Ieeewquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Nee, iedereen heeft wel iets van me nodig vandaag lijkt het wel...quote:
Aaaai ate a baby!!quote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Zo'n figuur heeft gewoon haar eigen postcodequote:Op maandag 8 december 2008 11:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nouwja details
Je kon er bijna niet omheen
Ik val gewoon af als ik een rondje om haar heen ga rennen![]()
ja dat vind ik ook wel een goed idee..quote:Op maandag 8 december 2008 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel...
pff ik moet volgens mij een nummertjes systeem (net als bij de slager) ophangen bij mn bureau...
quote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n figuur heeft gewoon haar eigen postcode
Lolquote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n figuur heeft gewoon haar eigen postcode
quote:Op maandag 8 december 2008 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft wel iets van me nodig vandaag lijkt het wel...
Zie, het valt allemaal wel meequote:Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
echt serieus.. ik dacht dat ik wat moest afvallen.. maar dat slaat alles..
jaquote:Op maandag 8 december 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie, het valt allemaal wel mee
ja goeie... ik ga nu ook niks meer doen tot mn pauze... en daarna zie ik wel weer...quote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel een goed idee..
om iedereen vervolgens een uur te laten wachten![]()
En dan komen de feestdagen er nog aanquote:Op maandag 8 december 2008 11:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja
dat maakt mn dag toch wel weer wat beter..
afgelopen week toch 2 kilo aangekomen.. dat mag er echt wel weer af!
Oh noesquote:Op maandag 8 december 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan komen de feestdagen er nog aan
Dat was die cup-a-soup reclame "NU EVEN NIET!!, KUNNEN JULLIE DAN HEULEMAAL NIETS ZELF DOEN *schiet iedereen dood* "quote:Op maandag 8 december 2008 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja goeie... ik ga nu ook niks meer doen tot mn pauze... en daarna zie ik wel weer...
En mooz... fok is het enige wat ik kan zien hier op mn werk... dus geen idee of eht leuk is wat je laat zien...
ja das heel erg.. maar die wil ik toch afschaffen.. dus dat scheelt weerquote:Op maandag 8 december 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan komen de feestdagen er nog aan
Stond in je foboquote:Op maandag 8 december 2008 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey hoe komen jullie aan mijn foto!!??
First things first...Where's the shitter...I've got a turtlehead pokin' out!quote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op maandag 8 december 2008 12:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja das heel erg.. maar die wil ik toch afschaffen.. dus dat scheelt weer
ja maar ik moet ook niet lui thuis zitten doen..quote:Op maandag 8 december 2008 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik nietLekker eten en drinken
Die film heb ik gisteren nog gezienquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
*geeft moozziej een sgop onder zn kont*quote:Op maandag 8 december 2008 12:18 schreef Moozzie het volgende:
*doet kickje geeft*
STERFFFFFFFFFquote:Op maandag 8 december 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Wakker worden mensen het is bijna lunchtijdquote:
neej hoor.. heb over 1.5 uur lunch tijdquote:Op maandag 8 december 2008 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wakker worden mensen het is bijna lunchtijd
ow ja ontbijtquote:Op maandag 8 december 2008 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wakker worden mensen het is bijna lunchtijd
ik heb iedere dinsdag een date..quote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, Sm0keZ heeft weer een date voor dinsdag
oeh leuk!quote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
pics or specs!quote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Vind je vriend dat wel goed?quote:Op maandag 8 december 2008 12:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb iedere dinsdag een date..
nou ja.. een afspraak met mn psycholoog dan .. lol
Ja dag, die grappen ken ik wel weer! Dan wil ik haar dinsdag ophalen en dan zit jij daar al binnenquote:
Oooowquote:Op maandag 8 december 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
om een beetje in de sfeer te komen.
nou debbie houdt wel van zingen denk ik![]()
Ave Maria Gratia plena
Maria Gratia plena
Maria Gratia plena
Ave, ave dominus
Dominus tecum
Benedicta tu in mulieribus
Et benedictus
Et benedictus fructus ventris
Ventris tui Jesus
Ave Maria
Ave Maria Mater dei
Ora pro nobis pecatoribus
Ora, ora pro nobis
Ora ora pro nobis pecatoribus
Nunc et in hora mortis
In hora mortis, mortis nostrae
In hora mortis nostrae
Ave Maria!
Heb je die webcam en microfoon nog nooit zien hangen in je slaapkamer, douche en wc? Die zijn dus van WLquote:Op maandag 8 december 2008 12:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oooowhoe weet je dat ik van zingen hou???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |