abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 13:47:12 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63822827
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb gisteren staan twijfelen tussen een X360 en een Wii, en uiteindelijk geen van twee gekocht.

De 360 is wel leuk maar die spelletjes zijn echt godgevreten duur, gemiddeld 60 euro voor een titel die ik veel te weinig speel. Een Wii is zeker leuk, maar ik denk dat het vooral een party met vrienden ding is, en daar gaat het nu nog ff mis. Spelletjes zijn wel leuker kwa prijs, maar ik denk dat de graphics niet veel beter zijn als die van de xbox/ps2 en dreamcast die alle drie al meer dan 1 jaar bij mijn ouders op zolder staan.
Valt wel mee hoor, veel Xbox360 spellen zijn nu al rond de 25,- te krijgen, of goedkoper indien tweedehands
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

De eerste.

Ik neem aan dat je NFS:Underground bedoelt hè

Uit mijn hoofd is dat die zes lap race tegen de Nissan Skyline. Was idd erg pittig.
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik speelde altijd 1, maar 2 zal niet heel anders zijn nee ik aan toch?

Lief van je
Dungeon Keeper 1
Dungeon Keeper 2

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63822881
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat je NFS:Underground bedoelt hè

Uit mijn hoofd is dat die zes lap race tegen de Nissan Skyline. Was idd erg pittig.
[..]

Weet niet of het nou tegen de Skyline was, maar was idd zo'n 6-ronden race. Ik zat op een gegeven moment echt een beetje in een adrenalinerush toen ik m eindelijk haalde.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 7 december 2008 @ 13:50:57 #3
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63822918
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Weet niet of het nou tegen de Skyline was, maar was idd zo'n 6-ronden race. Ik zat op een gegeven moment echt een beetje in een adrenalinerush toen ik m eindelijk haalde.
Als die auto blauw was, dan was het de Skyline
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63822972
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als die auto blauw was, dan was het de Skyline
Het was tegen 4 auto's, zit nu op 60% ofzo. Soms heb je gewoon van die races waar je niet gelijk klaar mee bent, klotebochtjes enzo. Maar soms gaat het gewoon smooth, zoals ik net in mijn knaloranje Impreza.
  zondag 7 december 2008 @ 13:54:23 #5
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63823004
Ik vergeet erbij te vertellen dat ik al eens eerder een 360 had en weer verkocht heb omdat na dat het nieuwtje eraf was het ding stof stond te verzamelen. Heb een te korte aandachtspanne voor gamen

En daarbij, gisteren als een stok achter mijn eigen deur in forse investering gedaan in een server voor mijn plannen van het komende jaar. En ja, heb die stok echt nodig.. Ken mezelf, anders zit ik volgend jaar rond deze tijd nog te miepen over dingen die nooit geweest zijn wat ik dacht dat ze wel waren enzo.

Soms he, heel soms zou ik best willen dat ik gewoon iemand was die wel makkelijk dingen kan vergeten enzo ;'( KUT GEHEUGEN dat alles maar blijft onthouden en opslaan....
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63823083
quote:
Ik ken 1 dus alleen, 2 ziet er heel anders uit, maar t idee is verder tzelfde.
Denk dat ik ze allebei leuk vind
compact en kleverig.
pi_63823102
Ik heb de vorige Xbox gehad, en gebruikte die niet alleen om te gamen, maar ook echt als mediacenter. Omgebouwd, andere software erop, en ik had er ook al mijn films en muziek op staan en verbonden met mijn pc.

Ik had er ook een emulator op zitten met tig spellen, zodat ik soms gewoon avonden SuperMario 3 zat te spelen.
Als je zo'n console op zo'n manier gebruikt is ie het geld meer dan waard!
pi_63823147
Ik heb ook niets aan een playstation oid, speel ik even mee en dan kan ik m weggooien bij wijze van spreken.

Ik zat te denken he, zal ik gewoon tegen mn ex zegen dat ik al plannen heb voor carnaval en dat hij DUS de kindjes krijgt?
compact en kleverig.
  zondag 7 december 2008 @ 14:04:25 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63823212
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het was tegen 4 auto's, zit nu op 60% ofzo. Soms heb je gewoon van die races waar je niet gelijk klaar mee bent, klotebochtjes enzo. Maar soms gaat het gewoon smooth, zoals ik net in mijn knaloranje Impreza.
Oh, op 60%, dan kan het best een andere wagen geweest zijn bedenk ik me nu. Hmm.

Ik heb m ook nog voor de Xbox maar daar speel ik hem maar zelden op, doe liever Burnout
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ken 1 dus alleen, 2 ziet er heel anders uit, maar t idee is verder tzelfde.
Denk dat ik ze allebei leuk vind
Ik zal eens zien wat ik voor je kan doen
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik vergeet erbij te vertellen dat ik al eens eerder een 360 had en weer verkocht heb omdat na dat het nieuwtje eraf was het ding stof stond te verzamelen. Heb een te korte aandachtspanne voor gamen

Koop je een Xbox arcade en dan alleen maar eenvoudige platformers spelen
pi_63823215
Die Wiimote wen je snel aan moet ik zeggen. En Mario Kart is echt meesterlijk op de Wii. Het sportspel is ook grappig, vooral als je een avondje vrienden uitnodigt en dan staat te tennissen met een biertje in de hand. En na 2 minuten boksen ben je helemaal kapot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63823231
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef kwaakvaak het volgende:

En daarbij, gisteren als een stok achter mijn eigen deur in forse investering gedaan in een server voor mijn plannen van het komende jaar. En ja, heb die stok echt nodig.. Ken mezelf, anders zit ik volgend jaar rond deze tijd nog te miepen over dingen die nooit geweest zijn wat ik dacht dat ze wel waren enzo.

Soms he, heel soms zou ik best willen dat ik gewoon iemand was die wel makkelijk dingen kan vergeten enzo ;'( KUT GEHEUGEN dat alles maar blijft onthouden en opslaan....
Het enige spel waar ik m,n pc voor aanzet is World in Conflict , voor de rest speel ik op m,n PS3.

Mortal Kombat vs Dc moet ik nog wel flink oefenen aangezien ik gisteren online flink geowned werd.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_63823247
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Oh, op 60%, dan kan het best een andere wagen geweest zijn bedenk ik me nu. Hmm.

Ik heb m ook nog voor de Xbox maar daar speel ik hem maar zelden op, doe liever Burnout
[..]

Ik zal eens zien wat ik voor je kan doen
[..]

Koop je een Xbox arcade en dan alleen maar eenvoudige platformers spelen
Burn Out! Echt een van de leukste racespellen die er bestaan. Heb ze vanaf deel 1 allemaal gespeeld, en naarmate de delen vorderen wordt het iets lastiger omdat je in het begin niet zozeer goed hoeft te kunnen racen. Echt een superspel, en die van-de-weg-beuk-skills die je in dat spel leert komen ook goed van pas in andere games.
pi_63823255
Oeh ik lees xbox! Die heb ik! Maar geen spellen (meer) !!
pi_63823272
PF! Hoestie met jou dan?
pi_63823279
Jaaa wel goed. Maar geen single meer he !
pi_63823292
Nog steeds zelfde vriendje?
pi_63823299
Ik kan dus echt niet racen
Echt niet.

Dat heb ik nooit gekund en het is zo slecht ermee, dat ik het maar opgegeven heb om het te proberen te leren.

alleen Mario kart kan ik en vind ik leuk
compact en kleverig.
pi_63823301
En hier Nog nieuws ??
pi_63823309
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan dus echt niet racen
Echt niet.

Dat heb ik nooit gekund en het is zo slecht ermee, dat ik het maar opgegeven heb om het te proberen te leren.

alleen Mario kart kan ik en vind ik leuk
Ik vind racen juist het leukste eigenlijk. Ben er ook wel redelijk goed in.
Die shooters enzo, dat vind ik dan weer geen fuck aan.
pi_63823311
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:08 schreef Kluts het volgende:
Nog steeds zelfde vriendje?
Ja al 6 maanden en 7 dagen!
pi_63823326
Tijd voor een joint.
pi_63823338
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja al 6 maanden en 7 dagen!
Wat tof! En hoest met je opleiding, al woonruimte in de buurt gevonden?
pi_63823372
Opleiding is beetje mwah
en geen woonruimte
  zondag 7 december 2008 @ 14:12:36 #24
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63823373
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:59 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de vorige Xbox gehad, en gebruikte die niet alleen om te gamen, maar ook echt als mediacenter. Omgebouwd, andere software erop, en ik had er ook al mijn films en muziek op staan en verbonden met mijn pc.

Ik had er ook een emulator op zitten met tig spellen, zodat ik soms gewoon avonden SuperMario 3 zat te spelen.
Als je zo'n console op zo'n manier gebruikt is ie het geld meer dan waard!
xmbc for teh win inderdaad! Daar gebruikte ik dat ding ook het meeste voor! Ideaal, alles wat je kunt downloaden, kon dat kreng afspelen. Totdat ik HD MKV's ontdekte Toen maar een popcornhour gekocht, en de XMBC op zolder gezet.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63823396
XBMC.
Echt een geweldige uitvinding idd.
Die maakte die Xbox het geld meer dan waard.
  zondag 7 december 2008 @ 14:13:54 #26
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63823399
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Het enige spel waar ik m,n pc voor aanzet is World in Conflict , voor de rest speel ik op m,n PS3.
World in Conflict

Carpetbombing, napalmstrikes, Daisycutters...
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

Burn Out! Echt een van de leukste racespellen die er bestaan. Heb ze vanaf deel 1 allemaal gespeeld, en naarmate de delen vorderen wordt het iets lastiger omdat je in het begin niet zozeer goed hoeft te kunnen racen. Echt een superspel, en die van-de-weg-beuk-skills die je in dat spel leert komen ook goed van pas in andere games.
Kom je "skills" maar eens bewijzen dan
pi_63823409
Ik zit er over na te denken die van mij weg te doen Maar ja wat kan ik er nog voor vragen..
  zondag 7 december 2008 @ 14:15:09 #28
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63823433
Burnout is een van de redenen waarom ik die 360 wilde, burnout paradise lijkt me wel goed. En met downloadable content heb je die harddisk wel nodig. Maar goed, postbank says no.....
pi_63823434
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:13 schreef Elegy het volgende:
[..]

Kom je "skills" maar eens bewijzen dan
Ik whoop je ass, klein caramelpuddinkje.
pi_63823449
pi_63823470
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit er over na te denken die van mij weg te doen Maar ja wat kan ik er nog voor vragen..
Je vriendje?

En Burnout Paradise is supergaaf. Burnout heeft niet de licenties om echte automerken te gebruiken, en die auto's waren altijd een beetje wannabe-cool. Maar in die nieuwe zien die auto's er echt vet uit, en er zitten ook gave nieuwe features in.
  zondag 7 december 2008 @ 14:17:20 #32
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63823477
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:15 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik whoop je ass, klein caramelpuddinkje.
The proof is in the pudding, tompoesje.
pi_63823498
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je vriendje?

En Burnout Paradise is supergaaf. Burnout heeft niet de licenties om echte automerken te gebruiken, en die auto's waren altijd een beetje wannabe-cool. Maar in die nieuwe zien die auto's er echt vet uit, en er zitten ook gave nieuwe features in.
Mijn xbox
pi_63823521
Wie hebben er allemaal XBOXlive en willen hun ass gewhoopt zien ?
pi_63823537
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mijn xbox
Dat snapte ik, het was ook een garpje.
pi_63823571
Ik heb geen xbox live en geen spellen
boehoehoe
pi_63823610
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Wie hebben er allemaal XBOXlive en willen hun ass gewhoopt zien ?
Oja, dat kan natuurlijk ook nog, online gamen. Nooit gedaan.
En ik heb dus geen Xboxlive.
pi_63823643
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oja, dat kan natuurlijk ook nog, online gamen. Nooit gedaan.
En ik heb dus geen Xboxlive.
inderdaad.

Daarom is de xdoos groot geworden, de online community is kei goed.
  zondag 7 december 2008 @ 14:23:09 #39
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63823656
boehoehoe.. ik heb geen x360, geen live en geen geld..

Wel een dreamcast, xbox 1, PS2 maar die leggen 200Km zuidwestelijker van hier, en een PSP en die ligt 1930Km oostelijk van hier
  zondag 7 december 2008 @ 14:24:01 #40
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63823672
Ik speel nooit op Xbox Live, veel gefrustreerde tieners daar. In het verleden speelde ik wel nog veel online.

Nu speel ik veel meer met vrienden
pi_63823676
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

inderdaad.

Daarom is de xdoos groot geworden, de online community is kei goed.
Nu weet ik het zeker.
Ik wil een Xbox als eerst.

Maar geen geld.
pi_63823705
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:24 schreef John.Milton het volgende:
Ik speel nooit op Xbox Live, veel gefrustreerde tieners daar. In het verleden speelde ik wel nog veel online.

Nu speel ik veel meer met vrienden
Ik zou dan ook liever met bekenden dan met onbekenden gamen idd. Anders zou dat hele live-gebeuren van mij ook niet echt hoeven, dan game ik wel gewoon alleen.
  zondag 7 december 2008 @ 14:26:13 #43
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63823726
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef kwaakvaak het volgende:
boehoehoe.. ik heb geen x360, geen live en geen geld..

Wel een dreamcast, xbox 1, PS2 maar die leggen 200Km zuidwestelijker van hier, en een PSP en die ligt 1930Km oostelijk van hier
Ik heb een PS2, Xbox1, PSP, Atari Lynx, GBA en natuurlijk een dikke gamepc

Het geldgebrek, dat ken ik ook wel trouwens
pi_63823756
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nu weet ik het zeker.
Ik wil een Xbox als eerst.

Maar geen geld.
Je mag mijne wel kopen
  zondag 7 december 2008 @ 14:30:24 #45
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63823813
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik zou dan ook liever met bekenden dan met onbekenden gamen idd. Anders zou dat hele live-gebeuren van mij ook niet echt hoeven, dan game ik wel gewoon alleen.
Leukste vind ik gewoon met mijn vrienden thuis. Dat is best gezellig zo af en toe. Vroeger vooral veel Mario Party
pi_63823868
Geld

Wel grappig, ik heb maanden op de grond gezeten omdat ik geen geld had voor een bureau
compact en kleverig.
pi_63823899
Ik heb een PS3, m,n vrienden een xbox360, maar geen live.

No way in hell dat ik een Xbox360 koop.
pi_63823915
BTW dat tattootopic is echt zo leuk
compact en kleverig.
pi_63823924
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geld

Wel grappig, ik heb maanden op de grond gezeten omdat ik geen geld had voor een bureau
Geld is wel makkelijk idd.

Maar wat me erger lijkt, is veel geld hebben, maar geen vrienden.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_63823952
Ik heb niets om over te klagen, vind het gewoon wel grappig om te zien dat de prioroiteiten zo verschillend liggen als je meer of minder geld hebt.
compact en kleverig.
pi_63823956
waarom heet een xbox 360 een xbox 360 en niet een xbox 2
  zondag 7 december 2008 @ 14:41:14 #52
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63824020
pi_63824052
Wat een gezeik trouwens als je een vriendin hebt!

vrijdagavond zat ik hier met 2 vrienden op de bank ( hadden al vorige week afgesproken ) , belt z,n vriendin op dat ze gaat stappen en dat het niet zeker is dat ze de laatste bus haalt , oftewel: kom me maar ophalen ......WTF???

Die is te lam om de bus te pakken. Ze heeft wel vaker zoiets van ; nou, dan haal je me toch op? Hij kan echt nooit wat alleen doen of met vrienden zonder dat zij belt dat hij haar moet ophalen, wegbrengen etc. Altijd wat!

Ik vind het een aardige meid , maar van dit soort gezeik zou ik gek worden.
pi_63824092
Ja Feitosa, want alle vriendinnen doen dat
compact en kleverig.
pi_63824102
Haha ik ben ook een vriendin en dat zou ik echt noooit doen
  zondag 7 december 2008 @ 14:45:53 #56
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63824125
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omdat microsoft dat marketing technisch stoerder vond klinken, en omdat het ding een triple core processor heeft,
pi_63824150
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dat symbool van de xbox is een rondje toch? Een rondje is 360 graden, snapst ?
  zondag 7 december 2008 @ 14:47:27 #58
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63824154
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Omdat microsoft dat marketing technisch stoerder vond klinken, en omdat het ding een triple core processor heeft,
Ik noem 'm trouwens gewoon Xbox2
pi_63824155
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ja , maar ik heb lekker 7 CELL processoren
pi_63824161
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:42 schreef Feitosa het volgende:
Wat een gezeik trouwens als je een vriendin hebt!

vrijdagavond zat ik hier met 2 vrienden op de bank ( hadden al vorige week afgesproken ) , belt z,n vriendin op dat ze gaat stappen en dat het niet zeker is dat ze de laatste bus haalt , oftewel: kom me maar ophalen ......WTF???

Die is te lam om de bus te pakken. Ze heeft wel vaker zoiets van ; nou, dan haal je me toch op? Hij kan echt nooit wat alleen doen of met vrienden zonder dat zij belt dat hij haar moet ophalen, wegbrengen etc. Altijd wat!

Ik vind het een aardige meid , maar van dit soort gezeik zou ik gek worden.
Daar ben je zelf altijd nog bij hoor. Ga je erop in of niet. Geen reden om ongewenst single te blijven...

zondag 7 december 2008 @ 14:47:49 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63824165
Microsoft spoort gewoon niet.
pi_63824181
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:47 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

dat symbool van de xbox is een rondje toch? Een rondje is 360 graden, snapst ?
aah

ik heb dus een arcade met een draaloze controller en viva pinata
wat is een goede prijs, 100?
pi_63824191
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar ben je zelf altijd nog bij hoor. Ga je erop in of niet. Geen reden om ongewenst single te blijven...
Van dat soort acties zou ik het Spaansbenauwd krijgen.
  zondag 7 december 2008 @ 14:50:20 #64
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63824220
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:47 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ja , maar ik heb lekker 7 CELL processoren

jaaa maaar ik heb wel een blauwestraalspeler Maar dan in de vorm van een BDP350

(en zo'n nu nutteloze HD-DVD drive voor de 360 in de kast staan)
  zondag 7 december 2008 @ 14:50:48 #65
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63824230
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik zou het uitmaken, ze doet maar wat aan haar zelfstandigheid en claimgedrag.
  zondag 7 december 2008 @ 14:51:21 #66
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63824239
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

aah

ik heb dus een arcade met een draaloze controller en viva pinata
wat is een goede prijs, 100?
Je koopt nu met de korting van MS meegerekend die arcade voor 149,-
pi_63824250
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zou het uitmaken, ze doet maar wat aan haar zelfstandigheid en claimgedrag.
Eh, wat is er mis mee om er gewoon over te praten?

Zomaarunideetjehoor.

pi_63824266
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Het zou ook mijn type niet zijn. Sowieso val ik niet op afhankelijke vrouwen. Ze moet haar eigen leven hebben, net als ik. En samen ook een leven.

pi_63824278
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:51 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Je koopt nu met de korting van MS meegerekend die arcade voor 149,-
Ja ik had hem toen voor 200 en idd ze zijn nu voor 150. Dus ik dacht 100 is dan wel redelijk (ik heb nog nooit iets gedaan met xbox live en hij is in 2008 gekocht)
  zondag 7 december 2008 @ 14:55:24 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63824322
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja ik had hem toen voor 200 en idd ze zijn nu voor 150. Dus ik dacht 100 is dan wel redelijk (ik heb nog nooit iets gedaan met xbox live en hij is in 2008 gekocht)
Spel los verkopen en xdoos los. (of het moet zo'n combi-pack zijn)
pi_63824335
Ja misschien wel 100 voor de xbox zonder spel
en 10 voor viva pinata
  zondag 7 december 2008 @ 14:57:30 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63824364
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eh, wat is er mis mee om er gewoon over te praten?

Zomaarunideetjehoor.
Ja, dat eerst natuurlijk. Maar als dat dus niet werkt is het exit. Ik ben geen privéchauffeur ofzo.

Sowieso, relaties Met je rekenig houden met elkaar
pi_63824386
En na al dit gamegeleuter start ik mooi World in conflict op.

Ik ga nu ff gamen ipv lullen.
  zondag 7 december 2008 @ 14:58:22 #74
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63824393
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:57 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja, dat eerst natuurlijk. Maar als dat dus niet werkt is het exit. Ik ben geen privéchauffeur ofzo.

Sowieso, relaties Met je rekenig houden met elkaar
Stel je voor
  zondag 7 december 2008 @ 14:58:52 #75
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63824396
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Feitosa het volgende:

Keertje samen gamen?
Nu komt niet zo goed uit maar ander keertje?
  zondag 7 december 2008 @ 15:00:21 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63824430
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Feitosa het volgende:

Ga ik nogmaals bedenken of ik nou een GTX260/280 of een 9800gx2 moet halen
  zondag 7 december 2008 @ 15:05:01 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63824524
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ga ik nogmaals bedenken of ik nou een GTX260/280 of een 9800gx2 moet halen
4870, of 4870x2.

Ati for teh win
  zondag 7 december 2008 @ 15:08:07 #78
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63824592
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

4870, of 4870x2.

Ati for teh win
Helaas, heb een SLI bord dus met oog op de toekomst

En vriend heeft CFx maar werkt nou ook niet 100% met drivers.
  zondag 7 december 2008 @ 15:12:33 #79
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63824650
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Helaas, heb een SLI bord dus met oog op de toekomst

En vriend heeft CFx maar werkt nou ook niet 100% met drivers.
Is er een toekomst voor nVidia dan?
  zondag 7 december 2008 @ 15:24:19 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_63824846
SinglesVindPost. Bijna thuis.
For great justice!
pi_63825480
pi_63826902
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:

[..]

Keertje samen gamen?
Nu komt niet zo goed uit maar ander keertje?
Is goed.
pi_63827334
Laten we het over seks hebben. Veel beter dan dat gedram over xbox steeds.
pi_63827517
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef MLI het volgende:
Goed plan. Wat is de vreemdste plek waar je seks gehad hebt?

pi_63827536
Lift.

Wanneer heb jij voor het laatst iemand uitgewoond?
pi_63827552
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:09 schreef MLI het volgende:
Lift.

Wanneer heb jij voor het laatst iemand uitgewoond?
Vorige week zaterdag.

Werkte die lift of hadden jullie hem stilgezet?

pi_63827598
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vorige week zaterdag.

Werkte die lift of hadden jullie hem stilgezet?
Stilgezet. Was dat een éénmalig avontuurtje?
pi_63827600
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef MLI het volgende:
Dit is een singlestopic.

Singles hebben geen sex.
Die geven er een rukje aan of stoppen er een vinger in.

pi_63827650
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dit is een singlestopic.

Singles hebben geen sex.

Ik ben anders zaterdag 4 keer uitgewoond door mijn neg0rcollega.
pi_63827734
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef MLI het volgende:

[..]

Stilgezet. Was dat een éénmalig avontuurtje?
Tweemalig.

Voelde je meer voor die neg0rcollega of gewoon woppen?

pi_63827811
Ik vind hem wel leuk maar geen heftige gevoelens, alleen in mijn onderbuik want ik krijg echt altijd zin als ik hem zie. Hoeveel foksters heb je geneukt?
pi_63827839
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef MLI het volgende:
Ik vind hem wel leuk maar geen heftige gevoelens, alleen in mijn onderbuik want ik krijg echt altijd zin als ik hem zie. Hoeveel foksters heb je geneukt?
Zover ik weet 0.

Door hoeveel fokkers ben jij geneukt?

pi_63827909
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zover ik weet 0.

Door hoeveel fokkers ben jij geneukt?
Via mijn ex leerde ik fok kennen en van een tweemalig avontuurtje kwam ik er een keer achter na de seks. Hoe lang duurt de seks bij jou gemiddeld?
  zondag 7 december 2008 @ 17:26:34 #94
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63827949
quote:

[..]

Dit is een singlestopic.

Singles hebben geen sex.

pi_63828018
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:24 schreef MLI het volgende:

[..]

Via mijn ex leerde ik fok kennen en van een tweemalig avontuurtje kwam ik er een keer achter na de seks. Hoe lang duurt de seks bij jou gemiddeld?
Ik houd meestal wel van lang voorspel en liever wat langer dan korter. Vluggertjes heb ik niet zo vaak. Gemiddeld een half uur tot een uur bij elkaar denk ik. Maar met goeie seks vergeet je de tijd.

Hoeveel bedpartners heb jij gehad?

pi_63828032
Goedemiddag.
pi_63828055
quote:

[..]

Dit is een singlestopic.

Singles hebben geen sex.

pi_63828088
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.
Middag Bengeltje.

Welk standje is bij jou favoriet?

pi_63828140
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik houd meestal wel van lang voorspel en liever wat langer dan korter. Vluggertjes heb ik niet zo vaak. Gemiddeld een half uur tot een uur bij elkaar denk ik. Maar met goeie seks vergeet je de tijd.

Hoeveel bedpartners heb jij gehad?
Relatief behoorlijk veel. Ga je wel eens vreemd en vanaf wanneer noem je het vreemdgaan?
pi_63828271
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:35 schreef MLI het volgende:

[..]

Relatief behoorlijk veel.
Flauw.
quote:
Ga je wel eens vreemd en vanaf wanneer noem je het vreemdgaan?
Ben nog nooit vreemdgegaan. Het hangt af van je partner en je relatie op dat moment wat vreemdgaan inhoudt. "Gezellig chatten" kan ingrijpender zijn dan dronken zoenen.

Heb je in bed meer geleerd van losse contacten of van relaties?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')