abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 23:05:18 #101
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63864714
Oh, wát een prachtig jongetje! Van harte Ingrid en Djeez! Wat fantastisch dat Tyler er is en dat hij helemaal gezond is!!! Veel sterkte met de 'herstelwerkzaamheden'!
  maandag 8 december 2008 @ 23:05:59 #102
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63864735
Leuke namen
En wat fijn foto's van hem te zien

Gelukkig gaat het dus met moeder en kind goed, en hopelijk blijft dat zo!
Djeez terecht dat je zo vreselijk trots bent op jullie zoon
No more games, no more drama...
  maandag 8 december 2008 @ 23:07:05 #103
62233 Jelief
ikke lief!
pi_63864772
Zo wil de volgende die bevalt er een feestje van maken?

Mooi klein mannetje isTyler!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 8 december 2008 @ 23:09:57 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63864865
Eindelijk een zoon? Klinkt ook niet erg aardig voor je dochter Maar goed, een schattig kaboutertje, die Tyler, veel geluk met z'n viertjes.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2008 @ 23:15:16 #105
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63865028
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Eindelijk een zoon? Klinkt ook niet erg aardig voor je dochter Maar goed, een schattig kaboutertje, die Tyler, veel geluk met z'n viertjes.
Ondanks dat Kim een schat van een meid is, en een geweldige dikke boef, is dit toch de koningswens. Een jongetje en een meisje, wie wil dat niet? Pech is nu wel dat ik nogmaals onder het mes moet...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 8 december 2008 @ 23:23:29 #106
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63865337
Van harte Djeez met je zoon, een prachtig menneke
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 8 december 2008 @ 23:26:14 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63865427
Ik weet nu 5 weken dat we een meisje krijgen en ik kon na 1 week het woord 'koningskoppel' al niet meer horen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63866918
Ingrid, Djeez en Kim gefeliciteerd met jullie zoon en broertje

Wat fijn dat het, ondanks de erg zware start, toch goed met iedereen gaat
pi_63868527
Wat een plaatjes zeg die foto's

En ik vind de namen helemaal niet raar bij elkaar klinken!

Het klinkt inderdaad als een hele heftige bevalling maar gelukkig kunnen jullie nu lekker gaan genieten ervan
  dinsdag 9 december 2008 @ 06:06:46 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63869080
Marlieske, gefeliciteerd met het goede nieuws
Wat een spannende periode voor jullie zeg, kan me voorstellen dat het er flink inhakt allemaal

Miss_Sly, gefeliciteerd met jullie kloppende hartje

Ingrid en Djeez, wat een schrik zeg. Maar uiteindelijk het best denkbare resultaat: een kerngezonde zoon!
Gefeliciteerd
Hopelijk zal Ingrid voorspoedig gaan herstellen van deze enge gebeurtenis.
.... met gevoel voor drama....
pi_63869349
Ingrid en Djeez, wat een mooie zoon hebben jullie! En wat een heftig verhaal. Sterkte met het herstellen.

En nog ff een voor Carmelia en Raissa.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 07:51:21 #112
5428 crew  miss_sly
pi_63869407
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Madelieve het volgende:
Miss Sly wat heerlijk een knipperlichtje .
Kan het niet laten om even een post van jou te quoten van ruim een jaar geleden.
[..]

Ik heb deze post nooit met droge ogen kunnen lezen, ik gunde het jullie zo vreselijk om van dat kleine kamertje die kinderkamer te maken maar kon daar helaas niets aan doen voor jullie uiteraard...
En nu gaat het dan toch gewoon gebeuren (*pinkt opnieuw traantje weg maar nu van blijdschap)
Madelieve Ja, de kinderkamer, dat is het nu weer en dat voelt zooo heerlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 07:56:51 #113
5428 crew  miss_sly
pi_63869477
Mooi kereltje, Tyler
Hoop dat ze beiden snel opknappen en naar huis mogen.
pi_63869545
Aaaah Tyler is een schatje
pi_63869553
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef Djeez het volgende:
Ondanks dat Kim een schat van een meid is, en een geweldige dikke boef, is dit toch de koningswens. Een jongetje en een meisje, wie wil dat niet?
ehm....ik?

ik zou dolgraag nog een derde zoon willen zelfs

maar goed; lekker ventje en erg leuke naam
  Jubileum moderator dinsdag 9 december 2008 @ 08:21:07 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63869706
Ik wil ook geen koningskoppel

Prachtig mannetje Djeez, en ik hoop dat Ingrid en Tyler snel naar huis mogen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:23:16 #117
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63869735
Djeez en Ingrid wat fijn dat alles goed gaat en wat is Tyler een klein mooi klein mannetje. Heel veel sterkte met aansterken en hopelijk dan lekker naar huis.

Tex, ik heb ook bekkentherapie gehad, maar ik had gewone kleding aan. De oefeningen die ik daar deed, kon ik gewoon met kleding aan doen. Die oefeningen moest ik ook gewoon tussendoor thuis of op het werk doen. Ik ben niet gekraakt alleen oefeningen gekregen en dat hielp bij mij heel goed, dat wel i.c.m. minder werken.....

Over 2 uurtjes krijgen we de liggingsecho, ik ben wel erg benieuwd!!
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator dinsdag 9 december 2008 @ 08:27:07 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63869785
Ik ga duimen voor koppie naar beneden hoor Diaan!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63869787
Djeez, wat een verhaal. Maar heel fijn om te horen dat moeder en zoon het goed maken!
Wat een droppie! Hopelijk mogen ze snel met je mee naar huis!

Diaan, heb je zelf een idee hoe de kleine ligt?
Fake it till you make it...
pi_63869857
Tex, bij de bekkenfysio moest hier alles uit. Dus ik zorgde vooral dat ik een beetje degelijk ondergoed aanhad Overigens ben ik nooit gekraakt o.i.d., alleen oefeningen gehad en houdingstechnieken.

Raissa, jeetje, dat klinkt echt niet prettig allemaal. Wat Tex zegt, het lijkt me wel fijn om een datum te hebben waar je naartoe kan leven

Djeez en Ingrid, wat een prachtig mannetje is Tyler

Ik lees dat er meerderen zijn bij wie de strepen er op het laatst nog even bijsrpongen. Ik ben er alweer overheen hoor Mijn buik was toch al verramponeerd na Sara

Diaan, hopelijk ligt het koppie beneden!

Ik moet om 12 uur weer naar de gyn, dan maar kijken hoe of wat.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:32:33 #121
114177 Diaan73
pi_63869864
Nijna, de ene keer denk ik dat hij met het kontje naar boven ligt en nogal beweegt van links naar rechts maar een ander moment denk ik dat hij weer met zn koppie naar boven ligt. Ook het gehik voel ik soms onderin mn buik maar soms ook bovenin, maar dat kan natuurlijk ook het lichaampje zijn dat meehikt. Ik vind het nogal lastig te bepalen eigenlijk.
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:01:06 #122
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63870291
Hmm uitkleden of niet verschilt dus nogal. Dan zal ik het zo wel merken hoe ze dat hier doen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:09:56 #123
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63870431
heftig allemaal djeez! maar wat een prachtig jongetje ligt daar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63870461
prachtig ventje Djeez en Ingrid! En mooie naam!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 09:13:46 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63870500
wat een lief ventje is tyler!!! van harte met jullie zoon ingrid en djeez!! en kim natuurlijk met haar broertje

Fuente en diaan succes bij de gyn/vk !!

ik weer bagger geslapen, om kwart voor elf naar bed, 1 uur wakker, 3 uur wakker, half vijf wakker, zeven uur, en nu tien minuten geleden .. en benauwd de hele nacht door die kutverkoudheid...
zometeen naar zuidplein voor kerstcadeatjes en bedklossen (ja ik moet ze nog steeds halen, heb er steeds geen puf voor) en die vent van jeugdzorg bellen ... eens kijken wat daar uit komt, ik vrees weinig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:15:04 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63870520
Die bovenste foto *smelt*
Gefeliciteerd Ingrid en Djeez .
KuikenGuppy
pi_63870632
wat een mooi klein mannetje met een mooie naam
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:37:01 #128
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63871007
Gefeliciteerd nogmaals Ingrid en Djeez en wat een leuke naam! Jeroen had ik wel verwacht, maar Tyler totaal niet...

Diaan, hopelijk ligt hij nu met zijn koppie naar benee...
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:39:08 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63871065
Mooi ventje hoor!

Diaan, ik duim voor je hoor!
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:55:30 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63871477
Nou de fysio was een beetje een domper... Mijn bekken staat gewoon recht, ze zag verder niks bijzonders, en eigenlijk kan ze dus niet zoveel voor me doen. Alle dingen die ze ging testen zeg maar, had ik nu geen last van, nu ik nog fris en fruitig ben zeg maar. Maar aan het einde van de dag bijv zou ik wel pijn hebben gehad. Heb dat wel gezegd, maar dat had volgens haar dan met vermoeidheid te maken. De tips qua houding en genoeg rust nemen tussendoor tja dat deed ik allemaal eigenlijk. Niet dat ik echt op een wondermiddel had gerekend ofzow, maar dit voelt toch wel een beetje als een tegenvaller... Doorploeteren zoals het gaat dan dus maar.
©Dumbo
  Redactie Frontpage dinsdag 9 december 2008 @ 09:59:56 #131
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63871590
Even een update. Ingrid en Tyler zijn de nacht goed doorgekomen. Tyler slaapt heel veel. Wil nog niet drinken en wat hij heeft gedronken, spuugt hij uit. Volgens artsen is het een borstenman, net as zijn pa. Tyler is nog wel erg ziek. Wie een kaartje wil sturen, moet me maar ff PM'en voor adres.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 10:01:05 #132
5428 crew  miss_sly
pi_63871617
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Ik weet nu 5 weken dat we een meisje krijgen en ik kon na 1 week het woord 'koningskoppel' al niet meer horen
Maar jij krijgt dan ook een echt koningskoppel, eerst eenjongetje, dan een meisje. Je mag jezelf wel heel gelukkig prijzen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 10:01:32 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63871623
je hebt pm djeez
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 10:04:51 #134
5428 crew  miss_sly
pi_63871700
Wat vervelend dat de fysio een domper was, tex.
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:21:24 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63872098
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef texelonia het volgende:
Nou de fysio was een beetje een domper... Mijn bekken staat gewoon recht, ze zag verder niks bijzonders, en eigenlijk kan ze dus niet zoveel voor me doen. Alle dingen die ze ging testen zeg maar, had ik nu geen last van, nu ik nog fris en fruitig ben zeg maar. Maar aan het einde van de dag bijv zou ik wel pijn hebben gehad. Heb dat wel gezegd, maar dat had volgens haar dan met vermoeidheid te maken. De tips qua houding en genoeg rust nemen tussendoor tja dat deed ik allemaal eigenlijk. Niet dat ik echt op een wondermiddel had gerekend ofzow, maar dit voelt toch wel een beetje als een tegenvaller... Doorploeteren zoals het gaat dan dus maar.
Sommige dingen horen er gewoon bij, daar valt niet altijd iets aan te doen. Je bent zwanger, je lijf verandert.
Doorploeteren en accepteren, dat scheelt vaak ook al een stuk.
pi_63872204
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar jij krijgt dan ook een echt koningskoppel, eerst eenjongetje, dan een meisje. Je mag jezelf wel heel gelukkig prijzen
Ik wist niet dat er nog een volgorde in zat ook
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63872337
Tyler

Van harte jullie!

DJMO..ik heb die ' menstruatiekrampen ook al 2 weken maar dat zet dus iig niet door.
Morgen is het volle maan..ze zeggen toch dat er dan veel baby's geboren worden?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63872511
Tex, wat rot! Houd het goed in de gaten hoor, en als het erger wordt, gewoon weer aan de bel trekken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:39:05 #139
108648 cattie
lieve moeder
pi_63872559
Het is een Tyler! Wat een ukje. Hopelijk gaat het snel beter met hem.

Tex, wat vervelend! Maar dat je bekken goed staat enz hoeft niet te zeggen dat er niets aan de klachten te doen is. Zijn er geen oefeningen om je spieren wat steviger te houden? Dat heb ik een paar maanden gedaan en de klachten waren stukken minder.
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:45:06 #140
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63872739
Tyler welkom vent
pi_63872809
Tyler Jeroen welkom op de wereld kanjer je ziet er goed uit!

He bah Tex, wat jammer dat het tegenviel bij de fysio en ze niets konden doen voor je.
Enige dat je dan kan doen is voldoende rust nemen en je activiteiten goed plannen.
Stofzuigen en dweilen niet meer doen omdat die houding zo slecht is enz enz echt stapje voor stapje en niet alles tegelijk.

Koningskoppel... ach wij zien wel wat het word hier het klinkt zo cliché maar voor ons is echt het belangrijkste dat het kindje gezond is. Een jongen zou leuk zijn omdat dat nieuws is voor ons beiden, maar een meisje is ook weer leuk want dat is zo vertrouwd + scheelt een hoop nieuwe spullen kopen.
Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel

DJMO wat rot dat je je zo vervelend voelt ik denk dat het voor jou nu gewoon de combi is van veel factoren, lichamelijk maar ook geestelijk gezien, het is gewoon allemaal wat teveel bij elkaar niet waar?

Hier een nachtje heerlijk geslapen en ik denk dat ik vandaag ga doen wat ik weken heb uitgesteld, ik ga denk ik even Den Bosch in om wat positie kleding te kopen voor mezelf ben de laatste tijd zo bezig geweest van alles voor Isa te regelen en afspraken die in de agenda stonden op te volgen dat ik dat gewoon heb uitgesteld, durfde niet goed nieuwe kleren te gaan kopen want stel het is nog maar voor even....
en nu heb ik gewoon nog maar 1 broek ofzo
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 10:52:11 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63872926
volgens mij is het vrijdag pas volle maan hoor kotexje

marlieske, ik ben elke nacht wel in dat ritme wakker .. ik heb één ding wel geleerd en dat is me over teleurstellingen heen te zetten, omwille van de baby, als ik niet goed in mijn vel zit, dan hij ook niet en dat wil ik proberen te voorkomen.. ik ga wel bellen hoor, of er nog wat aan te doen is, maar ik ben op het ergste voorbereid, want dan kan het alleen maar meevallen fijn dat jij wel lekker geslapen hebt en shopze !! geniet ervan

tex jammer dat er weinig aan te doen is

pi_63873030
ik heb nu precieze tijdstippen dat ik wakker word.. zou mn biologische klokje me voorbereiden op bv?

o en de 12e pas? nouja ook goed
wanna rub mah puppeh?!
pi_63873064
DJMO dat slechte slapen herken ik ook wel van toen ik rond de 35 weken zwanger was, het hoort er dus een beetje bij denk ik (wat het niet minder vervelend maakt!) dat onrustige gevoel in je lijf herken ik wel.
En iemand heeft hier onder zijn berichtjes altijd staan: wie zegt er dat zwanger zijn leuk is?
Nou die vond ik altijd zo goed kloppen met hoe ik zwanger zijn ben gaan zien na Isa (en nu weer overigens)
ik geloof niet dat ik het zwanger zijn na deze spruit ga missen, ik ben er gewoon niet voor gemaakt denk ik

Hier is het inmiddels gaan regenen hoop dat het nog droog gaat worden anders ga ik morgen wel shoppen.
Mama van Isa en Ties
pi_63873818
ghehe ik kom er net achter dat mijn conceptiedatum niet kan kloppen omdat mijn vriend nooit op woensdag bij me was dus ik of enkele dagen langer of korter zwanger.
Toch een leuk weetje
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:32:58 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63873942
lol@Dakota
pi_63873948
Djeez & Ingrid, gefeliciteerd met jullie lieve zoon!! Geniet ervan...! Hopelijk knappen ze allebei snel op...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63873994
spermacellen kunnen een tijdje overleven in de baarmoeder dus als hij twee tot drie dagen ervoor wel bij je was dan kan de conceptie datum nog steeds wel kloppen volgens mij

Fuente doe es baby bakken? Hou je het nog een beetje uit?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:36:14 #149
114177 Diaan73
pi_63874015
Nou wij zijn weer terug, even snelle update want ik ga zo met mn moeder naar IKEA.....

Hij ligt goed met zn hoofdje en we kunnen waarschijnlijk een groot kind rond de 4100 gramverwachten maar dat was niet echt een verrassing met een eerste kind van 3920 gram en 55 cm.

Het lukte helaas niet om een mooie profielfoto te maken omdat hij met zn hoofdje een beetje naar achteren lag en zn arm ervoor had. Maar het was weer erg leuk om even te kijken.....

Ow Dakota, zoiets hebben wij ook.. Als je terugrekent, zou op zondag 19 april de bevruchtiging plaats hebben gevonden en we hebben de inseminatie op maandag 20 april gehad.

Djeez, je hebt het erover dat Tyler erg ziek is... wat heeft hij precies?
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:43:02 #150
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63874205
Diaan wat onwijs fijn dat jullie kleintje er goed voor ligt nu!
Jammer het niet gelukt was om nog een mooie foto te krijgen.

Djeez goed om te lezen dat zoon en vrouw goed de nacht doorgekomen zijn, sneu dat Tyler zo ziek is. Hopelijk knappen ze snel op en kunnen ze lekker naar huis toe!

Geen nieuws van Fuente?
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:51:54 #151
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63874408
Zou Tyler niet misselijk zijn van het vruchtwater wat hij binnen heeft gekregen?
Dat had Maarten de eerste dag ook en hij heeft enkel een uur na de geboorte gedronken en toen bijna een dag niet... Ook omdat hij zo misselijk was.

En fijn dat hij en Ingrid de nacht goed zijn doorgekomen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 11:54:00 #152
5428 crew  miss_sly
pi_63874454
Fruppel, jij woont toch ook in Amsterdam? Enig idee hoe het met de kraamzorg enzo gesteld is en wat goed aangeschreven staat enzo? Ik heb werkelijk geen idee
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:09:52 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63874841
Miss_sly wat goed dat je zwanger bent. Gefeliciteerd

En Ingrid en Djeez, jullie nogmaals gefeliciteerd Wat een mooie baby is het!
pi_63874890
Goh de kraamzorg heeft vandaag toch besloten om langs te komen voor een intake..ik ben morgen 38 weken vanmiddag ook weer naar de verloskundige, zal wel niets bijzonders zijn
wanna rub mah puppeh?!
pi_63874982
Wat fijn dat hij gedraaid is Diaan!
pi_63875084
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef Dakota het volgende:
ghehe ik kom er net achter dat mijn conceptiedatum niet kan kloppen omdat mijn vriend nooit op woensdag bij me was dus ik of enkele dagen langer of korter zwanger.
Toch een leuk weetje
Ik was uitgegaan van een cyclus van 37 dagen met een eisprong op dag 21 ovulatietest gaf ook aan dat ik die dag mijn ei had. Toch ben ik 4 dagen teruggezet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63875781
Oh ik heb echt de hele dag zo'n honger he!! Word er gek van. En als ik iets eet dan zit ik na een paar happen vol en dan krijg ik ook zo weer honger. En ik vind niks lekker dus ben hele dag bezig iets te zoeken wat ik kan eten Lijk wel bezeten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:50:44 #158
108648 cattie
lieve moeder
pi_63875865
Diaan, wat fijn dat de baby goed ligt!

Mijn uitgerekende datum kan ook onmogelijk kloppen. Ik weet 99,99% zeker dat het de 15e ipv de 13e moet zijn. Maar uit de echo volgde de 13e en 2 daagjes eerder kan geen kwaad.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:09:44 #159
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63876340
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Königsköpfeltchen. Zo beter?
Wel balen van het fysio-bezoek. Maar ja, jij mag niet klagen met je royal family.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:17:30 #160
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63876551
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Fruppel, jij woont toch ook in Amsterdam? Enig idee hoe het met de kraamzorg enzo gesteld is en wat goed aangeschreven staat enzo? Ik heb werkelijk geen idee
Jep ik woon ook in Amsterdam, ik heb me aangemeld voor kraamzorg bij De Baker.
Zij werden tevens aangeraden door mijn VK praktijk omdat ze goed aangeschreven staan.
Maar hoe het verder met de kraamzorg gesteld is op het moment qua aantal toegewezen uren weet ik ook niet helaas.
Je zou Again (postte veel in wachten op een 2de streepje) een pm kunnen sturen, zij werkt bij de Baker en kan je er mss meer over vertellen?

Vind het zo leuk en bijzonder dat je zwanger bent! Moet er steeds aan denken
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:21:27 #161
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63876681
Ik maak me dus echt niet druk over de uitgerekende datum. Als iemand mij vraagt wanneer ik uitgerekend ben, zeg ik standaard: ergens tussen 18 december en 22 januari.
pi_63877188
ik zeg gewoon

met kerst
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:55:33 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63877672
Bij ons kon het echt maar 1 dag zijn en dat bleek ook steeds uit de echo's, dat kwam echt heel netjes uit.

Diaan, wat fijn dat hij goed ligt zeg! Lang leve de acupunctuur!
pi_63878076
Wat komt die kraamverzorgster eigenlijk doen
Alleen kennis maken of komt ze mijn stroopwafels opeten en mijn inboedel checken zodat ze de volgende keer precies weet wat waardevol genoeg is om te jatten
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:12:36 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_63878113
Bij mij was de intake gewoon telefonisch, dus ik denk dat ze je inboedel komt checken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:16:11 #166
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63878199
ze komt kijken of het de moeite waard is Dakota
pi_63878209
Bij mij was het gewoon een gesprek waarin een aantal dingen gevraagd werden
Zoals, of we katten hadden, een stagiare wilden, of we rookten, dat soort dingen, wat we van de kraamhulp verwachtten..
Was ook een gesprek met iemand anders dan onze kraamhulp
De babykamer heeft ze niet bekeken (was ook nog niet klaar toen)
pi_63878261
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef Dakota het volgende:
Wat komt die kraamverzorgster eigenlijk doen
Alleen kennis maken of komt ze mijn stroopwafels opeten en mijn inboedel checken zodat ze de volgende keer precies weet wat waardevol genoeg is om te jatten
GMTA
Hier komen ze woensdag voor de intake (omdat ik een paar weken terug in het ziekenhuis lag).
pi_63878305
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef mrien het volgende:
Zoals, of we katten hadden, een stagiare wilden, of we rookten, dat soort dingen, wat we van de kraamhulp verwachtten..
Die laatste vraag Ik zou het niet weten hoor, geen idee wat ze allemaal doen enzo.. Had eigenlijk gehoopt dat zij dat zou gaan vertellen
pi_63878368
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef _Bar_ het volgende:
ze komt kijken of het de moeite waard is Dakota
dan blokkeer ik nu de deur
wanna rub mah puppeh?!
pi_63878431
ze hoeft hier iig niet schoon te maken..het liefst zou ik r helemaal niet willen, maar dat vertel ik r niet..ze heeft vast ook gevoelens
vriendlief zit in de ziektewet dus die kan mooi de huishoudelijke taken doen. Als het aan mij ligt, komt ze langs hangt ze de baby goed aan de tepelsientje en checkt ze de eventuele hechtingen bla bla en gezondheid van de baby..dan mag ze weer weg

wat wel grappig is..de baby heeft zich helemaal naar links gefrot..dus nu loop ik met een enorme bult aan mijn zijkant..het ziet er ontzettend stom uit
wanna rub mah puppeh?!
pi_63878473
Diaan, wat goed dat de kleine toch nog gedraaid is!!! Super joh!!
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef Dakota het volgende:
Goh de kraamzorg heeft vandaag toch besloten om langs te komen voor een intake..ik ben morgen 38 weken vanmiddag ook weer naar de verloskundige, zal wel niets bijzonders zijn
Haha, ja, ze komt je stroopwafels opeten... maar het liefst nog oliebollen... dus als je die ook hebt?

Nee, joh, ze komt gewoon even kennismaken.. en wat inderdaad al werd gezegd; of je huisdieren hebt, of je je bed al op klossen hebt staan, waar je wil bevallen (en dan bedoel ik niet op de grond, op bed of achter in de tuin), of je borstvoeding wil gaan geven. Ze vertelt je waarschijnlijk op hoeveel uren kraamzorg je recht hebt en wat een kraamhulp allemaal komt doen.

Hier is er trouwens helemaal geen inboedelcheck geweest... ik heb wel eens gehoord dat sommigen schijnen te controleren op traphekjes/sloten op keukenkastjes en dat soort dingen... maar niks dus..!

Maarre.. ze komt er wel lekker op tijd mee bij je! Wat als je nou vorige week al bevallen was?
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63878621
dan was ze een behoorlijk stomme koe

maarre traphekjes en keukenkastjes vind ik toch echt een ding voor later dus ze bekijkt t dan maar.
Ik moet zeggen dat ze wel erg spontaan klonk dus misschien kan 1 stroopwafel er wel vanaf.

En nu heb ik ontzettende trek in oliebollies
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:35:51 #174
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63878696
Jeetje wat is er veel gebeurd hier! Heftig allemaal hoor!

Allereerst, lieve Reinhilde en Nixxx, eindelijk eindelijk is jullie zoon daar! Fantastisch, gefeliciteerd met Thomas!
Hopelijk rusten jullie goed uit, want wat een aanloop is zijn geboorte geweest. Veel geluk samen!

Dan lees ik goed nieuws voor miss_sly, heerlijk!

En Marlieske, een voorlopig goede uitslag! Gefeliciteerd! Ondanks dat het nog niet helemaal officieel is, lijk je wel al te kunnen ontspannen!

Kim en Djeez, wat een achtbaan zijn jullie in beland zeg, pfff! Gelukkig is alles goed afgelopen met zowel Ingrid als Tyler.
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon![img][/img]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63878732
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef Jose81 het volgende:
Hier is er trouwens helemaal geen inboedelcheck geweest... ik heb wel eens gehoord dat sommigen schijnen te controleren op traphekjes/sloten op keukenkastjes en dat soort dingen... maar niks dus..!
Ik hoorde laatst ook iemand erover dat er tijdens het intakegesprek gezegd was dat de tuin niet kindvriendelijk genoeg was

Ik ben echt nog niet bezig met zulke dingen, heb wel wat anders aan mn hoofd Hoop dus dat ze dat gedeelte hier ook overslaan.
pi_63878779
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:37 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst ook iemand erover dat er tijdens het intakegesprek gezegd was dat de tuin niet kindvriendelijk genoeg was

Ik ben echt nog niet bezig met zulke dingen, heb wel wat anders aan mn hoofd Hoop dus dat ze dat gedeelte hier ook overslaan.
ons balkon ligt vol glas en konijnenkeutels..:D
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:39:33 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_63878780
Dakota, bij mij gaat de intake telefonisch, maar ik neem aan dat het een gesprekje is over wat jij kunt verwachten (aantal uren, hun werkzaamheden) en wat zij kunnen verwachten/verwachten (huisdieren, borstvoeding, bed op klossen, badje op werkhoogte).
pi_63878802
Nou van mij krijgt ze heus geen borstvoeding hoor

ok ik stop al (melig)
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:40:48 #179
108648 cattie
lieve moeder
pi_63878818
traphekjes lijkt het me nogal vroeg voor!
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:41:35 #180
108648 cattie
lieve moeder
pi_63878836
Misschien wil ze een slokje proeven om te kijken of het wel op temperatuur is!
pi_63879056
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef Dakota het volgende:
ze hoeft hier iig niet schoon te maken..het liefst zou ik r helemaal niet willen, maar dat vertel ik r niet..ze heeft vast ook gevoelens
vriendlief zit in de ziektewet dus die kan mooi de huishoudelijke taken doen. Als het aan mij ligt, komt ze langs hangt ze de baby goed aan de tepelsientje en checkt ze de eventuele hechtingen bla bla en gezondheid van de baby..dan mag ze weer weg

wat wel grappig is..de baby heeft zich helemaal naar links gefrot..dus nu loop ik met een enorme bult aan mijn zijkant..het ziet er ontzettend stom uit
Maar als je wilt dat ze alleen komt om jou en de baby te contoleren kun je dat gewoon aangeven. Dan komt ze geen hele dag maar bijvoorbeeld maar uurtje of 2.
Liefde
pi_63879296
dat zou fijn zijn ja..ga ik ook wel aangeven..al kan het natuurlijk zijn dat als er toch een soort van complicaties optreden, ik haar meer nodig zal hebben.

iedereen krijgt toch 49 uur.. als er geen indicatie is?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63879403
Als je borstvoeding gaat geven wel, anders is het geloof ik 5 uur minder
Wel afhankelijk van hoeveel uren ze kunnen garanderen en leveren natuurlijk
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:01:21 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_63879404
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63879434
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef Dakota het volgende:
dat zou fijn zijn ja..ga ik ook wel aangeven..al kan het natuurlijk zijn dat als er toch een soort van complicaties optreden, ik haar meer nodig zal hebben.

iedereen krijgt toch 49 uur.. als er geen indicatie is?
Ja dat soort dingen moet je gewoon aangeven.

Wij hadden toen bij de eerste gedaan dat ze de eerste paar dagen gewoon 8 uur kwam. En als het goed ging kwam ze de dagen erna 4 uur en de laatste dagen maar 2 uur. Was maar goed ook want ze had op een gegeven moment ook niks meer te doen. Ik deed het goed, Mikael deed het goed en Kevin had gewoon vakantie dus was ook gewoon thuis. En we hebben klein huis dus die was op een gegeven moment ook echt wel schoon hoor!!
Liefde
pi_63879648
Nou ik ben weer terug van de gyn.
Mijn bloeddruk was te hoog (onderdruk 95). Ze heeft gevoeld en mijn baarmoedermond ligt nog ver naar achteren, wel 2 cm ontsluiting. Omdat ik de baby ook minder voel, in combinatie met de bloeddruk heb ik een CTG gehad en bloed- en urine onderzoek. Bloed en urine waren goed, CTG was ook ok (na het eerste half uur veel porren en duwen besloot uk te gaan bewegen ).
Alles bij elkaar willen ze nu niet langer wachten, dussssssssssss *tromgeroffel* morgen word ik ingeleid!
Ik vind het doodeng, maar ook wel fijn om te weten dat het echt gaat gebeuren nu.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:11:43 #187
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63879677
Ik had een schat van een kraamverzorgster bij Rachel ( mn eigen schoonzusje) kon haar dan ook niet zat zijn.
Met deze zwangerschap heb ik een andere mijn schoonzusje is helaas gestopt. Ik heb al aangegeven dat als er geen complicaties zijn ze alleen de controle komt doen en een kopje thee of koffie mag drinken en dan weer weg mag.. de rest weet ik wel en gaat toch op gevoel.

Maar de basis is eigenlijk om jouw wensen te bspreken ( borstvoeding kunstvoeding) wat je graag zou willen dat de kraamzorg doet, zij gaan dan kijken of alles op de juiste hoogte is etc voor wat jij wil. en thats it.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:15:02 #188
108648 cattie
lieve moeder
pi_63879758
Fuente, wat spannend! Alvast veel succes!

Bij Ive hebben we heel veel aan de kraamverzorgster gehad, we waren blij dat we haar het max aantal uren hadden.
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:15:52 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63879790
Krijg net een linkje door van een collega, het is helaas voor mij niet leesbaar, want het is (dacht ik) portugees, maar de foto's zeggen genoeg:
Iemand die in Hello Kitty stijl wil bevallen?

Bron

Kijken of het nu wel werkt.

[ Bericht 27% gewijzigd door BE op 09-12-2008 15:21:57 ]
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:16:06 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_63879803
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef Fuente het volgende:
Nou ik ben weer terug van de gyn.
Mijn bloeddruk was te hoog (onderdruk 95). Ze heeft gevoeld en mijn baarmoedermond ligt nog ver naar achteren, wel 2 cm ontsluiting. Omdat ik de baby ook minder voel, in combinatie met de bloeddruk heb ik een CTG gehad en bloed- en urine onderzoek. Bloed en urine waren goed, CTG was ook ok (na het eerste half uur veel porren en duwen besloot uk te gaan bewegen ).
Alles bij elkaar willen ze nu niet langer wachten, dussssssssssss *tromgeroffel* morgen word ik ingeleid!
Ik vind het doodeng, maar ook wel fijn om te weten dat het echt gaat gebeuren nu.
In H'lo? Kan me die verloskamer nog maar al te goed herinneren

Maar morgen is het zo ver! F-5en dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:16:41 #191
108648 cattie
lieve moeder
pi_63879814
Gruwelijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 15:19:29 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63879909
fuente! eindelijk dan toch gaat het gebeuren voor je

kotexje, ik vind het al heel wat dat ze bij je langskomt, ik kreeg alleen een telefonische intake ik heb in principe wel recht op 49 uur, maar wil max drie uur per dag oid, ook omdat ik de eigen bijdrage gewoon te hoog vind... en ik heb genoeg hulp hier in de buurt voor me te helpen met huishouden etc..

hoi maffe

dinsdag 9 december 2008 @ 15:23:09 #193
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63880014
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg net een linkje door van een collega, het is helaas voor mij niet leesbaar, want het is (dacht ik) portugees, maar de foto's zeggen genoeg:
Iemand die in Hello Kitty stijl wil bevallen?
ff google vertaal er op losgelaten, gebrekkig nederlands maar wellicht beter te begrijpen hihi

http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fg1.globo.com%2FNoticias%2FMundo%2F0%2C%2CMUL911989-5602%2C00-MATERNIDADE%2BTEM%2BALA%2BTEMATICA%2BHELLO%2BKITTY%2BEM%2BTAIWAN.html&hl=nl&ie=UTF-8&sl=pt&tl=nl

Fuente wat een fijn en spannend nieuws.. andere kant wordt het voor ons hier dus weer n dag F5'en alvast heel veel sterkte en wie weet met dit inzicht besluit je kleintje om vannacht al stiekumpjes te komen maar voor jou dus alvast n paar

Hoi DJMO
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 15:23:32 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63880029
GADVERDAMME BE ... als ik daarin zou moeten bevallen ... ik kan dr nie eens aan denken de rillingen lopen over mijn lijf *BRRR*

Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 15:23:33 #195
5428 crew  miss_sly
pi_63880031
Fuente, spannend
pi_63880540
Diaan, wat fijn dat beeb goed ligt!

Fuente, morgen ingeleid... spannend!

Wat BE daar post, daar is ook een filmpje van, Nederlands gesproken.
Ik heb niet zo'n behoefte om in Hello Kitty stijl te bevallen...
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:43:23 #197
114177 Diaan73
pi_63880664
Fuente wat spannend en wat heerlijk dat het morgen echt gaat gebeuren Als je nog iemand zoekt om te sms-en en te laten posten hier, ik hou me aanbevolen. Je mag me pm-en voor mobiele nummer. Of gaat buuf zelf posten?? Het scheelt trouwens wel dat je al 2 cm ontsluiting hebt

Wat betreft de kraamzorg, zij leren je ook hoe je je kind in bad moet doen, verzorgen enz. vond ik best belangrijk toen ik bevallen was van Twan, ik had echt geen idee. Ik vond de kraamhulp erg prettig en wil er nu ook weer volop van genieten. en ik ben aanvullend verzekerd waardoor ik geen eigen bijdrage hoef te betalen Ook zal Peaceman over één en ander ingelicht moeten worden, want die heeft er nog geen kaas van gegeten. En je hebt idd recht op 49 uur als je borstvoeding geeft, 44 uur als je dat niet doet. De vrouw die hier was, was trouwens geen kraamhulp maar gewoon iemand die alles met je bespreekt. De indeling van de uren, wat ze doet enz. wordt besproken met de kraamhulp. Ow en ik kreeg een arbolijst voorgeschoteld, waar o.a. in staat dat het verplicht is om een trapleuning te hebben en laten we die nu net niet hebben . We hadden een afschuwelijk touw hangen toen we het huis kochten en hebben die eruit gesloopt en zijn al een tijdje op zoek naar een passende oude leuning, nog niet gevonden. Ben benieuwd of ze er iets van zegt......

En pffff winkelen bij IKEA en daarna nog even naar het winkelcentrum is niet meer goed voor mij, maar wel grotendeels geslaagd.
Make love, not war ☮
pi_63880811
Troel, in Hengelo ja

Be, dat is echt afschuwelijk! Geen enkele baby komt er nog spontaan uit bij het zien van al dat Hello-Kitty geweld

Diaan, Buuf wil zelf updaten , maar toch bedankt voor je aanbod
Fijn dat je kleine goed ligt trouwens!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:50:39 #199
114177 Diaan73
pi_63880862
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:48 schreef Fuente het volgende:
Troel, in Hengelo ja

Diaan, Buuf wil zelf updaten , maar toch bedankt voor je aanbod
Fijn dat je kleine goed ligt trouwens!
Groot gelijk

Thnx!!
Make love, not war ☮
pi_63880959
Wij hebben kraamzorg niet eens aangevraagd. De vroedvrouw die elke dag eens langskomt gedurende een week vond ik de eerste keer ook ruim voldoende. Laat ons maar gezellig samen wennen aan de nieuwe situatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')