Ondanks dat Kim een schat van een meid is, en een geweldige dikke boef, is dit toch de koningswens. Een jongetje en een meisje, wie wil dat niet? Pech is nu wel dat ik nogmaals onder het mes moet...quote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Eindelijk een zoon? Klinkt ook niet erg aardig voor je dochterMaar goed, een schattig kaboutertje, die Tyler, veel geluk met z'n viertjes.
Madelievequote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Madelieve het volgende:
Miss Sly wat heerlijk een knipperlichtje![]()
.
Kan het niet laten om even een post van jou te quoten van ruim een jaar geleden.
[..]
Ik heb deze post nooit met droge ogen kunnen lezen, ik gunde het jullie zo vreselijk om van dat kleine kamertje die kinderkamer te maken maar kon daar helaas niets aan doen voor jullie uiteraard...
En nu gaat het dan toch gewoon gebeuren(*pinkt opnieuw traantje weg maar nu van blijdschap)
ehm....ik?quote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef Djeez het volgende:
Ondanks dat Kim een schat van een meid is, en een geweldige dikke boef, is dit toch de koningswens. Een jongetje en een meisje, wie wil dat niet?
Maar jij krijgt dan ook een echt koningskoppel, eerst eenjongetje, dan een meisje. Je mag jezelf wel heel gelukkig prijzenquote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Ik weet nu 5 weken dat we een meisje krijgen en ik kon na 1 week het woord 'koningskoppel' al niet meer horen
Sommige dingen horen er gewoon bij, daar valt niet altijd iets aan te doen. Je bent zwanger, je lijf verandert.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef texelonia het volgende:
Nou de fysio was een beetje een domper...Mijn bekken staat gewoon recht, ze zag verder niks bijzonders, en eigenlijk kan ze dus niet zoveel voor me doen. Alle dingen die ze ging testen zeg maar, had ik nu geen last van, nu ik nog fris en fruitig ben zeg maar. Maar aan het einde van de dag bijv zou ik wel pijn hebben gehad. Heb dat wel gezegd, maar dat had volgens haar dan met vermoeidheid te maken. De tips qua houding en genoeg rust nemen tussendoor tja dat deed ik allemaal eigenlijk. Niet dat ik echt op een wondermiddel had gerekend ofzow, maar dit voelt toch wel een beetje als een tegenvaller... Doorploeteren zoals het gaat dan dus maar.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar jij krijgt dan ook een echt koningskoppel, eerst eenjongetje, dan een meisje. Je mag jezelf wel heel gelukkig prijzen
Ik was uitgegaan van een cyclus van 37 dagen met een eisprong op dag 21 ovulatietest gaf ook aan dat ik die dag mijn ei had. Toch ben ik 4 dagen teruggezet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef Dakota het volgende:
ghehe ik kom er net achter dat mijn conceptiedatum niet kan kloppen omdat mijn vriend nooit op woensdag bij me wasdus ik of enkele dagen langer of korter zwanger.
Toch een leuk weetje
Königsköpfeltchen. Zo beter?quote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Ik weet nu 5 weken dat we een meisje krijgen en ik kon na 1 week het woord 'koningskoppel' al niet meer horen
Jep ik woon ook in Amsterdam, ik heb me aangemeld voor kraamzorg bij De Baker.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Fruppel, jij woont toch ook in Amsterdam? Enig idee hoe het met de kraamzorg enzo gesteld is en wat goed aangeschreven staat enzo? Ik heb werkelijk geen idee
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef Dakota het volgende:
Wat komt die kraamverzorgster eigenlijk doen
Alleen kennis maken of komt ze mijn stroopwafels opeten en mijn inboedel checken zodat ze de volgende keer precies weet wat waardevol genoeg is om te jatten![]()
Die laatste vraagquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef mrien het volgende:
Zoals, of we katten hadden, een stagiare wilden, of we rookten, dat soort dingen, wat we van de kraamhulp verwachtten..
dan blokkeer ik nu de deurquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef _Bar_ het volgende:
ze komt kijken of het de moeite waard is Dakota
Haha, ja, ze komt je stroopwafels opeten... maar het liefst nog oliebollen... dus als je die ook hebt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef Dakota het volgende:
Goh de kraamzorg heeft vandaag toch besloten om langs te komen voor een intake..ik ben morgen 38 wekenvanmiddag ook weer naar de verloskundige, zal wel niets bijzonders zijn
Ik hoorde laatst ook iemand erover dat er tijdens het intakegesprek gezegd was dat de tuin niet kindvriendelijk genoeg wasquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef Jose81 het volgende:
Hier is er trouwens helemaal geen inboedelcheck geweest... ik heb wel eens gehoord dat sommigen schijnen te controleren op traphekjes/sloten op keukenkastjes en dat soort dingen... maar niks dus..!
ons balkon ligt vol glas en konijnenkeutels..:Dquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:37 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook iemand erover dat er tijdens het intakegesprek gezegd was dat de tuin niet kindvriendelijk genoeg was![]()
Ik ben echt nog niet bezig met zulke dingen, heb wel wat anders aan mn hoofdHoop dus dat ze dat gedeelte hier ook overslaan.
Maar als je wilt dat ze alleen komt om jou en de baby te contoleren kun je dat gewoon aangeven. Dan komt ze geen hele dag maar bijvoorbeeld maar uurtje of 2.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef Dakota het volgende:
ze hoeft hier iig niet schoon te maken..het liefst zou ik r helemaal niet willen, maar dat vertel ik r niet..ze heeft vast ook gevoelens
vriendlief zit in de ziektewet dus die kan mooi de huishoudelijke taken doen. Als het aan mij ligt, komt ze langs hangt ze de baby goed aan de tepelsientje en checkt ze de eventuele hechtingen bla bla en gezondheid van de baby..dan mag ze weer weg
wat wel grappig is..de baby heeft zich helemaal naar links gefrot..dus nu loop ik met een enorme bult aan mijn zijkant..het ziet er ontzettend stom uit
Ja dat soort dingen moet je gewoon aangeven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef Dakota het volgende:
dat zou fijn zijn ja..ga ik ook wel aangeven..al kan het natuurlijk zijn dat als er toch een soort van complicaties optreden, ik haar meer nodig zal hebben.
iedereen krijgt toch 49 uur.. als er geen indicatie is?
In H'lo? Kan me die verloskamer nog maar al te goed herinnerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef Fuente het volgende:
Nou ik ben weer terug van de gyn.
Mijn bloeddruk was te hoog (onderdruk 95). Ze heeft gevoeld en mijn baarmoedermond ligt nog ver naar achteren, wel 2 cm ontsluiting. Omdat ik de baby ook minder voel, in combinatie met de bloeddruk heb ik een CTG gehad en bloed- en urine onderzoek. Bloed en urine waren goed, CTG was ook ok (na het eerste half uur veel porren en duwen besloot uk te gaan bewegen).
Alles bij elkaar willen ze nu niet langer wachten, dussssssssssss *tromgeroffel* morgen word ik ingeleid!
Ik vind het doodeng, maar ook wel fijn om te weten dat het echt gaat gebeuren nu.
ff google vertaal er op losgelaten, gebrekkig nederlands maar wellicht beter te begrijpen hihiquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:Krijg net een linkje door van een collega, het is helaas voor mij niet leesbaar, want het is (dacht ik) portugees, maar de foto's zeggen genoeg:
Iemand die in Hello Kitty stijl wil bevallen?
Groot gelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:48 schreef Fuente het volgende:
Troel, in Hengelo ja
Diaan, Buuf wil zelf updaten, maar toch bedankt voor je aanbod
Fijn dat je kleine goed ligt trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |