Bestaat volgend seizoen niet meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Echt niet.
Intertoto here we come.
Damn ik loop nog verder achter dan dat scoutingsboekje van Wim.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Bestaat volgend seizoen niet meer
quote:Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie foutje bedankt! Allebei klagen, Henkie een blunder, Theo een fout! Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie beide weer zat! Theo een Visser, dan weer een Dealer, Henkie een clown!
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie altijd gezeik! Theo een tikkie, Henkie een paasie, toch weer 0-1, over en uit!
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie werken weer niet. Theo die weigert, Henkie die weigert, werken ja ja ja, beiden dus niet! Toet Toet Boing Boiing, Henkie en Theo, Centjes verdienen, snel weer naar huis.
Theo een Audi, Henkie een Volvo, instappen ja, en snel weer naar huis.
Toet Toet Boing Boing, Theo z’n strijkers, Henkie z’n Bier, kijk ze eens lachen, ondanks die ranglijst… toch een plezier!!!! Toet Toet Boing Boing, Theo een villa, Henkie een penthouse, beide hun centjes dankzij Bosz z’n beleid!!!!
Je kan er niks zinnigs over zeggen, doe het dan ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Feyenoord na de winterstop wel even alles wint?Eind dit jaar staan we gewoon 13e of 14e hoor.
Achteraf lullen is zo makkelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan er niks zinnigs over zeggen, doe het dan ook niet.
Dat ben ik met je eens. Ik ben niet blij met dit beleid, maar bij de eerste 5 eindigen zou met deze selectie toch wel het minimale moeten zijn.quote:Ik sta nog steeds achter het beleid dat Feijenoord voor ogen heeft. Het is alleen zwaar klote dat het er niet uitkomt. Dat is deels te wijten aan de oudere garde die niet mee wil in deze methode. Ze kunnen wat mij betreft hun contract inleveren en opkankeren.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:17 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Van Feyenoord-netwerk.![]()
quote:LN: Openheid en transparantie
“De nieuwe tenues zijn tot stand gekomen in samenspraak met de supporters. Die hadden bij de ontwerpers van PUMA de wens neergelegd om de kleur groen terug te laten komen in het uitshirt.” Aldus Feyenoord. “De details die de supporter graag in de tenues wil terugzien, hebben we in de ontwerpen meegenomen.” Aldus PUMA.
Open en transparant, zou je zeggen. Maar zoals zo veel bij Feyenoord is het niet wat het lijkt.
Wij zijn wel open en transparant. Wij zijn wel onafhankelijk en eerlijk, dus hierbij het ware verhaal van de betrokkenheid van supporters bij de totstandkoming van de nieuwe tenues:
In april en mei hebben drie supporters met vertegenwoordigers van Feyenoord en PUMA gesproken over de tenues voor het seizoen 2009-10. Met name het nieuwe uitshirt was onderwerp van gesprek. De aanwezige supporters kregen een aantal voorstellen – met de meest vreemde kleurencombinaties – voorgelegd, waarbij de groen-zwarte variant de voorkeur genoot.
Op dat moment was absoluut niet duidelijk dat er van die vreemde lijnen op het shirt zouden komen. Niet voor het uitshirt. En zeker niet voor het thuisshirt.
De nieuwe tenues zijn dus niet tot stand gekomen in samenspraak met de supporters, zoals Feyenoord trots meldde. Sterker nog, de bewuste supporters zagen het ontwerp gisteren ook pas voor het eerst. Op de officiële website van Feyenoord…
Bij Feyenoord schijnen ze inmiddels geschrokken te zijn van de vele negatieve reacties op de nieuwe tenues, dus hopelijk komt er nog een aanpassing op in ieder geval het thuisshirt. Voor de toekomst is het wellicht verstandig om ook daadwerkelijk eerst in overleg te treden met supporters en het Handvest Clubcultuur te raadplegen. Dan hoeft men ook niet achteraf te schrikken…
Openheid en transparantie, zo moeilijk is het niet!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:17 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Van Feyenoord-netwerk.![]()
quote:Gelezen; waar is Het Legioen
Ingezonden: Waar is Het Legioen
di, 09/12/2008 - 14:22
In Het Rampseizoen van 2006/2007 vlogen er bij het miste of geringste stenen en werden alle spelers te pas en te onpas voor klootzak en zakkenvuller uitgemaakt. Luie honden die niet voor hun geld wilden werken. Het bestuur moest tegen de muur. Spandoek- en pamflet-uitdeeldagen werden in het leven geroepen. Er moest wat gebeuren! Toen stonden we zo rond plaats 6/7.
Zondagmiddag, een uur of 4 en we staan met 0-3 achter tegen godbetert De Graafschap! En wat gebeurt er?? Helemaal NIETS! Geert den Ouden wordt hartstochtelijk toegezongen, de wave wordt ingezet, Huppie Huppie wordt vrolijk ingezet. Waar zijn we in godsnaam mee bezig? We staan @!#$ 11e, of misschien ondertussen al 12e! Rampseizoen? Nee joh, blessures! Komt wel goed!
Terug naar 2006. Jorien van den Herik had er een zooitje van gemaakt. Torenhoge schulden, woekerrentes en Stalinistisch beleid. Hij moest eruit. Jorien ne va Plus. Jorien werd op straat gezet en binnen no-time zat er een nieuw bestuur, met daarin aardig wat oude gezichten (Onno Jacobs, Chris Woerts, Peter Bosz). Het bestuurssysteem werd veranderd. Een nieuwe Raad van Commissarissen neemt plaats in het Maasgebouw (mannen zonder échte feeling met Feyenoord), op Jos van de Vegt na allemaal onbekenden. Mannen met hoge functies in grote bedrijven, die Feyenoord er wel eventjes bij willen doen. Iedere vrijdag een uurtje vergaderen. Zo komt het tenminste over op de buitenwereld. Want wat is er veranderd?
De Talentpools zijn ingericht, 26 miljoen wordt hier uit opgehaald. Gearriveerde spelers worden aangetrokken (Bosz heeft hierin hulp gehad van Rob Jansen en Jorien van den Herik), Feyenoord leeft weer! Seizoen 2007/2008 draait uit op wéér een deceptie, de 6e plaats wordt behaald en dankzij die o zo mooie KNVB-beker gaan we toch Europa nog in. Bosz spreekt van een geslaagd seizoen.
2008/2009: We zijn 14 wedstrijden onderweg en hebben er 4 gewonnen, 4 gelijk en 6(!) verloren. Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer en beult zijn spelersgroep af in het nieuwe topsportcentrum onder de tribunes. Blessure na blessure en de een na de andere oude speler (aankopen van het vorig seizoen) vallen door de mand. Makaay is traag en oud en heeft ‘het’ niet meer, De Cler gaat er vol voor, maar met handenvol fouten, Hofland scoort een constante 3,5, Tomasson is chronisch geblesseerd, Lucius zit chronisch met zijn hoofd bij oud en nieuw, Timmer blundert iedere week een keertje meer, Rob van Dijk speelt oppas op de bank, zelfs Mols kan het niet meer opbrengen. Giovanni staat alleen tussen talenten en bejaarden. Het is te triest voor woorden.
Door Bosz afgeschreven spelers blijken ineens wél te kunnen voetballen, wat een visie, wat een inzicht en wat een kennis! Europees is het ook droevig gesteld. Drie wedstrijden, nul punten en negen goals tegen. Voetballen als 6e klasse zaterdagamateurs (die trouwens wél inzet en passie tonen, voetbal is toch het mooiste spelletje ter wereld?), maar wél tonnen aan salaris verdienen. En ook nog zeuren dat de krachttraining zo zwaar is. Het is een selectie die is neergezet door Peter Bosz en consorten. Het topsportklimaat was er niet, is er nu niet en zal er met Peter Bosz ook nooit komen! Deze man is oncapabel voor een taak als TD bij een club als Feyenoord!
Een lijstje met zomaar een aantal door Bosz aangetrokken spelers: Kolkka ,Lee, Léonard, Charisteas, Huysegems, Lucius, Buys, Tiendalli. Samen goed voor meer dan 11 miljoen euro en allemaal hopeloos mislukt! Ik zet bewust de namen van Gio, Makaay, Hofland en De Cler er niet bij, want hierin heeft hij helemaal geen deel gehad. Hij vliegt de hele wereld over, komt met niets terug. Zet vrienden, familieleden van die vrienden en daar ook weer de buurman van op posities binnen de club. Een groot Old Boys Network is het! Een prachtig voorbeeld van vriendjespolitiek, ook wel Vinger-In-Elkaars-Kont-Beleid genoemd. Als we allemaal elkaar de hand boven het hoofd houden, kunnen we fijn blijven zitten, want alle kritische mensen zijn al geloosd (bijvoorbeeld Hans Hagelstein).
Terug naar zondagmiddag. We staan met 0-3 achter tegen De Graafschap. Iedereen weet hoe het zit binnen in het Maasgebouw, Bosz krijgt zijn nieuwe contract en salariseisen gewoon mee naar huis, alsof hij ons de afgelopen jaren vijf keer kampioen heeft gemaakt! Niemand die zich roert, niemand die opstaat en zegt dat dit niet langer zo kan! Nee, we zingen Geert den Ouden toe en zetten de wave in. De directie weet niet wat hen overkomt! Ze hadden de ME al paraat voor het Maasgebouw, 8 paarden, 5 busjes, 20 man in het blauw. Sta je daar met vijf andere gasten te wachten op Het Legioen, met zijn allen verhaal halen bij spelers, staf en directie! NIETS, NIEMAND! Ga maar lekker naar huis, kruip maar in je warme bedje, ga maar rustig slapen, vadertje Bosz zorgt wel dat het goed komt, NOT! De club is zieker dan ooit en dit verandert niet als het bestuur zo doorgaat als nu!
Als er nu niets gebeurt, gebeurt er nooit iets! Wij houden té veel van de club om niets te doen. We zijn gefrustreerd en voelen ons machteloos omdat het lijkt alsof niemand het erg vindt dat onze club zo naar de vernieling wordt gehopen. Je voelt je als een roepende in de woestijn. Hopelijk zijn er meer mensen die dit denken en voelen! We moeten opstaan, met woord en gebaar en laten zien wie we zijn! We zijn namelijk het Grootste Publiek van Nederland!
Wij zijn Het Legioen, Wij zijn Feyenoord!!
Coen, Sjoerd en Thomas. Vak S
Inderdaad dat geouwehoer over het beleid, Peter Bosz doet het voor de verandering ook weer eens niet goed. Het ligt gewoon aan de spelers, die waren het luilekkerland van Van Marwijk gewend, en moeten nu ineens hard werken voor d'r poen en dat zint ze niet, zeker die oudere gasten niet, en als ze het er niet mee eens zijn kunnen ze inderdaad maar beter opkankeren!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter het beleid dat Feijenoord voor ogen heeft. Het is alleen zwaar klote dat het er niet uitkomt. Dat is deels te wijten aan de oudere garde die niet mee wil in deze methode. Ze kunnen wat mij betreft hun contract inleveren en opkankeren.
Jaa het ligt allemaal aan de spelers. Wie trekt die spelers aan dan? Bosz heeft al 11 miljoen over de balk mogen gooien voor spelers zoals Charisteas, Buijs en Kolkka. Opbokken met die waardeloze paardelul zonder uitstraling.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad dat geouwehoer over het beleid, Peter Bosz doet het voor de verandering ook weer eens niet goed. Het ligt gewoon aan de spelers, die waren het luilekkerland van Van Marwijk gewend, en moeten nu ineens hard werken voor d'r poen en dat zint ze niet, zeker die oudere gasten niet, en als ze het er niet mee eens zijn kunnen ze inderdaad maar beter opkankeren!
Hij staat elke wedstrijd 5 meter van zijn directe tegenstander te dekken. Het is dat we niets anders hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Reddiablo het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk tegenwoordig van Andre Bahia? Hij is in deze prille tijden toch een van de weinigen die niet ook structureel kut speelt? Hij springt er niet bovenuit, maar hij valt me niet op in negatieve zin..
of wel?
Wel handig, hè. Zo een berichtje waarin alles voor je uitgespeld wordt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaa het ligt allemaal aan de spelers. Wie trekt die spelers aan dan? Bosz heeft al 11 miljoen over de balk mogen gooien voor spelers zoals Charisteas, Buijs en Kolkka. Opbokken met die waardeloze paardelul zonder uitstraling.
Logisch gezien de interesse van Fiorentina en Porto in het verleden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij staat elke wedstrijd 5 meter van zijn directe tegenstander te dekken. Het is dat we niets anders hebben.
Oja, Bosz ziet het anders. Die heeft hem namelijk een nieuw contract gegeven.
Vind Bahia zeker niet slecht spelen. De vele overtredingen en de foutjes moeten er alleen nog uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Reddiablo het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk tegenwoordig van Andre Bahia? Hij is in deze prille tijden toch een van de weinigen die niet ook structureel kut speelt? Hij springt er niet bovenuit, maar hij valt me niet op in negatieve zin..
of wel?
Ja, hoef je niet zoveel zelf te verzinnen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel handig, hè. Zo een berichtje waarin alles voor je uitgespeld wordt.
Die moeten er al 3 jaar lang uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vind Bahia zeker niet slecht spelen. De vele overtredingen en de foutjes moeten er alleen nog uit.
Was met een geweldige kneuzenfout samen met Timmer verantwoordelijk voor de nederlaag. (jah, de andere negen faalden nadien ook, maar zonder die tegengoal hadden we niet tegen 10 man op hun eigen helft moeten aanvallen en hadden we gewonnen. Denk ik. )quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Reddiablo het volgende:
of wel?
Dat is zo makkelijk om Charisteas erbij te halen, die speelt er toch niet meer, en hij is uiteindelijk nog met een kleine winst verkocht ook. Makaay, Van Bronckhorst De Cler en Hofland had ik veel meer van verwacht, maar kan je dat Bosz verwijten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaa het ligt allemaal aan de spelers. Wie trekt die spelers aan dan? Bosz heeft al 11 miljoen over de balk mogen gooien voor spelers zoals Charisteas, Buijs en Kolkka. Opbokken met die waardeloze paardelul zonder uitstraling.
Charisteas met winst verkocht? Heeft hij een jaar lang alleen voor een reiskostenvergoeding gespeeld ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk om Charisteas erbij te halen, die speelt er toch niet meer, en hij is uiteindelijk nog met een kleine winst verkocht ook. Makaay, Van Bronckhorst De Cler en Hofland had ik veel meer van verwacht, maar kan je dat Bosz verwijten?
Nee, want die heeft hij niet gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk om Charisteas erbij te halen, die speelt er toch niet meer, en hij is uiteindelijk nog met een kleine winst verkocht ook. Makaay, Van Bronckhorst De Cler en Hofland had ik veel meer van verwacht, maar kan je dat Bosz verwijten?
Kolkka was transfervrij, Buijs kostte maar 750.000 euro en Charisteas is met winst verkocht. What's your point?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het feit dat hij die spelers al haalt. Stuk voor stuk Feyenoord onwaardig. Of dacht je met die spelers mee te kunnen doen om het kampioenschap?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kolkka was transfervrij, Buijs kostte maar 750.000 euro en Charisteas is met winst verkocht. What's your point?
Dat het beleid niet goed isquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kolkka was transfervrij, Buijs kostte maar 750.000 euro en Charisteas is met winst verkocht. What's your point?
Buijs deed het hartstikke goed bij Groningen, Kolkka werd gehaald voor de breedte en Charisteas.... tja. Als hij niet van Ajax af kwam had bij best kunnen slagen, hij speelde ook niet dramatisch in dat seizoen vond ik. 't Was alleen een Ajacied, daarom vinden de meeste mensen 't een miskoop.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het feit dat hij die spelers al haalt. Stuk voor stuk Feyenoord onwaardig. Of dacht je met die spelers mee te kunnen doen om het kampioenschap?
Ze kosten allemaal een bult aan salaris dus op die spelers hebben we alleen maar toe moeten leggen.
Lekker makkelijk om dat zo te zeggen, maar Feyenoord heeft het geld niet een Suarez ofzo te halen, dat moet bekend zijn. Buijs deed het in z'n Groningen tijdperk vrij behoorlijk dus zo gek was het niet om hem voor die 7,5 ton te halen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het feit dat hij die spelers al haalt. Stuk voor stuk Feyenoord onwaardig. Of dacht je met die spelers mee te kunnen doen om het kampioenschap?
Ze kosten allemaal een bult aan salaris dus op die spelers hebben we alleen maar toe moeten leggen.
Kolkka werd gehaald voor de breedte? Een speler voor de breedte hoort niet 21 wedstrijden per seizoen te spelen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Buijs deed het hartstikke goed bij Groningen, Kolkka werd gehaald voor de breedte en Charisteas.... tja. Als hij niet van Ajax af kwam had bij best kunnen slagen, hij speelde ook niet dramatisch in dat seizoen vond ik. 't Was alleen een Ajacied, daarom vinden de meeste mensen 't een miskoop.
Je kunt die spelers natuurlijk ook niet halen, dat scheelt je een hoop salaris. Maar dan had je geen spits, geen rechtsback en geen linksbuiten gehad in dat seizoen. Financiële ruimte om betere spelers te halen was er niet dat jaar. Dat valt Bosz niet te verwijten.
Groningen heeft Suarez voor een erg laag bedrag aangetrokken. Dat had Feyenoord makkelijk kunnen betalen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dat zo te zeggen, maar Feyenoord heeft het geld niet een Suarez ofzo te halen, dat moet bekend zijn. Buijs deed het in z'n Groningen tijdperk vrij behoorlijk dus zo gek was het niet om hem voor die 7,5 ton te halen.
Maar dit is toch een eindeloze discussie die we hier voor de 100ste x houden en waar we toch niet uit komen.
Iedereen wil de mooiste club van Nederland trainenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Louis van Gaal had Feyenoord wel willen trainen zei hij net op Sport1, is wel een club die bij hem past zei hij.
Op dat moment was het de beste optie als je sentimenten of hoe je dat ook noemt buiten beschouwing laat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kolkka werd gehaald voor de breedte? Een speler voor de breedte hoort niet 21 wedstrijden per seizoen te spelen.
En Charisteas.... De onbegrijpelijkste transfer die ik ooit heb meegemaakt. Ik kan het moment dat ik dat nieuws hoorde nog precies voor de geest halen. Echt serieus ik kookte van woede. Bij thuiskomst bleek ik niet de enige te zijn die dat deed. Het hele plein bij het Maasgebouw stond vol woedende supporters.
En Bosz maar volhouden dat het de best mogelijke optie voor Feyenoord was
Wie heeft Tiendalli dan gehaald?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef Happel het volgende:
Huntelaar wilde nooit komen, wilde alleen maar naar de joden. Ik verdedig trouwens het beleid van Bosz, maar hem verdedigen voor het halen van Charisteas gaat me wat ver. Dat was echt een hele grove vergissing van de paljas.
Tiendalli staat overigens in het rijtje door hem gehaalde spelers, maar dat heeft Bosz nooit gedaan
Dat Sulejmani toen voor 400.000 te halen was, en je Berg met 10 keer zoveel winst had kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tiendalli is volgens mij door Bosz gehaald maar Huysegems niet!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie heeft Tiendalli dan gehaald?
Komt die weer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat Sulejmani toen voor 400.000 te halen was, en je Berg met 10 keer zoveel winst had kunnen verkopen.
Tiendalli is gehaald in de winterstop van 2006/2007, toen was Bosz nog geen TD. Huysegems is in de zomer van 2006/2007 gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tiendalli is volgens mij door Bosz gehaald maar Huysegems niet!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat Sulejmani toen voor 400.000 te halen was, en je Berg met 10 keer zoveel winst had kunnen verkopen.
Das gelul. Of sta jij ook altijd midden in de winter met een T-shirtje aan buiten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt die weer.
[..]
Tiendalli is gehaald in de winterstop van 2006/2007, toen was Bosz nog geen TD. Huysegems is in de zomer van 2006/2007 gehaald.
Het is andersom. Tiendalli kwam een paar dagen voor de transferdeadline, dat weet ik zeker. Was ook een pure paniekaankoop, enigszins begrijpelijk na de wedstrijden tegen Groningen en Heracles.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt die weer.
[..]
Tiendalli is gehaald in de winterstop van 2006/2007, toen was Bosz nog geen TD. Huysegems is in de zomer van 2006/2007 gehaald.
Nee, je bent niet de enigequote:Op maandag 8 december 2008 17:00 schreef Zjakkie het volgende:
Ben ik nou de enige die ze wel mooi vind?
Je hebt gelijk. Huysegems op 6 juni en Tiendalli op 22 augustus. Hoe er dan bij kom dat Tiendalli in de winterstop is gekomen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is andersom. Tiendalli kwam een paar dagen voor de transferdeadline, dat weet ik zeker. Was ook een pure paniekaankoop, enigszins begrijpelijk na de wedstrijden tegen Groningen en Heracles.
Huysegems was wel al eerder vastgelegd.
Edit: http://fc-utrecht.nl/site(...)liNaarFeyenoord.html
Ga een bril kopen dan, schele.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen goed antwoord gehad, vandaar.
Jij zegt steeds "er was/is geen geld". Als je tijdig goede jonge spelers had vastgelegd dan had het niet veel geld hoeven kosten.quote:
Word je nou niet moe van jezelf.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij zegt steeds "er was/is geen geld". Als je tijdig goede jonge spelers had vastgelegd dan had het niet veel geld hoeven kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |