Ja ik heb wat wrok dat je me net hebt verslagen (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahahaha MouzurX kan niet tegen zijn verliesquote:Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"633 <-----
Op 6 December 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
Bedankt voor het stemmen, zoals beloofd verloot ik de prijs onder de stemmers. Zie deze post voor meer details over de verloting:
[KLB Bagger SC #554] dagdag, sterkte met je hand
Dus stuur mij een PM met een getal onder 1000 als je voor de prijs in aanmerking wil komen. "
Dikke hoax dus, sackboy mag een trein koppen.
quote:
Maar wel meedoen met zijn prijsvraagquote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk gast, ga nou maar op BT geilen.
Kusje eropquote:Op zondag 7 december 2008 20:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik heb wat wrok dat je me net hebt verslagen () maar ik gun het je.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:50 schreef Opperkwal het volgende:
gefeliciteerd BT, wat kun je eigenlijk met dat kooksetje.Koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 7 december 2008 20:50 schreef Opperkwal het volgende:
gefeliciteerd BT, wat kun je eigenlijk met dat kooksetje.Geen flauw ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we zullen zien!
Nou ja, kans van 1 op 38, dus toch best verrassend ja.quote:
yes, een review topic van alle producten met foto'squote:Op zondag 7 december 2008 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen flauw ideewe zullen zien!
quote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet eerlijk, want BT stuurde vuige foto's van haarzelf.
Nu is het een iets verkaptere-wil-je-met-me-neuken-pogingquote:Op zondag 7 december 2008 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
Als Sackboy mij dat setje had willen geven, had hij dat ook meteen kunnen doen. Wat snappen jullie daar niet aan?
Ja inderdaad Sackboy, voor een breezertje had ik het ook gewoon gedaan hoor!quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
Yeah right, neuken voor een Wii-set.
Het is weer wat anders dan een Breezer, een hamburger of een pakje sigaretten.
Die verdienen een Nintendo DS-set?quote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef Nosh het volgende:
En alle mods die dit soort beroerde droevigheid open laten en dan wél huilen over een ONZ dat dood is, en een KLB dat inmiddels tot levensstijl uitgeroepen is, verdienen al niet veel beter.
Wie maken er ruzie danquote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Nosh het volgende:
Nee, echt. Volwassen mensen die ruzie maken over wat plastic troep.
Omdat een meisje het heeft gewonnen.
Naar aanleiding van een gedichtenwedstrijd.
Iedereen in dit topic die medeverantwoordelijk voor het disfunctionele afbeerhok dat Klaagbaak geworden is, verdient het om een zeldzaam besmettelijke vorm van polio mee te dragen naar jullie eerstvolgende meeting. Kijken of het met stompjes en spraakbesturing ook zo makkelijk is om een baas te zijn.
Mits er een negen-topics tellende discussie aan vooraf gaat.quote:
Denk je dat ik daadwerkelijk anderhalve pagina over de verloting van een Wii-set ga lezen?quote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie maken er ruzie dannet of de meesten van ons het iets kan schelen of je die shite wint of niet
Nee, maar wel al een conclusie klaar hebbenquote:Op zondag 7 december 2008 21:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk je dat ik daadwerkelijk anderhalve pagina over de verloting van een Wii-set ga lezen?
Slechte verliezers zijn er altijd.quote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Sackboy het volgende:
Ik zal nog eens een keer zoiets verloten
Ze balen dat ze het kook setje niet hebben gewonnen, net als ik.quote:Op zondag 7 december 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slechte verliezers zijn er altijd.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:20 schreef Fascination het volgende:
Jaja, you're just trying to get in Bt's pants.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Nosh het volgende:
Iedereen in dit topic die medeverantwoordelijk voor het disfunctionele afbeerhok dat Klaagbaak geworden is, verdient het om een zeldzaam besmettelijke vorm van polio mee te dragen naar jullie eerstvolgende meeting. Kijken of het met stompjes en spraakbesturing ook zo makkelijk is om een baas te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |