Marco Borsato moet sowieso de Kuip uitgeschopt worden.quote:
Oud stadion ja.quote:
Nee, een dodelijk saai interview waarin Verbeek 1000 keer zei: "dat is een aanname van jou" en "zo zit het niet". Hoe het wel zat wou ie niet zeggen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:47 schreef Suijk het volgende:
Wouter Bos gisteren tegen GJ Verbeek: 'Wanneer kopen we Tim Krul nou eens?'
Verder heb ik het stuk met Verbeek bij Holland Sport niet gezien, werd daar nog wat gezegd?
Het is dat het stadion niet gesloopt mag worden. Anders zou hij over een jaartje of 8 wel mogen instorten tijdens een concert van de zingende coltrui. Vang je gelijk 2 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Marco Borsato moet sowieso de Kuip uitgeschopt worden.
Lijkt me niet, Feyenoord krijgt toch veel geld voor die concerten? Of is dat nu niet zo?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Marco Borsato moet sowieso de Kuip uitgeschopt worden.
Feyenoord is geen eigenaar van het stadion..quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Feyenoord krijgt toch veel geld voor die concerten? Of is dat nu niet zo?
Sowieso, ik zie mensen na een 2-2 gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen helemaal dolblij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef Lastpost het volgende:
Het mooiste vind ik overigens dat citaat van Peter Bosz, "Dat is een logisch mechanisme. Als het slecht gaat, is de trainer of de technisch directeur vaak de boeman. De trainer is net nieuw, dus er wordt nu naar mij gewezen. Ik begrijp dat wel"
Nee dat zal het zijn, sowieso wordt een trainert toch echt gehaald door o.a die TD en alsof we niet al tijden zeiken over het functioneren van Bosz.
Die vent is echt incapabel, jammer dat ze dat in Rotterdam altijd pas doorhebben op het moment dat de boel praktisch op instorten staat.
Lamlul eerste klas.
Gast, ik zie je de afgelopen 3 maanden alleen maar hetzelfde roepen. Waarom flikker je gewoon niet op als het je niet bevalt? Je valt namelijk altijd in herhaling, redelijk irritant...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Sowieso, ik zie mensen na een 2-2 gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen helemaal dolblij.De supporters gedragen zich echt als die van een middenmoter, totaal geen eisen of verwachtingen meer, en die 11 plek? Tsja, niets aan te doen.
Mauwen als iemand blij is na een gelijkspel tegen ajax, maar niet weten dat De Kuip niet van Feijenoord isquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Sowieso, ik zie mensen na een 2-2 gelijkspel tegen Ajax en Heerenveen helemaal dolblij.De supporters gedragen zich echt als die van een middenmoter, totaal geen eisen of verwachtingen meer, en die 11 plek? Tsja, niets aan te doen.
Kom op zeg, meen je dit nou echt serieusquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Wel frappant ja, dat wist ik toen ik 5 was al.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mauwen als iemand blij is na een gelijkspel tegen ajax, maar niet weten dat De Kuip niet van Feijenoord is
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Feyenoord krijgt toch veel geld voor die concerten? Of is dat nu niet zo?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Gek hé dat 'we' dolblij waren, niet zozeer met het resultaat, maar de strijd en inzet en het wedstrijdbeeld en als je dan een punt pakt met het voetbal wat we willen zien vind ik dat mooier dan een 1-0 overwinning zonder die beleving en inzet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat deed vast pijn in je clubhart. Je Ajax-hart dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
of bij 0-1 de graafschap anti ajax te zingen
Goh, alsof jij niet degene bent die op de meest debiele momenten anti-Ajax liederen inzet. Bij elk doelpunt van Feyenoord of elk tegendoelpunt van Ajax zit je op Fok "HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM" te schreeuwen. Kansloos figuur.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
of bij 0-1 de graafschap anti ajax te zingen
Nou nee, net als dat ik me schaam als mensen met feyenoord-psv JC schaal helemaal niets begonnen te zingenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh, alsof jij niet degene bent die op de meest debiele momenten anti-Ajax liederen inzet. Bij elk doelpunt van Feyenoord of elk tegendoelpunt van Ajax zit je op Fok "HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM" te schreeuwen. Kansloos figuur.
Volgens mij heb jij zelfs nog Helemaal niets in Amsterdam als onderschrift hier op fok gebruiktquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou nee, net als dat ik me schaam als mensen met feyenoord-psv JC schaal helemaal niets begonnen te zingen
Voor zijn ban inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zelfs nog Helemaal niets in Amsterdam als onderschrift hier op fok gebruikt
Toen was er reden toe, nu nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zelfs nog Helemaal niets in Amsterdam als onderschrift hier op fok gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |