Valt wel mee hoor, veel Xbox360 spellen zijn nu al rond de 25,- te krijgen, of goedkoper indien tweedehandsquote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb gisteren staan twijfelen tussen een X360 en een Wii, en uiteindelijk geen van twee gekocht.
De 360 is wel leuk maar die spelletjes zijn echt godgevreten duur, gemiddeld 60 euro voor een titel die ik veel te weinig speel. Een Wii is zeker leuk, maar ik denk dat het vooral een party met vrienden ding is, en daar gaat het nu nog ff mis. Spelletjes zijn wel leuker kwa prijs, maar ik denk dat de graphics niet veel beter zijn als die van de xbox/ps2 en dreamcast die alle drie al meer dan 1 jaar bij mijn ouders op zolder staan.
Ik neem aan dat je NFS:Underground bedoelt hèquote:
Dungeon Keeper 1quote:Op zondag 7 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik speelde altijd 1, maar 2 zal niet heel anders zijn nee ik aan toch?
Lief van je
Weet niet of het nou tegen de Skyline was, maar was idd zo'n 6-ronden race. Ik zat op een gegeven moment echt een beetje in een adrenalinerush toen ik m eindelijk haalde.quote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je NFS:Underground bedoelt hè
Uit mijn hoofd is dat die zes lap race tegen de Nissan Skyline. Was idd erg pittig.
[..]
Als die auto blauw was, dan was het de Skylinequote:Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet niet of het nou tegen de Skyline was, maar was idd zo'n 6-ronden race. Ik zat op een gegeven moment echt een beetje in een adrenalinerush toen ik m eindelijk haalde.
Het was tegen 4 auto's, zit nu op 60% ofzo. Soms heb je gewoon van die races waar je niet gelijk klaar mee bent, klotebochtjes enzo. Maar soms gaat het gewoon smooth, zoals ik net in mijn knaloranje Impreza.quote:Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als die auto blauw was, dan was het de Skyline
Ik ken 1 dus alleen, 2 ziet er heel anders uit, maar t idee is verder tzelfde.quote:
Oh, op 60%, dan kan het best een andere wagen geweest zijn bedenk ik me nu. Hmm.quote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was tegen 4 auto's, zit nu op 60% ofzo. Soms heb je gewoon van die races waar je niet gelijk klaar mee bent, klotebochtjes enzo. Maar soms gaat het gewoon smooth, zoals ik net in mijn knaloranje Impreza.
Ik zal eens zien wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 7 december 2008 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken 1 dus alleen, 2 ziet er heel anders uit, maar t idee is verder tzelfde.
Denk dat ik ze allebei leuk vind
Koop je een Xbox arcade en dan alleen maar eenvoudige platformers spelenquote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik vergeet erbij te vertellen dat ik al eens eerder een 360 had en weer verkocht heb omdat na dat het nieuwtje eraf was het ding stof stond te verzamelen. Heb een te korte aandachtspanne voor gamen
Het enige spel waar ik m,n pc voor aanzet is World in Conflict , voor de rest speel ik op m,n PS3.quote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik vergeet erbij te vertellen dat ik al eens eerder een 360 had en weer verkocht heb omdat na dat het nieuwtje eraf was het ding stof stond te verzamelen. Heb een te korte aandachtspanne voor gamen
En daarbij, gisteren als een stok achter mijn eigen deur in forse investering gedaan in een server voor mijn plannen van het komende jaar. En ja, heb die stok echt nodig.. Ken mezelf, anders zit ik volgend jaar rond deze tijd nog te miepen over dingen die nooit geweest zijn wat ik dacht dat ze wel waren enzo.
Soms he, heel soms zou ik best willen dat ik gewoon iemand was die wel makkelijk dingen kan vergeten enzo ;'( KUT GEHEUGEN dat alles maar blijft onthouden en opslaan....
Burn Out! Echt een van de leukste racespellen die er bestaan. Heb ze vanaf deel 1 allemaal gespeeld, en naarmate de delen vorderen wordt het iets lastiger omdat je in het begin niet zozeer goed hoeft te kunnen racen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh, op 60%, dan kan het best een andere wagen geweest zijn bedenk ik me nu. Hmm.
Ik heb m ook nog voor de Xbox maar daar speel ik hem maar zelden op, doe liever Burnout
[..]
Ik zal eens zien wat ik voor je kan doen
[..]
Koop je een Xbox arcade en dan alleen maar eenvoudige platformers spelen
Ik vind racen juist het leukste eigenlijk. Ben er ook wel redelijk goed in.quote:Op zondag 7 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan dus echt niet racen
Echt niet.
Dat heb ik nooit gekund en het is zo slecht ermee, dat ik het maar opgegeven heb om het te proberen te leren.
alleen Mario kart kan ik en vind ik leuk
Wat tof! En hoest met je opleiding, al woonruimte in de buurt gevonden?quote:Op zondag 7 december 2008 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja al 6 maanden en 7 dagen!
xmbc for teh win inderdaad! Daar gebruikte ik dat ding ook het meeste voor! Ideaal, alles wat je kunt downloaden, kon dat kreng afspelen. Totdat ik HD MKV's ontdektequote:Op zondag 7 december 2008 13:59 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de vorige Xbox gehad, en gebruikte die niet alleen om te gamen, maar ook echt als mediacenter. Omgebouwd, andere software erop, en ik had er ook al mijn films en muziek op staan en verbonden met mijn pc.
Ik had er ook een emulator op zitten met tig spellen, zodat ik soms gewoon avonden SuperMario 3 zat te spelen.
Als je zo'n console op zo'n manier gebruikt is ie het geld meer dan waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |