Ga ik nogmaals bedenken of ik nou een GTX260/280 of een 9800gx2 moet halenquote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Feitosa het volgende:
En na al dit gamegeleuter start ik mooi World in conflict op.
Ik ga nu ff gamen ipv lullen.
4870, of 4870x2.quote:Op zondag 7 december 2008 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga ik nogmaals bedenken of ik nou een GTX260/280 of een 9800gx2 moet halen
Helaas, heb een SLI bord dus met oog op de toekomstquote:
Is er een toekomst voor nVidia dan?quote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas, heb een SLI bord dus met oog op de toekomst
En vriend heeft CFx maar werkt nou ook niet 100% met drivers.
Is goed.quote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Keertje samen gamen?
Nu komt niet zo goed uit maar ander keertje?
Goed plan. Wat is de vreemdste plek waar je seks gehad hebt?quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef MLI het volgende:
Laten we het over seks hebben. Veel beter dan dat gedram over xbox steeds.
Vorige week zaterdag.quote:Op zondag 7 december 2008 17:09 schreef MLI het volgende:
Lift.
Wanneer heb jij voor het laatst iemand uitgewoond?
Stilgezet. Was dat een éénmalig avontuurtje?quote:Op zondag 7 december 2008 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag.
Werkte die lift of hadden jullie hem stilgezet?
quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef MLI het volgende:
Laten we het over seks hebben. Veel beter dan dat gedram over xbox steeds.
Ik ben anders zaterdag 4 keer uitgewoond door mijn neg0rcollega.quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is een singlestopic.
Singles hebben geen sex.
Die geven er een rukje aan of stoppen er een vinger in.![]()
Tweemalig.quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Stilgezet. Was dat een éénmalig avontuurtje?
Zover ik weet 0.quote:Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef MLI het volgende:
Ik vind hem wel leuk maar geen heftige gevoelens, alleen in mijn onderbuik want ik krijg echt altijd zin als ik hem zie. Hoeveel foksters heb je geneukt?
Via mijn ex leerde ik fok kennen en van een tweemalig avontuurtje kwam ik er een keer achter na de seks. Hoe lang duurt de seks bij jou gemiddeld?quote:Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zover ik weet 0.
Door hoeveel fokkers ben jij geneukt?
quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is een singlestopic.
Singles hebben geen sex.
Ik houd meestal wel van lang voorspel en liever wat langer dan korter. Vluggertjes heb ik niet zo vaak. Gemiddeld een half uur tot een uur bij elkaar denk ik. Maar met goeie seks vergeet je de tijd.quote:Op zondag 7 december 2008 17:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Via mijn ex leerde ik fok kennen en van een tweemalig avontuurtje kwam ik er een keer achter na de seks. Hoe lang duurt de seks bij jou gemiddeld?
quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is een singlestopic.
Singles hebben geen sex.
Middag Bengeltje.quote:
Relatief behoorlijk veel. Ga je wel eens vreemd en vanaf wanneer noem je het vreemdgaan?quote:Op zondag 7 december 2008 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd meestal wel van lang voorspel en liever wat langer dan korter. Vluggertjes heb ik niet zo vaak. Gemiddeld een half uur tot een uur bij elkaar denk ik. Maar met goeie seks vergeet je de tijd.
Hoeveel bedpartners heb jij gehad?
Flauw.quote:
Ben nog nooit vreemdgegaan. Het hangt af van je partner en je relatie op dat moment wat vreemdgaan inhoudt. "Gezellig chatten" kan ingrijpender zijn dan dronken zoenen.quote:Ga je wel eens vreemd en vanaf wanneer noem je het vreemdgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |