abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 13:47:12 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63822827
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb gisteren staan twijfelen tussen een X360 en een Wii, en uiteindelijk geen van twee gekocht.

De 360 is wel leuk maar die spelletjes zijn echt godgevreten duur, gemiddeld 60 euro voor een titel die ik veel te weinig speel. Een Wii is zeker leuk, maar ik denk dat het vooral een party met vrienden ding is, en daar gaat het nu nog ff mis. Spelletjes zijn wel leuker kwa prijs, maar ik denk dat de graphics niet veel beter zijn als die van de xbox/ps2 en dreamcast die alle drie al meer dan 1 jaar bij mijn ouders op zolder staan.
Valt wel mee hoor, veel Xbox360 spellen zijn nu al rond de 25,- te krijgen, of goedkoper indien tweedehands
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

De eerste.

Ik neem aan dat je NFS:Underground bedoelt hè

Uit mijn hoofd is dat die zes lap race tegen de Nissan Skyline. Was idd erg pittig.
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik speelde altijd 1, maar 2 zal niet heel anders zijn nee ik aan toch?

Lief van je
Dungeon Keeper 1
Dungeon Keeper 2

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63822881
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat je NFS:Underground bedoelt hè

Uit mijn hoofd is dat die zes lap race tegen de Nissan Skyline. Was idd erg pittig.
[..]

Weet niet of het nou tegen de Skyline was, maar was idd zo'n 6-ronden race. Ik zat op een gegeven moment echt een beetje in een adrenalinerush toen ik m eindelijk haalde.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 7 december 2008 @ 13:50:57 #3
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63822918
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Weet niet of het nou tegen de Skyline was, maar was idd zo'n 6-ronden race. Ik zat op een gegeven moment echt een beetje in een adrenalinerush toen ik m eindelijk haalde.
Als die auto blauw was, dan was het de Skyline
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63822972
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als die auto blauw was, dan was het de Skyline
Het was tegen 4 auto's, zit nu op 60% ofzo. Soms heb je gewoon van die races waar je niet gelijk klaar mee bent, klotebochtjes enzo. Maar soms gaat het gewoon smooth, zoals ik net in mijn knaloranje Impreza.
  zondag 7 december 2008 @ 13:54:23 #5
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63823004
Ik vergeet erbij te vertellen dat ik al eens eerder een 360 had en weer verkocht heb omdat na dat het nieuwtje eraf was het ding stof stond te verzamelen. Heb een te korte aandachtspanne voor gamen

En daarbij, gisteren als een stok achter mijn eigen deur in forse investering gedaan in een server voor mijn plannen van het komende jaar. En ja, heb die stok echt nodig.. Ken mezelf, anders zit ik volgend jaar rond deze tijd nog te miepen over dingen die nooit geweest zijn wat ik dacht dat ze wel waren enzo.

Soms he, heel soms zou ik best willen dat ik gewoon iemand was die wel makkelijk dingen kan vergeten enzo ;'( KUT GEHEUGEN dat alles maar blijft onthouden en opslaan....
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63823083
quote:
Ik ken 1 dus alleen, 2 ziet er heel anders uit, maar t idee is verder tzelfde.
Denk dat ik ze allebei leuk vind
compact en kleverig.
pi_63823102
Ik heb de vorige Xbox gehad, en gebruikte die niet alleen om te gamen, maar ook echt als mediacenter. Omgebouwd, andere software erop, en ik had er ook al mijn films en muziek op staan en verbonden met mijn pc.

Ik had er ook een emulator op zitten met tig spellen, zodat ik soms gewoon avonden SuperMario 3 zat te spelen.
Als je zo'n console op zo'n manier gebruikt is ie het geld meer dan waard!
pi_63823147
Ik heb ook niets aan een playstation oid, speel ik even mee en dan kan ik m weggooien bij wijze van spreken.

Ik zat te denken he, zal ik gewoon tegen mn ex zegen dat ik al plannen heb voor carnaval en dat hij DUS de kindjes krijgt?
compact en kleverig.
  zondag 7 december 2008 @ 14:04:25 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63823212
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het was tegen 4 auto's, zit nu op 60% ofzo. Soms heb je gewoon van die races waar je niet gelijk klaar mee bent, klotebochtjes enzo. Maar soms gaat het gewoon smooth, zoals ik net in mijn knaloranje Impreza.
Oh, op 60%, dan kan het best een andere wagen geweest zijn bedenk ik me nu. Hmm.

Ik heb m ook nog voor de Xbox maar daar speel ik hem maar zelden op, doe liever Burnout
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ken 1 dus alleen, 2 ziet er heel anders uit, maar t idee is verder tzelfde.
Denk dat ik ze allebei leuk vind
Ik zal eens zien wat ik voor je kan doen
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik vergeet erbij te vertellen dat ik al eens eerder een 360 had en weer verkocht heb omdat na dat het nieuwtje eraf was het ding stof stond te verzamelen. Heb een te korte aandachtspanne voor gamen

Koop je een Xbox arcade en dan alleen maar eenvoudige platformers spelen
pi_63823215
Die Wiimote wen je snel aan moet ik zeggen. En Mario Kart is echt meesterlijk op de Wii. Het sportspel is ook grappig, vooral als je een avondje vrienden uitnodigt en dan staat te tennissen met een biertje in de hand. En na 2 minuten boksen ben je helemaal kapot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63823231
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef kwaakvaak het volgende:

En daarbij, gisteren als een stok achter mijn eigen deur in forse investering gedaan in een server voor mijn plannen van het komende jaar. En ja, heb die stok echt nodig.. Ken mezelf, anders zit ik volgend jaar rond deze tijd nog te miepen over dingen die nooit geweest zijn wat ik dacht dat ze wel waren enzo.

Soms he, heel soms zou ik best willen dat ik gewoon iemand was die wel makkelijk dingen kan vergeten enzo ;'( KUT GEHEUGEN dat alles maar blijft onthouden en opslaan....
Het enige spel waar ik m,n pc voor aanzet is World in Conflict , voor de rest speel ik op m,n PS3.

Mortal Kombat vs Dc moet ik nog wel flink oefenen aangezien ik gisteren online flink geowned werd.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_63823247
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Oh, op 60%, dan kan het best een andere wagen geweest zijn bedenk ik me nu. Hmm.

Ik heb m ook nog voor de Xbox maar daar speel ik hem maar zelden op, doe liever Burnout
[..]

Ik zal eens zien wat ik voor je kan doen
[..]

Koop je een Xbox arcade en dan alleen maar eenvoudige platformers spelen
Burn Out! Echt een van de leukste racespellen die er bestaan. Heb ze vanaf deel 1 allemaal gespeeld, en naarmate de delen vorderen wordt het iets lastiger omdat je in het begin niet zozeer goed hoeft te kunnen racen. Echt een superspel, en die van-de-weg-beuk-skills die je in dat spel leert komen ook goed van pas in andere games.
pi_63823255
Oeh ik lees xbox! Die heb ik! Maar geen spellen (meer) !!
pi_63823272
PF! Hoestie met jou dan?
pi_63823279
Jaaa wel goed. Maar geen single meer he !
pi_63823292
Nog steeds zelfde vriendje?
pi_63823299
Ik kan dus echt niet racen
Echt niet.

Dat heb ik nooit gekund en het is zo slecht ermee, dat ik het maar opgegeven heb om het te proberen te leren.

alleen Mario kart kan ik en vind ik leuk
compact en kleverig.
pi_63823301
En hier Nog nieuws ??
pi_63823309
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan dus echt niet racen
Echt niet.

Dat heb ik nooit gekund en het is zo slecht ermee, dat ik het maar opgegeven heb om het te proberen te leren.

alleen Mario kart kan ik en vind ik leuk
Ik vind racen juist het leukste eigenlijk. Ben er ook wel redelijk goed in.
Die shooters enzo, dat vind ik dan weer geen fuck aan.
pi_63823311
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:08 schreef Kluts het volgende:
Nog steeds zelfde vriendje?
Ja al 6 maanden en 7 dagen!
pi_63823326
Tijd voor een joint.
pi_63823338
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja al 6 maanden en 7 dagen!
Wat tof! En hoest met je opleiding, al woonruimte in de buurt gevonden?
pi_63823372
Opleiding is beetje mwah
en geen woonruimte
  zondag 7 december 2008 @ 14:12:36 #24
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63823373
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:59 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de vorige Xbox gehad, en gebruikte die niet alleen om te gamen, maar ook echt als mediacenter. Omgebouwd, andere software erop, en ik had er ook al mijn films en muziek op staan en verbonden met mijn pc.

Ik had er ook een emulator op zitten met tig spellen, zodat ik soms gewoon avonden SuperMario 3 zat te spelen.
Als je zo'n console op zo'n manier gebruikt is ie het geld meer dan waard!
xmbc for teh win inderdaad! Daar gebruikte ik dat ding ook het meeste voor! Ideaal, alles wat je kunt downloaden, kon dat kreng afspelen. Totdat ik HD MKV's ontdekte Toen maar een popcornhour gekocht, en de XMBC op zolder gezet.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63823396
XBMC.
Echt een geweldige uitvinding idd.
Die maakte die Xbox het geld meer dan waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')