Zo typerend dit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
Afwachten of het nu beter zal gaan.
De situatie is toch nog niet veranderd?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Hij is gewoon de enige die zo gek is om in elk topic 200 keer hetzelfde te zeggen om vervolgens in het volgende topic precies hetzelfde te doen.
Dus waarom zou je jezelf herhalen? Je mening is bekend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:09 schreef Crane het volgende:
[..]
De situatie is toch nog niet veranderd?
Dus ik moet maar dingen zeggen als: "mm vervelend, weer verloren" "wijnaldum speelde goed zeg" en "nu maar hopen dat het volgende week beter gaat"?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus waarom zou je jezelf herhalen? Je mening is bekend.
Dat is ook zo'n nieuw stokpaarde van je hé?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Dus ik moet maar dingen zeggen als: "mm vervelend, weer verloren" "wijnaldum speelde goed zeg" en "nu maar hopen dat het volgende week beter gaat"?
Toch heb ik het gevoel dat als je in het geval van Bosz de minnen van de plussen aftrekt je uitkomt op een negatief saldo. Niemand zit te wachten op Bosz en zijn campingvriendjes die allemaal een functie binnen de club hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:46 schreef Hamilcar het volgende:
De nieuwe shirts zijn inderdaad oer lelijk. Hopelijk komen ze tot inzicht dat dit echt niet kan :p
.. en dat gezeik over Bosz en co. Mannen, de jaren voor Bosz werd er wanbeleid gevoerd. De puinhopen daarvan moeten nog weg worden geborsteld en dit jaar en de komende jaren zullen we dat gewoon nog blijven. Bosz kan wel zorgen dat het uiteindelijk verleden tijd is, maar dat duurt nog wel even .. want die andere clubs zijn wel doorgegroeid al die jaren.
Valt allemaal wel mee ondanks een item net in Editie NLquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:48 schreef Kwezel het volgende:
Niet te veel springen aankomende zaterdag. Ik heb een scc voor vak RR en niet voor R.
'De Kuip kampt met instortingsgevaar'
Quote van het jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Die 'gloryhunters' (hoe kun je dat woord in godsnaam bij Feyenoord gebruiken) dragen ook weinig bij maar die tonen in elk geval hun onvrede door weg te blijven.
Makkelijk de 5e plek dit jaar, en 5-0 afgelopen zondag zei je?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Quote van het jaar.![]()
![]()
![]()
Jij weet echt helemaal niks, hè.![]()
Is het seizoen dan al afgelopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Makkelijk de 5e plek dit jaar, en 5-0 afgelopen zondag zei je?
Denk je nou echt dat Feyenoord na de winterstop wel even alles wint?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Is het seizoen dan al afgelopen.
Meer van dat soort quotes graag, imbeciel.
Echt niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Feyenoord na de winterstop wel even alles wint?Eind dit jaar staan we gewoon 13e of 14e hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |