Oeps, foutje. Je had idd 633 ipv 666. Aangepast.quote:Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"633 <-----
Op 6 December 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
Bedankt voor het stemmen, zoals beloofd verloot ik de prijs onder de stemmers. Zie deze post voor meer details over de verloting:
[KLB Bagger SC #554] dagdag, sterkte met je hand
Dus stuur mij een PM met een getal onder 1000 als je voor de prijs in aanmerking wil komen. "
Dikke hoax dus, sackboy mag een trein koppen.
Que? Ah, ik snap het al. 't Is al aangepast.quote:Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"633 <-----
Op 6 December 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
Bedankt voor het stemmen, zoals beloofd verloot ik de prijs onder de stemmers. Zie deze post voor meer details over de verloting:
[KLB Bagger SC #554] dagdag, sterkte met je hand
Dus stuur mij een PM met een getal onder 1000 als je voor de prijs in aanmerking wil komen. "
Dikke hoax dus, sackboy mag een trein koppen.
Tuurlijk gast, ga nou maar op BT geilen.quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oeps, foutje. Je had idd 633 ipv 666. Aangepast.
De grootste klacht is wel dat dit soort gasten buiten de SC komen.quote:Op zondag 7 december 2008 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
En je klacht is?
Ach, laat ze maar lekker. Ik wist dat 222 me ooit geluk zou brengenquote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dit soort reacties had ik al verwacht, daarom baalde ik dat BT als één van de eerste stemmers meteen 222 gokte
22 is je geluksnummer!quote:Op zondag 7 december 2008 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar lekker. Ik wist dat 222 me ooit geluk zou brengen![]()
En alvast heel erg bedankt Sackboyvind het erg leuk van je dat je je prijs verloot en ik ben er heel blij mee
DOORGESTOKEN KAART!1!!!!!!: (quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo gay als jij om dat te doen
quote:Op zondag 7 december 2008 20:19 schreef Sackboy het volgende:
De user die er het dichtste bij zat is:
BREATHTAKING
U kunt uw prijs ophalen door uw adres naar mij te PM-en ()
Neequote:Op zondag 7 december 2008 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Ben ook op de 22ste jarig, daar zal het wel van komen. Jij ook?
Neeee !quote:Op zondag 7 december 2008 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag de vishengel wel hebben!
Okay nee grapje die lijkt me eigenlijk nog het leukst![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |