quote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song tonight
Siiilent nightquote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song tonight
Ik hoorde gisteren al 'Gloria in excelsis Deo' op de radioquote:Op maandag 8 december 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Siiilent night
Hoooly night
lalalaaaaaaaaaaaaaaaa
De rest weet ik niet
veel te druk natuurlijk..quote:
Echt waar? Heb gister geen radio geluisterd.quote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren al 'Gloria in excelsis Deo' op de radio
Dat riekt naar de misdaad... tijdens je werk op een forum zitten dat doe je toch niet...quote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
Volgens mij he..ik keek zo ff sneekie achter me...zit mijn collega...ook op een 1 of ander forum...niet op FOK! want de layout is heul anders, maar wel ergens
Neej vind het echt niet kunnenquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat riekt naar de misdaad... tijdens je werk op een forum zitten dat doe je toch niet...![]()
![]()
Nog mensen die naar de kerk gaan met kerst? Of toch maar niet?quote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren al 'Gloria in excelsis Deo' op de radio
Niks doen is ook chillquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
veel te druk natuurlijk..
neej serieus niets gedaan.. was toe aan wat rust.. vrijdag was stressen.. maar ja
Was best een mooie uitvoering van dat nummerquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Heb gister geen radio geluisterd.
Lijkt me geen goed planquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog mensen die naar de kerk gaan met kerst? Of toch maar niet?
Ik hoor d'r ook heurquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand die mariah carey ff afschieten op radio 3
araaaaaaaaaaaaaaghhh
pak de fakkels en pek!
.quote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat riekt naar de misdaad... tijdens je werk op een forum zitten dat doe je toch niet...![]()
![]()
Hmmm ga ik vanavond eens ff opzoeken. Hoorde laatst ook een mooie versie van dat nr.quote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was best een mooie uitvoering van dat nummer
dingelingelingquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik hoor d'r ook heurhaal me hier WEG!!!
I DONT WANT A LOT FOR CHRISTMAS
en dan die bellies op de achtergrond
Nopequote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ALL I WANT FOR CHRISTMAS....IS YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand die mariah carey ff afschieten op radio 3
araaaaaaaaaaaaaaghhh
pak de fakkels en pek!
Ik ben weleens naar zo'n mis geweestquote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm ga ik vanavond eens ff opzoeken. Hoorde laatst ook een mooie versie van dat nr.
Ik had al een kerstfilm gekekenpaar weken terug
Weet ik veelquote:
misschien.. ik moet nog ff zien.. die kerst nacht mis is altijd wel heel leuk..quote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Whehehequote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veeldie had ik nog op DVD zal thuis eens kijken welke dat was.
Ik had toen een zieligheidsdag omdat ik ziek was
kan me niet herinneren.. lol.. euh zal wel niet dan..quote:Op maandag 8 december 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks doen is ook chill
Nog filmpies gekeken?
Lonely en chrismas films kijken maakt nog droevigerquote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veeldie had ik nog op DVD zal thuis eens kijken welke dat was.
Ik had toen een zieligheidsdag omdat ik ziek was
die ken ik nietquote:Op maandag 8 december 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Zit nu ff te googlen..had het over een mooie versie van Silent night...
dat was de film Fred Clausfilm opzich neit boeiend, maar dat silent night op het eind is kippenvel.
Ja das wel jammerquote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die ken ik niet
alweer dezelfde kerst reclame van de AH
haha ja iddquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die ken ik niet
alweer dezelfde kerst reclame van de AH
nou.. das niet eerlijk.. die kan ik hier niet zien/ luisterenquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 10:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou.. das niet eerlijk.. die kan ik hier niet zien/ luisteren
ja dat weet ik.. en die is leukquote:Op maandag 8 december 2008 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was het coca cola kerstmis reclame
"And the trucks came over the hill"
*wroem wroem*
always coca cola![]()
Eetbare? of die dingen om op te hangen?quote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of je al van die kerstkransen kan kopen ?
Denk ut welquote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ja allang! ten minste volgens mij ben ik ze al wel tegen gekomen!quote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
OMGquote:Op maandag 8 december 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Whaha... zitten we gisteren wegmisbruikers te kijken, komt op een gegeven moment het einde eraan
"Volgende week, in Wegmisbruikers; Gaat deze motorrijder hélemaal door het lint"
Zegt zo'n maat van me "Wtf, da's me broer"
Whahahaquote:Op maandag 8 december 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Whaha... zitten we gisteren wegmisbruikers te kijken, komt op een gegeven moment het einde eraan
"Volgende week, in Wegmisbruikers; Gaat deze motorrijder hélemaal door het lint"
Zegt zo'n maat van me "Wtf, da's me broer"
Nee dat niet, die gast werd bijna voor z'n flikker gereden door die apen van wegmisbruikers. Zou er ook best boos om kunnen worden!quote:Op maandag 8 december 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGstaat die broer..voor lul dan
quote:
Fuck, te laatquote:Op maandag 8 december 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Niet zo vloekenquote:Op maandag 8 december 2008 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry ik heb gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |