quote:Op maandag 8 december 2008 11:29 schreef MarMar het volgende:
Ik vraag me af hoeveel cm TS bij zn penislengte gedroomd had
Jaa het schijnt indd zo te zijnquote:Op maandag 8 december 2008 12:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Settelen, het hoort er allemaal bij.
Ikzelf ben dit weekend thuis gebleven met vrienden, dus niks helaas![]()
Als je het goed doet, heb je met relatie meer seks dan zonder.quote:Op maandag 8 december 2008 12:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa het schijnt indd zo te zijn![]()
Ik weet niet, normaal ben ik niet zo van de relatie's enzo maar deze chick is echt wel![]()
Mensen die denken dat relatie en seks niet los van elkaar staanquote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je het goed doet, heb je met relatie meer seks dan zonder.
If not...
quote:Op zondag 7 december 2008 19:44 schreef ehqo het volgende:
Gast, droom je helemaal glamour, neem je een taxi.
Nee, jij bent origineelquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HA-HA
Wat een humor heb jij zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaloeziequote:
Ergens, heel ver weg, is het op een rare, beetje ziekelijke, manier toch wel een beetje lief hoorquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die denken dat relatie en seks niet los van elkaar staan
Dat dus.quote:Op maandag 8 december 2008 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Seks zonder relatie kan best.
Relatie zonder seks heet VRIENDSCHAP.
En wat is je punt nu ?quote:Op maandag 8 december 2008 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Seks zonder relatie kan best.
Relatie zonder seks heet VRIENDSCHAP.
Dat je loopt te sloven voor de verkeerde chick als je tijdens je relatie minder seks hebt dan ervoorquote:
Ah, meneer neemt zijn click van 20 groot altijd mee. Kan ik je wat vertellen. In tegenstelling tot je boerendorp mag je in de randstad vaak maar met max 4 tegelijk naar binnen. Tevens score je meer chicks met een kleinere groep, dan met een grote (immers, je bent minder toegankelijk. Geldt andersom ook, ik zou minder snel op een groep van 20 chicks afstappen dan een kleine groep).quote:Op maandag 8 december 2008 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
Als je uit de eerste fles champagne 2x je glas kan vullen heb je bijzonder weinig vrienden bij je
quote:Op maandag 8 december 2008 14:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, meneer neemt zijn click van 20 groot altijd mee. Kan ik je wat vertellen. In tegenstelling tot je boerendorp mag je in de randstaad vaak maar met max 4 tegelijk naar binnen. Tevens score je meer chicks met een kleinere groep, dan met een grote (immers, je bent minder toegankelijk. Geld andsersom ook, ik zou minder snel op een groep van 20 chicks afstappen dan een kleine).
Je faalt dus, en niet zo'n klein beetje ook.
Groetjes,
Je moeder
Als je zo baas bent dat je in tha back of tha club VIP kunt chillen dan is er ook geen probleem als je met meer dan 4 man naar binnen komt. Dan hoef je namelijk niet in de rij te staan als je het ook maar een beetje goed doet. En als je VIP zit te chillen komen er genoeg golddiggers op je af. Of je moet met je laatste zakgeld van je moeder aan die fles champagne hebben besteed en voor de rest hopen dat een wijf een drankje voor je gaat scoren.quote:Op maandag 8 december 2008 14:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, meneer neemt zijn click van 20 groot altijd mee. Kan ik je wat vertellen. In tegenstelling tot je boerendorp mag je in de randstad vaak maar met max 4 tegelijk naar binnen. Tevens score je meer chicks met een kleinere groep, dan met een grote (immers, je bent minder toegankelijk. Geldt andersom ook, ik zou minder snel op een groep van 20 chicks afstappen dan een kleine groep).
Je faalt dus, en niet zo'n klein beetje ook.
Groetjes,
Je moeder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |