ik heb al best veel gedaan in minder dan een uur tijdquote:Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef MaleDuck het volgende:![]()
er komt echt geen werk uit mn handen...
Hooiquote:Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef Crazy-p het volgende:
edit voor in de op..
waar het weekend weer voorbij is!
Helemaal geen collega's lijkt me op zich ook best wel saaiquote:
ach nog 2 weken deb... nog ff volhouden...quote:
hooiquote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hooi![]()
mja maandag betekent meestal toch dat 't weekend voorbij is?
7 uur + 30 min lunch hierquote:
Altijd vervelend dergelijke dilemma'squote:Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:
Het is ook saai zonder collega's, maar, dan kan ik niet zoveel fokken
Zolang je maar je werkt doet...en wat willen ze anders doen dan? Ze kunnen je moeilijk nog een keer ontslaan tochquote:Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:
Het is ook saai zonder collega's, maar, dan kan ik niet zoveel fokken
Ja indeedquote:Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Altijd vervelend dergelijke dilemma's
quote:Op maandag 8 december 2008 10:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zolang je maar je werkt doet...en wat willen ze anders doen dan? Ze kunnen je moeilijk nog een keer ontslaan toch
Whahahaquote:Op maandag 8 december 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja indeedook al kunnen ze me weinig maken
doegquote:Op maandag 8 december 2008 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Pff, ineens komen langs alle kanten collega's aangestormd. Ik zal FOK! eens afsluiten
Tot laters
ik niet!quote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo , én heeft iedereen al de kerstboom staan ?
Uiteraardquote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja zekers altijd het weekend na Sinterklaasquote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ah , tini en lau hahahahaquote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zekers altijd het weekend na Sinterklaas![]()
Echtscheiding is al aangevraagd na het ophangen van de lampjes
Geweldig om te zien dat filmpjequote:
Heyquote:Op maandag 8 december 2008 10:20 schreef Moozzie het volgende:
*doet zwaai zwaai*
Dan had je er een paar weken geleden bij moeten zijn, before the big war...toen gingen er er op een dag een x aantal topics doorheenquote:Op maandag 8 december 2008 10:21 schreef Aho het volgende:
holy *censored* wat gaan jullie weer snel(althans te snel voor mj)
miss ook omdat ik werk=P(af en toe)
Minstens jaquote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan had je er een paar weken geleden bij moeten zijn, before the big war...toen gingen er er op een dag een x aantal topics doorheen
Hey p00pquote:Op maandag 8 december 2008 10:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey
Thnx nog voor m'n naamtopic![]()
Hoe was je weekendje?
the big warquote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dan had je er een paar weken geleden bij moeten zijn, before the big war...toen gingen er er op een dag een x aantal topics doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |