ik heb al best veel gedaan in minder dan een uur tijdquote:Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef MaleDuck het volgende:![]()
er komt echt geen werk uit mn handen...
Hooiquote:Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef Crazy-p het volgende:
edit voor in de op..
waar het weekend weer voorbij is!
Helemaal geen collega's lijkt me op zich ook best wel saaiquote:
ach nog 2 weken deb... nog ff volhouden...quote:
hooiquote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hooi![]()
mja maandag betekent meestal toch dat 't weekend voorbij is?
7 uur + 30 min lunch hierquote:
Altijd vervelend dergelijke dilemma'squote:Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:
Het is ook saai zonder collega's, maar, dan kan ik niet zoveel fokken
Zolang je maar je werkt doet...en wat willen ze anders doen dan? Ze kunnen je moeilijk nog een keer ontslaan tochquote:Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:
Het is ook saai zonder collega's, maar, dan kan ik niet zoveel fokken
Ja indeedquote:Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Altijd vervelend dergelijke dilemma's
quote:Op maandag 8 december 2008 10:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zolang je maar je werkt doet...en wat willen ze anders doen dan? Ze kunnen je moeilijk nog een keer ontslaan toch
Whahahaquote:Op maandag 8 december 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja indeedook al kunnen ze me weinig maken
doegquote:Op maandag 8 december 2008 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Pff, ineens komen langs alle kanten collega's aangestormd. Ik zal FOK! eens afsluiten
Tot laters
ik niet!quote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo , én heeft iedereen al de kerstboom staan ?
Uiteraardquote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja zekers altijd het weekend na Sinterklaasquote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ah , tini en lau hahahahaquote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zekers altijd het weekend na Sinterklaas![]()
Echtscheiding is al aangevraagd na het ophangen van de lampjes
Geweldig om te zien dat filmpjequote:
Heyquote:Op maandag 8 december 2008 10:20 schreef Moozzie het volgende:
*doet zwaai zwaai*
Dan had je er een paar weken geleden bij moeten zijn, before the big war...toen gingen er er op een dag een x aantal topics doorheenquote:Op maandag 8 december 2008 10:21 schreef Aho het volgende:
holy *censored* wat gaan jullie weer snel(althans te snel voor mj)
miss ook omdat ik werk=P(af en toe)
Minstens jaquote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan had je er een paar weken geleden bij moeten zijn, before the big war...toen gingen er er op een dag een x aantal topics doorheen
Hey p00pquote:Op maandag 8 december 2008 10:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey
Thnx nog voor m'n naamtopic![]()
Hoe was je weekendje?
the big warquote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan had je er een paar weken geleden bij moeten zijn, before the big war...toen gingen er er op een dag een x aantal topics doorheen
ach best ok...Heb een maat van me overgehaald om ff op en neer te reizen tussen twente en a'dam, dus was niet helemaal alleen op m'n verjaardag. De rest van 't weekend, had ik een andere verjaardag en ben steeds mn ma wezen opzoeken in 't ziekenhuis. Afgezien daarvan eindelijk Generation Kill bijna afgekeken en 24: Redemption enzoquote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey p00p
Geen probleem
Me weekend was chill en jouwe?
Okequote:Op maandag 8 december 2008 10:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ach best ok...Heb een maat van me overgehaald om ff op en neer te reizen tussen twente en a'dam, dus was niet helemaal alleen op m'n verjaardag. De rest van 't weekend, had ik een andere verjaardag en ben steeds mn ma wezen opzoeken in 't ziekenhuis. Afgezien daarvan eindelijk Generation Kill bijna afgekeken en 24: Redemption enzo
Ik zou hem aangevenquote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
Volgens mij he..ik keek zo ff sneekie achter me...zit mijn collega...ook op een 1 of ander forum...niet op FOK! want de layout is heul anders, maar wel ergens
Kerstliedjesquote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song tonight
quote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Dashing through the snow
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
A sleighing song tonight
Siiilent nightquote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Dashing through the snow
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
A sleighing song tonight
Ik hoorde gisteren al 'Gloria in excelsis Deo' op de radioquote:Op maandag 8 december 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Siiilent night
Hoooly night
lalalaaaaaaaaaaaaaaaa
De rest weet ik niet
veel te druk natuurlijk..quote:
Echt waar? Heb gister geen radio geluisterd.quote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren al 'Gloria in excelsis Deo' op de radio
Dat riekt naar de misdaad... tijdens je werk op een forum zitten dat doe je toch niet...quote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
Volgens mij he..ik keek zo ff sneekie achter me...zit mijn collega...ook op een 1 of ander forum...niet op FOK! want de layout is heul anders, maar wel ergens
Neej vind het echt niet kunnenquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat riekt naar de misdaad... tijdens je werk op een forum zitten dat doe je toch niet...![]()
![]()
Nog mensen die naar de kerk gaan met kerst? Of toch maar niet?quote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren al 'Gloria in excelsis Deo' op de radio
Niks doen is ook chillquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
veel te druk natuurlijk..
neej serieus niets gedaan.. was toe aan wat rust.. vrijdag was stressen.. maar ja
Was best een mooie uitvoering van dat nummerquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Heb gister geen radio geluisterd.
Lijkt me geen goed planquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog mensen die naar de kerk gaan met kerst? Of toch maar niet?
Ik hoor d'r ook heurquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand die mariah carey ff afschieten op radio 3
araaaaaaaaaaaaaaghhh
pak de fakkels en pek!
.quote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat riekt naar de misdaad... tijdens je werk op een forum zitten dat doe je toch niet...![]()
![]()
Hmmm ga ik vanavond eens ff opzoeken. Hoorde laatst ook een mooie versie van dat nr.quote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was best een mooie uitvoering van dat nummer
dingelingelingquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik hoor d'r ook heurhaal me hier WEG!!!
I DONT WANT A LOT FOR CHRISTMAS
en dan die bellies op de achtergrond
Nopequote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ALL I WANT FOR CHRISTMAS....IS YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand die mariah carey ff afschieten op radio 3
araaaaaaaaaaaaaaghhh
pak de fakkels en pek!
Ik ben weleens naar zo'n mis geweestquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm ga ik vanavond eens ff opzoeken. Hoorde laatst ook een mooie versie van dat nr.
Ik had al een kerstfilm gekekenpaar weken terug
Weet ik veelquote:
misschien.. ik moet nog ff zien.. die kerst nacht mis is altijd wel heel leuk..quote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Whehehequote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veeldie had ik nog op DVD zal thuis eens kijken welke dat was.
Ik had toen een zieligheidsdag omdat ik ziek was
kan me niet herinneren.. lol.. euh zal wel niet dan..quote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks doen is ook chill
Nog filmpies gekeken?
Lonely en chrismas films kijken maakt nog droevigerquote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veeldie had ik nog op DVD zal thuis eens kijken welke dat was.
Ik had toen een zieligheidsdag omdat ik ziek was
die ken ik nietquote:Op maandag 8 december 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Zit nu ff te googlen..had het over een mooie versie van Silent night...
dat was de film Fred Clausfilm opzich neit boeiend, maar dat silent night op het eind is kippenvel.
Ja das wel jammerquote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die ken ik niet
alweer dezelfde kerst reclame van de AH
haha ja iddquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die ken ik niet
alweer dezelfde kerst reclame van de AH
nou.. das niet eerlijk.. die kan ik hier niet zien/ luisterenquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 10:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou.. das niet eerlijk.. die kan ik hier niet zien/ luisteren
ja dat weet ik.. en die is leukquote:Op maandag 8 december 2008 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was het coca cola kerstmis reclame
"And the trucks came over the hill"
*wroem wroem*
always coca cola![]()
Eetbare? of die dingen om op te hangen?quote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of je al van die kerstkransen kan kopen ?
Denk ut welquote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ja allang! ten minste volgens mij ben ik ze al wel tegen gekomen!quote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
OMGquote:Op maandag 8 december 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Whaha... zitten we gisteren wegmisbruikers te kijken, komt op een gegeven moment het einde eraan
"Volgende week, in Wegmisbruikers; Gaat deze motorrijder hélemaal door het lint"
Zegt zo'n maat van me "Wtf, da's me broer"
Whahahaquote:Op maandag 8 december 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Whaha... zitten we gisteren wegmisbruikers te kijken, komt op een gegeven moment het einde eraan
"Volgende week, in Wegmisbruikers; Gaat deze motorrijder hélemaal door het lint"
Nee dat niet, die gast werd bijna voor z'n flikker gereden door die apen van wegmisbruikers. Zou er ook best boos om kunnen worden!quote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGstaat die broer..voor lul dan
quote:
Fuck, te laatquote:Op maandag 8 december 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Niet zo vloekenquote:Op maandag 8 december 2008 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry ik heb gewerkt
mogguh smokez!quote:Op maandag 8 december 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Jeweetschquote:Op maandag 8 december 2008 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge smokez.... nog steeds smokez vrij?
Ooow zo jaquote:Op maandag 8 december 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet, die gast werd bijna voor z'n flikker gereden door die apen van wegmisbruikers. Zou er ook best boos om kunnen worden!
bazigheid ten top!quote:
Nope, hij was wel 2x aangehouden door dezelfde gast, maar had geen prent gekregen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow zo jaik dacht omdat hij een boete kreeg ofzo
Hmmz dan gaan we kijken uiteraardquote:Op maandag 8 december 2008 11:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, hij was wel 2x aangehouden door dezelfde gast, maar had geen prent gekregen.
Lol wtfquote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
ik lig hier helemaal dubbel
de huishoudelijke hulp is er en die is de vloer aan het dweilen maar echt ver komt ze niet
ronja hangt steeds in de mop
Ook lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou geen sinterklaas, en geen kerstartikelen bij de AHnou dan maar 4 gevulde koeken gehaald
Doe mij er 1?quote:Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou geen sinterklaas, en geen kerstartikelen bij de AHnou dan maar 4 gevulde koeken gehaald
ja idd , je moet wat héhquote:
Doe eens delequote:Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd , je moet wat héh
* WhiteLightning deelt gelijk uit in grtdopjw
Draaaaaaaaaaaaakje!quote:
ik kan je plaatje niet zienquote:
Whehehequote:
Is een plaatje van zo'n griet die een taart naar binnen gepropt krijgtquote:Op maandag 8 december 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan je plaatje niet zien![]()
dus doe ik maar deze erbij
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op maandag 8 december 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is een plaatje van zo'n griet zeekoe die een taart naar binnen gepropt krijgt
ik ken dat gevoel...quote:
Detailsquote:
echt dat je zegt vanquote:Op maandag 8 december 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is een plaatje van zo'n griet die een taart naar binnen gepropt krijgt
Word je gestalkt mn jongquote:Op maandag 8 december 2008 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel...
pff ik moet volgens mij een nummertjes systeem (net als bij de slager) ophangen bij mn bureau...
Nouwja detailsquote:
Ieeewquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Nee, iedereen heeft wel iets van me nodig vandaag lijkt het wel...quote:
Aaaai ate a baby!!quote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Zo'n figuur heeft gewoon haar eigen postcodequote:Op maandag 8 december 2008 11:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nouwja details
Je kon er bijna niet omheen
Ik val gewoon af als ik een rondje om haar heen ga rennen![]()
ja dat vind ik ook wel een goed idee..quote:Op maandag 8 december 2008 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel...
pff ik moet volgens mij een nummertjes systeem (net als bij de slager) ophangen bij mn bureau...
quote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n figuur heeft gewoon haar eigen postcode
Lolquote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n figuur heeft gewoon haar eigen postcode
quote:Op maandag 8 december 2008 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft wel iets van me nodig vandaag lijkt het wel...
Zie, het valt allemaal wel meequote:Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
echt serieus.. ik dacht dat ik wat moest afvallen.. maar dat slaat alles..
jaquote:Op maandag 8 december 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie, het valt allemaal wel mee
ja goeie... ik ga nu ook niks meer doen tot mn pauze... en daarna zie ik wel weer...quote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel een goed idee..
om iedereen vervolgens een uur te laten wachten![]()
En dan komen de feestdagen er nog aanquote:Op maandag 8 december 2008 11:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja
dat maakt mn dag toch wel weer wat beter..
afgelopen week toch 2 kilo aangekomen.. dat mag er echt wel weer af!
Oh noesquote:Op maandag 8 december 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan komen de feestdagen er nog aan
Dat was die cup-a-soup reclame "NU EVEN NIET!!, KUNNEN JULLIE DAN HEULEMAAL NIETS ZELF DOEN *schiet iedereen dood* "quote:Op maandag 8 december 2008 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja goeie... ik ga nu ook niks meer doen tot mn pauze... en daarna zie ik wel weer...
En mooz... fok is het enige wat ik kan zien hier op mn werk... dus geen idee of eht leuk is wat je laat zien...
ja das heel erg.. maar die wil ik toch afschaffen.. dus dat scheelt weerquote:Op maandag 8 december 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan komen de feestdagen er nog aan
Stond in je foboquote:Op maandag 8 december 2008 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey hoe komen jullie aan mijn foto!!??
First things first...Where's the shitter...I've got a turtlehead pokin' out!quote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op maandag 8 december 2008 12:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja das heel erg.. maar die wil ik toch afschaffen.. dus dat scheelt weer
ja maar ik moet ook niet lui thuis zitten doen..quote:Op maandag 8 december 2008 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik nietLekker eten en drinken
Die film heb ik gisteren nog gezienquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
*geeft moozziej een sgop onder zn kont*quote:Op maandag 8 december 2008 12:18 schreef Moozzie het volgende:
*doet kickje geeft*
STERFFFFFFFFFquote:Op maandag 8 december 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Wakker worden mensen het is bijna lunchtijdquote:
neej hoor.. heb over 1.5 uur lunch tijdquote:Op maandag 8 december 2008 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wakker worden mensen het is bijna lunchtijd
ow ja ontbijtquote:Op maandag 8 december 2008 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wakker worden mensen het is bijna lunchtijd
ik heb iedere dinsdag een date..quote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, Sm0keZ heeft weer een date voor dinsdag
oeh leuk!quote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
pics or specs!quote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Vind je vriend dat wel goed?quote:Op maandag 8 december 2008 12:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb iedere dinsdag een date..
nou ja.. een afspraak met mn psycholoog dan .. lol
Ja dag, die grappen ken ik wel weer! Dan wil ik haar dinsdag ophalen en dan zit jij daar al binnenquote:
Oooowquote:Op maandag 8 december 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
om een beetje in de sfeer te komen.
nou debbie houdt wel van zingen denk ik![]()
Ave Maria Gratia plena
Maria Gratia plena
Maria Gratia plena
Ave, ave dominus
Dominus tecum
Benedicta tu in mulieribus
Et benedictus
Et benedictus fructus ventris
Ventris tui Jesus
Ave Maria
Ave Maria Mater dei
Ora pro nobis pecatoribus
Ora, ora pro nobis
Ora ora pro nobis pecatoribus
Nunc et in hora mortis
In hora mortis, mortis nostrae
In hora mortis nostrae
Ave Maria!
Heb je die webcam en microfoon nog nooit zien hangen in je slaapkamer, douche en wc? Die zijn dus van WLquote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oooowhoe weet je dat ik van zingen hou???
lol.. als ie dat niet goed zou vinden heeft hij een probleem.. lolquote:
nee idd daar hebben ze tegenwoordig deze stickers voorquote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dag, die grappen ken ik wel weer! Dan wil ik haar dinsdag ophalen en dan zit jij daar al binnen
Ze is alleen wel bijna 25 jaar jonger dan ik.. Maarja, da's opzich niet zo'n probleem
Niks mis meequote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ze is alleen wel bijna 5 jaar jonger dan ik.. Maarja, da's opzich niet zo'n probleem
Dacht al...van wie zijn diequote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je die webcam en microfoon nog nooit zien hangen in je slaapkamer, douche en wc? Die zijn dus van WL
Mijn vriendin is ook 4,5 jaar jonger. Dus moet kunnenquote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dag, die grappen ken ik wel weer! Dan wil ik haar dinsdag ophalen en dan zit jij daar al binnen
Ze is alleen wel bijna 5 jaar jonger dan ik.. Maarja, da's opzich niet zo'n probleem
ja big brother is watching youquote:
Neu..hij had niet zijn naam erop gezetquote:Op maandag 8 december 2008 12:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
was dat nog niet vrij snel duidelijk
Dankquote:
In de douche???quote:Op maandag 8 december 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja big brother is watching you
ja neej ok.. en de webcam zegt natuurlijk ook niet van wie die isquote:Op maandag 8 december 2008 12:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu..hij had niet zijn naam erop gezet
zal voor je duimen!quote:Op maandag 8 december 2008 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dankis vlakbij mij
Hoop dat het goed komt
Ja inderdaad...hij weet echt ALLES van mequote:Op maandag 8 december 2008 12:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja neej ok.. en de webcam zegt natuurlijk ook niet van wie die is
maar ja.. gezien alle informatie die WL heeft had je het kunnen weten
kijk de volgende keer maar eens goed in het putjequote:
behalve je pincode mag ik hopenquote:Op maandag 8 december 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad...hij weet echt ALLES van me
quote:Op maandag 8 december 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk de volgende keer maar eens goed in het putje![]()
Weet niet..misschien dat hij heeft gezien dat ik zit te internetbankierenquote:
Hoever is Renedis met zn speurtocht naar jou?quote:Op maandag 8 december 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad...hij weet echt ALLES van me
nou ik zag toevallig hele andere dingen debbiequote:Op maandag 8 december 2008 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet niet..misschien dat hij heeft gezien dat ik zit te internetbankieren
DUDE!!!quote:Op maandag 8 december 2008 12:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoever is Renedis met zn speurtocht naar jou?Je mag anders hopen dat 'ie niet met WL gaat praten
Nogmaals...ANDERE DUDEquote:Op maandag 8 december 2008 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zag toevallig hele andere dingen debbie![]()
Oh sorryquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 12:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoever is Renedis met zn speurtocht naar jou?Je mag anders hopen dat 'ie niet met WL gaat praten
Geen idee.heb em er niet meer over gehoord..wou ik graag zo houdenquote:Op maandag 8 december 2008 12:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh sorryhad 'ie 't al bijna opgegeven?
quote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd daar hebben ze tegenwoordig deze stickers voor
[ afbeelding ]
![]()
euhquote:
Niks mis mee danquote:Op maandag 8 december 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wíst gewoon dat JIJ die zou gaan posten![]()
Maar neehoor, valt mee, k ben 23
ja je weet het, zoiets kan ik gewoon niet latenquote:Op maandag 8 december 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
23?quote:Op maandag 8 december 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whahahaquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 8 december 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
euh![]()
* WhiteLightning snapt er niets meer van
Ooooh! Zolang het vrouwtje boven de 18 is, is 5 jaar leeftijdsverschil geen issuequote:Op maandag 8 december 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij is te makkelijkquote:Op maandag 8 december 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
WL![]()
Ben er zo weer vandoor, ff snel m'n lunch naar binnen stoempen
Succesquote:Op maandag 8 december 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga er ook vandoor tot later mensen
succesquote:Op maandag 8 december 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga er ook vandoor tot later mensen
Sig...kijken...nuquote:
Hey madquote:Op maandag 8 december 2008 13:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Goedemiddag allemaal
pff, net een cursus gehad..
wel interessant, plus dat de tijd lekker snel voorbij gaat, maar verder![]()
eey moozziequote:
Gastquote:
Heuh, later manquote:
Ze mag niet meer fokken van der baasquote:Op maandag 8 december 2008 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Iemand trouwens een idee of Logi nog leeft? Ik heb haar al lang niet meer gezien
quote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze mag niet meer fokken van der baas
Soort ban alleen dan van der baas kant ipv foks kant
quote:Op maandag 8 december 2008 13:19 schreef Crazy-p het volgende:
Logi leeft idd nog..
ze komt hier nog heeel af en toe langs..
maar ze zit vlak achter me
quote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze mag niet meer fokken van der baas
Soort ban alleen dan van der baas kant ipv foks kant
Nouja, ik hoef geen minuut tot minuut updatequote:Op maandag 8 december 2008 13:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
of nou ja.. ze is nu met lunch als het goed is
neej.. maar ik welquote:Op maandag 8 december 2008 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja, ik hoef geen minuut tot minuut update
ik zou hem "Je Moeder" noemen. geeft leuke resultaten als je hem moet roepenquote:Op maandag 8 december 2008 13:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
20e krijgen wij een nieuwe hond..
een golden retriever. Het is een mannetje.
Zijn naam op papier is Tax Free en zijn roepnaam is Taxi.
Dit vinden wij dus geen ene flikker aan en zijn dus op zoek naar een nieuwe naam
Hebben jullie misschien idëeen? Het mooiste zal zijn, als het wel een beetje op taxi lijkt.
Tax Freequote:Op maandag 8 december 2008 13:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Dit vinden wij dus geen ene flikker aan en zijn dus op zoek naar een nieuwe naam
Hebben jullie misschien idëeen? Het mooiste zal zijn, als het wel een beetje op taxi lijkt.
Of "Sletje"quote:Op maandag 8 december 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou hem "Je Moeder" noemen. geeft leuke resultaten als je hem moet roepen
Ik zou hem gewoon WL's moeder noemenquote:Op maandag 8 december 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou hem "Je Moeder" noemen. geeft leuke resultaten als je hem moet roepen
quote:Op maandag 8 december 2008 13:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zeg, en normaal zit jij aan de ketting!quote:Op maandag 8 december 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon WL's moeder noemen
We zijn net klaar met lunchen. Ze is nu naar huis. Ze mocht idd niet meer fokken enzoquote:Op maandag 8 december 2008 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Iemand trouwens een idee of Logi nog leeft? Ik heb haar al lang niet meer gezien
Beter noem je hem dan hoer:quote:
hij's 8 maanden, dus het zou nog moeten komen..quote:Op maandag 8 december 2008 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tax Free![]()
![]()
![]()
Is het niet lastig om een hond een nieuwe naam te geven als hij iets anders gewend is?
Of is het nog een pup?
whahaquote:Op maandag 8 december 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Beter noem je hem dan hoer:
Aan de voet HOERRRRRRRRRRR!
toppunt van integratie ? je hond achmed noemenquote:Op maandag 8 december 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij's 8 maanden, dus het zou nog moeten komen..
achmet ofzo lijkt me ook leuk..
ACHMET, HIER, ZIT, POOT !!!
lieve hond
was het met halve dagen werken gelukt?quote:Op maandag 8 december 2008 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
We zijn net klaar met lunchen. Ze is nu naar huis. Ze mocht idd niet meer fokken enzo
quote:Op maandag 8 december 2008 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
We zijn net klaar met lunchen. Ze is nu naar huis. Ze mocht idd niet meer fokken enzo
Grote kans dat hij dan niet luistertquote:Op maandag 8 december 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij's 8 maanden, dus het zou nog moeten komen..
achmet ofzo lijkt me ook leuk..
ACHMET, HIER, ZIT, POOT !!!
lieve hond
ah ik heb het smsje gezienquote:Op maandag 8 december 2008 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep, ze heeft dr standaard dag vrij en 'hoeft alleen halve dagen nuquote:Op maandag 8 december 2008 13:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
was het met halve dagen werken gelukt?
das lekker..quote:Op maandag 8 december 2008 13:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep, ze heeft dr standaard dag vrij en 'hoeft alleen halve dagen nu
Hoezo dat?quote:Op maandag 8 december 2008 13:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep, ze heeft dr standaard dag vrij en 'hoeft alleen halve dagen nu
Because she can!quote:
Money is overratedquote:Op maandag 8 december 2008 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maarja krijg je wel weinig centjes
Bier drinken met kerst is de planningquote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Whaha.. hoor ik net een nieuwsbericht op de radio
"Eén vijfde van de Nederlandse bevoking die met kerst zou moeten werken, blijkt daar géén zin in te hebben"
Dat is dan wel weer makkelijk iddquote:Op maandag 8 december 2008 14:01 schreef Rossdale het volgende:
Mooi dat ze veel vrije tijd heeft, dan ga ik haar binnenkort nog maar eens opzoeken
Soms denk je echt van: Welke Captain Obvious heeft die enquete of onderzoek bedachtquote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Whaha.. hoor ik net een nieuwsbericht op de radio
"Eén vijfde van de Nederlandse bevoking die met kerst zou moeten werken, blijkt daar géén zin in te hebben"
Grolsch?quote:Op maandag 8 december 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bier drinken met kerst is de planning
Sowieso, 20% is wel érg weinig hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 14:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Soms denk je echt van: Welke Captain Obvious heeft die enquete of onderzoek bedacht
Ja maar die enquete's die zij houden is meestal gehouden onrder een man of 50-100 ofzo...En dan net doen of dat representatief is voor de gehele bevolkingquote:Op maandag 8 december 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso, 20% is wel érg weinig hoor.
Dat houdt dus in dat 80% van de bevolking wél zin heeft om met kerst te werken![]()
Geen flauw ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |