Omdat microsoft dat marketing technisch stoerder vond klinken, en omdat het ding een triple core processor heeft,quote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom heet een xbox 360 een xbox 360 en niet een xbox 2
dat symbool van de xbox is een rondje toch? Een rondje is 360 graden, snapst ?quote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom heet een xbox 360 een xbox 360 en niet een xbox 2
Ik noem 'm trouwens gewoon Xbox2quote:Op zondag 7 december 2008 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Omdat microsoft dat marketing technisch stoerder vond klinken, en omdat het ding een triple core processor heeft,
Ja , maar ik heb lekker 7 CELL processorenquote:Op zondag 7 december 2008 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Omdat microsoft dat marketing technisch stoerder vond klinken, en omdat het ding een triple core processor heeft,
Daar ben je zelf altijd nog bij hoor. Ga je erop in of niet. Geen reden om ongewenst single te blijven...quote:Op zondag 7 december 2008 14:42 schreef Feitosa het volgende:
Wat een gezeik trouwens als je een vriendin hebt!
vrijdagavond zat ik hier met 2 vrienden op de bank ( hadden al vorige week afgesproken ) , belt z,n vriendin op dat ze gaat stappen en dat het niet zeker is dat ze de laatste bus haalt , oftewel: kom me maar ophalen ......WTF???
Die is te lam om de bus te pakken. Ze heeft wel vaker zoiets van ; nou, dan haal je me toch op? Hij kan echt nooit wat alleen doen of met vrienden zonder dat zij belt dat hij haar moet ophalen, wegbrengen etc. Altijd wat!
Ik vind het een aardige meid , maar van dit soort gezeik zou ik gek worden.
aahquote:Op zondag 7 december 2008 14:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat symbool van de xbox is een rondje toch? Een rondje is 360 graden, snapst ?
Van dat soort acties zou ik het Spaansbenauwd krijgen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben je zelf altijd nog bij hoor. Ga je erop in of niet. Geen reden om ongewenst single te blijven...
quote:Op zondag 7 december 2008 14:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , maar ik heb lekker 7 CELL processoren![]()
![]()
Ik zou het uitmaken, ze doet maar wat aan haar zelfstandigheid en claimgedrag.quote:Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Van dat soort acties zou ik het Spaansbenauwd krijgen.
Je koopt nu met de korting van MS meegerekend die arcade voor 149,-quote:Op zondag 7 december 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
aah
ik heb dus een arcade met een draaloze controller en viva pinata
wat is een goede prijs, 100?
Eh, wat is er mis mee om er gewoon over te praten?quote:Op zondag 7 december 2008 14:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken, ze doet maar wat aan haar zelfstandigheid en claimgedrag.
Het zou ook mijn type niet zijn. Sowieso val ik niet op afhankelijke vrouwen. Ze moet haar eigen leven hebben, net als ik. En samen ook een leven.quote:Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Van dat soort acties zou ik het Spaansbenauwd krijgen.
Ja ik had hem toen voor 200 en idd ze zijn nu voor 150. Dus ik dacht 100 is dan wel redelijk (ik heb nog nooit iets gedaan met xbox live en hij is in 2008 gekocht)quote:Op zondag 7 december 2008 14:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Je koopt nu met de korting van MS meegerekend die arcade voor 149,-
Spel los verkopen en xdoos los. (of het moet zo'n combi-pack zijn)quote:Op zondag 7 december 2008 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik had hem toen voor 200 en idd ze zijn nu voor 150. Dus ik dacht 100 is dan wel redelijk (ik heb nog nooit iets gedaan met xbox live en hij is in 2008 gekocht)
Ja, dat eerst natuurlijk. Maar als dat dus niet werkt is het exit. Ik ben geen privéchauffeur ofzo.quote:Op zondag 7 december 2008 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, wat is er mis mee om er gewoon over te praten?![]()
Zomaarunideetjehoor.
Stel je voorquote:Op zondag 7 december 2008 14:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat eerst natuurlijk. Maar als dat dus niet werkt is het exit. Ik ben geen privéchauffeur ofzo.
Sowieso, relatiesMet je rekenig houden met elkaar
Keertje samen gamen?quote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Feitosa het volgende:
En na al dit gamegeleuter start ik mooi World in conflict op.
Ik ga nu ff gamen ipv lullen.
Ga ik nogmaals bedenken of ik nou een GTX260/280 of een 9800gx2 moet halenquote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Feitosa het volgende:
En na al dit gamegeleuter start ik mooi World in conflict op.
Ik ga nu ff gamen ipv lullen.
4870, of 4870x2.quote:Op zondag 7 december 2008 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga ik nogmaals bedenken of ik nou een GTX260/280 of een 9800gx2 moet halen
Helaas, heb een SLI bord dus met oog op de toekomstquote:
Is er een toekomst voor nVidia dan?quote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas, heb een SLI bord dus met oog op de toekomst
En vriend heeft CFx maar werkt nou ook niet 100% met drivers.
Is goed.quote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Keertje samen gamen?
Nu komt niet zo goed uit maar ander keertje?
Goed plan. Wat is de vreemdste plek waar je seks gehad hebt?quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef MLI het volgende:
Laten we het over seks hebben. Veel beter dan dat gedram over xbox steeds.
Vorige week zaterdag.quote:Op zondag 7 december 2008 17:09 schreef MLI het volgende:
Lift.
Wanneer heb jij voor het laatst iemand uitgewoond?
Stilgezet. Was dat een éénmalig avontuurtje?quote:Op zondag 7 december 2008 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag.
Werkte die lift of hadden jullie hem stilgezet?
quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef MLI het volgende:
Laten we het over seks hebben. Veel beter dan dat gedram over xbox steeds.
Ik ben anders zaterdag 4 keer uitgewoond door mijn neg0rcollega.quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is een singlestopic.
Singles hebben geen sex.
Die geven er een rukje aan of stoppen er een vinger in.![]()
Tweemalig.quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Stilgezet. Was dat een éénmalig avontuurtje?
Zover ik weet 0.quote:Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef MLI het volgende:
Ik vind hem wel leuk maar geen heftige gevoelens, alleen in mijn onderbuik want ik krijg echt altijd zin als ik hem zie. Hoeveel foksters heb je geneukt?
Via mijn ex leerde ik fok kennen en van een tweemalig avontuurtje kwam ik er een keer achter na de seks. Hoe lang duurt de seks bij jou gemiddeld?quote:Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zover ik weet 0.
Door hoeveel fokkers ben jij geneukt?
quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is een singlestopic.
Singles hebben geen sex.
Ik houd meestal wel van lang voorspel en liever wat langer dan korter. Vluggertjes heb ik niet zo vaak. Gemiddeld een half uur tot een uur bij elkaar denk ik. Maar met goeie seks vergeet je de tijd.quote:Op zondag 7 december 2008 17:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Via mijn ex leerde ik fok kennen en van een tweemalig avontuurtje kwam ik er een keer achter na de seks. Hoe lang duurt de seks bij jou gemiddeld?
quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is een singlestopic.
Singles hebben geen sex.
Middag Bengeltje.quote:
Relatief behoorlijk veel. Ga je wel eens vreemd en vanaf wanneer noem je het vreemdgaan?quote:Op zondag 7 december 2008 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd meestal wel van lang voorspel en liever wat langer dan korter. Vluggertjes heb ik niet zo vaak. Gemiddeld een half uur tot een uur bij elkaar denk ik. Maar met goeie seks vergeet je de tijd.
Hoeveel bedpartners heb jij gehad?
Flauw.quote:
Ben nog nooit vreemdgegaan. Het hangt af van je partner en je relatie op dat moment wat vreemdgaan inhoudt. "Gezellig chatten" kan ingrijpender zijn dan dronken zoenen.quote:Ga je wel eens vreemd en vanaf wanneer noem je het vreemdgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |