abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63858355
Jeuj, miss sly, fijn is dat he, zo'n hartje zien kloppen (of eigenlijk meer knipperlichtje ) Super

Ingrid en Djeez, gefeliciteerd met jullie zoontje! Ik ben - net als de rest - erg nieuwsgierig naar hoe hij heet!

En vast nog een heleboel dat ik alweer vergeten ben
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
  maandag 8 december 2008 @ 19:39:36 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63858435
Ingrid en Djeez van harte met jullie zoontje, en dat Ingrid maar snel mag opknappen.

Marlieske, jij ook gefeliciteerd met het goede nieuws .

Miss-Sly, bij jou word ik echt even emo . Ik heb vandaag serieus aan je lopen denken (in de Blokker nog wel ) wat heeeeeeeeeerlijk .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63858597
voor al het goede nieuws
ja, een soort van tvp dus
  Jubileum moderator maandag 8 december 2008 @ 20:00:30 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63858889
Djeez en Ingrid gefeliciteerd met jullie zoon
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 8 december 2008 @ 20:15:04 #55
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63859327
Wow wat een goed nieuws allemaal!!!!

Marlieske wat een fijn nieuws, ben zo blij voor je

Miss-Sly voor jouw ook goed nieuws, wat heerlijk dat je het hartje hebt zien knipperen, gefeliciteerd!

Ingrid en Djeez van harte gefeliciteerd met jullie zoon
No more games, no more drama...
pi_63859618
Ingrid en Djeez, wat! een! fijn! bericht!
Gefeliciteerd met jullie zoon, wat heerlijk dat alles goed met hem is!

Pffff, heerlijk zulke goed nieuws topics. 'k Heb er een beetje volgelopen ogen van.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 8 december 2008 @ 20:33:11 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63859830
Ingrid en Djeez, wat een opluchting dat alles goed is met jullie zoon. Gefeliciteerd!
Miss_sly ik ben zó blij voor jullie! Fantastisch nieuws!
Marlieske ook goed nieuws, super!
pi_63859928
Yeeeeh voor al het goed nieuws in het vorige topic!

Miss Sly, Marlieske en Ingrid!!

Gefeliciteerd Ingrid en Djeez, ik ben heel benieuwd naar de details.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Moderator maandag 8 december 2008 @ 20:42:41 #59
5428 crew  miss_sly
pi_63860117
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:39 schreef Vivi het volgende:

Miss-Sly, bij jou word ik echt even emo . Ik heb vandaag serieus aan je lopen denken (in de Blokker nog wel ) wat heeeeeeeeeerlijk .
Lief
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 8 december 2008 @ 20:49:53 #60
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_63860294
Jeetje, ik had heel wat bij te lezen van 1 dag. Maar wat een goed nieuws allemaal.

Ingird en Djeez, wat een heftige dag hebben jullie achter de rug. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

miss-sly en fokschaap, wat fijn, een knipperend tje.

Marlieske, wat een goed bericht. Hoop dat jullie de 22e nog meer goede berichten krijgen en je dan eindelijk van je zwangerschap kan genieten.

Carmella, wat vreselijk dat je weer zoveel pijn hebt. Heel veel sterkte.

LLM, ik hoop dat jullie je kleintjes snel in je armen mogen houden.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 8 december 2008 @ 20:50:58 #61
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63860330
Morgen heb ik voor het eerst fysiotherapie. Is het handig om makkelijke kleding aan te trekken zoals een joggingbroek? Of kan ik net zo goed een spijkerbroek aandoen omdat ik anders voor lul loop? Of maakt het eigenlijk niks uit als je je zelf maar lekker erin voelt?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63860489
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:50 schreef texelonia het volgende:
Morgen heb ik voor het eerst fysiotherapie. Is het handig om makkelijke kleding aan te trekken zoals een joggingbroek? Of kan ik net zo goed een spijkerbroek aandoen omdat ik anders voor lul loop? Of maakt het eigenlijk niks uit als je je zelf maar lekker erin voelt?
Als jij je fijner voelt in een trainingsbroek dan een spijkerbroek doe je dat toch lekker aan!
Ik weet niet waarom je naar de fysio moet, maar als je voor oefeningen gaat dan is een joggingbroek natuurlijk het fijnst. Ga je voor het duw- en trekwerk van de fysio maakt het niet uit wat je aan doet, zal dan toch uit moeten.
  maandag 8 december 2008 @ 21:02:17 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63860614
Wow, veel goed nieuws om even bij stil te staan!!!

Ingrid en Djeez, van harte met de geboorte van jullie zoon, ik ben erg benieuwd naar de naam (en foto's?) en hoop dat jullie het goed maken!

Marlieske, wat een goed nieuws, ik ben blij voor jullie.

En miss-sly met een kloppend hartje en een steeds rozer kleurende wolk! Geweldig, geniet ervan, allebei!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63860695
Ingrid en Djeez, van harte met jullie zoon!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63860892
Wat gaan jullie snel

Ingrid en Djeez --> Gefeliciteerd

DJMO --> 38 weken alweer, jippie

Marlieske --> Wat ongelooflijk geruststellend om te weten dat deze uitslagen goed zijn, nu de rest nog!

Ik heb het idee dat ik nog mensen vergeet maar ik kan er even niet op komen.. Ben ook wel weer erg moe na een lange dag ziekenhuis dus excuses!

Even in het kort mijn verhaal van vandaag:
Op de echo was vandaag alles goed, iets achter op gemiddelde maar nog niet zorgwekkend.Over 3 weken weer een echo.

Inmiddels is de keizersnede "gepland" voor zover dat kan in deze situatie. Er is een datum geprikt maar de kans is aannemelijk dat die nog naar voren gehaald gaat worden.

De internist denkt dat de medicatie niet voldoende werkt, daarom waarschijnlijk de dosis prednison flink opschroeven (en de andere medicatie er naast blijven gebruiken..)

De internist verdenkt me ook van abcessen in mijn buik/darmen vanwege de pijn die ik heb.. Krijg dus zo snel mogelijk een spoed MRI (vanmiddag was het te laat om nog te regelen) om te kijken of dat ook echt zo is..

Zo maar lekker in bed kruipen en slapen, heb mn dag wel weer gehad vandaag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 21:15:31 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63860940
raissa slaap lekker meis, rust lekker uit, rust is nu het beste voor jou en je uk lijkt me zo..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 8 december 2008 @ 21:21:00 #67
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63861138
Raissa wat een toestanden weer zeg Houdt ook niet op bij jou he, nu weer met die abcessen.... Iig fijn dat met de baby alles goed was! En fijn denk ik ook dat je een datum hebt voor de ks, waar je naartoe kan leven?
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Poezebeest het volgende:
Als jij je fijner voelt in een trainingsbroek dan een spijkerbroek doe je dat toch lekker aan!
Ik weet niet waarom je naar de fysio moet, maar als je voor oefeningen gaat dan is een joggingbroek natuurlijk het fijnst. Ga je voor het duw- en trekwerk van de fysio maakt het niet uit wat je aan doet, zal dan toch uit moeten.
Ik heb geen idee wat ik ervan kan verwachten. Ik moet erheen voor klachten aan mijn bekken. Dus ik denk dat ik dan wel oefeningen zal doen daar? Daarom leek een joggingbroek me idd prettiger. Maar voor hetzelfde geldt is het alleen praten en moet ik de oefeningen thuis doen, of is het de eerste keer alleen dingen bespreken en volgende keer pas voor het echie. Er zijn er hier meer die voor hun bekken fysio hebben dus vroeg me af wat hun handig vonden
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63861165
Ingrid & Djeez, wat heerlijk dat jullie de goed-nieuws-dag compleet maken! heel veel geluk gewenst met jullie zoon, en Kim natuurlijk gefeliciteerd met je broertje! succes met 't herstel, Ingrid, wat moeten het vreselijk nare dagen geweest zijn voor jou.
pi_63861230
oh arme raissa, wat oneerlijk dat jij juist maar steeds van die narigheid te verduren krijgt. abcessen, dat klinkt echt niet fijn. hopelijk is snel duidelijk waar de pijn vandaan komt en kunnen ze er ook snel wat aan doen. slaap lekker (voor zover dat lukt) en succes morgen!
  maandag 8 december 2008 @ 21:24:58 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63861259
Ingrid en Djeez en Kim natuurlijk ook, van harte met jullie zoon en broer!
Wacht met smart op een update van Djeez.

Miss Sly, ben ook echt superblij voor jullie.

Marlieske, ik heb niet alle voorgeschiedenis mee gekregen. Maar las wat updates van je. Gelukkig nu maar en dat de rest ook meevalt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_63861355
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef texelonia het volgende:
Raissa wat een toestanden weer zeg Houdt ook niet op bij jou he, nu weer met die abcessen.... Iig fijn dat met de baby alles goed was! En fijn denk ik ook dat je een datum hebt voor de ks, waar je naartoe kan leven?
Klinkt misschien heel stom maar het geeft me wel "rust".. Al heb ik op sommige dagen wel zoiets van liever vandaag nog een keizersnede dan morgen! (En dat is natuurlijk bij 28+5 niet zo heel erg handig maar ze doet me zo'n pijn met dat getrappel )
pi_63861516
quote:
Ik heb geen idee wat ik ervan kan verwachten. Ik moet erheen voor klachten aan mijn bekken. Dus ik denk dat ik dan wel oefeningen zal doen daar? Daarom leek een joggingbroek me idd prettiger. Maar voor hetzelfde geldt is het alleen praten en moet ik de oefeningen thuis doen, of is het de eerste keer alleen dingen bespreken en volgende keer pas voor het echie. Er zijn er hier meer die voor hun bekken fysio hebben dus vroeg me af wat hun handig vonden
Ik ben fysio geweest dus daarom reageerde ik. Meestal is het zo dat je een gesprekje hebt over wat de klachten zijn en dat er daarna wat testjes gedaan worden aangezien je van de buitenkant niet kunt zien waar het aan ligt, kunnen je botten, spieren of iets anders zijn. Daarna wordt er gekeken wat er gedaan moet worden en waarschijnlijk zullen daar ook oefeningen bij zitten. Iig succes ermee!
duikt snel terug in de lurkstand
  maandag 8 december 2008 @ 21:35:39 #73
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63861608
Raissa, lijkt me wel een toestand evengoed hoor, kan me voorstellen dat je ergens ook niet blij bent met het opschroeven van de hoeveelheid prednison! En hopelijk valt het met die abcessen mee. Rust maar lekker uit, slaap lekker

Ik had ook nog nieuws te melden trouwens. Laatst had ik natuurlijk bloed geprikt en was er een anti-stof bij mij gevonden. En naar aanleiding daarvan moest het bloed van mijn donor ook onderzocht worden om de bloedgroep van het kindje te bepalen. Gelukkig was dit allemaal goed en loopt het kindje dus geen enkel risico door mijn anti-stof.
Vandaag moest ik me weer melden bij de verloskundige. Weer heerlijk het hartje gehoord En verder was alles ook helemaal goed
Lullige alleen is dat die bloed-instanties zo bezig zijn geweest met mijn anti-stof dat ze vergeten zijn mijn bloedgroep te bepalen. Hoe is het mogelijk
Dus ik mag morgen voor de derde keer bloedprikken, maar goed ik verwacht daar geen rare dingen meer van eigenlijk
No more games, no more drama...
pi_63861634
Gefeliciteerd Ingrid en Djeez.

Wat vervelend Raissa, het zit je wel goed tegen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63861868
Ooh Raissa wat begrijpelijk dat een geplande datum al wat rust geeft tussen de oren, hoop alleen dat ze hem niet op de uiterste datum voor je zetten maar je (inderdaad zo haalbaar mogelijk natuurlijk) wat naar voren schuiven zodat je niet al te lang zo nog door hoeft.
Een zwangerschap vond ik al slopend zonder de prednison en ik kan me een voorstelling maken hoe dat moet voelen met de gejaagdheid van de prednison in je lijf en het dan rustig aan moeten doen.... bijna onmogelijk.
Ik hoop dat de MRI snel gedaan kan worden en dat de internist je dan nog wat hoop kan bieden voor de komende weken

Tex, maakt niets uit wat je aandoet joh, het moet toch uit.
Je zal namelijk in je ondergoed een aantal keren naar voren en opzij moeten buigen, mogelijk gaan ze je een kraakbeurtje geven (GODDELIJK!! eerste keer is ff schrikken daarna heerlijk) en dan zal ze je wel wat oefeningen geven om je buikspieren wat sterker te maken/houden zodat je het zwakke van het bekken wat beter kan opvangen.
Als kleine tip wil ik je meegeven na je fysio bezoek, ff een half uurtje rustig te gaan wandelen als je namelijk meteen op de fiets of in de auto springt of erger nog gaat zitten, dan heb je minder lang plezier van het los maken, die tip is van het huis
Succes morgen ik hoop dat je na je eerste bezoek er niet teveel last van hebt, maar bij de fysio geld de eerste keer kan het wat beurs voelen en daarna word het een genot!
Mama van Isa en Ties
  maandag 8 december 2008 @ 21:50:40 #76
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63862178
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:28 schreef Raissa het volgende:

[..]

Klinkt misschien heel stom maar het geeft me wel "rust".. Al heb ik op sommige dagen wel zoiets van liever vandaag nog een keizersnede dan morgen! (En dat is natuurlijk bij 28+5 niet zo heel erg handig maar ze doet me zo'n pijn met dat getrappel )
Nou kan me best voorstellen dat dat je wat rust geeft, dat je weet dat je in elk niet langer dan die datum hoeft. En misschien zelfs dus wel eerder. Sterkte
©Dumbo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 21:53:39 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63862257
even vraagje; ik ben momenteel nogal onrustig (in mijn gedachten en daardoor ook lichamelijk, heb ook nog geen lust om te slapen, terwijl ik de afgelopen dagen soms al om kwart over acht in bed lag zoveel slaap als ik heb) maar kan stress ook weeën op gang brengen?? heb het idee dat mijn rug meer en meer pijn gaat doen in golven. na een hete douche zwakt de pijn redelijk snel af, maar na een half uurtje tot een uurtje ofzo komt het weer terug. of ben ik nu gewoon aan het hopen dat ik eerder beval zodat ik met kerst rustig thuis ben???
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 8 december 2008 @ 21:54:06 #78
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63862273
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef marlieske het volgende:
Tex, maakt niets uit wat je aandoet joh, het moet toch uit.
Je zal namelijk in je ondergoed een aantal keren naar voren en opzij moeten buigen, mogelijk gaan ze je een kraakbeurtje geven (GODDELIJK!! eerste keer is ff schrikken daarna heerlijk) en dan zal ze je wel wat oefeningen geven om je buikspieren wat sterker te maken/houden zodat je het zwakke van het bekken wat beter kan opvangen.
Als kleine tip wil ik je meegeven na je fysio bezoek, ff een half uurtje rustig te gaan wandelen als je namelijk meteen op de fiets of in de auto springt of erger nog gaat zitten, dan heb je minder lang plezier van het los maken, die tip is van het huis
Succes morgen ik hoop dat je na je eerste bezoek er niet teveel last van hebt, maar bij de fysio geld de eerste keer kan het wat beurs voelen en daarna word het een genot!
Kleren uit? Ben blij dat ik me daar dan nog even geestelijk op kan voorbereiden
Dat half uurtje rustig wandelen wordt lastig. Ik weet niet hoe lang zo'n afspraak normaal duurt, maar ik zal vrijwel meteen daarna door naar m'n werk moeten denk ik... Met de bus. Zal het in gedachten houden voor de volgende afspraak, dat dat op een handigere tijd is wat dat betreft.
©Dumbo
pi_63862482
succes met de geestelijke (en lingeriële) voorbereidingen.

DJMO, goeie vraag! maarre... denk je dat wij er echt een antwoord op hebben?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 22:07:53 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63862692
nee bix niet echt, maar iemand die vraagt is voor vijf minuten dom, iemand die niets vraagt voor de rest van zijn leven (zoiets was het volgens mij) en het kon zijn dat er toevallig iemand was die wel een antwoord had/heeft

maandag 8 december 2008 @ 22:09:52 #81
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63862784
DJMO, ik heb wel een antwoord hoor.
Ze zeggen dat als het afzwakt onder de douche dat het dan slechts voorweeën zijn. Dus als 'ze' gelijk hebben zul je nog even geduld moeten hebben.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63862891
DJMO, wij hebben een cd van sesamstraat waarop een liedje staat dat 'zoek het maar uit' heet. klinkt niet zo aardig, maar gaat erover dat je sommige dingen alleen zelf kunt uitzoeken. en dat klinkt spontaan in mijn hoofd nu! "een moeder weet niet hoe jij je voelt dat weet alleen jijzelf!"
kortom: dit is toch een vraag die alleen jijzelf kunt beantwoorden?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 22:12:37 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63862901
dat moet dan maar moonah k ben tenslotte pas over twee weken uitgerekend ik herkende het ook niet als echte weeën, dan had ik nu wel bij schoonpapa aan de telefoon met de verloskamer gehangen .. hoewel als dit voorweeën zijn, ik hopelijk niet tot het einde hoef te lopen.. ach ik zie het wel dank je wel iig

pi_63862914
ohnee, ik zie nu dat er een moo(nah)der is die wel een antwoord voor je heeft!
  maandag 8 december 2008 @ 22:13:16 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63862917
*om een hoekje spiekt om te zien of er al een naam bekend is...

DJMO, volgens mij zegt men juist dat een bevalling eerder op gang komt als alles rustig is ipv als het heel stressvol is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 22:13:50 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63862937
haha bix! je brengt de eerste echte lach op mijn gezicht vandaag dank je wel ik wacht wel gewoon af wat er allemaal gebeurt

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2008 @ 22:15:53 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63863003
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
*om een hoekje spiekt om te zien of er al een naam bekend is...

DJMO, volgens mij zegt men juist dat een bevalling eerder op gang komt als alles rustig is ipv als het heel stressvol is.
* DJMO volkomen geisoleerd gaat leven komende week

dank jullie wel ik ga toch maar slapen nu, ik lees de naam van ings en djeez zoon morgen wel

pi_63863419
Jongens jongens, wat gaat het hier snel, ik heb toch helemaal geen tijd om dat allemaal bij te lezen

Marlieske gefeliciteerd met de goede uitslag
Ingrid, Djeez en Kim, gefeliciteerd met jullie zoon en kleine broertje

Raissa, sterkte maar weer, wat heftig allemaal
Miss Sly wat heerlijk een knipperlichtje .
Kan het niet laten om even een post van jou te quoten van ruim een jaar geleden.
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, de kinderkamer. Tot de positieve test was dat "het kleine kamertje" en ineens was het "de kinderkamer " De eerste keer dat ik er weer in stond na de positieve test voelde het zo anders. De eerste paar keer na de miskraam probeerde ik niet naar het kamertje te kijken. Nu zie ik het telkens met gemengde gevoelens. Toch is het weer "het kleine kamertje", maar de hoop blijft dat ik er ooit nog "de kinderkamer " van mag maken.
Ik heb deze post nooit met droge ogen kunnen lezen, ik gunde het jullie zo vreselijk om van dat kleine kamertje die kinderkamer te maken maar kon daar helaas niets aan doen voor jullie uiteraard...
En nu gaat het dan toch gewoon gebeuren (*pinkt opnieuw traantje weg maar nu van blijdschap)
pi_63863526
Wat een dag, zoveel goed nieuws!

Marlieske; wat een opluchting en wat geweldig nieuws!

Miss_Sly; Nu een echte mooie roze wolk Geniet ervan, je hebt het verdient!

Ingrid en Djeez; van harte met de geboorte van jullie zoon! Wat fijn dat alles goed is Ik ben ook erg benieuwd naar de naam. Ingrid, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je gauw opknapt!

Raissa; wat blijft het jou ook maar tegenzitten. Wel fijn dat het idee van de ks je wat rust kan geven, je hebt het ook al zo zwaar, ik hoop echt dat het allemaal wat minder heftig wordt de komende tijd.

En verder even een groot bedankje voor alle lieve berichtjes van iedereen, zo lief!
pi_63863551
Wat een goed nieuws allemaal!

Een zoon voor Ingrid en Djeez, gefeliciteerd.

Ik ben vandaag weer goed bevonden door de VK. In totaal nu 11 kilo aangekomen. Baby is ingedaald en ligt er goed voor. Ze verwacht dat hij niet meer gaat draaien, ze heeft even snel gekeken met een echo maar mocht alleen het hoofd en het hartje zien, flauw. Ze wil nog wel mijn man even zien de volgende keer ivm zijn ervaringen bij de zwangerschapsgym.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63863610
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef Estrys het volgende: Ze wil nog wel mijn man even zien de volgende keer ivm zijn ervaringen bij de zwangerschapsgym.
Goed nieuws de baby ligt dus in de startblokken

Maar om die regel hier boven moest ik toch ff flink lachen, misschien goed om een back up puf maatje mee te nemen Estrys?
Mama van Isa en Ties
pi_63863964
Miss_Sly, ik heb volgende week echo (dan zou ik 7w en een paar dagen zijn)...

Fuente, ik heb het idee dat bij mij de strepen er nog in gesprongen zijn tijdens de bevalling zelf... voor die tijd had ik ze niet gezien en achteraf had ik ineens wel strepen... dus een garantie dat je ze niet had gehad als je vorige week was bevallen is er volgens mij niet hoor... Ik hoop dat je beebje gauw mag verwelkomen.

Tex, ik zou naar de fysio zorgen dat je een fatsoenlijke onderbroek aan hebt en verder wat je lekker vind zitten. Ik moest bij de fysio gewoon in mn ondergoed...

Raissa

AE, wat fijn nog een keer bloedprikken...
Fake it till you make it...
pi_63864097
Och ja Fuente daarop had ik nog willen reageren, meid tuurlijk mag jij balen van die strepen zou ik ook vervelend vinden zeker als dat in die laatste paar weken ineens gebeurt

Tot op heden heb ik bij de eerste geluk gehad wb striae maar vraag me af op het nu wel fraai gaat blijven in de buurt van het litteken van de ks, gaat dat niet enorm trekken? iemand daar ervaring mee?
Mama van Isa en Ties
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2008 @ 22:54:34 #94
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63864356
Nou, hier ben ik dan hoor, met de wel gewilde update!

Na bloed, zweet en tranen is dan eindelijk om 12.15 uur onze zoon Tyler Jeroen geboren. Tyler weegt 2520 gram en is 47,5 cm lang. Ondanks een moeizame bevalling maken moeder en zoon het goed. Tyler dronk na de geboorte gelijk goed aan de borst (zo'n drie kwartier) es heeft verder veel geslapen. Hij is wel erg misselijk, en moet veel spugen.

Het was een loodzware bevalling. Vanochtend om half negen werd Ingrid ingewijd. Ze wilden vaart maken, want Tyler moest er hoe dan ook uit. De weeënopwekkers werden extra hoog gezet, zodat ze wee op wee kreeg. Omdat ze het niet meer kon opvangen, kreeg ze uiteindelijk een morfinepomp. Ze diende zich echter wel wat te veel toe, want ze werd stoned als een garnaal

Uiteindelijk kreeg ze om twaalf uur al persdrang. Omdat men het niet vertrouwde, stonden er twee gynaecologen, twee verloskundigen en twee verpleegkundigen bij haar bed. Ikzelf kon niets meer doen. De twee gynedingessen krasten een gaatje in Tylers hoofd, om zo de zuurgraad te meten. Vond hij niet leuk, waarna hij er wel weldra uitkwam.

Uiteindelijk is het dus goed verlopen. Beide kunnen echter nog niet naar huis, want ze moeten minimaal 48 uur ter observatie blijven. Ik werd er nog even aan herinnerd dat HELLP niet zomaar iets is, en ze kan er lang last van houden. Ook gaf ik aan weer bang te zijn voor een postnatale depressie, maar ze zeiden dat ik goed op signalen moet letten. En dan gelijk aan de bel trekken als er iets is.

Tyler werd trouwens geopperd door een FOK!ker alhier, waarvoor dank en hulde. Mooie bekomstigheid waar we gelijk aan dachten: Ingrid en ik zijn fan van de band Aerosmith, en zijn vorig jaar zelfs naar ene concert van hen geweest. Laat nu net de leadzanger Steven Tyler heten. Jeroen werd hier ook voorgesteld, is samenvoegsel van ouders van Ingrid, Roelof en Jannie. Zelf vonden ze het geen vernoeming. Nou pech, dan is het gewoon een eerbetoon aan een goede vriend van mij! Nou goed, ik ga slapen, maar laat alvast drie foto's van ons kleine mannetje zien. Ik ben zo trots op hem, eindelijk een zoon! Nu maar hopen dat het een voorbeeldige jongen wordt...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_63864474
Leuke namen
Vind Tyler wel een stoere naam. En een mooi jochie hebben jullie gemaakt. Gelukkig dat alles goed met ze gaat/ Geniet ervan!
  maandag 8 december 2008 @ 22:59:04 #96
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63864497
Och menneke Tyler! Leuke (en onverwachte) naam!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 8 december 2008 @ 23:00:58 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_63864554
Wat een menneke.

En wat een helse bevalling inderdaad Zoveel mensen erbij!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2008 @ 23:03:13 #98
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63864638
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef Troel het volgende:
Wat een menneke.

En wat een helse bevalling inderdaad Zoveel mensen erbij!
Inderdaad, Ingrid vond het maar niks. Toen een van die gasten aan haar vroeg hoe het met de weeën ging, antwoordde ze dan ook droog: "Kut!" Erg grappig, hadden ze niet verwacht. Ze moesten er zelf ook wel om lachen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 8 december 2008 @ 23:03:18 #99
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63864643
Heftig verhaal! Maar fijn dat alles naar omstandigheden goed gaat. Wat een klein droppie
©Dumbo
pi_63864652
och wat een lief klein kaboutertje. Djeez, gefeliciteerd! ga maar lekker uitrusten van deze spannende dag(en). hopelijk is Tyler snel van z'n misselijkheid af en vindt hij de wereld een beetje leuk. veel geluk met z'n viertjes!
ik vind 't ook wel een hele stoere naam trouwens!

en nog een kleine tekstuele opmerking: ingrid werd niet ingewijd maar ingeleid. (neem ik aan. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')