Oh N00z! Een foto uit het vorige topic, van voetballers in een skihut op een woensdagavond!!11111quote:Op maandag 8 december 2008 17:11 schreef Danninho het volgende:
Vraag?
Hoe zou het toch komen dat de trainingen zo zwaar gevonden worden door Timmer, Cler en Lucius
Antwoord:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 20:13 schreef Benigoi het volgende:
Nog iets te lachen in deze barre tijden
Jaquote:Op maandag 8 december 2008 17:00 schreef Zjakkie het volgende:
Ben ik nou de enige die ze wel mooi vind?
Balen dit..quote:De Guzman wacht mogelijk operatie
ROTTERDAM - Jonathan de Guzman komt dit jaar niet meer in actie. De middenvelder heeft een scheurtje in zijn meniscus opgelopen en kan pas na de winterstop zijn rentree maken bij Feyenoord.
afbeelding vergroten Jonathan de Guzman. FOTO MARCO DE SWART
Een mri-scan moet duidelijk maken of De Guzman geopereerd moet worden of dat de kwetsuur met rust kan genezen.
quote:Op maandag 8 december 2008 20:13 schreef Benigoi het volgende:
Nog iets te lachen in deze barre tijden
Datum: 18 juni 2008, is toch ook erg vreemd. Toen was het nog de beste linksback die we de afgelopen decennia hebben gehad.quote:Op maandag 8 december 2008 21:59 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer dat ze de verkeerde speler op de hak nemen
Ik vind hem wel grappig. Al hadden ze beter een speler zoals Greene voor dat filmpje kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef Crane het volgende:
Zeker een jood die dacht dat die grappig was.
Dit lijkt me wel wat. Als El Ahmadi het red voor Zaterdag dan krijgt hij natuurlijk een plektje op het middenveld.quote:----------------------------------Darley---------------------------------
Tiendalli-----------Nieveld------------Hofland-----van Bronckhorst
---------------------------------------------------------------------------
--------------------Manteiga--------Leerdam--------------------------
----------------------------------------------------------------------------
Wijnaldum-----------------------Fer------------------------------Slory
---------------------------------------------------------------------------
----------------------------------Makaay-------------------------------
quote:Timothy Derijck is maandag in het duel tussen Jong De Graafschap en Jong Feyenoord (2-2) uitgevallen met een hamstringblessure. De uit de gratie geraakte verdediger van de Rotterdammers is het zoveelste blessuregeval van de Stadionclub.
quote:
Hopelijk heeft dit het gewenst effect.quote:Spelers doen beklag over Verbeek
Door SJOERD MOSSOU & WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Unaniem maakten de spelers van Feyenoord bij de clubleiding hun standpunt kenbaar over het functioneren van Gertjan Verbeek. Conclusie: zo kan het niet langer.
afbeelding vergroten Gertjan Verbeek arriveert maandagmorgen om kwart over acht al bij de Kuip. FOTO MARCO DE SWART
Op het moment dat directeur Eric Gudde in het Maasgebouw maandag uitsprak ‘vierkant achter’ Gertjan Verbeek te staan, zaten de spelers van Feyenoord iets verderop bij elkaar voor een crisisoverleg. Zonder de hoofdtrainer formuleerden zij een unaniem standpunt over wat er allemaal anders moet.
De onvrede werd na afloop van het gesprek voorgelegd aan zowel Verbeek als de clubleiding. Na lunchtijd spraken aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en zijn plaatsvervangers Roy Makaay en Kevin Hofland met technisch directeur Peter Bosz, om het ongenoegen dat binnen de selectie leeft duidelijk te verwoorden. Even daarvoor was Verbeek zelf bijgepraat door de voetballers.
Onder meer op het gebied van communicatie willen de spelers dat er iets structureel verandert. De verhoudingen op de werkvloer zijn dusdanig dat er onvoldoende wederzijds vertrouwen is om tot optimale prestaties te komen. De onvrede over de trainingsmethodes van Verbeek sluit daar indirect bij aan. Binnen de selectie staan weinig spelers achter de huidige werkwijze, die – cru gezegd – voorlopig meer blessures dan punten oplevert.
Feyenoord staat kort voor de winterstop op een treurige elfde plaats, met wedstrijden tegen AZ (zaterdag) en PSV (volgende week zondag) op het programma. De kans is reëel dat de Rotterdamse club zijn jubileumjaar 2008 afsluit op een vijftiende positie, net boven de degradatiestreep. Na het 3-1 verlies van zondag tegen De Graafschap werd de noodsituatie afgekondigd in de Kuip.
Namens de spelersgroep wenst Kevin Hofland niet inhoudelijk op de gesprekken van maandag in te gaan. ,,Dat houden we intern,’’ zegt de verdediger. ,,Maar als groep zijn we het onderling wel eens over welke richting we op willen. We hebben een openhartig onderling gesprek gevoerd. Laat daarbij voorop staan dat wij als spelers heel goed weten dat de verantwoordelijkheid voor de prestaties bij onszelf ligt. Wij hebben gefaald, zo simpel is het.’’
Op de vraag of Hofland wil dat Verbeek aanblijft als trainer geeft de verdediger een ontwijkend antwoord. ,,Daar neem ik geen standpunt over in,’’ zegt Hofland.
In algemene zin zegt hij: ,,Ik heb altijd gezegd dat ik voor de club Feyenoord speel en voor het elftal, niet zozeer voor een trainer. Ik bedoel, over twee dagen, twee maanden of twee jaar kan er opeens een andere coach voor de groep staan. Zo werkt dat. Als speler moet je altijd zélf zorgen dat je presteert.’’
Verbeek zegt blij te zijn dat er met open vizier is gesproken over de huidige crisissituatie. Voorafgaand aan het groepsgesprek uitte de coach zijn onvrede over de anonieme kritiek die de laatste dagen in de media verscheen. Daarna liet hij zijn spelers bewust alleen.
,,Het gaat erom dat je eerlijk communiceert,’’ aldus Verbeek. ,,En dus niet eerst via de pers, zoals is gebeurd. Zoiets bederft de sfeer en het vertrouwen. Dat heb ik de spelers heel duidelijk aangegeven. Na afloop van hun onderlinge gesprek hebben ze mij een heldere samenvatting gegeven van hoe zij over bepaalde dingen denken. Met die conclusies kunnen wij als staf ons voordeel doen.’’
Van een onwerkbare situatie is volgens Verbeek geen sprake. ,,Nee, ze hebben zeker niet gesteld dat ze mij weg willen hebben. Zo’n gesprek was het absoluut niet. De intentie was om tot een optimale samenwerking te komen, in het belang van Feyenoord.
,,We hebben als volwassen mensen gesproken, waarbij iedereen liet zien dat hij zijn verantwoordelijkheid wil nemen. Dat is een goed teken.’’
De aanhang van de Rotterdamse club richt zijn frustratie in de eerste plaats op de spelers en technisch directeur Peter Bosz. De laatste wordt verantwoordelijk gesteld voor de huidige situatie, waarin met een grondig gerenoveerde spelersgroep amper resultaat wordt gehaald.. ,,Dat is een logisch mechanisme,’’ zegt Bosz daarover. ,,Als het slecht gaat, is de trainer of de technisch directeur vaak de boeman. De trainer is net nieuw, dus er wordt nu naar mij gewezen. Ik begrijp dat wel.’’
Op zijn onderhoud met Van Bronckhorst, Makaay en Hofland wenst Bosz inhoudelijk niet in te gaan. ,,Maar het was een constructief gesprek,’’ aldus Bosz. ,,We hebben geprobeerd de rijen te sluiten en in mijn ogen is dat gelukt.''
Lunaticnews is mild over Boszquote:Nieuw shirts Feyenoord een SCHANDE
Meningen over shirts zijn altijd verdeeld en het uitshirt van het seizoen 2009-10 vinden wij gewoon niet mooi. Maar wat de nieuwe kledingsponsor Puma van het heilige Feyenoord-shirt heeft gemaakt doet pijn in ons Feyenoord-hart.
Maar het allerergste nog is dat binnen Feyenoord niemand heeft besloten om dit concept van Puma af te keuren. Bij Feyenoord zorgen de spelers, technische staf en al jarenlang de beleidsbepalers voor een grote rotzooi en daarom is ons verzoek of ze allemaal het goede voorbeeld van Chris Woerts willen volgen.
Dus huidige directieleden Eric Gudde en Onno Jacobs OPROTTEN!
Dat is dan ook logisch.quote:
Het is een teken van amateurisme als een speler Verbeek weg wilt hebben. Je hebt als speler van Feyenoord tot het eind van je contract te luisteren naar de coach en als hij graag hard traint, dan moet je dat ook doen. Kijk eens naar wat je verdient en vervolgens naar wat je presteert, hoeveel credibility heb je dan eigenlijk wel?quote:Op maandag 8 december 2008 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]haha? Of loop je echt zo erg achter.
[..]
Hopelijk heeft dit het gewenst effect.
Zijn beleid was dan ook zo succesvol. Vriendjes die leuke baantjes kregen bij Feyenoord, supportertjes die worden gepest en als hoogtepunt het aantrekken van Charisteas en dan ook nog eens beweren dat hij de beste optie was op dat momentquote:Op maandag 8 december 2008 23:50 schreef Happel het volgende:
Dat is dan ook logisch.
Zucht. Lees de eerste zin van mijn vorige post nog eens. Slaat op jou.quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn beleid was dan ook zo succesvol. Vriendjes die leuke baantjes kregen bij Feyenoord, supportertjes die worden gepest en als hoogtepunt het aantrekken van Charisteas en dan ook nog eens beweren dat hij de beste optie was op dat moment
Ik hoop het, als is Het Legioen toch ook wel protest-moe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:00 schreef Putdeksels het volgende:
Lijkt me trouwens een kwestie van tijd voordat ze dat shirt gaan veranderen.
Dat roze keepershirt is er ook nooit van gekomen toen, en terecht.
Viel me zondag ook op jah...quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik hoop het, als is Het Legioen toch ook wel protest-moe.
Das waar..quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:36 schreef Happel het volgende:
Voor het minste of geringste krijgen we tegenwoordig een SV. Feijenoord creeërt kutjespubliek.
Meestal gewoon terrechtquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:36 schreef Happel het volgende:
Voor het minste of geringste krijgen we tegenwoordig een SV. Feijenoord creeërt kutjespubliek.
Als je dat wijf zo graag wil laten zien, plaats je toch gewoon die fotoquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meestal gewoon terrecht![]()
Iemand foto hebben van de maîtresse van Tim de Cler ?
Hij speelt zo slecht omdat er problemen thuis zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je dat wijf zo graag wil laten zien, plaats je toch gewoon die foto
Klopt ja. Dat verhaal hoorde ik ook al.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij speelt zo slecht omdat er problemen thuis zijn
En hij gaat vreemd met een secretaresse van Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat verhaal hoorde ik ook al.
Wat een gelul. Net las ik nog dat ze unaniem achter hem stonden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ROTTERDAM - Unaniem maakten de spelers van Feyenoord bij de clubleiding hun standpunt kenbaar over het functioneren van Gertjan Verbeek. Conclusie: zo kan het niet langer.
Op de vraag of Hofland wil dat Verbeek aanblijft als trainer geeft de verdediger een ontwijkend antwoord. ,,Daar neem ik geen standpunt over in,’’ zegt Hofland.
In algemene zin zegt hij: ,,Ik heb altijd gezegd dat ik voor de club Feyenoord speel en voor het elftal, niet zozeer voor een trainer. Ik bedoel, over twee dagen, twee maanden of twee jaar kan er opeens een andere coach voor de groep staan. Zo werkt dat. Als speler moet je altijd zélf zorgen dat je presteert.’’
Ah, hij naait ons omdat hij een ander wijf naait en daar niet mee om kan gaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij speelt zo slecht omdat er problemen thuis zijn
Klopt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, hij naait ons omdat hij een ander wijf naait en daar niet mee om kan gaan?
Wanneer is die foto gemaakt en op wat voor dag? Het scheelt nogal of hij vorige week zaterdag is gemaakt of op een woensdag in de zomervakantiequote:
Afgelopen woensdag, heb ik al gezegd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wanneer is die foto gemaakt en op wat voor dag? Het scheelt nogal of hij vorige week zaterdag is gemaakt of op een woensdag in de zomervakantie.
quote:Nieuw Europees uitshirt
Ondanks dat Feyenoord zich nog moet gaan plaatsen voor Europees voetbal heeft Feyenoord in samenwerking met Puma reeds een shirt ontwikkeld voor de Europese campagne 2009-10.
Het marineblauwe model ligt in dezelfde lijn als het nieuwe thuis- en uitshirt van het seizoen 2009-10.
Waar rook is... is vuur..quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:25 schreef Lastpost het volgende:
Wat een drama, ze drinken wat.
Overigens iets unieks, een SV die is teruggedraaid op basis van camerabeelden, overigens dezelfde camerabeelden waarop ik in eerste instantie een SV aangenaaid heb gekregen.
quote:13 minuten geleden
'De Kuip kampt met instortingsgevaar'
Uitgegeven: 9 december 2008 08:56
Laatst gewijzigd: 9 december 2008 10:34
ROTTERDAM - Tijdens popconcerten in de Rotterdamse Kuip blijkt het geluidsniveau op bepaalde momenten flink te worden teruggedraaid om te voorkomen dat het Feyenoordstadion beschadigd raakt of zelfs (deels) instort. Ook moet paniek onder eventueel vluchtende bezoekers worden voorkomen.
Dromen zijn bedrog
Het terugbrengen van het geluidsniveau blijkt zelfs te gebeuren onder verantwoordelijkheid van onderzoeksbureau TNO. Tijdens een optreden van Marco Borsato is bijvoorbeeld destijds tijdens 'Dromen zijn bedrog' het geluid flink teruggebracht. Volgens de Telegraaf ging dat van 100 naar 24 decibel, de woordvoerder van TNO was dinsdagochtend niet bereikbaar om deze aantallen te bevestigen.
Paul Waarts, die zich bij TNO bezig houdt met trillingsonderzoek, geeft aan dat het alarm vooral afgaat bij hits van eigen bodem. "Tijdens het hoogtepunt in 'Dromen zijn bedrog' zingt en springt iedereen mee. Gelukkig is het niet erg als het geluid wegvalt hoor, mensen denken al gauw dat het erbij hoort."
Laat Jorien blij zijn om zijn fotoquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef dill het volgende:
Die poeha om die foto snap ik trouwens niet echt, die Timmer is een lul, daar niet van maar het is juist goed als teamgenoeten met elkaar gaan stappen man. Hoe denk je dat dat in '93 ging? Of in 2002?
Als ze maar wel presteren, en dat gebeurt nu niet maar dat komt echt niet omdat die mafkees in die Skihut zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |