Die 3-0 in de Arena was echt een goede reden ja. Je bent behoorlijk hypocriet bezig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toen was er reden toe, nu niet
Kom hier dan ook niet meer.quote:Op maandag 8 december 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is echt een tering club geworden, blij dat ik niet meer ga zeg
Nou ja, ik wist dat het stadion niet 100 % van Feyenoord zelf was, maar ik wist niet precies hoe de inkomsten van zo'n concert verdeeld werden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mauwen als iemand blij is na een gelijkspel tegen ajax, maar niet weten dat De Kuip niet van Feijenoord is
Die mening blijft gewoon geldig hoor, we staan nog steeds 11e en gaan wederom Europees voetbal mislopen waarna volgend seizoen geen hond meer naar Feyenoord wil (en terecht).quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom op zeg, meen je dit nou echt serieus? Er zijn echt geen 30 topics in 3 maanden volgepost omdat het zo goed gaat hoor, denk eens na. Dat niet iedereen zijn mening 300 keer per topic herhaalt betekent niet dat de mensen die dat niet doen het allemaal wel best vinden.
Dat Bosz en de spelers er voor hadden gezorgd dat iedereen met die verwachting de wedstrijd in ging is al te idioot voor woorden.quote:Moet ik daarnaast echt nog uitleggen dat de eerste twee wedstrijden kansloos verloren en vervolgens een prima wedstrijd tegen Ajax speelden waar iedereen verwacht had dat het 0-4 of 0-5 zou worden? Nogal logisch dat je dan blij met een 2-2. Maar dat is een discussie van 3 maanden geleden. Of wacht, iedereen had natuurlijk bij de gelijkmaker moeten denken: "Godverdomme, klote-Bosz die ervoor zorgt dat we blij moeten zijn met een 2-2 terwijl een gelijkspel in eigen huis toch wel het minste is wat je kan verwachten.".
Gloryhunter!quote:Op maandag 8 december 2008 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
pleur zelf op![]()
ik ben van 2003 tot half 2007 bijna alle wedstrijden thuis en uit in competitie in beker geweest
Wat heb ik gezien ?
1x de beker winst
Ja, want tussen 2003 en 2007 waren er zoveel successen.quote:
2002: UEFA Cup winst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want tussen 2003 en 2007 waren er zoveel successen.Oja, we hebben natuurlijk een aantal keer UEFA Cup-voetbal gehaald, wat een stunt!
Het is gewoon triest als het uitblijven van prijzen, successen en het gewenste voetbal er voor zorgt dat je niet meer wilt komen als toeschouwer, supporter vind ik net een term teveel voor dat soort volk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want tussen 2003 en 2007 waren er zoveel successen.Oja, we hebben natuurlijk een aantal keer UEFA Cup-voetbal gehaald, wat een stunt!
Jij bekijkt alles veel te zakelijk. Kan me niet voorstellen dat jij niet van de bank afsprong bij de 2-2.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Die mening blijft gewoon geldig hoor, we staan nog steeds 11e en gaan wederom Europees voetbal mislopen waarna volgend seizoen geen hond meer naar Feyenoord wil (en terecht).Dan is er GEEN ENKELE reden om positief te zijn. Ook niet om iets wat vanzelfsprekend moet zijn: inzet van spelers.
[..]
Dat Bosz en de spelers er voor hadden gezorgd dat iedereen met die verwachting de wedstrijd in ging is al te idioot voor woorden.
Aan de ene kant heb ik wel veel respect voor mensen die elk seizoen (hoe slecht de vooruitzichten ook zijn) weer een seizoenskaart nemen. Aan de andere kant zorgen diezelfde mensen er ook voor dat het bestuur ongestraft de blunders op elkaar mag stapelen, de SC's zijn toch elk jaar weer uitverkocht...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:09 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
2002: UEFA Cup winst.
2003: Seizoenskaart nemen
2008: Niet meer gaan door geen successen.
Dat noem ik een gloryhunter.
Nee, maar wel na een prijs een seizoenskaart nemen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Rotte teringdebiel dat je d'r rondloopt. Volgens mij was jij degene die z'n kaart verkocht voor Feyenoord - Ajax nadat we van Kalmar verloren hadden. Raakt Van Bronckhorst op de zaterdag voor de Klassieker nog eens geblesseerd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Die mening blijft gewoon geldig hoor, we staan nog steeds 11e en gaan wederom Europees voetbal mislopen waarna volgend seizoen geen hond meer naar Feyenoord wil (en terecht).Dan is er GEEN ENKELE reden om positief te zijn. Ook niet om iets wat vanzelfsprekend moet zijn: inzet van spelers.
[..]
Dat Bosz en de spelers er voor hadden gezorgd dat iedereen met die verwachting de wedstrijd in ging is al te idioot voor woorden.
Dus de trouwe supporter zorgt ervoor dat het bestuur ongestraft blunder mag maken? Lul alsjeblieft niet zo debiel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik wel veel respect voor mensen die elk seizoen (hoe slecht de vooruitzichten ook zijn) weer een seizoenskaart nemen. Aan de andere kant zorgen diezelfde mensen er ook voor dat het bestuur ongestraft de blunders op elkaar mag stapelen, de SC's zijn toch elk jaar weer uitverkocht...
Natuurlijk deed ik dat op dat moment, maar dat wil niet zeggen dat na de wedstrijd de vlag uitging.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij bekijkt alles veel te zakelijk. Kan me niet voorstellen dat jij niet van de bank afsprong bij de 2-2.
Alsof de technische staf/bestuur wordt beoordeeld op het aantal bezoekers? Meestal heb je nog wel een punt, maar dit slaat echt helemaal nergens op hoor. Hoe haal je het in je hoofd om de trouwe supporters de schuld van de malaise in de schoenen te schuiven, dat is namelijk wat je nu doetquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik wel veel respect voor mensen die elk seizoen (hoe slecht de vooruitzichten ook zijn) weer een seizoenskaart nemen. Aan de andere kant zorgen diezelfde mensen er ook voor dat het bestuur ongestraft de blunders op elkaar mag stapelen, de SC's zijn toch elk jaar weer uitverkocht...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Dus de trouwe supporter zorgt ervoor dat het bestuur ongestraft blunder mag maken? Lul alsjeblieft niet zo debiel.
Daar hebben de spelers zelf voor gezorgd.quote:Denk dat het volgend jaar nog wel eens gaat tegenvallen met die SCC-verkoop. Nu had iedereen zo'n ding voor 2 jaar.
Té trouw kan ook niet goed zijn. Zoals ik al zei: er mag best wat druk op b.v. Peter Bosz komen, maar niemand hier die echt vindt dat die man gewoon weg moet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof de technische staf/bestuur wordt beoordeeld op het aantal bezoekers? Meestal heb je nog wel een punt, maar dit slaat echt helemaal nergens op hoor. Hoe haal je het in je hoofd om de trouwe supporters de schuld van de malaise in de schoenen te schuiven, dat is namelijk wat je nu doet. Triest.
Die 'gloryhunters' (hoe kun je dat woord in godsnaam bij Feyenoord gebruiken) dragen ook weinig bij maar die tonen in elk geval hun onvrede door weg te blijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:26 schreef Damzkieee het volgende:
Hoezo hebben trouwe supporters meer te maken met het beleid dan de gloryhunters?
Daar heb jij anders ook een handje vanquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:23 schreef Crane het volgende:
[..]Altijd maar weer direct schelden, volgens mij ben je een simpele arbeider. Ik leg toch uit wat ik bedoel? Het bestuur van Feyenoord hoeft alleen maar geen ajax-spelers te kopen en voor de rest mogen ze daar doen wat ze willen.
[..]
Daar hebben de spelers zelf voor gezorgd.
Peter Bosz had uberhaupt al nooit mogen komen, dat die zaadcel nog steeds de dienst uitmaakt is beschamend voor een club als Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Té trouw kan ook niet goed zijn. Zoals ik al zei: er mag best wat druk op b.v. Peter Bosz komen, maar niemand hier die echt vindt dat die man gewoon weg moet.
Totdat die een negatieve opmerking richting de supporters maakt of een ajax-speler koopt, dan opeens flipt iedereen hem.
Als ik scheld, dan is dat meestal terugschelden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Daar heb jij anders ook een handje van
Als je een beetje logisch nadenkt dan zie je toch ook wel in dat het ook volgend jaar niet beter zal gaan? Tenzij er een vette scheldgieter komt (niet echt realistisch met de recessie) zitten we straks met een hele hoop spelers waar het contract van afloopt en is er nog steeds geen geld om te investeren. Het enige waar je op kunt hopen is dat je straks spelers als Wijnaldum en El Ahmadi kunt verkopen en er een miljoen of 30 a 40 aan overhoudt, maar dan ben je alweer 2 a 3 jaar verder.quote:Je argumenten zijn gewoon bullshit. Er zijn genoeg protesten geweest de laatste jaren, het heeft allemaal niks uitgemaakt. Alleen het vertrek van V/d Herik. Of Feyenoord op de goede weg is kan je pas zeggen na volgend seizoen denk ik.
Die berusting idd, ik erger me er kapot aan.quote:Komt nog eens bij dat supporters murw worden geslagen door allerhande regeltjes verzonnen door de heren in het maasgebouw om ons te pesten. Er heerst een soort vreemde berusting onder het publiek, maar dat kan niet lang meer duren. Dat is altijd bij Feyenoord: die slapende reus wordt een keer wakker.
Dat ben ik dan wel weer met je eens, laat ze zich eens met andere dingen bezig gaan houden.quote:Zoals volgens mij eerder aangegeven is in het topic: Feyenoord wil het liefst klapvee-publiek in De Kuip, en dat is ze nog aardig aan het lukken ook.
We zullen volgend jaar zien hoeveen SCC's er verkocht worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Die 'gloryhunters' (hoe kun je dat woord in godsnaam bij Feyenoord gebruiken) dragen ook weinig bij maar die tonen in elk geval hun onvrede door weg te blijven.
Maar goed, ik wil niet minderwaardig doen over de supporters, maar wat kritischer zou best mogen.
Er zijn bepaalde grenzen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We zullen volgend jaar zien hoeveen SCC's er verkocht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |