Wauw, bedankt allemaal, ik krijg er helemaal een kleur van
We zijn vreselijk blij en dankbaar maar vinden het ook doodeng, het is nog zo pril..... maar goed, de kans dat een ISCI-poging slaagt is maar zo'n 15% en nu zitten we al op een kans van 75% dat het goed gaat dus dat is wel een hele stap vooruit.
En het hele traject van deze poging was nou ook niet echt geweldig te noemen.. maar iedereen die toen riep "maar je hebt er maar eentje nodig" heeft dus gewoon hartstikke gelijk gehad.

Ik moet ook wat bekennen: vrijdagavond (

lag al op bed) had ik al een testje gedaan, ik dacht als ik nou gewoon zie dat die negatief is hoef ik ook niet meer zou te schrikken als ik ongesteld word. Maar tot mijn grote verbazing zag ik toch echt (wel vrij dunnetjes) een 2e streepje! Ik wist het echt even niet meer, mijn gedachten kwamen ook niet verder dan die constatering " ik zie een soort van 2e streepje", ik durfde helemaal niet verder te denken. Zondagmorgen dus nog steeds niet ongesteld en weer een testje gedaan en toen was het streepje al wat donkerder. Andere mensen roepen dan op dat moment "ik ben zwanger!" maar wij zitten zo in dat medische traject dat we het pas geloven als het AMC het zegt. Ik durfde het ook niet hier te posten, had het rare idee dat het een soort van de goden verzoeken zou zijn. Overigens kwamen er wel wat symptomen bij: vlagen van misselijkheid, was bij de afhaalChinees en werd helemaal misselijk van de rook, soort van spierpijn links en rechts onderin mijn buik - het plaatje begon wel een beetje te kloppen zeg maar.
Sorry dus dat ik niet helemaal eerlijk ben geweest maar ik bleef gewoon zo'n onzeker gevoel hebben...
Volgende week maandag hebben we al een echo, dan is geloof ik alleen te zien of het vruchtzakje op de goede plaats.
Overigens, hoe blij ik ook ben, ik post dit toch ook met dubbele gevoelens. Ik gun het iedereen die hier (vaak al een hele lange tijd) in dit topic post zo verschrikkelijk om ook zwanger te worden.... Het kloterige van die ISCI is dat je maar zo'n weinig kansen hebt maar het is wel duidelijk: wij zijn eigenlijk maar een keer teleurgesteld geweest dat een poging niet gelukt was. De hoop die velen hier elke maand hebben en dan weer teleurgesteld worden lijkt me vreselijk zwaar... een hele dikke knuffel voor jullie

en ik hoop echt dat we met zijn allen voor een invasie in Z&G kunnen zorgen binnenkort.