Tyler Jeroen welkom op de wereld kanjer

je ziet er goed uit!
He bah Tex, wat jammer dat het tegenviel bij de fysio en ze niets konden doen voor je.
Enige dat je dan kan doen is voldoende rust nemen en je activiteiten goed plannen.
Stofzuigen en dweilen niet meer doen omdat die houding zo slecht is enz enz echt stapje voor stapje en niet alles tegelijk.

Koningskoppel... ach wij zien wel wat het word hier het klinkt zo cliché maar voor ons is echt het belangrijkste dat het kindje gezond is. Een jongen zou leuk zijn omdat dat nieuws is voor ons beiden, maar een meisje is ook weer leuk want dat is zo vertrouwd + scheelt een hoop nieuwe spullen kopen.
Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel
DJMO wat rot dat je je zo vervelend voelt ik denk dat het voor jou nu gewoon de combi is van veel factoren, lichamelijk maar ook geestelijk gezien, het is gewoon allemaal wat teveel bij elkaar niet waar?
Hier een nachtje heerlijk geslapen en ik denk dat ik vandaag ga doen wat ik weken heb uitgesteld, ik ga denk ik even Den Bosch in om wat positie kleding te kopen voor mezelf ben de laatste tijd zo bezig geweest van alles voor Isa te regelen en afspraken die in de agenda stonden op te volgen dat ik dat gewoon heb uitgesteld, durfde niet goed nieuwe kleren te gaan kopen want stel het is nog maar voor even....
en nu heb ik gewoon nog maar 1 broek ofzo