Hmmz dan gaan we kijken uiteraardquote:Op maandag 8 december 2008 11:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, hij was wel 2x aangehouden door dezelfde gast, maar had geen prent gekregen.
Lol wtfquote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
ik lig hier helemaal dubbel
de huishoudelijke hulp is er en die is de vloer aan het dweilen maar echt ver komt ze niet
ronja hangt steeds in de mop
Ook lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou geen sinterklaas, en geen kerstartikelen bij de AHnou dan maar 4 gevulde koeken gehaald
Doe mij er 1?quote:Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou geen sinterklaas, en geen kerstartikelen bij de AHnou dan maar 4 gevulde koeken gehaald
ja idd , je moet wat héhquote:
Doe eens delequote:Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd , je moet wat héh
* WhiteLightning deelt gelijk uit in grtdopjw
Draaaaaaaaaaaaakje!quote:
ik kan je plaatje niet zienquote:
Whehehequote:
Is een plaatje van zo'n griet die een taart naar binnen gepropt krijgtquote:Op maandag 8 december 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan je plaatje niet zien![]()
dus doe ik maar deze erbij
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op maandag 8 december 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is een plaatje van zo'n griet zeekoe die een taart naar binnen gepropt krijgt
ik ken dat gevoel...quote:
Detailsquote:
echt dat je zegt vanquote:Op maandag 8 december 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is een plaatje van zo'n griet die een taart naar binnen gepropt krijgt
Word je gestalkt mn jongquote:Op maandag 8 december 2008 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ken dat gevoel...
pff ik moet volgens mij een nummertjes systeem (net als bij de slager) ophangen bij mn bureau...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |