SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef damsco het volgende:
Goed topique!
quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Flurry het volgende:
maarrrr... wat was dat gevoel nou waar je wakker van werd? De hond?
Me too.quote:Op zondag 7 december 2008 19:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik verwachte ook idd dat hij gelikt werd door het een of ander.
En toen keek je onder de lakens en zag je daar je vader liggen....quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef damsco het volgende:
Zondagochtend, langzaam word ik wakker en ik voel dat iets mij oraal bevredigd. In een flits ging een gedachte door mij heen, de chick had ik toch naar huis gestuurd?
damscoquote:Op zondag 7 december 2008 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is dit ook een lemming? Of is dit gewoon een verzonnen topic net zoals de zogenaamde 'bazen'de verzonnen topics maken?
quote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
En toen keek je onder de lakens en zag je daar je vader liggen....
quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Me too.Maar ik vind dan ook films als American Pie en Road Trip leuk.
Na de eerste twee zinnen ging het al mis.quote:
het is dan toch een succes verhaalquote:
Dat voelen ze zich alsnog wel, gezien ze zich waarschijnlijk herkennen in mijn verhaalquote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef Relneger18 het volgende:
Stel die spoiler zou er niet staan, dan zou 90% van fok! zich gelijk kansloos voelen
:d
Daar stopte ik met lezen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef damsco het volgende:
... en bestel een fles champagne van 100 euro.
Zelfs niet in zn dromen, das toch zielig?quote:Op maandag 8 december 2008 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Sexfreak omdat ze meer dan 3 keer wil op één avond? TS is duidelijk niets gewend
Precies; royal sadness en weet ik veel wat nog meer.quote:Op maandag 8 december 2008 09:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zelfs niet in zn dromen, das toch zielig?
* MarMar heeft bijna oprecht medelijden.
thxquote:Op maandag 8 december 2008 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies; royal sadness en weet ik veel wat nog meer.
* jitzzzze heeft ook medelijden![]()
Gast je kent mij geen eens, achterlijke nerd. Gewoon je kaak houden houden en opkankeren uit dit topicquote:Op maandag 8 december 2008 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, op de ik-vertel-users-de-waarheid-en-daar-kunnen-ze-niet-tegen tour.
Dat je zo verschrikkelijk boos wordt, geeft al aan dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Gast je kent mij geen eens, achterlijke nerd. Gewoon je kaak houden houden en opkankeren uit dit topic
Zeg sweetiepie, we kennen van je wat jij zelf hier laat zienquote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Gast je kent mij geen eens, achterlijke nerd. Gewoon je kaak houden houden en opkankeren uit dit topic
Zoals eerder vermeld, je kent me niet. Kan je wel de dr phil uithangen van dit forum, maar dat maakt je niet veel geloofwaardiger. Gewoon lekker ophoeren, piemel uit je oor halen en opzouten. Meer vraag ik niet van jequote:Op maandag 8 december 2008 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je zo verschrikkelijk boos wordt, geeft al aan dat ik gelijk heb.
Dat je niet meer dan 1 keer sex kan hebben op een avond is prima, maar ga dan niet zeiken dat het meisje een sexfreak is.
Hoe oud ben je eigenlijk? 14?quote:Op maandag 8 december 2008 11:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld, je kent me niet. Kan je wel de dr phil uithangen van dit forum, maar dat maakt je niet veel geloofwaardiger. Gewoon lekker ophoeren, piemel uit je oor halen en opzouten. Meer vraag ik niet van je
HA-HAquote:
Waddap soldierquote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HA-HA
Wat een humor heb jij zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha goed topic manquote:
Begrijpelijk, kwaliteit he!quote:Op maandag 8 december 2008 12:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha goed topic man![]()
Ik moest stiekem wel lachen
Nou..quote:Op maandag 8 december 2008 12:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Begrijpelijk, kwaliteit he!Nog wat gehosselt dit weekend
?
Settelen, het hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 8 december 2008 12:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou..![]()
Sinds gister is et "officieel" tussen mij en mn chick![]()
![]()
Dus hossele zit er de aankomende tijd niet meer in ben ik bang ..
Jij dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |