben dus vroeg me af wat hun handig vonden
Nou kan me best voorstellen dat dat je wat rust geeft, dat je weet dat je in elk niet langer dan die datum hoeft. En misschien zelfs dus wel eerder. Sterktequote:Op maandag 8 december 2008 21:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel stom maar het geeft me wel "rust".. Al heb ik op sommige dagen wel zoiets van liever vandaag nog een keizersnede dan morgen! (En dat is natuurlijk bij 28+5 niet zo heel erg handigmaar ze doet me zo'n pijn met dat getrappel
)
Kleren uit?quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef marlieske het volgende:
Tex, maakt niets uit wat je aandoet joh, het moet toch uit.
Je zal namelijk in je ondergoed een aantal keren naar voren en opzij moeten buigen, mogelijk gaan ze je een kraakbeurtje geven (GODDELIJK!! eerste keer is ff schrikken daarna heerlijk) en dan zal ze je wel wat oefeningen geven om je buikspieren wat sterker te maken/houden zodat je het zwakke van het bekken wat beter kan opvangen.
Als kleine tip wil ik je meegeven na je fysio bezoek, ff een half uurtje rustig te gaan wandelen als je namelijk meteen op de fiets of in de auto springt of erger nog gaat zitten, dan heb je minder lang plezier van het los maken, die tip is van het huis![]()
Succes morgen ik hoop dat je na je eerste bezoek er niet teveel last van hebt, maar bij de fysio geld de eerste keer kan het wat beurs voelen en daarna word het een genot!
* DJMO volkomen geisoleerd gaat leven komende weekquote:Op maandag 8 december 2008 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
*om een hoekje spiekt om te zien of er al een naam bekend is...
DJMO, volgens mij zegt men juist dat een bevalling eerder op gang komt als alles rustig is ipv als het heel stressvol is.
Ik heb deze post nooit met droge ogen kunnen lezen, ik gunde het jullie zo vreselijk om van dat kleine kamertje die kinderkamer te maken maar kon daar helaas niets aan doen voor jullie uiteraard...quote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, de kinderkamer. Tot de positieve test was dat "het kleine kamertje" en ineens was het "de kinderkamer" De eerste keer dat ik er weer in stond na de positieve test voelde het zo anders. De eerste paar keer na de miskraam probeerde ik niet naar het kamertje te kijken. Nu zie ik het telkens met gemengde gevoelens. Toch is het weer "het kleine kamertje", maar de hoop blijft dat ik er ooit nog "de kinderkamer
" van mag maken.
Goed nieuws de baby ligt dus in de startblokkenquote:Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef Estrys het volgende: Ze wil nog wel mijn man even zien de volgende keerivm zijn ervaringen bij de zwangerschapsgym.
Inderdaad, Ingrid vond het maar niks. Toen een van die gasten aan haar vroeg hoe het met de weeën ging, antwoordde ze dan ook droog: "Kut!" Erg grappig, hadden ze niet verwacht. Ze moesten er zelf ook wel om lachen...quote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef Troel het volgende:
Wat een menneke.
En wat een helse bevalling inderdaadZoveel mensen erbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |