Theoretisch: Ja. Adelantisch: Nee.quote:
Hij lollerpwnd dit topic zo dichtquote:Op zondag 7 december 2008 12:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan heb ik Adelante gelewlerpwnzord
Oja.quote:
Morgen is het maandag!quote:
BKquote:
laat haar dan op een andere fluit blazenquote:Op zondag 7 december 2008 13:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van de vrouw met blokfluit op de etage boven mij.
Ken jij mensen die in hun studententijd al in een vrijstaande villa wonen?quote:Op zondag 7 december 2008 13:30 schreef BigKahuna het volgende:
Eerst 'goededag paupers' zeggen en daarna posten dat je bovenburen hebt.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:30 schreef gers het volgende:
[..]
laat haar dan op een andere fluit blazen
Zondagquote:
daar kijk ik naar uitquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 13:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik was al benieuwd wie hem zou maken.
moet je ook niet gaan fokkenquote:Op zondag 7 december 2008 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
IK KAN NIET LEREN!
En sackboy, ben ik al aan het winnen?
ik had een parodie op 666quote:Op zondag 7 december 2008 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
IK KAN NIET LEREN!
Vraag anders weer aan ban aanquote:
jajaquote:Op zondag 7 december 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj, ik was echt al een uur aan het leren hoor hiervoor
leren pijpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Gisteren ging het zo goed?quote:Op zondag 7 december 2008 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
IK KAN NIET LEREN!
doeiquote:Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef Zotheid het volgende:
Nee Gers.
10 minuten fietsen om in de binnenstad te komen.
Ik woon midden in de binnenstad van mijn dorp, Den Haag.
En nu ben ik weg, dag heur!![]()
Management & Organisatie.quote:
Oh, daar leek het wel op. Je was lang offline en FOK!loos.quote:Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, laat me denken, nee, niet echt
M&O is dan ook vrij weinig 'leren', toch? Meer begrijpen en formules uit je GR overnemen.quote:Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Management & Organisatie.
En ik ben nu op het punt dat ik duizend en één formules in mijn rekenmachine moet zetten
Jup, maar ik moet nu wel alles kennen wat ik in de afgelopen 2,5 jaar heb gehadquote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, daar leek het wel op. Je was lang offline en FOK!loos.
[..]
M&O is dan ook vrij weinig 'leren', toch? Meer begrijpen en formules uit je GR overnemen.
Ik know. Ik heb 't zelf ooit meegemaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup, maar ik moet nu wel alles kennen wat ik in de afgelopen 2,5 jaar heb gehad!
En geloof me, ik kan afleiding vinden in alles, niet alleen de computer!
M&O is wel mijn lievelingsvakquote:Op zondag 7 december 2008 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik know. Ik heb 't zelf ooit meegemaakt.En M&O was nou niet bepaald m'n lievelingsvak.
Snap ik, maar op FOK! zitten helpt je al helemáál niet met leren.Hup, weg jij!
Can't say, er zijn nog een stuk of 6 users die nog niks ingestuurd hebbenquote:Op zondag 7 december 2008 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
IK KAN NIET LEREN!
Hahaha oké.quote:Op zondag 7 december 2008 14:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Can't say, er zijn nog een stuk of 6 users die nog niks ingestuurd hebben![]()
Het getal is nog niet geraden, maar vooralsnog zitten twee users er vlakbij.
Diegene die wint krijgt trouwens het Wii pakket, die andere doos heeft voor dat DS pakket gekozen.
Dat is economie uit de eerste klasquote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Break-even-point: TO = TK
TW = TO - TK
TO = p*q
Mên, ik krijg een slappe piemel als ik er weer aan denk.
Ferrari Formulequote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Break-even-point: TO = TK
TW = TO - TK
TO = p*q
Het is de basis van M&O.quote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is economie uit de eerste klas![]()
Ja, de verzadiging is bereikt?quote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Als mijn lul een productlevenscyclus was, zat 'ie nou in de neergangsfase.
Praat daar niet overquote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef IQM het volgende:
Economie. Nog zoiets.
(S - I) + (B - O) + ( M -E) = 0
Economie.quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef IQM het volgende:
Economie. Nog zoiets.
(S - I) + (B - O) + ( M -E) = 0
Waar gaat dit over, klinkt wel interessant.quote:Op zondag 7 december 2008 14:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Can't say, er zijn nog een stuk of 6 users die nog niks ingestuurd hebben![]()
Het getal is nog niet geraden, maar vooralsnog zitten twee users er vlakbij.
Diegene die wint krijgt trouwens het Wii pakket, die andere doos heeft voor dat DS pakket gekozen.
Oh, yeah. Jij kan 'm zeker laten fluctueren.quote:Op zondag 7 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, is 'ie conjunctuur gevoelig?
Ooh, maar ik voer juist een anticyclisch beleid!quote:Op zondag 7 december 2008 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, yeah. Jij kan 'm zeker laten fluctueren.
Kaynes.quote:Op zondag 7 december 2008 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, maar ik voer juist een anticyclisch beleid!
Keynes.quote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KAYNES?
Hebben ze je dan niets geleerd?![]()
Inderdaad. Dit soort discussies van zo'n hoog niveau kan mijn grijze massa niet aan.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EN NOG NINJA-EDITTEN OOK. Denk je dat dit allemaal maar mag tegenwoordig?![]()
Ooh bobby sorry, maar zonder vrije markt economie kunnen we je niet tot grote hoogtes brengen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit soort discussies van zo'n hoog niveau kan mijn grijze massa niet aan.
Een watte?quote:Op zondag 7 december 2008 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, maar ik voer juist een anticyclisch beleid!
Dat weet ik wel, maar we zitten hier niet in WGR of SESquote:Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh bobby sorry, maar zonder vrije markt economie kunnen we je niet tot grote hoogtes brengen.
Gelukkig ook niet tot diepe dalen, dat scheelt!
Uitstekend, net als mijn rentabiliteit. Dat lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 december 2008 14:24 schreef IQM het volgende:
Voordat ik in je ga investeren, Bt, hoe is het met je solvabiliteit?
Spelenderwijs leren wordt het helemaal.quote:Op zondag 7 december 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar we zitten hier niet in WGR of SES
Het tegengaan van de conjunctuurbeweging?quote:Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een watte?![]()
Economie 1 had nou niet echt veel inhoud
Spelen doe ik wel met mijn vriendin.quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Spelenderwijs leren wordt het helemaal.
Mooi, dan wordt het tijd voor wat fieldresearch.quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uitstekend, net als mijn rentabiliteit. Dat lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend.
Uiteraard is de liquiditeit ook geen bron van zorgen!
quote:Op zondag 7 december 2008 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uitstekend, net als mijn rentabiliteit. Dat lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend.
Uiteraard is de liquiditeit ook geen bron van zorgen!
Ah, je hebt je deskresearch dus voltooid bij deze?quote:Op zondag 7 december 2008 14:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooi, dan wordt het tijd voor wat fieldresearch.Oh, nog iets: kun je je vijf P's nader toelichten?
Is ze daar wel liquide genoeg voor?quote:Op zondag 7 december 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Spelen doe ik wel met mijn vriendin.
Yep.quote:Op zondag 7 december 2008 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, je hebt je deskresearch dus voltooid bij deze?
En wat wil je weten, prijs, plaats, promotie, product, personeel?
De periferie, daar zijn ze allemaal heel zieligquote:Op zondag 7 december 2008 14:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet ook leren![]()
![]()
Intervening opportunity en periferiegebieden
BobbyB zit liever aan de hotspot van z'n vriendin.quote:Op zondag 7 december 2008 14:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet ook leren![]()
![]()
Intervening opportunity en periferiegebieden
Onze oprechte excuses hiervoor, maar dergelijke informatie houden we liever binnen het bedrijf.quote:Op zondag 7 december 2008 14:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep.
Ja, die dus. Maar of je ze nader wil toelichten. Wat voor product ben je precies, hoe duur ben je, hoe promoot je jezelf, etc.
Ik haat jouw taalverloedering.quote:Op zondag 7 december 2008 14:35 schreef Cyberzone het volgende:
Goedenmorgen heren van het goede leven. Ik haat me ouders, etc etc etc
Ik wacht wel op het jaarverslag.quote:Op zondag 7 december 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Onze oprechte excuses hiervoor, maar dergelijke informatie houden we liever binnen het bedrijf.
Het gebruikelijke irritante gedrag van me ouders. Ik kom er wel over heenquote:Op zondag 7 december 2008 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik haat jouw taalverloedering.
Maar waarom?
Lijkt me moeilijk, die dingen verplaatsen zich!quote:Op zondag 7 december 2008 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
BobbyB zit liever aan de hotspot van z'n vriendin.
We hebben LED spots, die worden niet zo heet.quote:Op zondag 7 december 2008 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
BobbyB zit liever aan de hotspot van z'n vriendin.
Mooi, is dat ook weer opgelost.quote:Op zondag 7 december 2008 14:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Het gebruikelijke irritante gedrag van me ouders. Ik kom er wel over heen
Hotspots of vriendinnen?quote:Op zondag 7 december 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk, die dingen verplaatsen zich!
Ik zal eens beslag leggen op jou.quote:Op zondag 7 december 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verslaggeving voor extern gebruik is uiteraard wettelijk verplicht ja.
quote:
Ja, LIFO mij maar nietquote:Op zondag 7 december 2008 14:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal eens beslag leggen op jou.En daarna pas ik even snel een FIFO'tje toe.
Ik niet, ben daar allergisch voor. Wel ooit een konijn gehad maar die is weggelopen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:42 schreef Elmostyle het volgende:
Goeiemorgenen hoeveel mensen hebben kater
quote:Op zondag 7 december 2008 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet, ben daar allergisch voor. Wel ooit een konijn gehad maar die is weggelopen.
Ik niet, maar me poes heeft wel een katerquote:Op zondag 7 december 2008 14:42 schreef Elmostyle het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet, ben daar allergisch voor. Wel ooit een konijn gehad maar die is weggelopen.
Of flinke kraters in haar gezicht.quote:Op zondag 7 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, zolang ze geen spoor van vulkanen achter zich laat is alles oké!
Ik heb er 1. Ook een poesje.quote:Op zondag 7 december 2008 14:42 schreef Elmostyle het volgende:
Geilquote:Op zondag 7 december 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Goeiemoggel!!
Ik heb vannacht met Rickokun gebeld
archieffoto bruidsfoto detailfotoquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De periferie, daar zijn ze allemaal heel zieligdat is de kern
!
vriendin?quote:Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat poesje loopt hier al een tijdje heur.
Dankjequote:
DOOR DE EMSER DEPESCHE !!!!!111111111!!!!!11111!!!!11!!!!!!!quote:Op zondag 7 december 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjemijn geschiedenisleraar werd laatst boos, omdat hij me vroeg hoe de frans-duitse oorlog was ontstaan en ik zei 'Hmm nou, ze hadden dus ruzie
!'
Que?quote:Op zondag 7 december 2008 14:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DOOR DE EMSER DEPESCHE !!!!!111111111!!!!!11111!!!!11!!!!!!!
Nou hihi ik snap het wel een beetje hoor, de naam zegt het toch al! Twaalf jaar natuurlijk, mallerd! Beetje dommig van je hoor, gekkie!quote:Op zondag 7 december 2008 14:53 schreef IQM het volgende:
Mijn geschiedenisleraar werd ooit boos, omdat ik niet wist hoe lang het Twaalfjarig Bestand duurde.
BT is een ooto roepertquote:Op zondag 7 december 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
archieffoto bruidsfoto detailfoto
ex-voto familiefoto finishfoto
foto groepfoto groepsfoto
jeugdfoto kleurenfoto kompositiefoto
krantefoto kunstfoto longfoto
luchtfoto maanfoto mikrofoto
modefoto montagefoto moto
Ooh hihihi dat meen je nietquote:Op zondag 7 december 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou hihi ik snap het wel een beetje hoor, de naam zegt het toch al! Twaalf jaar natuurlijk, mallerd! Beetje dommig van je hoor, gekkie!
quote:Op zondag 7 december 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Que?![]()
Het was allemaal omdat Napoleon 3 ziek was!
quote:Het Emser Depesche is een aan de Pruisische kanselier Otto von Bismarck door zijn medewerker Heinrich Abeken vanuit Bad Ems verstuurd telegram (depesche), een rol spelend in de kwestie van de Duitse kandidaat voor de vacante Spaanse troon, die leidde tot de Frans-Pruisische Oorlog.
hihi wat ben je toch klunzigquote:Op zondag 7 december 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hihihi dat meen je nietwas me helemaal niet opgevallen!
Ik zei dat wel altijd omdat mn moeder het zo zegt, maar ik heb het mezelf dus serieus sinds kort afgeleerdquote:
Je broer Jos was er ook, dat is een echte baas.quote:
geschiedenisquote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef BigKahuna het volgende:
Otto von Bismarck was inderdaad een tyfusleier. Net als Wilhelm 1 van Pruisen, Helmut von Moltke en Napoleon 3
Fipo, slotje, tvpquote:Op zondag 7 december 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je broer Jos was er ook, dat is een echte baas.
En ook je laatste vriendje, dat is een echte faalhaas.
quote:Op zondag 7 december 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je broer Jos was er ook, dat is een echte baas.
En ook je laatste vriendje, dat is een echte faalhaas.
quote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef BigKahuna het volgende:
Otto von Bismarck was inderdaad een tyfusleier. Net als Wilhelm 1 van Pruisen, Helmut von Moltke en Napoleon 3
Napoleon 3 was ziek m'kayquote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef BigKahuna het volgende:
DAAR MOET EEN PIZA IN!!quote:Op zondag 7 december 2008 14:59 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb Ajax gekeken, en het was heel grappig met Verhoeven![]()
![]()
Neequote:Op zondag 7 december 2008 15:00 schreef BigKahuna het volgende:
Maar BT heb jij deze periode wel een geschiedenistoets?
Ikke alleen maar aardrijkskunde, literatuur, engels en m&o!
Ooh, en Engels!quote:Op zondag 7 december 2008 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neesowieso dit jaar niet meer. Ik heb Nederlands, M&O, Wiskunde, Aardrijkskunde & Economie.
Napoleon 3 kroonde zichzelf tot keizer maar niemand vond hem een baas, wat een kneusquote:Op zondag 7 december 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Napoleon 3 was ziek m'kay! Bovendien probeerde hij het telkens goed te praten dat hij de macht had gegrepen, hij had het zwaar BK
!
Leuke UIquote:Op zondag 7 december 2008 15:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kreeg gisternacht bijna een ban van ome remlof
Ik had geen camerabeeld nodig om te weten wanneer de bal werd uitgetraptquote:
en daar gingen ze chickies hosselen op dat feestquote:Op zondag 7 december 2008 15:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Napoleon 3 kroonde zichzelf tot keizer maar niemand vond hem een baas, wat een kneus. En toen wilde die heel Europa één rijk maken onder leiding van Parijs. Maar hij vergat dat de dekselse Pruisen veel beter dan hem en zijn kutfransen waren. En toen verloren ze fucking snel, maar die kutparijzenaars gingen gewoon doorvechten
. En toen werden die falers belegerd door de Pruisische bazen en toen hadden ze geen eten en gingen ze elkaar opeten
. En toen gingen de Pruisen feest vieren in Versailles bwehehe
Ik vroeg om een ban voor MIVer maar dat mag blijkbaar niet..quote:
Geil, heb je daar ook de fullscreen HD stream van?quote:
Franse jailbaitsletjes.quote:Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
en daar gingen ze chickies hosselen op dat feest?
Wilde er net wat van zeggen !quote:
Ja maar zijn probleem was een beetje dat hij het eigenlijk bij nader inzien niet zo cool vond dat 'ie zichzelf keizer had gekroond. Want hij wilde wel echt dat het internationale samenwerking enzo zou zijnquote:Op zondag 7 december 2008 15:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Napoleon 3 kroonde zichzelf tot keizer maar niemand vond hem een baas, wat een kneus. En toen wilde die heel Europa één rijk maken onder leiding van Parijs. Maar hij vergat dat de dekselse Pruisen veel beter dan hem en zijn kutfransen waren. En toen verloren ze fucking snel, maar die kutparijzenaars gingen gewoon doorvechten
. En toen werden die falers belegerd door de Pruisische bazen en toen hadden ze geen eten en gingen ze elkaar opeten
. En toen gingen de Pruisen feest vieren in Versailles bwehehe
Nee.quote:Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geil, heb je daar ook de fullscreen HD stream van?
Je bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 7 december 2008 15:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Verkapt-kijk-mij-even-een-slimme-jongen-zijn.
Geschiedenis_!
So easy.
Zet je me op 1 bij die iconverkiezingen straks dan?quote:Op zondag 7 december 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wilde er net wat van zeggen !
Ik vind hem mooi
haha nee.quote:
Ooh, mag dat serieus niet?quote:Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vroeg om een ban voor MIVer maar dat mag blijkbaar niet..
Dan had die kutkneus maar eerder kindjes moeten krijgen. Hij was gewoon fucking dom om te denken dat ie van de bazige Pruisen kon winnen, want die hadden een nieuw hervormd legerquote:Op zondag 7 december 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar zijn probleem was een beetje dat hij het eigenlijk bij nader inzien niet zo cool vond dat 'ie zichzelf keizer had gekroond. Want hij wilde wel echt dat het internationale samenwerking enzo zou zijnmaarja hij kon het niet echt goed praten dat ie zichzelf had aangesteld. Misschien werd hij daarom wel ziek.. In ieder geval verslapte daardoor zijn aandacht en hij moest alles al strak in de gaten houden
!
En zijn zoontje was toch nog maar 14? Dus die kon de troon nog lang niet overnemen, daar maakte hij zich ook al zorgen over!
Dat mag dus niet.quote:Op zondag 7 december 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, mag dat serieus niet?
Wist ik ook niet. En die Miver is wel irritant ja..
Ik heb tenminste een tof bazen pakket.quote:
Sure, als jij me een link geeftquote:Op zondag 7 december 2008 15:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zet je me op 1 bij die iconverkiezingen straks dan?
Jup, dat was een inschattingsfout van zijn kant ja!quote:Op zondag 7 december 2008 15:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan had die kutkneus maar eerder kindjes moeten krijgen. Hij was gewoon fucking dom om te denken dat ie van de bazige Pruisen kon winnen, want die hadden een nieuw hervormd leger.
Zal ik wel doen als het zo ver is.quote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sure, als jij me een link geeft
Ja dan zijn we samen vet tofquote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup, dat was een inschattingsfout van zijn kant ja!
Is het trouwens niet leuk dat we allebei onze examens gaan pwnen en dan gaan slagen enzo?
quote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal ik wel doen als het zo ver is.
Wat zou het mooi zijn als jullie na deze uitspraak allebei een 2 halen ofzoquote:Op zondag 7 december 2008 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup, dat was een inschattingsfout van zijn kant ja!
Is het trouwens niet leuk dat we allebei onze examens gaan pwnen en dan gaan slagen enzo?
quote:Op zondag 7 december 2008 15:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als jullie na deze uitspraak allebei een 2 halen ofzo![]()
Clip (nov.1987) of the video album: Vest (1995)quote:
Zomg is gewoon voor mensen die Omg willen typen maar te lui zijn om met de rechterpink naar de shittoets te gaan, en daardoor de z typen.quote:Op zondag 7 december 2008 15:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Clip (nov.1987) of the video album: Vest (1995)
J.O.S. Days is from the album: In The Dutch mountains (1987)
Categorie: Muziek
zomger 1987, ook nog eens mijn bouwjaar.
0-2quote:
Agreeequote:Op zondag 7 december 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, nou ik heb wat gemist zeg.
quote:
Wie zijn dit nou weer?quote:Op zondag 7 december 2008 16:10 schreef sezten het volgende:
feyenoord aan de top, al draai je de ranglijst op z'n kop!
Beter dichthouden want ik zie dat de zon erop schijnt. Slecht voor je. MOET bed, schaduw, bierquote:Op zondag 7 december 2008 16:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, moet afstandsbediening op mn scherm, anders gaat hij nooit open
Waarvan moet ik je kennen, dan?quote:
Heb hem nog nooit gezien hier. In ieder geval niet voor m'n ban.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit gezien hier. In ieder geval niet voor m'n ban.
Hoe oud is dat kind, tien ofzo?quote:Op zondag 7 december 2008 16:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet weg.
Oh, and the CP's on me:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 16:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet weg.
Oh, and the CP's on me:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 16:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet weg.
Oh, and the CP's on me:
[ afbeelding ]
D'r billen niet men.quote:Op zondag 7 december 2008 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind, tien ofzo?
Ja, goedquote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehehoe is het met jou 4ebe
? Hoe heet je eigenlijk irl?
Mwoah het gaat, toetsweekquote:Op zondag 7 december 2008 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goedMet jou dan?
Ik ben mijn boeken aan het verkopen op marktplaats![]()
Mijn naam begint met Mir ...
Ah leuk, toetsweek...quote:Op zondag 7 december 2008 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah het gaat, toetsweek
En lukt het een beetje met je boeken?
Mir watmirna, mirre, mir...
?
hoi Mirjamquote:Op zondag 7 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah leuk, toetsweek...
Zijn ze bij jou ook altijd zo langzaam met de uitslagen?
Ik ben ze er eigenlijk net aan het opzetten, dus dat kan ik niet zeggen.
Hopelijk houd ik er wat aan over.
Mirjam
Jup.. Maar ik hoef nu nog geen uitslagen want ik heb nog geen toets aangeraakt, vanaf morgen kwart over 8 is de hel officieel begonnen.quote:Op zondag 7 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah leuk, toetsweek...
Zijn ze bij jou ook altijd zo langzaam met de uitslagen?
Ik ben ze er eigenlijk net aan het opzetten, dus dat kan ik niet zeggen.
Hopelijk houd ik er wat aan over.
Mirjam
Hm, ik vind het juist wel bij dr passenquote:Op zondag 7 december 2008 16:29 schreef Fascination het volgende:
Mirjam. Vind ik helemaal niet bij je passen.
Weten we dat ook weer.
quote:
Wat voor naam vind je dan wel bij me passen?quote:Op zondag 7 december 2008 16:29 schreef Fascination het volgende:
Mirjam. Vind ik helemaal niet bij je passen.
Weten we dat ook weer.
ik heb me inmiddels al 3x voorgesteldquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup.. Maar ik hoef nu nog geen uitslagen want ik heb nog geen toets aangeraakt, vanaf morgen kwart over 8 is de hel officieel begonnen.
Mirjam vind ik wel een mooie naam trouwens!
Ik zal je een tip geven, je zegt je naamquote:Op zondag 7 december 2008 16:35 schreef sezten het volgende:
[..]
ik heb me inmiddels al 3x voorgesteldnog een keer dan maar?
Timquote:
Ik heb al meer geleerd dan ooit johquote:Op zondag 7 december 2008 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga eens leren dan
![]()
Dank je !
Succes met lerenquote:Op zondag 7 december 2008 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Hoi gers doei gers
Hoi NB, doei NB!
quote:Op zondag 7 december 2008 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Hoi gers doei gers
Hoi NB, doei NB!
Dat zou wel interessant zijn ja !quote:Op zondag 7 december 2008 16:42 schreef behangplakker het volgende:
Hoe moet je een lemming maken van een KLB-SC topic?
Ik wil het wel proberen maar hoequote:Op zondag 7 december 2008 16:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zou wel interessant zijn ja !
Ik heb geen flauw idee sorryquote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen maar hoe
Dat is toch niet lievvquote:Op zondag 7 december 2008 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
MOET begraven en over je graf pissen
Euhh Selina bijvoorbeeld. Weet niet waaromquote:Op zondag 7 december 2008 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor naam vind je dan wel bij me passen?
Ik kan er ook niets aan doen...
Het zwarte piet spelen ?quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 16:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het zwarte piet spelen ?
NOOIT MEER
Kankerkinderen
Meer snoep MEER SNOEP RAAAAAAAAAAGH
Eentje schold mij uit voor neger
Daarna naar het bejaardentehuis van mijn oma
Gewoon om die oude kwijlbazen eens op te vrolijken.
Loop ik in mijn outfit naar een oud vrouwtje toe begint ze te schreeuwen,
BLIJF VAN MIJN TASJE AF NEGER![]()
Ik wou der gewoon pepernoten geven.
Never ever nooit meer.
[..]
Het zwarte piet spelen ?
NOOIT MEER
Kankerkinderen
Never ever nooit meer.
Ja, wehehehe zo'n 300miljoen.. whehhehequote:Op zondag 7 december 2008 16:54 schreef Devvie het volgende:
[..]![]()
Heb je er veel in je zak meegenomen?
[..]
Het zwarte piet spelen ?
NOOIT MEER
Kankerkinderen
Never ever nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |