Denk niet dat er erg veel veranderd, bij de hoop op een geweldig seizoen stijgt het altijd iets t.o.v andere jaren en na een minder seizoen zakt het weer naar het normale niveau.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We zullen volgend jaar zien hoeveen SCC's er verkocht worden.
Met de huidige samenstelling binnen het Maasgebouw gaan die er sowieso niet komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Als je een beetje logisch nadenkt dan zie je toch ook wel in dat het ook volgend jaar niet beter zal gaan? Tenzij er een vette scheldgieter komt (niet echt realistisch met de recessie) zitten we straks met een hele hoop spelers waar het contract van afloopt en is er nog steeds geen geld om te investeren. Het enige waar je op kunt hopen is dat je straks spelers als Wijnaldum en El Ahmadi kunt verkopen en er een miljoen of 30 a 40 aan overhoudt, maar dan ben je alweer 2 a 3 jaar verder.
Alsof iedereen die Peter Bosz niet als de boeman ziet het allemaal wel best vindt. Niet iedereen die een andere mening heeft dan jou vindt het allemaal wel best hoor. Nee, sterker nog, iedereen die wekelijks naar Feyenoord gaat is dikke matties met Bosz volgens jouquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Té trouw kan ook niet goed zijn. Zoals ik al zei: er mag best wat druk op b.v. Peter Bosz komen, maar niemand hier die echt vindt dat die man gewoon weg moet.
Totdat die een negatieve opmerking richting de supporters maakt of een ajax-speler koopt, dan opeens flipt iedereen hem.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met de huidige samenstelling binnen het Maasgebouw gaan die er sowieso niet komen.
Is al eerder naar buiten gebracht dat geldschieters de hand op de knip houden omdat er teveel ego'tjes binnen Feijenoord lopen. Als die rotzooi niet eerst word aangepakt blijft het aankloten met een jodenfooi... Tot het boek definitief gesloten word natuurlijk.
Pas geleden, maandag ofzo, nog eens een keer een betoogje gehouden waarom ik vond dat'ie op moest rotten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Té trouw kan ook niet goed zijn. Zoals ik al zei: er mag best wat druk op b.v. Peter Bosz komen, maar niemand hier die echt vindt dat die man gewoon weg moet.
Totdat die een negatieve opmerking richting de supporters maakt of een ajax-speler koopt, dan opeens flipt iedereen hem.
Had vooral met leeftijd te maken, ik ging wel los naar Feyenoord in 1997 hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar wel na een prijs een seizoenskaart nemen!
Ach, jullie worden de afgelopen drie seizoenen al met 2 vingers in de neus kampioen aan de vooravond van het nieuwe seizoen, dus aankomend seizoen gewoon weer. Met die verkoop zit het wel goed dankzij de opportunistjes uit roffa jwt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel veranderd, bij de hoop op een geweldig seizoen stijgt het altijd iets t.o.v andere jaren en na een minder seizoen zakt het weer naar het normale niveau.
Gloryhunters dus.
'Jullie' wijten altijd alles aan pech, onmacht en omstandigheden. Natuurlijk is daar ook sprake van, maar een club zou daar niet om door mogen vallen. Met een sterk beleid zou je je daar tegen moeten wapenen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof iedereen die Peter Bosz niet als de boeman ziet het allemaal wel best vindt. Niet iedereen die een andere mening heeft dan jou vindt het allemaal wel best hoor. Nee, sterker nog, iedereen die wekelijks naar Feyenoord gaat is dikke matties met Bosz volgens jou. Mensen typeren aan de hand van hun acties en generaliseren ben jij wel goed in.
Het rare is vooral dat wij, supporters, dat zo nooit brengen maar dat de media het wel zo brengt (Feijenoord gaat mee doen om de titel. En dergelijke).quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, jullie worden de afgelopen drie seizoenen al met 2 vingers in de neus kampioen aan de vooravond van het nieuwe seizoen, dus aankomend seizoen gewoon weer. Met die verkoop zit het wel goed dankzij de opportunistjes uit roffa jwt.
Laat ik het zo stellen, het opportunisme stijgt hier (op fok) de pan uit elk begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:54 schreef Merkie het volgende:
Wat een onzin weer Pizzakoppo. Dat zeggen Feyenoorders over het algemeen echtnooit.
Kijk jij nou maar eens naar je eigen clubje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, jullie worden de afgelopen drie seizoenen al met 2 vingers in de neus kampioen aan de vooravond van het nieuwe seizoen, dus aankomend seizoen gewoon weer. Met die verkoop zit het wel goed dankzij de opportunistjes uit roffa jwt.
We hebben te weinig spelers en geen geld. Dat is de oorzaak van de meeste problemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef Crane het volgende:
[..]
'Jullie' wijten altijd alles aan pech, onmacht en omstandigheden. Natuurlijk is daar ook sprake van, maar een club zou daar niet om door mogen vallen. Met een sterk beleid zou je je daar tegen moeten wapenen.
Geloof maar wat je zelf wilt, maar dit is echt onzin. Alleen in de zomer van 2007 misschien, maar dat deed heel Nederland toen. Je lult uitje nek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, het opportunisme stijgt hier (op fok) de pan uit elk begin van het seizoen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar eens naar je eigen clubje.Al 4 jaar de grootste muil dat jullie de favoriet zijn, en dit jaar als PSV jullie eindelijk de titel cadeau geeft straks huilend de schaal naar Alkmaar zien gaan.
Klopt, maar de oorzaak daarvan ligt weer bij verkeerd beleid (zowel van Bosz als z'n voorgangers).quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hebben te weinig spelers en geen geld. Dat is de oorzaak van de meeste problemen.
En zo denken verreweg de meeste Feyenoorders op mensen als jorienvdherik na.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:58 schreef Lastpost het volgende:
Ik krijg dat gevoel pas als we 9 punten voorstaan met nog 4 wedstrijden te gaan, de laatste keer ging het ook nog bijna fout tegen een al gedegradeerd (?) NAC Breda.
Hoop is er altijd, maar die zal ik nooit uitspreken en al zeker geen plekje markeren op de Coolsingel na de open dag.
Niet zeuren, "straks" staat het nieuwe stadion er, kunnen we 2500 maaltijden aan de bobo's serveren en komt het geld met bakken binnen en strijden we mee met de Europese top om de talenten aan ons te binden en stralen onze talenten in de Champions League.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar de oorzaak daarvan ligt weer bij verkeerd beleid (zowel van Bosz als z'n voorgangers).
En ik zie geen verbetering nu, daarom ben ik zo negatief. De schuldenlast wordt elk jaar ietsje minder maar voor de rest zie ik de club niet vooruit gaan behalve dan dat er geen mongolen als Basto meer worden gehaald.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zeuren, "straks" staat het nieuwe stadion er, kunnen we 2500 maaltijden aan de bobo's serveren en komt het geld met bakken binnen en strijden we mee met de Europese top om de talenten aan ons te binden en stralen onze talenten in de Champions League.
Bron: Gudde.
Ik geef Bosz er niet de schuld van, jij wel. Maar niet iedereen die Bosz niet als schuldige ziet vindt het allemaal wel best. Jij doet voorkomen alsof dat wel zo is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar de oorzaak daarvan ligt weer bij verkeerd beleid (zowel van Bosz als z'n voorgangers).
En ik zie geen verbetering nu, daarom ben ik zo negatief. De schuldenlast wordt elk jaar ietsje minder maar voor de rest zie ik de club niet vooruit gaan behalve dan dat er geen mongolen als Basto meer worden gehaald.
Bosz is naar mijn mening een grote bron van de problemen. Dat wordt nu nog verbloemd door de blessures en de onrust in de selectie, maar kijk eens 2 jaar verder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geef Bosz er niet de schuld van, jij wel. Maar niet iedereen die Bosz niet als schuldige ziet vindt het allemaal wel best. Jij doet voorkomen alsof dat wel zo is.
Hij is gewoon de enige die zo gek is om in elk topic 200 keer hetzelfde te zeggen om vervolgens in het volgende topic precies hetzelfde te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geef Bosz er niet de schuld van, jij wel. Maar niet iedereen die Bosz niet als schuldige ziet vindt het allemaal wel best. Jij doet voorkomen alsof dat wel zo is.
Zo typerend dit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
Afwachten of het nu beter zal gaan.
De situatie is toch nog niet veranderd?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Hij is gewoon de enige die zo gek is om in elk topic 200 keer hetzelfde te zeggen om vervolgens in het volgende topic precies hetzelfde te doen.
Dus waarom zou je jezelf herhalen? Je mening is bekend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:09 schreef Crane het volgende:
[..]
De situatie is toch nog niet veranderd?
Dus ik moet maar dingen zeggen als: "mm vervelend, weer verloren" "wijnaldum speelde goed zeg" en "nu maar hopen dat het volgende week beter gaat"?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus waarom zou je jezelf herhalen? Je mening is bekend.
Dat is ook zo'n nieuw stokpaarde van je hé?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Dus ik moet maar dingen zeggen als: "mm vervelend, weer verloren" "wijnaldum speelde goed zeg" en "nu maar hopen dat het volgende week beter gaat"?
Toch heb ik het gevoel dat als je in het geval van Bosz de minnen van de plussen aftrekt je uitkomt op een negatief saldo. Niemand zit te wachten op Bosz en zijn campingvriendjes die allemaal een functie binnen de club hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:46 schreef Hamilcar het volgende:
De nieuwe shirts zijn inderdaad oer lelijk. Hopelijk komen ze tot inzicht dat dit echt niet kan :p
.. en dat gezeik over Bosz en co. Mannen, de jaren voor Bosz werd er wanbeleid gevoerd. De puinhopen daarvan moeten nog weg worden geborsteld en dit jaar en de komende jaren zullen we dat gewoon nog blijven. Bosz kan wel zorgen dat het uiteindelijk verleden tijd is, maar dat duurt nog wel even .. want die andere clubs zijn wel doorgegroeid al die jaren.
Valt allemaal wel mee ondanks een item net in Editie NLquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:48 schreef Kwezel het volgende:
Niet te veel springen aankomende zaterdag. Ik heb een scc voor vak RR en niet voor R.
'De Kuip kampt met instortingsgevaar'
Quote van het jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Die 'gloryhunters' (hoe kun je dat woord in godsnaam bij Feyenoord gebruiken) dragen ook weinig bij maar die tonen in elk geval hun onvrede door weg te blijven.
Makkelijk de 5e plek dit jaar, en 5-0 afgelopen zondag zei je?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Quote van het jaar.![]()
![]()
![]()
Jij weet echt helemaal niks, hè.![]()
Is het seizoen dan al afgelopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Makkelijk de 5e plek dit jaar, en 5-0 afgelopen zondag zei je?
Denk je nou echt dat Feyenoord na de winterstop wel even alles wint?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Is het seizoen dan al afgelopen.
Meer van dat soort quotes graag, imbeciel.
Echt niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Feyenoord na de winterstop wel even alles wint?Eind dit jaar staan we gewoon 13e of 14e hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |