abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:42:57 #151
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63877335
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

We zullen volgend jaar zien hoeveen SCC's er verkocht worden.
Denk niet dat er erg veel veranderd, bij de hoop op een geweldig seizoen stijgt het altijd iets t.o.v andere jaren en na een minder seizoen zakt het weer naar het normale niveau.
Gloryhunters dus.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:46:43 #152
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63877449
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:37 schreef Crane het volgende:
[..]

Als je een beetje logisch nadenkt dan zie je toch ook wel in dat het ook volgend jaar niet beter zal gaan? Tenzij er een vette scheldgieter komt (niet echt realistisch met de recessie) zitten we straks met een hele hoop spelers waar het contract van afloopt en is er nog steeds geen geld om te investeren. Het enige waar je op kunt hopen is dat je straks spelers als Wijnaldum en El Ahmadi kunt verkopen en er een miljoen of 30 a 40 aan overhoudt, maar dan ben je alweer 2 a 3 jaar verder.
Met de huidige samenstelling binnen het Maasgebouw gaan die er sowieso niet komen.
Is al eerder naar buiten gebracht dat geldschieters de hand op de knip houden omdat er teveel ego'tjes binnen Feijenoord lopen. Als die rotzooi niet eerst word aangepakt blijft het aankloten met een jodenfooi... Tot het boek definitief gesloten word natuurlijk.
pi_63877460
Ongeloof dat spelers als Makaay en Van Bronckhorst zo een club waarbij ze passen naar de knoppen kunnen helpen .

Staan de wedstrijdbeelden ergens online?
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:49:43 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63877519
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Crane het volgende:

[..]

Té trouw kan ook niet goed zijn. Zoals ik al zei: er mag best wat druk op b.v. Peter Bosz komen, maar niemand hier die echt vindt dat die man gewoon weg moet.

Totdat die een negatieve opmerking richting de supporters maakt of een ajax-speler koopt, dan opeens flipt iedereen hem.
Alsof iedereen die Peter Bosz niet als de boeman ziet het allemaal wel best vindt. Niet iedereen die een andere mening heeft dan jou vindt het allemaal wel best hoor. Nee, sterker nog, iedereen die wekelijks naar Feyenoord gaat is dikke matties met Bosz volgens jou . Mensen typeren aan de hand van hun acties en generaliseren ben jij wel goed in.
2000 light years from home
pi_63877548
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef Keltie het volgende:

[..]

Met de huidige samenstelling binnen het Maasgebouw gaan die er sowieso niet komen.
Is al eerder naar buiten gebracht dat geldschieters de hand op de knip houden omdat er teveel ego'tjes binnen Feijenoord lopen. Als die rotzooi niet eerst word aangepakt blijft het aankloten met een jodenfooi... Tot het boek definitief gesloten word natuurlijk.
Eindelijk iemand die het snapt.
Cause nobody likes rock anymore!
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:51:45 #156
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63877564
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Crane het volgende:

[..]

Té trouw kan ook niet goed zijn. Zoals ik al zei: er mag best wat druk op b.v. Peter Bosz komen, maar niemand hier die echt vindt dat die man gewoon weg moet.

Totdat die een negatieve opmerking richting de supporters maakt of een ajax-speler koopt, dan opeens flipt iedereen hem.
Pas geleden, maandag ofzo, nog eens een keer een betoogje gehouden waarom ik vond dat'ie op moest rotten.
Maargoed, dat vind ik al tijden
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:51:45 #157
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63877566
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee, maar wel na een prijs een seizoenskaart nemen!
Had vooral met leeftijd te maken, ik ging wel los naar Feyenoord in 1997 hoor
pi_63877589
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:42 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Denk niet dat er erg veel veranderd, bij de hoop op een geweldig seizoen stijgt het altijd iets t.o.v andere jaren en na een minder seizoen zakt het weer naar het normale niveau.
Gloryhunters dus.
Ach, jullie worden de afgelopen drie seizoenen al met 2 vingers in de neus kampioen aan de vooravond van het nieuwe seizoen, dus aankomend seizoen gewoon weer. Met die verkoop zit het wel goed dankzij de opportunistjes uit roffa jwt.
pi_63877620
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Alsof iedereen die Peter Bosz niet als de boeman ziet het allemaal wel best vindt. Niet iedereen die een andere mening heeft dan jou vindt het allemaal wel best hoor. Nee, sterker nog, iedereen die wekelijks naar Feyenoord gaat is dikke matties met Bosz volgens jou . Mensen typeren aan de hand van hun acties en generaliseren ben jij wel goed in.
'Jullie' wijten altijd alles aan pech, onmacht en omstandigheden. Natuurlijk is daar ook sprake van, maar een club zou daar niet om door mogen vallen. Met een sterk beleid zou je je daar tegen moeten wapenen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:54:35 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63877641
Wat een onzin weer Pizzakoppo. Dat zeggen Feyenoorders over het algemeen echtnooit.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:54:58 #161
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63877655
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ach, jullie worden de afgelopen drie seizoenen al met 2 vingers in de neus kampioen aan de vooravond van het nieuwe seizoen, dus aankomend seizoen gewoon weer. Met die verkoop zit het wel goed dankzij de opportunistjes uit roffa jwt.
Het rare is vooral dat wij, supporters, dat zo nooit brengen maar dat de media het wel zo brengt (Feijenoord gaat mee doen om de titel. En dergelijke).
Vorig jaar was de enige keer dat dit door de supporters gezegd werd.
En toen was het eigenlijk ook wel terecht, als je na zo'n transferperiode (Makaay, Bronckhorst, De Cler, Hofland) denkt dat het dat jaar weleens zou kunnen gebeuren.
pi_63877669
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:54 schreef Merkie het volgende:
Wat een onzin weer Pizzakoppo. Dat zeggen Feyenoorders over het algemeen echtnooit.
Laat ik het zo stellen, het opportunisme stijgt hier (op fok) de pan uit elk begin van het seizoen.
pi_63877684
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kijk jij nou maar eens naar je eigen clubje. Al 4 jaar de grootste muil dat jullie de favoriet zijn, en dit jaar als PSV jullie eindelijk de titel cadeau geeft straks huilend de schaal naar Alkmaar zien gaan.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:56:02 #164
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63877687
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef Crane het volgende:

[..]

'Jullie' wijten altijd alles aan pech, onmacht en omstandigheden. Natuurlijk is daar ook sprake van, maar een club zou daar niet om door mogen vallen. Met een sterk beleid zou je je daar tegen moeten wapenen.
We hebben te weinig spelers en geen geld. Dat is de oorzaak van de meeste problemen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:57:52 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63877725
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen, het opportunisme stijgt hier (op fok) de pan uit elk begin van het seizoen.
Geloof maar wat je zelf wilt, maar dit is echt onzin. Alleen in de zomer van 2007 misschien, maar dat deed heel Nederland toen. Je lult uitje nek.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:58:14 #166
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63877737
Ik krijg dat gevoel pas als we 9 punten voorstaan met nog 4 wedstrijden te gaan, de laatste keer ging het ook nog bijna fout tegen een al gedegradeerd (?) NAC Breda.
Hoop is er altijd, maar die zal ik nooit uitspreken en al zeker geen plekje markeren op de Coolsingel na de open dag.
pi_63877738
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef Crane het volgende:

[..]

Kijk jij nou maar eens naar je eigen clubje. Al 4 jaar de grootste muil dat jullie de favoriet zijn, en dit jaar als PSV jullie eindelijk de titel cadeau geeft straks huilend de schaal naar Alkmaar zien gaan.
pi_63877756
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:56 schreef Merkie het volgende:

[..]

We hebben te weinig spelers en geen geld. Dat is de oorzaak van de meeste problemen.
Klopt, maar de oorzaak daarvan ligt weer bij verkeerd beleid (zowel van Bosz als z'n voorgangers).
En ik zie geen verbetering nu, daarom ben ik zo negatief. De schuldenlast wordt elk jaar ietsje minder maar voor de rest zie ik de club niet vooruit gaan behalve dan dat er geen mongolen als Basto meer worden gehaald.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:00:02 #169
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63877775
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:58 schreef Lastpost het volgende:
Ik krijg dat gevoel pas als we 9 punten voorstaan met nog 4 wedstrijden te gaan, de laatste keer ging het ook nog bijna fout tegen een al gedegradeerd (?) NAC Breda.
Hoop is er altijd, maar die zal ik nooit uitspreken en al zeker geen plekje markeren op de Coolsingel na de open dag.
En zo denken verreweg de meeste Feyenoorders op mensen als jorienvdherik na.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:00:57 #170
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63877803
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:58 schreef Crane het volgende:

[..]

Klopt, maar de oorzaak daarvan ligt weer bij verkeerd beleid (zowel van Bosz als z'n voorgangers).
En ik zie geen verbetering nu, daarom ben ik zo negatief. De schuldenlast wordt elk jaar ietsje minder maar voor de rest zie ik de club niet vooruit gaan behalve dan dat er geen mongolen als Basto meer worden gehaald.
Niet zeuren, "straks" staat het nieuwe stadion er, kunnen we 2500 maaltijden aan de bobo's serveren en komt het geld met bakken binnen en strijden we mee met de Europese top om de talenten aan ons te binden en stralen onze talenten in de Champions League.

Bron: Gudde.
pi_63877815
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:00 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Niet zeuren, "straks" staat het nieuwe stadion er, kunnen we 2500 maaltijden aan de bobo's serveren en komt het geld met bakken binnen en strijden we mee met de Europese top om de talenten aan ons te binden en stralen onze talenten in de Champions League.

Bron: Gudde.

Gudde.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:02:06 #172
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63877840
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:58 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik geef Bosz er niet de schuld van, jij wel. Maar niet iedereen die Bosz niet als schuldige ziet vindt het allemaal wel best. Jij doet voorkomen alsof dat wel zo is.
pi_63877943
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik geef Bosz er niet de schuld van, jij wel. Maar niet iedereen die Bosz niet als schuldige ziet vindt het allemaal wel best. Jij doet voorkomen alsof dat wel zo is.
Bosz is naar mijn mening een grote bron van de problemen. Dat wordt nu nog verbloemd door de blessures en de onrust in de selectie, maar kijk eens 2 jaar verder.

Een club die een jaar geleden nog 1e of 2e stond en aanstaande maand rond de 14e plek gaat hangen, daar is onmogelijk sprake van een goed of zelfs redelijk beleid.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:07:20 #174
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63877983
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij is gewoon de enige die zo gek is om in elk topic 200 keer hetzelfde te zeggen om vervolgens in het volgende topic precies hetzelfde te doen.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 december 2008 @ 14:07:45 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63877994
Zal mij benieuwen wat het gesprek wat de spelers onderling hebben gehad en later nog met Bosz oplevert. Afwachten of het nu beter zal gaan.

Spelers Feyenoord: \"Zo kan het niet langer\"
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')