SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef damsco het volgende:
Goed topique!
quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Flurry het volgende:
maarrrr... wat was dat gevoel nou waar je wakker van werd? De hond?
Me too.quote:Op zondag 7 december 2008 19:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik verwachte ook idd dat hij gelikt werd door het een of ander.
En toen keek je onder de lakens en zag je daar je vader liggen....quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef damsco het volgende:
Zondagochtend, langzaam word ik wakker en ik voel dat iets mij oraal bevredigd. In een flits ging een gedachte door mij heen, de chick had ik toch naar huis gestuurd?
damscoquote:Op zondag 7 december 2008 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is dit ook een lemming? Of is dit gewoon een verzonnen topic net zoals de zogenaamde 'bazen'de verzonnen topics maken?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
En toen keek je onder de lakens en zag je daar je vader liggen....
quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Me too.Maar ik vind dan ook films als American Pie en Road Trip leuk.
Na de eerste twee zinnen ging het al mis.quote:
het is dan toch een succes verhaalquote:
Dat voelen ze zich alsnog wel, gezien ze zich waarschijnlijk herkennen in mijn verhaalquote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef Relneger18 het volgende:
Stel die spoiler zou er niet staan, dan zou 90% van fok! zich gelijk kansloos voelen
:d
Daar stopte ik met lezen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef damsco het volgende:
... en bestel een fles champagne van 100 euro.
Zelfs niet in zn dromen, das toch zielig?quote:Op maandag 8 december 2008 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Sexfreak omdat ze meer dan 3 keer wil op één avond? TS is duidelijk niets gewend
Precies; royal sadness en weet ik veel wat nog meer.quote:Op maandag 8 december 2008 09:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zelfs niet in zn dromen, das toch zielig?
* MarMar heeft bijna oprecht medelijden.
thxquote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies; royal sadness en weet ik veel wat nog meer.
* jitzzzze heeft ook medelijden![]()
Gast je kent mij geen eens, achterlijke nerd. Gewoon je kaak houden houden en opkankeren uit dit topicquote:Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, op de ik-vertel-users-de-waarheid-en-daar-kunnen-ze-niet-tegen tour.
Dat je zo verschrikkelijk boos wordt, geeft al aan dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Gast je kent mij geen eens, achterlijke nerd. Gewoon je kaak houden houden en opkankeren uit dit topic
Zeg sweetiepie, we kennen van je wat jij zelf hier laat zienquote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Gast je kent mij geen eens, achterlijke nerd. Gewoon je kaak houden houden en opkankeren uit dit topic
Zoals eerder vermeld, je kent me niet. Kan je wel de dr phil uithangen van dit forum, maar dat maakt je niet veel geloofwaardiger. Gewoon lekker ophoeren, piemel uit je oor halen en opzouten. Meer vraag ik niet van jequote:Op maandag 8 december 2008 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je zo verschrikkelijk boos wordt, geeft al aan dat ik gelijk heb.
Dat je niet meer dan 1 keer sex kan hebben op een avond is prima, maar ga dan niet zeiken dat het meisje een sexfreak is.
Hoe oud ben je eigenlijk? 14?quote:Op maandag 8 december 2008 11:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld, je kent me niet. Kan je wel de dr phil uithangen van dit forum, maar dat maakt je niet veel geloofwaardiger. Gewoon lekker ophoeren, piemel uit je oor halen en opzouten. Meer vraag ik niet van je
HA-HAquote:
Waddap soldierquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HA-HA
Wat een humor heb jij zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha goed topic manquote:
Begrijpelijk, kwaliteit he!quote:Op maandag 8 december 2008 12:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha goed topic man![]()
Ik moest stiekem wel lachen
Nou..quote:Op maandag 8 december 2008 12:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Begrijpelijk, kwaliteit he!Nog wat gehosselt dit weekend
?
Settelen, het hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 8 december 2008 12:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou..![]()
Sinds gister is et "officieel" tussen mij en mn chick![]()
![]()
Dus hossele zit er de aankomende tijd niet meer in ben ik bang ..
Jij dan?
quote:Op maandag 8 december 2008 11:29 schreef MarMar het volgende:
Ik vraag me af hoeveel cm TS bij zn penislengte gedroomd had
Jaa het schijnt indd zo te zijnquote:Op maandag 8 december 2008 12:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Settelen, het hoort er allemaal bij.
Ikzelf ben dit weekend thuis gebleven met vrienden, dus niks helaas![]()
Als je het goed doet, heb je met relatie meer seks dan zonder.quote:Op maandag 8 december 2008 12:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa het schijnt indd zo te zijn![]()
Ik weet niet, normaal ben ik niet zo van de relatie's enzo maar deze chick is echt wel![]()
Mensen die denken dat relatie en seks niet los van elkaar staanquote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je het goed doet, heb je met relatie meer seks dan zonder.
If not...
quote:Op zondag 7 december 2008 19:44 schreef ehqo het volgende:
Gast, droom je helemaal glamour, neem je een taxi.
Nee, jij bent origineelquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HA-HA
Wat een humor heb jij zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaloeziequote:
Ergens, heel ver weg, is het op een rare, beetje ziekelijke, manier toch wel een beetje lief hoorquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die denken dat relatie en seks niet los van elkaar staan
Dat dus.quote:Op maandag 8 december 2008 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Seks zonder relatie kan best.
Relatie zonder seks heet VRIENDSCHAP.
En wat is je punt nu ?quote:Op maandag 8 december 2008 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Seks zonder relatie kan best.
Relatie zonder seks heet VRIENDSCHAP.
Dat je loopt te sloven voor de verkeerde chick als je tijdens je relatie minder seks hebt dan ervoorquote:
Ah, meneer neemt zijn click van 20 groot altijd mee. Kan ik je wat vertellen. In tegenstelling tot je boerendorp mag je in de randstad vaak maar met max 4 tegelijk naar binnen. Tevens score je meer chicks met een kleinere groep, dan met een grote (immers, je bent minder toegankelijk. Geldt andersom ook, ik zou minder snel op een groep van 20 chicks afstappen dan een kleine groep).quote:Op maandag 8 december 2008 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
Als je uit de eerste fles champagne 2x je glas kan vullen heb je bijzonder weinig vrienden bij je
quote:Op maandag 8 december 2008 14:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, meneer neemt zijn click van 20 groot altijd mee. Kan ik je wat vertellen. In tegenstelling tot je boerendorp mag je in de randstaad vaak maar met max 4 tegelijk naar binnen. Tevens score je meer chicks met een kleinere groep, dan met een grote (immers, je bent minder toegankelijk. Geld andsersom ook, ik zou minder snel op een groep van 20 chicks afstappen dan een kleine).
Je faalt dus, en niet zo'n klein beetje ook.
Groetjes,
Je moeder
Als je zo baas bent dat je in tha back of tha club VIP kunt chillen dan is er ook geen probleem als je met meer dan 4 man naar binnen komt. Dan hoef je namelijk niet in de rij te staan als je het ook maar een beetje goed doet. En als je VIP zit te chillen komen er genoeg golddiggers op je af. Of je moet met je laatste zakgeld van je moeder aan die fles champagne hebben besteed en voor de rest hopen dat een wijf een drankje voor je gaat scoren.quote:Op maandag 8 december 2008 14:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, meneer neemt zijn click van 20 groot altijd mee. Kan ik je wat vertellen. In tegenstelling tot je boerendorp mag je in de randstad vaak maar met max 4 tegelijk naar binnen. Tevens score je meer chicks met een kleinere groep, dan met een grote (immers, je bent minder toegankelijk. Geldt andersom ook, ik zou minder snel op een groep van 20 chicks afstappen dan een kleine groep).
Groetjes,
Je moeder
VIP is vaak niet zo bijzonder, voor 50/100 euro heb je die al bij de meeste clubs met gratis welkomschampagne. En de regels van groepen geldt ook voor mij. Heeft niks met baas zijn te maken maatquote:Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je zo baas bent dat je in tha back of tha club VIP kunt chillen dan is er ook geen probleem als je met meer dan 4 man naar binnen komt. Dan hoef je namelijk niet in de rij te staan als je het ook maar een beetje goed doet. En als je VIP zit te chillen komen er genoeg golddiggers op je af. Of je moet met je laatste zakgeld van je moeder aan die fles champagne hebben besteed en voor de rest hopen dat een wijf een drankje voor je gaat scoren.
Ja maar dat zeg ik dus nietquote:Op maandag 8 december 2008 14:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat je loopt te sloven voor de verkeerde chick als je tijdens je relatie minder seks hebt dan ervoor
Waar komen al deze faalhazen ineens vandaan.quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik dus niet
Ik heb geen idee, maar ze voelen zich ook aangetrokken tot mijn kwaliteitstopicquote:Op maandag 8 december 2008 14:55 schreef damsco het volgende:
[..]
Waar komen al deze faalhazen ineens vandaan.Is ONZ gesloten ofzo?
quote:Op zondag 7 december 2008 21:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die WoW spelenGA LEKKER EEN LEVEN DOWNLOADEN AAHUAHUAHUAHU
Lieve moeder, waar ik woon - zowel in Amsterdam als in Sydney - is het voor mij geen enkel probleem om met meer dan 4 man/vrouw binnen te komen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, meneer neemt zijn click van 20 groot altijd mee. Kan ik je wat vertellen. In tegenstelling tot je boerendorp mag je in de randstad vaak maar met max 4 tegelijk naar binnen. Tevens score je meer chicks met een kleinere groep, dan met een grote (immers, je bent minder toegankelijk. Geldt andersom ook, ik zou minder snel op een groep van 20 chicks afstappen dan een kleine groep).
Groetjes,
Je moeder
Met VIP bedoel ik ook echt VIP, en niet dat pauperige met een extra sofa'tje en gratis glaasje champagnequote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef damsco het volgende:
[..]
VIP is vaak niet zo bijzonder, voor 50/100 euro heb je die al bij de meeste clubs met gratis welkomschampagne. En de regels van groepen geldt ook voor mij. Heeft niks met baas zijn te maken maat
En zie verder mijn opmerking met chicks
Bwhahahahaquote:Op zondag 7 december 2008 21:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die WoW spelenGA LEKKER EEN LEVEN DOWNLOADEN AAHUAHUAHUAHU
Dan praten we dus niet over dezelfde VIP. Maargoed, jij bent dan ook degene die de aannames doetquote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Met VIP bedoel ik ook echt VIP, en niet dat pauperige met een extra sofa'tje en gratis glaasje champagne.
Wellicht dat je provinciale kroeg je toelaat, maar no way dat je met een grote click een discotheek binnenkomt. Of je boven de huisregels staan, iets wat ik zeker niet aanneem van een fokkerquote:Op maandag 8 december 2008 15:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lieve moeder, waar ik woon - zowel in Amsterdam als in Sydney - is het voor mij geen enkel probleem om met meer dan 4 man/vrouw binnen te komen.
Tevens hoef ik daar geen chicks te scoren, die neem ik mee.
Geen enkel probleem, zeker niet als je overal op de gastenlijst van Bacardi staat.
Maar dat zal inderdaad misschien anders zijn in die o zo hippe 'randstad' waar u over spreekt, dat weet ik niet !
Groetjes terug,
uw liefhebbende zoon.
Komt door WoWquote:Op maandag 8 december 2008 17:09 schreef piekartz87 het volgende:
omg,, krijg medelijden met je als je zulke fantasieën hebt
geeft niks,quote:Op maandag 8 december 2008 17:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Komt door WoW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan er niks aan doen
![]()
![]()
![]()
WOOOHOOOO NET LEVEL 90 gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wie gaat met me mee de eindbaas verslaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BWOAHAHAHAHAA TS MOET EEN DAGBOEK KOPEN~!~!~!!11!1!11quote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef Gallardo6 het volgende:
Leuk om te lezen, al vind ik dat dit soort verhalen meer in een dagboek horen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
As close as you'll ever get to a multiple orgasm?quote:Op maandag 8 december 2008 17:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Komt door WoW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan er niks aan doen
![]()
![]()
![]()
WOOOHOOOO NET LEVEL 90 gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wie gaat met me mee de eindbaas verslaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit:quote:
Ah, een contact gestoorde metal loser. Vroeger veel gepest?quote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Edit:
ik wou een hele reactie typen tot ik erachter kwam dat je summum van uitgaansgenot http://www.hardersplaza.nl/ is
quote:Op maandag 8 december 2008 18:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, een contact gestoorde metal loser. Vroeger veel gepest?
Is dat de reden? Ben je soms keihard vernederd tijdens het karten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik zie niet in waarom je die conclusie trekt alleen omdat ik niet uitga in een kartbaan
Wat een totaal gebrek aan smaakquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:09 schreef damsco het volgende:
[..]
Is dat de reden? Ben je soms keihard vernederd tijdens het karten.
Karten![]()
Hardersplaza![]()
Chez![]()
Dieka![]()
Escape![]()
Powerzone
Nee, gelukkig ben jij de definitie van smaak hebben hequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat een totaal gebrek aan smaak
Je geeft het maar niet op he ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ben jij de definitie van smaak hebben he![]()
![]()
veeg me op
![]()
![]()
fucking emo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bedoel het niet slecht meisje, maar sorry hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
faalbaasquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je geeft het maar niet op he ?
net 20, uitgaan in een kartbaan, niet met je vrienden naar binnenkomen en denken dat je pimptquote:
nee, jij gaat liever metal (quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
net 20, uitgaan in een kartbaan, niet met je vrienden naar binnenkomen en denken dat je pimpt
Komt je vader je ophalen om 2:00 ?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef damsco het volgende:
[..]
nee, jij gaat liever metal () luisteren in je stamkroeg he. lekker headbangen met je ongewassen medevrienden.
![]()
![]()
![]()
Was ik maar zo stoer als jij, dan zou ik toch zo tof zijn. PLAYERRRRRRRRRRRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel je je nu een grote jongen omdat je ouder bent en naar andere clubs gaat. Echt, wat een triestheid ben jij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:35 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik ga naar electro-, techno en dancefeesten/clubs, en dan niet in achterstandsbuurten als Harderwijk of Urk ofzo
Chris Crocker heeft voor je gebeld, hij wil z'n faal terug
Mag ik je er subtiel op wijzen dat jij degene was die pochte uit te gaan in de randstad en dat dat zo veel beter was dan het boerendorp waar ik uit zou gaan ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Voel je je nu een grote jongen omdat je ouder bent en naar andere clubs gaat. Echt, wat een triestheid ben jij.
Kiteless is absoluut een slet, wou je daar verder nog wat mee zeggen of was dat het ?quote:Je vriendin is trouwens wel een slet gast.
http://fotoboek.fok.nl/user/Kiteless
Dus je bent blij dat je vriendin een slet is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mag ik je er subtiel op wijzen dat jij degene was die pochte uit te gaan in de randstad en dat dat zo veel beter was dan het boerendorp waar ik uit zou gaan ?![]()
[..]
Kiteless is absoluut een slet, wou je daar verder nog wat mee zeggen of was dat het ?
Zij niet alleen hoor, ik hoor er ook bij !quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Dus je bent blij dat je vriendin een slet is?
Sletquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:09 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Zij niet alleen hoor, ik hoor er ook bij !
En dat je kanker lelijk en triest bent. Maakt niet uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:11 schreef L.Denninger het volgende:
Afijn, je ziet hoe ik en mijn posse rollen, dus
Ho ho, niet eentje, vergeet Amber niet he !quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef damsco het volgende:
[..]
En dat je kanker lelijk en triest bent. Maakt niet uitJe krijgt wat je verdient, jij een slet dus.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ho ho, niet eentje, vergeet Amber niet he !![]()
...je meent 't?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:32 schreef damsco het volgende:
[..]
En laat dat nu net de bedoeling zijn.
Sommigen..(like PartyAmber) hebben er niets eens één..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef zovty het volgende:
Ik heb een grotere piemel dan iedereen in dit topic.
Op wat voor manier ontkracht dat mijn stelling?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Sommigen..(like PartyAmber) hebben er niets eens één..
....van zichzelf dan...
hihi je zei droomdquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:24 schreef M-AH het volgende:
Dat je daar over droomd is al triest opzichzelf.
Dat je niet een grotere piemel hebt dan iedereen in dit topic...in sommgie gevallen heb je simpelweg een piemel; niet groter of kleiner.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Op wat voor manier ontkracht dat mijn stelling?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond je eerst een enorme loser, maar toen las ik dat je WoW speeltMannen die WoW spelen! *zwijmel*
omg wtf bbq wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond je eerst een enorme loser, maar toen las ik dat je WoW speeltMannen die WoW spelen! *zwijmel*
quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef damsco het volgende:
Zaterdagavond, 10 uur.
quote:Mijn pik was uiteindelijk zo schraal dat het pijn deed.
quote:Zondagochtend,
quote:Terwijl ik uit bed strompel haal ik de pc uit de slaapstand en start WoW op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |